تعمیر هود در اصفهان

تعمیر هود اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر هود در اصفهان با گارانتی تعمیر، معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای سرویس هود آشپزخانه می توانید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید یا ثبت درخواست آنلاین نمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر هود خود را کاهش دهید.

تعمیر هود در اصفهان

آشپزخانه های امروزی بدون داشتن یک هود غیر قابل تصور است. وظیفه هود تسویه هوا داخل آشپزخانه می‌باشد و در صورت خرابی و نداشتن مکش مناسب این تسویه صورت نمی‌گیرد. وقتی هود شما مشکل داشته باشد نیاز شما یک شرکت تعمیر هود آپزخانه در اصفهان بسیار مهم می‌باشد.

مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن بهترین تعمیرکار هود آماده خدمت رسانی به کلیه همشریان در شهر اصفهان می‌باشد. در نظر داشته باشید بر حسب هر برند هود تکنسین مربوطه به محل اعزام میشود.

نحوه تماس و مراحل تعمیر هود آشپزخانه در شهر اصفهان

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر هود آشپزخانه شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار هود شرکت اصفهان تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از هود آشپزخانه خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین کیفیت و قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید مثل روز اول از آن استفاده نمایید.

معرفی قطعات هود آشپزخانه

معرفی قطعات و آموزش تعمیر هود به شرح زیر می باشد:

  1. موتور هود: اصلی ترین قطعه در این دستگاه است که وظیفه مکش هوا و ذرات معلق در آن را به داخل دستگاه به عهده دارد. از مهم ترین نکات در آموزش تعمیرات هود دقت به طرز استفاده از موتور است.
  2. فیلتر هود: فیلتر وظیفه پاکسازی ذرات موجود در هوا  را به عهده دارد. این قطعه باید به صورت مرتب تمیز شده و یا در صورت عدم امکان تمیز شدن، تعویض گردد.
  3. لامپ و سرپیچ: این قطعه برای روشن کردن بالای اجاق گاز و دید بهتر در هود تعبیه شده است.
  4. کلیدهای لمسی و یا مکانیکی: کلیدها در هودهای مدرن معمولا به صورت لمسی است اما در هودهای قدیمی می توانید انواع مکانیکی آن را نیز بیابید.
  5. برد کنترل: برد کنترل وظیفه برق رسانی و کنترل جریان برق دستگاه را به عهده دارد.
  6. برد اصلی : برد اصلی نیز از قطعات مهم در هود است که فرمان های الکتریکی را به قطعات مختلف ارسال می نماید.
  7. شیشه هود: نمای بیرونی هود شیشه می‌باشد که ظاهر را تشکیل داده است.
علت خرابی متداول هود آشپزخانه
علت خرابی متداول هود آشپزخانه

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات هود آشپزخانه

در ادامه  به بررسی روش های تعمیر ایرادات رایج این هود می‌پردازیم اگر تخصص دارین اقدام رفع خرابی نمایید در غیر این صورت از شرکت تعمیر هود در اصفهان راهنمایی بخواهید تا توسط تعمیرکار مشکل شما حل شود.

چرا هود روشن نمی شود؟

دلایل زیر می تواند باعث روشن نشدن هود باشند:

  • قطعی برق منزل
  • خرابی پریز برق
  • سوختن فیوز اصلی هود
  • خرابی دکمه روشن و خاموش هود
  • خرابی مدار و برد هود
  • نیم سوز شدن و یا سوختن موتور هود
  • موتور هود

چرا دکمه های صفحه نمایش لمسی هود آشپزخانه کار نمی کند؟

  • خراب شدن برد الکترونیکی کنترل
  • برقرار نبودن اتصال بین دو برد دستگاه و قطع شدن اتصالات سیم ها
  • فشار دادن دکمه ها بیش از 30 ثانیه به صورت مداوم می تواند دیلی بر خرابی موقتی آنها باشد.
  • خراب شدن پنل یا تاچ پد هود لمسی
  • اتصالات هود آشپزخانه
  • برد الکترونیک

دلیل یکسره شدن کار هود چیست؟

هود آشپزخانه روشن می‌شود و دیگر خاموش نمی‌شود:

  • دکمه ON/OFF دستگاه را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اتصالات بین برد اصلی با برد کنترل دستگاه را بررسی نمایید.
  • بردهای دستگاه بررسی و تست شود
  • خراب شدن صفحه لمسی

دلیل خرابی در سیم کشی و اتصالات هود چیست؟

هود آشپزخانه ممکن است به دلیل استفاده زیاد طی سالیان باعث شل شدن و یا ذوب شدن سیم ها و اتصالات شده است که باید بررسی و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید.

علت روشن نشدن چراغ هود چیست؟

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه به دلایل زیر می‌باشد:

  • سوختن لامپ هالوژنی یا LED
  • شل شدن لامپ از سر پیچ
  • خرابی سرپیچ لامپ
  • خرابی ترانسفورماتور یا تبدیل کننده

چرا هود آشپزخانه مکش ندارد؟

نداشتن مکش در هود به دلایل موارد زیر می‌باشد:

  • کثیف بودن فیلتر هود اصلی
  • مسدود شدن خروجی هوا
  • ممکن است پروانه هرز شده یا خراب شده باشد.
  • دور موتور بررسی شود

علت بروز صدای ناهنجار در هود چیست؟

در صورت بروز صدای ناهنجار در دستگاه، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر هود در محل اصفهان چک کنید:

  • ایراد در پروانه و فن دستگاه
  • کثیفی فیلتر هود
  • خراب بودن گیریپاژ موتور
  • ایرادات موتور
  • شل بودن قطعات داخلی
تعمیر هود آشپزخانه در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر
تعمیر هود آشپزخانه در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

چرا ما برای تعمیر و سرویس هود آشپزخانه؟

شرکت اصفهان تعمیر دارای خصوصیات مهمی می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت به تعمیرکار هود آشپزخانه در اصفهان بسپارید. از جمله خصوصیات ما از جمله کیفیت خدمات، قیمت مناسب، تجربه و تخصص فنی، سرعت واکنش، و رضایت مشتریان می‌باشد. ویژگی های ما عبارتند از:

  1. تجربه و تخصص: شرکت اصفهان تعمیر تجربه و تخصص قوی در زمینه تعمیرات این نوع دستگاه‌ها را دارد. تیم فنی ما دارای مهارت و دانش فنی لازم برای تعمیر و نگهداری می‌باشد.
  2. رضایت مشتریان: نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی نقش مهمی در تشخیص خدمات را دارد. از طریق بررسی نظرات مشتریان خدمات خود را بروز می‌نماییم.
  3. سرعت تعمیر: مهم است بعد از تماس شما، سریعاً اقدام به سرویس نماییم. زمان پاسخ‌گویی سریع و توانایی ارائه خدمات فوری در صورت ضرورت، از اصول ما می‌باشد.
  4. قیمت مناسب: سعی نمودیم قیمت و هزینه تعمیر عادلانه و مناسبی برای خدمات با کیفیت بالا خود ارائه دهیم.
  5. دوره های آموزشی: متخصصین ما کلیه دوره های آموزشی برای دستگاه های جدید را پشت سر گذاشته اند تا بهترین خدمات و سرویس را انجام دهند.
  6. گارانتی: دستگاه شما بعد از تعمیر هود در اصفهان دارای گارانتی ۹۰ روزه می‌باشد تا اگر مشکل از همان قطعه باشد به طور رایگان تعمیر شود.

هزینه و قیمت تعمیرات هود آشپزخانه

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت نسبت به مدل و نوع خدمات و قطعات مصرفی کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید از قیمت مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات هوداجرت تعمیر هود
تعویض پروانه و سرویس کامل 2,800,000 الی 4,900,000 ریال IRR
تعویض موتور 750,000 الی 2,200,000 ریال IRR
باز و بسته کردن و سرویس قطعات2000,000 الی 3000,000 تومان ریال IRR
تعویض کلیدها و سیم ها 1,900,000 الی 3,900,000 ریال IRR
تعمیر بردالکترونیکی یا برد صفحه نمایش3,900,000 الی 18,000,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی1,000,000 ریال IRR
فیمت تعمیر هود آشپزخانه

نکاتی برای نگهداری هود آشپزخانه 

  1.  پس از خاموش کردن هود شیشه ای یکساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید .
  2. چنانچه پره های فن شما کثیف شده است ، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن استفاده نمایید .
  3. تمیزی منظم: هود آشپزخانه باید به صورت منظم و به منظور جلوگیری از جمع شدن چربی و ذرات گرد و غبار تمیز شود. از پاک کردن فیلترها و سطوح بیرونی هود استفاده کنید. برخی از قطعات هود آشپزخانه (مانند فیلترها) قابل شستشو هستند و می‌توان آنها را با آب و مایع ظرفشویی شست و شو کرد. در حالتی که قابل شستشو نباشند، می‌توانید از دستمال نرم مرطوب استفاده کنید. توجه نمایید که هود حتما خاموش باشد.
  4. تعویض فیلترها: بسته به نوع هود آشپزخانه شما، ممکن است فیلترهای چربی یا ذرات تعلیق شده در هوا نصب شده باشد. این فیلترها باید به منظور حفظ کارایی هود، بسته به سطح استفاده و تراکم ذرات تعویض شوند. فیلترهای قابل شستشو نیز باید به منظور حفظ عملکرد به صورت منظم شست و شو شوند.
  5. استفاده از محلول‌های خاص: برخی از هودها ممکن است به دستورالعمل تولیدکننده، محلول‌هایی را برای پاک کردن قطعات خود داشته باشند. می‌توانید از این محلول‌ها به منظور حذف چربی و کثیفی استفاده کنید. در هر صورت، حتما دستورالعمل تولیدکننده را دنبال کنید و از محلول‌های سختگیرانه استفاده نکنید تا به قطعات هود آسیب نرسانید.
  6. توجه به تنظیمات و عملکرد: بررسی کنید که تمامی تنظیمات و عملکردهای هود درست کار می‌کنند. در صورت ضعف عملکرد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

در صورت ایراد کوچی در دستگاه حتما از یک تعمیرکار هود آشپزخانه در اصفهان بخواهید هود شما را سرویس کنند تا باعث خرابی بیشتر نشود.

کارشناس فنی

نمایندگی تعمیرات انواع هود

اصفهان تعمیر به عنوان تمرکز تعمیر تعمیر هود در اصفهان خدمات را با استفاده از قطعات فابریک این دستگاه و همچنین تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده برای همشهریان اصفهان فراهم آورده است. با خیال راحت می توانید برای تعمیر هود از خدمات اصفهان تعمیر استفاده کرده و برای این منظور گارانتی نیز دریافت کنید.

انواع هود قابل تعمیر

  1. زیر کابینتی کتابی
  2. شومینه ای
  3. مورب
  4.  هود آشپزخانه مخفی یا توکار
  5.  هود جزیره

برند ها

برندهای قابل تعمیر در شرکت اصفهان تعمیر مانند استیل البرز، بی ام جی، اخوان، بوش، کن، آاگ، بیمکث، مورانو، آلتون، ایلیا استیل، درسا و… می‌باشد.

سخن پایانی

هود یکی از وسایل آشپزخانه است که برای هوا را تسویه می‌کند. هر چند هود شما با کیفیت باشد بعد از مدتی شاید کارایی سابق را نداشته باشد و خراب است. سرویس و تعمیر هود آشپزخانه باید حتما توسط بهترین تعمیرکار هود در اصفهان انجام بگیرید تا خدمات خوب دریافت نمایید.

سوالات متداول درباره تعمیر هود اصفهان

سرویس و تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه انواع هود آشپزخانه با مدل های متفاوت در شهر اصفهان با شماره شرکت 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار هود شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر هود چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر هود آشپزخانه شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر هود در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات هود آشپزخانه کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات و لوازم یدکی وشیشه به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول هود چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات هود ‌می‌تواند روشن نشدن، مکش ضعیف، خرابی دکمه ها، خاموش شدن ناگهانی می‌باشد

4.4/5 - (34 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

8 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر هود در اصفهان»

  1. سلام . فیلتر هود GBR میخوام. ۲عدد هست
    اندازه اولی ۲۸/۵ طول×۲۸/۵ عرض و دومی ۳۲ طول × ۱۲عرض

    1. سلام. لطفا به قطعه فروش های خ طالقانی مراجعه نمایید

  2. با سلام و عرض ادب خدمت شما
    من یه هود فوتیل دارم که قفل فیلترش خراب شده
    آیا میشه یه فیلتر جدید واسش تهیه کرد و یا در صورت امکان قفلش رو تعویض کرد
    متشکرم از زحمات شما

    1. سلام اگر فقط قطعه میخواین به قطعه فروش تماس بگیرین اگر نیاز به تعمیرکار دارین با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

  3. سلام.یک هود قدیمی داریم.قسمت فیلتر آن را نداردچگونه می توانیم تهیه نماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت