تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان توسط مجموعه تعمیراتی بزرگ اصفهان در کلیه نقاط شهر اصفهان برای کسب اطلاعات و مشاوره شماره 09395484060 تماس حاصل فرمایید، کلیه خدمات خارج از نمایندگی می‌باشد.

شرکت سامسونگ یکی از برندهای موفق در دنیا در لوازم خانگی می باشد که این کمپانی واقع در کره جنوبی است که یکی از فعالیت گسترده در تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر سامسونگ می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان کجاست؟

یکی از وسایل خانگی و اگر بگویم تنها وسیله خانگی که خرابی آن استرس را بر ما وارد می‌نماید یخچال می‌باشد گزاف نگفته ایم، مخصوصا اگر خرابی یخچال در فصل گرما باشد.

نمایندگی یخچال سامسونگ برای تعمیرات زیر نظر سام سرویس می‌باشد، که برای تعمیر خارج از بحث نمایندگی با ما یا شرکت های تعمیراتی مجاز همراه شوید. تعمیرکار متخصص با حضور مشکل را تشخیص داده و اقدام برای رفع خرابی می‌نماید.

مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان

  1. ثبت درخواست تعمیر:
    اگر یخچال سامسونگ شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را خارج از نمایندگی ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی:
    بهترین تعمیرکار یخچال شرکت اصفهان تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل:
    اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع:
    چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اورجینال:
    تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از یخچال فریزر خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه:
    گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر:
    کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده :
    اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید مثل روز اول از آن استفاده نمایید.
تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان

چرا باید نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان را انتخاب کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که از بین این همه تعمیرکار چرا باید تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان را انتخاب کنیم ؟! ما به تمام سوال شما پاسخ میدهیم؛

  • در این مجموعه همانطور که پیشتر ذکر شد فقط از قطعات اورجینال استفاده میشو. بنابراین از بابت خرابی مجدد دستگاه جای نگرانی برای شما وجود ندارد.
  • جا به جایی برای تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان یکی از معضلات مشتریان به هنگام خرابی دستگاه می باشد. اما ما این مژده را به شما می دهیم که تمام خدمات تعمیر، تعویض و راه اندازی و… در منزل یا محل کار شما توسط تکنسین های مجرب با تجهیزات به روز انجام می شود و اصلاٌ نیاز به جا به جایی یخچال فریزر به محل دیگری نمی باشد.
  • دلیل بعدی برای این انتخاب این مجموعه این است که کارشناسان ما پس از اتمام فرایند تعمیرات اقدام به بررسی عملکرد دستگاه می کنند و پس از اطمینان از درست کار کردن یخچال فریزر تعمیرات خود را گارانتی 90 روز ماه می کنند.
  • نکته قابل توجه این مجموعه این است که کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر می شوند همچنین امکان هماهنگی زمان حضور کارشناس در محل شما وجود دارد.
  • از دیگر مزیت های نمایندگی تعمیرات سامسونگ که آن را نسبت به دیگر تعمیرگاه ها برتر می کند امکان مشاوره رایگان پیش از درخواست تعمیرکار میباشد.

مشکلات رایج تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

در این بخش مشکلات رایج تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان را که کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ با آن ها به کررات مواجه هستند را با هم بررسی میکنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

علت خنک نکردن یخچال سامسونگ

گاهی ممکن است یک مسئله بسیار ساده باعث خنک نشدن یخچال و ایجاد تصور خراب بودن آن است بنابراین بهتر است ابتدا نکات ساده را بررسی نمایید و بعد به سراغ مشکلات یخچال سامسونگ رفت. خنک نشدن یخچال سامسونگ میتواند علل زیادی داشته باشد از جمله:

  1. تنظیم نبودن دمای یخچال:
    دمای داخل یخچال باید با توجه فصول سرد و گرم سال تنظیم شود. برای تنظیم دما از دفترچه راهنما استفاده کنید.
  2. مسدود شدن راه گردش هوا:
    داخل یخچال فریزر سامسونگ دریچه ها و فن هایی برای گردش هوا وجود دارد در صورتی که بسته های مواد غذایی بزرگی جلوی این فن ها قرار بگیرد راه گردش هوا داخل یخچال بسته می شود و بعضی قسمت های یخچال به اندازه کافی خنک نمی‌شود.
  3. حجم زیاد مواد غذایی داخل یخچال:
    در صورتی که بیش از ظرفیت مجاز یخچال داخل آن مواد غذایی به صورت به هم چسبیده و کیپ قرار بگیرد. مسیر گردش هوا مسدود خواهد شد و کمپرسور یخچال تحت فشار قرار می گیرد و توان خنک نگه داشتن یخچال را نخواهد داشت.
  4. مشکل درب یخچال:
    در صورتی که لاستیک یا واشر دور درب یخچال پاره و یا کنده شده باشد باعث می شود هوای سرد داخل یخچال بیرون برود و هوای گرم بیرون به داخل یخچال برود که رفته رفته این مسئله باعث مشکلات بیشتر از جمله یخ زدن داخل یخچال و به طور کلی مختل شدن عملکرد صحیح یخچال می‌شود.
  5. اشکال در کمپرسور و رله کمپرسور:
    کمپرسور از قطعات بسیار مهم یخچال فریزر ها می باشد و معیوب شدن آن باعث اختلال کلی در عملکرد یخچال می شود. کمپرسور از قطعات بسیار مهم یخچال فریزر ها می باشد و معیوب شدن آن باعث اختلال کلی در عملکرد یخچال می شود. در صورتی که به اختلال این قطعه مشکوک هستید ابتدا رله کمپرسور را تعویض کنید زیرا ممکن است اشکال از رله کمپرسور باشد.
  6. کاهش گاز مبرد یخچال:
    در صورتی که گاز یخچال به هر دلیلی اعم از نشتی و … کاهش پیدا کند باعث کم شدن سرمای یخچال و گرم شدن موتور یخچال می شود از این رو نیاز به شارژ گاز یخچال میباشد تا مشکل برطرف شود.
  7. کثیف شدن لوله های کندانسور:
    لوله های کنداسور با تبادل هوای گرم و سرد باعث خنک شدن داخل یخچال میشوند. نشستن گرد و غبار و جرم بر روی این لوله ها باعث اشکال در عملکرد یخچال میشود از این رو همواره باید تمیز شود. در یخچال های جدید سامسونگ این لوله ها قابل مشاهده نیستند بنابراین این اشکال به ندرت در مدل های جدید به وجود میاید.
  8. اختلال در فن کندانسور:
    در یخچال هایی که لوله های کندانسور آن پوشیده شده و غیر قابل مشاهده است فن کنداسور تعبیه شده تا لوله ها را خنک کند و در نتیجه باعث خنک شدن داخل یخچال شود. در صورتی که به هر دلیلی اعم از شکستن پره ها وجود جسم خارجی بین پره ها  و … عملکرد فن دچار اشکال شود از سرمای یخچال کم میشود.
  9. معیوب بودن فن  اواپراتور:
    در صورتی که با باز کردن درب یخچال نسیم خنکی از یخچال به بیرون نیاید و همچنین صدای تق تق عجیبی از یخچال به گوش برسد. به معنای خرابی فن اواپراتور می‌باشد که باید توسط کارشناس تعویض یا تعمیر شود.
  10. معیوب شدن دمپر:
    دمپر در یخچال فریزر های ساید بای ساید باعث انتقال هوای سرد بخش فریزر به یخچال می شود در صورت خرابی این قطعه بخش فریزر سرد می نماید ولی بخش یخچال گرم می شود برای رفع این اشکال باید دمپر یخچال تعویض شود.

در صورت نداشتن دانش فنی کافی به مشکل رایج یخچال با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان تماس بگیرید.

فن یخچال سامسونگ
فن یخچال سامسونگ

علت صدای یخچال سامسونگ چیست؟

علت های مختلفی برای صدا دادن یخچال سامسونگ وجود دارد ابتدا از تراز بودن یخچال اطمینان حاصل کنید و از محکم بودن پیچ ها و واشر های یخچال هم مطمئن شوید.
در صورتی که مشکل حل نشد موارد زیر را بررسی نمایید در صورت نداشتن دانش فنی کافی با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

  1. اشکال در فن اداپراتور یخچال:
    تولید صدا ممکن است به دلیل فرسوده شدن فن اداپراتور یا شکستگی پره ها آن باشد همچنین در صورتی که اداپراتور یخ می زند. پره ها با یخ های داخل آن برخورد می کنند و صدای خرخر تولید می‌کنند. از دلایل دیگر تولید صدای فن اداپتور خشک کار کردن آن است که طی سرویس های دوره ای باید روغن کاری شود.
  2. اشکال در فن کندانسور:
    فن کندانسور پشت یخچال قرار دارد در صورتی که صدای قرقر از پشت یخچال شنیده می شود میتواند به علت فرسوده یا معیوب شدن فن کندانسور باشد.
  3. خرابی کمپرسور:
  4. در صورتی که صدای غیر طبیعی از داخل کمپرسور به گوش میرسد احتمال خرابی کمپرسور وجود دارد بنابراین باید تعمیر و یا تعویض شود برای این کار با متخصص یخچال سامسونگ تماس بگیرید.
  5. خرابی موتور اواپراتور:
    خراب شدن موتور اواپراتور و یا جابه جایی آن بر اثر وارد شدن ضربه و یا حتی شل شدن اتصالات آن باعث ایجاد صدای ناهنجار از یخچال می‌شود.

دلیل داغ کردن موتور یخچال سامسونگ چیست؟

موتور به طور دائم نه، ولی روزی چند بار در روز کار میکند پس به طور معمول نیز گرم است.در زمانی این مورد نگران کننده میشود که دمای موتور بیشتر از 70 درجه باشد.

  1. اولین کاری که می توانید در این وضع کنید، قطع کردن برق یخچال سامسونگ است.
  2. قبل از اینکه مسئله را تخصصی کنیم بیایید مطمئن شویم یخچال سامسونگ به برق متصل است، پریز را چک کنید و از سلامت دو شاخه مطمئن شوید.
  3. در حالتی دیگر ممکن است ترموستات مشکل پیدا کند یا حتی اورلود دچار عیوبی شده باشد. اگر یخچال شما صدای ضعیفی از خود ایجاد میکند احتمالا مشکل از اورلود است.
  4. مورد بعدی که می خواهیم بررسی کنیم برد الکتریکی یخچال سامسونگ است، این قطعه مانند مغز یخچال است و هر نوع مشکلی که برای این عضو هوشمند پیش بیاید کل یخچال سامسونگ  را درگیر خواهد کرد.
  5. در صورت نیاز به شرکت برای تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان مراجعه نمایید.

چرا یخچال سامسونگ دائم و یکسره کار می‌کند؟

از نظر افرادی که سر رشته ای از سیستم یخچال ندارند، این مورد یک مشکل نمی‌باشد و کاملا عادی است زیرا اگر یخچال همیشه کار نمی‌کرد، که همیشه خنک نبود! از طرفی این حرف صحیح است اما منظور ما از این موضوع، کار کردن دائم موتور یخچال است.

موتور تا زمانی که یخچال سامسونگ را به دمای مناسب برساند در حال کار خواهد بود و انرژی مصرف میکند، پس از اینکه دمای یخچال به درجه مطلوب رسید موتور متوقف می شود. عوامل این مشکل کار کردن یکسره یخچال سامسونگ:

  • خرابی ترموستات یخچال
  • مشکلات و خرابی لاستیک دور درب
  • وجود گرد و خاک در اطراف کندانسور

خرابی ترموستات یخچال سامسونگ

اگر این موارد را در یخچال خود مشاهده می کنید احتمالا ترموستات شما مشکل دارد:

  • یخچال دمای مطلوب ندارد و خنک نیست.
  • یخچال بیش از حد سرد شده است.
  • دمای یخچال تند تند تغییر می کند.

مشکلات و خرابی لاستیک دور درب یخچال سامسونگ

نوار دور درب یخچال سامسونگ را با دقت تمیز کنید، مواد غذایی یا نوشیدنی هایی که روی لاستیک درب می چسبند باعث از بین بردن خاصیت آهن ربایی لاستیک خواهند شد، نه تنها در این مورد بلکه همیشه به پاکیزگی لاستیک دور درب اهمیت دهید. می توانید با یک پارچه که جنس نرمی دارد و مرطوب می باشد این کار را انجام دهید.

یک کاغذ A4 تهیه کنید، بین درب یخچال سامسونگ و بدنه بگذراید و سپس درب را ببندید. کاغذ A4 را بیرون بکشید،توجه کنید که برگه نباید به راحتی از جا در بیاید و در غیر این صورت همان قسمت دچار عیوبی است، همچنین ممکن است دیگر لاستیک عمر مفید خود را کرده باشد و به طور کلی ایراد داشته باشد.

تنظیم دما یخچال فریزر سامسونگ

یکی از دلایل خنک نبودن و گرم بودن یخچال تنظیم نبودن دمای یخچال یا فریزر سامسونگ می‌باشد. در این قسمت به تنظیم دما می‌پردازیم:

تنظیم درجه سانتی گراد فریزر

دکمه Freezer را بفشارید و دما را از 15- تا 25- تنظیم کنید. بهتر است بدانید دمای پیش فرض یخچال سامسونگ شما بر روی 19- تنطیم شده است. با هر بار فشار دادن دکمه فریزر درجه سانتی گراد تغییر می کند و شما می توانید تغییرات اعمال شده را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. در زمانی که دما به درجه دلخواه شما رسید دکمه Fridge را دوباره فشار دهید.

تنظیم درجه سانتی گراد یخچال سامسونگ

آیکنی بر روی صفحه نمایش وجود دارد که عنوان آن Fridge است. دما باید بین 1 تا 7 درجه باشد. همچنین بدانید که دمای پیشفرض این قسمت نیز 3 درجه سانتی گراد است.

لیست ارور یخچال فریزر سامسونگ
لیست ارور یخچال فریزر سامسونگ

متداول ترین ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

در اینجا مقاله به لیست کدخطا یخچال فریزر سامسونگ می‌پردازیم که به شما در تشخیص و تعمیر یخچال سامسونگ کمک می کند. در جدول زیر به کد خطا و علت پیدایش و راهنمای آموزش آن می‌پردازیم:

کد خطامشکلراه حل
4eخرابی سنسور یخ زدایی ( دیفراست)قطع سیم کشی / شاید فقط امکان تعویض وجود داشته باشد.
5/5eخرابی سنسور یخ زدایی و/یا قطع برق.ابتدا سعی کنید با چند بار سنسور را راه اندازی نمایید. در صورت کار نکردن تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر دلیل ارور5e را مطالعه کنید.
6eخطای سنسور محیط، که ممکن است پس از قطع برق رخ دهد.برای پاک کردن آن، Power Freeze و Power Cool (یا دو دکمه سمت چپ و راست بالا، اگر پانل یخچال شما متفاوت است) را به طور همزمان فشار دهید و آنها را برای حدود 15-20 ثانیه نگه دارید. معمولاً، این تنظیم مجدد ساده، یخچال را به عملکرد عادی بازمی گرداند.
8eبه دلیل خرابی سنسور یخ سازیعنی سنسور قطع شده یا کار نمی کند. سیم کشی و سنسور را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد کل آن را تعویض کنید. با نمایندگی تعمیراصفهان تماس بگیرید.
21eخرابی فن فریزراین بدان معناست که وقتی قرار است فن در حال چرخش باشد، وسایل الکترونیکی بازخورد چرخشی را از فن حس نمی‌کنند.
این معمولاً به این معنی است که فن یخ زده است، که می تواند به دلیل باز ماندن درب یا وجود شکاف در واشر در هنگام بسته شدن باشد. همچنین ممکن است خرابی موتور فن باشد.
۱- دستگاه را یخ زدایی کنید
۲- مطمئن شوید که دستگاه آنقدر پر نباشد که از بسته شدن کامل درها جلوگیری کند.
۳-بررسی کنید که واشرهای درب یک اتصال کامل در اطراف درب برقرار کنند
23e / 22c1: خطای فن کندانسور نشان دهنده مشکل در سیم های فن است.
2: ممکن است یک مشکل برد کنترل یا دسته سیم باشد.
بررسی کنید که جریان برق در یخچال است. اگر مشکل ادامه داشت آن را جایگزین کنید.
25eخطای عملکرد یخ زداییقابل تعمیر نیست، مشکل در مادربرد، سنسور یخ زدایی یا المنت گرمایشی. یکی از این قطعات مشکل است و باید تعویض شود.
33eخرابی هیتر یخ زداییسعی کنید کد را با فشار دادن دکمه‌های گوشه بالا سمت راست و چپ با هم به مدت 5 ثانیه پاک کنید، دیسپنسر باید دوباره راه‌اندازی شود و عیب‌یابی را اجرا کند. اگر نه، و کد خطا همچنان وجود دارد، باید هیتر خود را در اسرع وقت تعویض کنید.
39eخطای سنسور یخ سازسیم ها و مسیر آب و غیره را بررسی کنید و مطمئن شوید که یخ ساز همه وصل است، ممکن است مربوط به کمبود آب در یخ ساز باشد.
40eبرفک فریزرمحل برفک را در یخچال پیدا کرده و آب کنید. سشوار برای این کار مفید است.
41 / 42 چراغ های آبی داخلی چشمک می زندبا استفاده از کلید پاور در قسمت داخلی بالای در سمت راست، Family Hub را راه اندازی مجدد کنید. اگر مشکل ادامه داشت، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.
41cدر یخچال های درب فرانسوی۱- بررسی کنید که آخرین به روز رسانی نرم افزار دانلود و نصب شده است.
۲- اولین باری که خطا پس از به روز رسانی رخ می دهد، روی OK ضربه بزنید.
اگر خطا بیش از یک بار پس از به‌روزرسانی رخ داد، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.
76cچشمک زدن – تکمیل آب خودکار آب در محفظه تشخیص پر بودن آب خودکار تشخیص داده می شود.
84c / 84eاین خطا نشان دهنده قفل روتور است.اگر 84E روی نمایشگر وجود داشته باشد، علامت بسیار بدی است: کل کمپرسور سه سرعته DC ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. تنها راه رسیدن به روتور قفل شده این است که وارد کمپرسور شوید. از آنجایی که این یک قسمت مهر و موم شده و در واقع کم دسترسی ترین قسمت یخچال سامسونگ است، انجام این کار به تجربه حرفه ای نیاز دارد.
85cایراد در جریان برقاین کد خطایی زمانی است ولتاژ پایین شناسایی شده در منبع تغذیه فعال می‌شود. این ممکن است به دلیل قطعی برق باشد. ارور بی ضرر است و با فشار دادن OK به مدت 3 ثانیه پاک می شود.
83eخطای تشخیص جریان برق غیرعادی کمپرسورجریان غیر طبیعی به کمپرسور تشخیص داده می شود. ممکن است یک نوسان برق یا سایر ناهنجاری های الکتریکی رخ داده باشد.

85Eخطای کمپرسور تحت ولتاژممکن است یک وضضعیت غیرمنتظره خارج از یخچال در برق رخ داده باشد.
86Eاختلاف ولتاژ کمپرسورممکن است موج برق رخ داده باشد، مانند طوفان رعد و برق.
88 88خطای ارتباطاین خطا ممکن است در صورت قطع برق در حین راه اندازی رخ دهد.
این کار را انجام دهید: آن را خاموش کنید یا از برق بکشید و 3 تا 5 دقیقه صبر کنید. سپس آن را روشن یا دوباره وصل کنید تا سیستم ریست شود و کدها پاک شوند. این کدها ممکن است به دلیل عملکرد نامناسب اینورتر PBA ایجاد شوند.
PC / ER / PC / CHخطای ارتباطیاین یک خطای ارتباطی بین اجزای یخچال است و ممکن است در صورت نوسان برق یا عدم اتصال صحیح درها رخ دهد.
یخچال را از برق بکشید و سپس برق را به یخچال برگردانید.
0f“0f” یک حالت به اصطلاح “نمایشگاهی” را نشان می دهد.دکمه های POWER FREEZE و FREEZER را به طور همزمان فشار دهید و آنها را برای 3-5 ثانیه نگه دارید.
منتظر بمانید تا دستگاه به حالت درست تغییر کند.
2eاتصال نادرست یا خرابی در سنسور غذای تازهبرد کنترل اصلی باید بررسی شود، برای ایمن بودن از یک متخصص برای انجام این کار استفاده کنید. برای رفع خطا، Lighting و Energy Saver را همزمان فشار دهید و دکمه ها را حدود 8-10 ثانیه نگه دارید.
1eخرابی سنسور دمای فریزراین خطا به این معنی است که سنسور دمای فریزر شما از کار افتاده است. اکنون معمولاً این یک خطای نادرست است. سعی کنید با فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه های LIGHTING و ENERGY SAVER به مدت 10 ثانیه خطا را بازنشانی کنید.
جدول ارور یخچال فریزر سامسونگ
نمایندگی تعمیر یخچال ساید سامسونگ اصفهان
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در اصفهان

عملکرد یخچال ساید اگر هماهنگ نباشد نیاز به تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در اصفهان می باشد. بخشی از ایراد های متداول موارد زیر می باشد:

مشکلات متداول یخچال ساید سامسونگ

1- کمپرسور – فریزر کار می کند ولی سرما ندارد.
2- یخچال فریزرسامسونگ قسمت یخچال و یا فریزر سرمای کافی ندارد.
3- مواد غذایی در فریزر فاسد می شوند.
4- مواد غذایی مخصوصا میوه جات در منجمد می شوند.
5- گاهی اوقات از زیر یخچال سامسونگ آب سرازیر می شود.
6- دستگاه دائم کار می کند و انرژی زیادی مصرف می کند.
7- فریزر سامسونگ هنگام کار کردن صدای ناهنجاری می دهد.
8- نمایشگر یخچال سامسونگ – فریزر کد خطا (ERROR) نشان می دهد.
9-ساید بیش از حد برفک می زند.
10- داخل یخچال  فریزر آب جمع می شود.
11- یخچال  کاملا از کار افتاده و روشن نمی شود.
12- آب خروجی یخچال فشار ندارد و یا قطع شده.
13- آب خروجی از یخچال سامسونگ سرد نیست.
14- یخساز ساید بای ساید یخ تولید نمی کند.
15- قالبهای یخ در محفظه یخساز ساید بای ساید به هم می چسبند.
16- آب یا یخ خروجی از یخچال طعم نامطبوع دارد.
17- بدنه یخچال – فریزر برق دارد.
18- داخل سامسونگ – فریزر بوی بد می دهد.

هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت سرویس یخچال سامسونگ حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

امور مالی
خدمات در قطعه خرابیقیمت تعمیرات یخچال سامسونگ
شارژ گاز یخچالشارژگاز: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال، رفع نشتی و وکیوم کامل: 1/500/000 ریال اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000 الی 3/500/000 ریال، شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال، تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
ترموستات یخچالتعویض ترموستات: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
فن یخچالفن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال، تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال، تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
رگلاژ درب یخچالتعویض رگلاژ درب یخچال: 700/000 ریال، تعویض رگلاژ درب فریزر: 450/000 ریال
برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تایمر یخچالتعویض تایمر: 2/500/000 الی 3/900/000 ریال
نوار درب یخچالتعویض لاستیک: 3/500/000 الی 9/900/000 ریال
لولای درب یخچاللولای بالا: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال، تعویض لولای پایین: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال، لولای وسط: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
رله اورلود کمپرسور یخچالتعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
کمپرسور یخچالتعویض کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال، شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال، قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
المنت یخچالتعویض المنت: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
سنسور دیفراست یخچالتعمیر و تعویض سنسور: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
تعرفه اجرت یخچال سامسونگ اصفهان

همچنین به منظور کاهش هزینه های شما تمام تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای صورت میگیرد و نیازی به حمل و نقل دستگاه به محل دیگری نمی‌باشد.

سنسور یخچال سامسونگ
سنسور یخچال سامسونگ

قطعات یخچال سامسونگ

یخچال برای کار کردن دارای یکی سری قطعات می‌باشد که عملکرد درست این قطعات و لوازم یدکی باعث می‌شود یخچال فریزر سامسونگ به درستی کار کند و خنک نماید.

قطعات الکترونیکی یخچال سامسونگ

قطعات الکتریکی برای عملکرد و کنترل صحیح یخچال هستند. در ادامه، لیستی از قطعات الکترونیکی را آورده‌ام که در یخچال ممکن است استفاده شود:

  1. کمپرسور (Compressor):
    قسمت اصلی و مهم یخچال است که برای فشردن و گرم کردن ماده خنثی (مانند گاز مبرد) استفاده می‌شود.
  2. ترمواستات (Thermostat):
    سنسوری است که دمای داخل یخچال را کنترل می‌کند و به کمپرسور دستور روشن و خاموش شدن را می‌دهد.
  3. (Fan):
    فن‌ها برای گردش هوا و تهویه داخل یخچال استفاده می‌شوند تا دمای یکنواخت داخل یخچال را حفظ کنند.
  4. سنسور دما (Temperature Sensor):
    این سنسور به منظور اندازه‌گیری دقیق دمای داخل یخچال استفاده می‌شود.
  5. تایمر (Timer):
    تایمر در کنار ترمواستات قرار گرفته و برای کنترل زمان‌بندی عملکرد کمپرسور و سایر قطعات الکترونیکی می‌باشد.
  6. مدار برد (Circuit Board):
    برد الکترونیکی که تمام قطعات و مدارات الکترونیکی را به هم متصل می‌کند و عملکرد صحیح سایر قطعات را کنترل می‌کند.
  7. سوئیچ (Switch):
    سوئیچ‌ها برای روشن و خاموش کردن یخچال و کنترل قدرت ویرانی استفاده می‌شوند.
  8. نمایشگر (Display):
    با استفاده از نمایشگر، اطلاعات مربوط به دما، تنظیمات و وضعیت یخچال به کاربر نمایش داده می‌شود.
  9. لامپ (Lamp):
    لامپ داخلی یخچال را روشن می‌کند و برای دیدن محتویات داخل یخچال استفاده می‌شود.
  10. سروموتور (Servomotor):
    در برخی از یخچال‌ها، سروموتور برای تنظیم و باز و بسته کردن قسمت‌هایی مانند درب‌ها، سبدها و قفسه‌ها استفاده می‌شود.

این لیست تنها چند مثال از قطعات الکترونیکی است که ممکن است در یخچال ال جی استفاده شود.

قطعات مکانیکی یخچال سامسونگ

قطعات مکانیکی یا لوازم یدکی یخچال نقش مهمی در ظاهر و ساختار آن دارند. در ادامه، لیستی از قطعات مکانیکی را برای شما آورده‌ام که در یخچال استفاده می‌شوند:

  1. درب‌ها:
    یخچال دارای درب‌های جلو و عقب است که ورود هوا خارجی را به داخل یخچال جلوگیری می‌کند و محتویات درون را حفظ می‌کند.
  2. دستگیره درب (Door Handles):
    برای باز و بسته کردن درب‌ها و راحتی در استفاده از یخچال استفاده می‌شود.
  3. قفسه‌ها:
    قفسه‌ها درون یخچال را تقسیم بندی می‌کنند و برای سازماندهی و نگهداری مواد غذایی استفاده می‌شوند.
  4. سبدها:
    سبدها معمولاً در قسمت درب یخچال قرار می‌گیرند و برای نگهداری مواد کوچک و ریز از جمله بطری‌ها، شیشه مربا و دیگر موارد استفاده می‌شوند.
  5. محفظه میوه و سبزیجات (Crisper Drawer):
    کشو مخصوص سبزیجات و میوه‌ها، محیط مناسبی را برای نگهداری و حفظ تازگی آن‌ها فراهم می‌کند.
  6. پنل کنترل (Control Panel):
    پنل کنترل در قسمت بالای یخچال قرار می‌گیرد و دکمه‌ها و نمایشگرهای مربوط به تنظیمات و عملکرد یخچال را شامل می‌شود.
  7. خنک‌کننده (Cooling Fan):
    یخچال دارای یک خنک‌کننده است که برای گردش هوا و تهویه داخل یخچال استفاده می‌شود و دمای یکنواخت را حفظ می‌کند.
  8. پایه‌ها و چرخ‌ها:
    پایه‌ها و چرخ‌ها زیر یخچال قرار می‌گیرند و برای حرکت راحت و جابجایی یخچال در مکان استفاده می‌شوند.

می‌توانید برای خرید لوازم یدکی قطعات مکانیکی و الکترونیکی به نمایندگی فروش یخچال سامسونگ در اصفهان یا سام سرویس مراجعه نمایید.

نمایندگی سامسونگ اصفهان

در ضمن شما بقیه تعمیرات انواع لوازم خانگی برند سامسونگ خود مانند  تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تلویزیون، ماکروفر، اجاق گاز، کولرگازی با کارشناسان SUMSUNG توسط سام سرویس انجام می‌شود و در پیش ما خارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

سرویس با مراجعه متخصصان ما به منزل شما انجام  میگیرد و  نیازی به جابجایی دستگاه نمی‌باشد.

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس یخچال سامسونگ در اصفهان

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency SUMSUNG refrigerator Repair Service in Esfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرید.

برای نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان با ما همراه باشین.

چرا ما برای سرویس؟

یخچال فریزر سامسونگ شما خراب شده است و باید دنبال شرکتی باشید تا خصوصیات و ویژگی‌های مناسبی برای تعمیر داشته باشد. خصوصیات یک تعمیرکار را برای شما شرح خواهیم داد:

تنها توصیه ما این است برای سرویس و تعمیر حتما از مجموعه که دارای علم تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید داشته باشد، استفاده نمایید.

کارشناس فنی

مشخصات شرکت اصفهان تعمیر

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

ضمانت و گارانتی

بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت 90 روزه در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

ویژگی‌ها تعمیرکار یخچال سامسونگ

عموماً شامل مهارت‌ها، تجربه و آشنایی با قطعات الکترونیکی و مکانیکی یخچال می‌شود. در زیر، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات مهم تعمیرکار یخچال را ذکر کرده‌ایم:

  1. دانش فنی:
    تعمیرکار یخچال باید داشتن دانش فنی کافی در زمینه عملکرد و ساختار یخچال را داشته باشد. این شامل آشنایی با قطعات الکترونیکی و مکانیکی، مفاهیم برق و مکانیک، سیستم‌های خنک‌کننده، تهویه و کنترل دما می‌شود.
  2. تجربه:
    تعمیرکار باید تجربه کافی در تعمیر یخچال داشته باشد. تجربه کار با مدل‌ها و برندهای مختلف یخچال و آشنایی با مشکلات و عیوب متداول آن‌ها می‌تواند در تعمیر به مراتب مؤثرتر باشد.
  3. ابزارهای لازم:
    تعمیرکار باید دسترسی به ابزارهای مناسب برای تعمیر و تست قطعات یخچال داشته باشد. این شامل ابزارهای الکترونیکی، ابزارهای مکانیکی، ترمومتر، مولتی‌متر و سایر وسایل مورد نیاز است.
  4. استفاده از نرم‌افزارها:
    در برخی موارد پیچیده‌تر، تعمیرکار باید توانایی استفاده از نرم‌افزارها و دستگاه‌های تخصصی را نیز داشته باشد. این نرم‌افزارها می‌توانند به تحلیل و تشخیص مشکلات الکترونیکی یخچال کمک کنند.
  5. نیروی فیزیکی:
    تعمیر یخچال ممکن است شامل جابجایی و برخورداری از نیروی فیزیکی باشد. بنابراین، تعمیرکار باید بتواند با موقعیت‌های فضایی و وزن قطعات یخچال کنار بیاید.

نتیجه گیری 

یخچال فریزر سامسونگ دارای کیفیت و کارایی خیلی بالایی دارد اما هر وسیله ایی می‌تواند بعد از چند سال ممکن است خراب شود. هر چند در این مقاله درباره سرویس راه­کارهایی را ارائه دادیم اما تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان در موارد جدی نیازمند تخصص تعمیرکاران با سابقه است.

سوالات متداول درباره تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان

آدرس و شماره تماس نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان چند است؟

نمایندگی مرکزی سامسونگ سام سرویس می‌باشد که برای تعمیر به دفترشان مراجعه نمایید و برای تعمیر یخچال فریزر خارج از نمایندگی توسط بهترین تعمیرکار در کلیه نقاط اصفهان با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل اصفهان کجاست؟

یخچال فریزر سامسونگ برای سرویس و تعمیر نیاز به جابجایی به تعمیرگاه نمی‌باشد بهترین تعمیرکار در محل و منزل شما در اصفهان حضور پیدا می‌نماید.

خرابی موتور اواپراتور می تواند چه مشکلی ایجاد کند؟

خراب شدن موتور اواپراتور و یا جابه جایی آن بر اثر وارد شدن ضربه و یا حتی شل شدن اتصالات آن باعث ایجاد صدای ناهنجار از یخچال می شود.

کارت گارانتی یخچال فریزر سامسونگ Samsung چگونه است؟

بعد از تعمیر یخچال سامسونگ توسط تکنسین اصفهان تعمیر دستگاه شما دارای 90 روز گارانتی بعد از تعمیر می‌باشد.

سرویس و تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان چقدر است؟

هزینه تعمیرات بستگی به نوع خرابی،‌ساخت دستگاه و مدل بستگی دارد که میانگین اجرت بین 2000000 ریال 20000000 ریال می‌باشد.

اطلاعات تماس تعمیر یخچال سامسونگ اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09395484060 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info()esfahantamir.com
4.4/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

16 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان»

  1. سلام یخچال فریزر سامسونگ مدل rt67داریمدقسمت اواپراتور تند تند دچال یخزدگی میشود وپایین یخچال وبعد هم قسمت فریزر دچار افت دما میشود واب یخ نمیزند

    1. سلام دلیل مورد باعث این مشکل می شود باید کارشناس یخچال سامسونگ بازدید کنند

  2. سلام اهرم درب فریزر سامسونگ چند قیمت است و کجا برای تهیه بای. مراجعه کنیم؟

  3. ما یخچال سامسونگ شاهین شهر داریم‌و موتور یخچال یه سره کار میکنه دلیلش چیه؟؟

    1. دلایل یکسره کار کردن یخچال فریزر 4 دلیل دارد
      کمپرسور یخچال ایراد دارد.
      ترموستات یخچال معیوب است.
      گاز یخچال مشکل دارد.
      قطعات دیفراست خراب است

    1. بستگی به خرابی مونور یخچال دارد و ا هزینه تعمیرات موتور یخچال را به منصفانه ترین مبلغ با پشتیبانی در یافت میکنیم

  4. بعد از تماس برای تعنیر یخجال چه مدت بعد به محل اعزام میشوند برای تعمیر یخجال در اصفهان؟

    1. در کمترین زمان تعمیرکار سیار یخچال سامسونگ به محل اعزام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت