قوانین و مقررات

قوانین و مقررات تعمیر لوازم خانگی

از این که مجموعه اصفهان تعمیر را برای تعمیرات لوازم خانگی خود انتخاب نموده اید بسیار خرسندیم، ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما و ارائه خدمات خوب انجام می دهیم. ما طی ۸ سال دهها هزار دستگاه با برندهای متفاوت را تعمیر کرده ایم و رضایت مشتریان باعث ادامه دار شدن فعالیت ما شده است.

توافقنامه برای تعمیر

در صورت شروع خدمات تعمیر و اجازه بازید تکنسین از دستگاه ، برای تعمیر لوازم خانگی بدین معنی می باشد که شما تمامی موارد زیر را به صورت توافقنامه قبول نموده اید. در صورت هر گونه شبهه و یا سوال می توانید دوباره با ما تماس بر قرار نمایید.

1- اگر شما یکبار وسیله ای را توسط ما تعمیر نموده اید، برای تعمیر مشکل دیگر همان دستگاه یا وسیله دیگر، مجدد باید با دفتر تماس بگیرین و ثبت نمایید ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت تعمیرات در مجموعه ما و ارتباط مستقیم با سرویس کار  ( حتی اگر جز مجموعه ما باشد ) را، قبول نمی کنیم.

2- لطفا تا پایان تعمیرات لوازم خانگی که به مجموعه ما سپرده اید، صبور باشید چون سپردن همزمان به تعمیرکار متفرقه باعث ایجاد خلل در روند کاری می شود.

3- اگر دستگاه نیاز به سرویس مجدد و بازرسی فنی همان مشکل قبلی را دارد حتما بازدید مجدد شده و رایگان تعمیر می شود.

4- گاها تامین قطعه، تعمیر برد الکترونیک یا قطعاتی که نیاز است چندین سرویس کار روی آن کارکنند زمان بر می باشد، لطفا صبور باشید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

5- درصورت وجود هرگونه مساله در زمینه تعمیرات انجام شده ؛ میتوانید به ما اطلاع دهید.

6- ما ملزم به پاسخگویی راجع به قطعه ای که خود تکنسین روی دستگاه نصب میکند می باشیم مسئولیت قطعه ای که مشتری خود تهیه می کند با خود مشتری می باشد.

7- اگر دستگاه نیاز به جابجایی به کارگاه را داشت هزینه وانت یا پیک به عهده مشتری می باشد.

8- اگر تکنسین به محل اعزام شد و عیب یابی کرد اما شما به هر دلیلی تمایل به تعمیر نداشتین باید هزینه ایاب ذهاب و تشخیص عیب دستگاه را بپردازید.

9-مجموعه اصفهان تعمیر دارای متخصصین با تجربه می باشد که سالهای زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت نموده اند و هزاران دستگاه با برندهای متفاوت و خرابی های گوناگون را تعمیر نموده اند اما مجموعه ما نماینده خدمات پس از فروش هیچ تولید کننده ای نمی باشد ، اگر اصرار دارید حتما با خود کارخانه تماس بگیرین، با شماره های آنها ارتباط بر قرار نمایید.

10- ما فقط فاکتور الکترونیکی برای مشتری ارسال میکنیم از ارسال فاکتور چاپی معذور می باشیم.

11- قطعات غیر الکترونیکی تا 90 روز  دارای ضمانت می باشد – برد الکترونیک گاها به دلیل نوسانات برق که به وفور می باشد مخصوصا در فصل گرما ممکن است خراب شود که قاعدتا کارشناس ما نمیتواند در این مورد پاسخگو باشد
تمام تلاش ما رضایت شما می باشد

اگر هر کدام از موارد بالا را نمی توانید قبول نمایید می توانید با ما تماس گرفته و سفارش را لغو نمایید.

با تشکر

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت