تعمیر ماکروفر در اصفهان

تعمیر ماکروفر اصفهان

لوازم پخت‌وپز نیز مثل کلیه وسایل از پیشرفت تکنولوژی تأثیر گرفته و امروزه شاهد تولید مدل‌های مختلف دستگاه‌های تسهیل کننده کارهای طبخ غذا در آشپزخانه هستیم. یکی از این لوازم مایکروفر یا اجاق مایکروویو است که برای گرم کردن سریع مواد غذایی، پخت غذا، یخ‌زدایی و… از آن استفاده می‌شود.

تعمیر ماکروفردر کلیه نقاط اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت توسط بهترین تعمیرکار 09395484060 تماس بگیرین یا درخواست تکنسین و مشاورثبت آنلاین برای مایکروویو نمایید.

تعمیر مایکروفر در اصفهان

تیم تعمیرات مایکروفر در مجموعه اصفهان تعمیر با ارائه خدمات فنی، مشاوره ای و پشتیبانی و تعمیرات به صورت کامل تخصصی بی عیب و نقص را توسط سرویس کاران  با تجربه و با سابقه برای شما ارائه می دهد.

گروه تعمیر و پشتیبانی اصفهان تعمیر طبق استاندارد اقدام به تعمیر مایکروفر در اصفهان می نماید و نگهداری و خدمات محصولات مایکروویو و تعویض قطعات، دارای قیمت گذاری کاملا مقرون به صرفه و منصفانه  و برآورد هزینه های حمل و نقل ارزان می باشد.

ما اعتبار خود را از رضایت شما در تعمیرات دریافت میکنیم.

کدام تلفظ مایکروویو یا ماکروفر یا مایکروفر ؟

تلفظ اصلی مایکروویو است که دو تلفظ دیگر ماکروفر و یا مایکروفر استفاده می‌شود. چون بیان دو حرف «وو» سخت می باشد از این از دو تلفظ دیگر در زبان و صحبت عامیانه فارسی استفاده می‌شود.

تعمیر مایکروفر در اصفهان
تعمیر مایکروفر در اصفهان

چرا مجموعه ما برای تعمیر ماکروفر در اصفهان؟

مجموعه اصفهان تعمیر سعی نموده بهترین متخصصین ماکرووفر را برای تعمیرات خدمت شما ارسال نماید تا به بهترین نحو تعمیر مایکروویو در اصفهان را انجام دهند و از این رو رضایت شما را به صورت کامل حفظ نمایند. از نکات بارز ما:

  • گارانتی تعمیر مایکروویو 

کلیه تعمیراتی که توسط مجموعه ما انجام می شوند دارای گارانتی می باشند یعنی به تا مدتی اگر همان قسمت خراب شود ما موظف به تعمیر رایگان ان می باشیم این مطلب به دلیل آن می باشد تا رضایت شما را حاصل کنیم و هم بگوییم چقدر در تعمیر مایکروویو در اصفهان ، متخصص میباشیم.

  • قطعات اصلی در تعمیر ماکروفر

کلیه تعمیر کاران ماکروفر در اصفهان تعمیر موظف به استفاده از قطعات اصلی در تعمیر ماکروفر در اصفهان همان برند می باشند.

اگر هر برندی تعمیر میشود قطعات اصلی همان برند باید در تعمیر ماکروفر استفاده شود تا عمر کارایی ماروفر بالاتر رود البته لازم به ذکر است ما برای صرفه جویی هزینه تمام تلاش را برای تعمیر آن قطعه در ابتدای امر انجام خواهیم داد باز هم اعلام می شود تمام تلاش ما بر حفظ رضایت شما می باشد.

  • سرعت ، دقت و تخصص

کلیه تعمیر کاران ما از آزمون‌های تخصصی مایکروفر را پشت سر گذرانده و در تخصص خود علم بالایی دارند و موظف هستند یک الی دو ساعت بعد از تماس شما در محل حضور پیدا کنند و با سرعت بالا اقدام به تعمیرات مایکروویو در اصفهان بکنند و با برخورد مناسب و رعایت ادب اقدام به وظیفه خود بکنند و به به صورتی تعمیرات را انجام دهند که تا مدت مدیدی از آن قسمت خرابی دوباره پدید نیاید.

  • قیمت مناسب

همان گونه که گفته شد ما اعتبار خود را از رضایت شما میگیریم و در هزینه اعلامی  که کمترین قیمت با بهترین خدمات تعمیر مایکروفر در اصفهان را خدمت شما همشهریان عزیز برای تعمیر مایکروفر در اصفهان داده شود.

  • ارسال متخصص برند شما

ما برای هر برند متخصص همان برند را برای شما برای تعمیر ارسال میکنیم پس نگران نباشید اگر مایکروویو شما سامسونگ ، دلونگی، الجی،  بوتان، فلر، مولینکس ، ناسیونال، بلومبرگ، کنوود، گاسونیک، بوش، پاناسونیک، دوو، اسنوا، باک اند دکر و… باشد ما به بهترین نحو و روش برای شما تعمیرات را انجام خواهیم داد.

ماکروفر چیست؟

مدلی از اجاق است که از راه تابش الکترومغناطیسی ریزموج، با به حرکت درآوردن آب و دیگر مولکول‌های در غذا  تولید گرما می‌کند و در نتیجه غذای شما در اندک زمان بپزد و یا گرم شود. اجاق ماکروفر یکی از مهمترین اختراع‌های بزرگ قرن بیستم است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می‌کنند.

در سالهای اخیر با توجه به آلودگی محیط زیست ناشی از فرایندهای آلاینده صنعتی، استفاده از منابع جدید انرژی که حداقل آلودگی را به همراه داشته باشند، مورد توجه قرار گرفته‌است. در این راستا طی دو دهه اخیر استفاده از انرژی اجاق مایکروویو به عنوان منبع گر مایش به طور وسیعی گسترش یافته‌است. اگر دستگاه شما نیاز به سرویس داشت حتما از تعمیرکار متخصص باید برای تعمیر ماکروفر در اصفهان نمایید.

فرکانس

فرکانس امواج ماکروفر از امواج مرئی خیلی پایین تر است.  بررسی ها نشان می‌دهد استفاده از این نوع انرژی تولید شده باعث  آلودگی محیط زیست کم شود و انرژی را هم کاهش دهد. این دستگاه خیلی کمتر از اجاق گاز انرژی مصرف میکنی.

بررسی خرابی متداول ماکروویو
بررسی خرابی متداول ماکروویو

مشکلات رایج و معمول معمول مایکروویو

ماکروفر نیز مانند هر دستگاه دیگر ممکن است بعد از مدتی کار کردن خراب می‌شود. خرابی‌های متداول و معمول که تعمیرکار ماکروفر در اصفهان عیب یابی می‌نماید به آن مواجه است عبارتند از:

دلیل پریدن فیوز بعد روشن شدن مایکروفر

ماکروفر بعد از زدن استارت برای روشن شدن ناگهان دستگاه خاموش می‌شود و فیوز منزل می‌پرد که به دلیل وجود یک اتصالی در مدار، مشکل در اتصالی دو فاز مدار باعث  سبب پریدن فیوز میشود

چرا ماکروفر پاسخی به دستور پخت نمی دهد؟

ماکروفر دستور پخت در دستگاه صورت نمی گیرد درب دستگاه دارای مشکل است همچنین قفل کودک را بررسی کنید.

دلیل اینکه مایکروویو مرتبا خاموش می‌شود، چیست؟

خاموش شدن مکرر دستگاه به دلیل خرابی صفحه یا برد کنترل الکترونیک می‌باشد. برای استفاده از خدمات به آدرس شرکت تعمیر ماکروفر در اصفهان مراجعه نمایید.

چرا ماکروفر در حین کار کردن خاموش می‌شود؟

در صورت خاموش شدن دستگاه در حین کار به دلیل روشن بودن بیش از حد  دستگاه می‌باشد که باید دستگاه را برای مدتی خاموش نمایید.

دلیل روشن نشدن لامپ ماکروفر چیست؟

در صورت روشن نشدن لامپ داخل دستگاه خراب شده یا مشکل سوئیج برد است.

نمایشگر دیجیتال ماکروفر کار نمیکند؟

قطعی اتصالات و سوکت صفحه نمایشگر یا خرابی برد الکترونیک باعث کار نکردن صفحه نمایشگر دیجیتال می‌شود.

دلیل جرقه زدن مایکروفر حین کار چیست؟

ماکروفر به دلیل خراب شدن آنتن سرلامپ مگنتران و یا آسیب دیدگی ورق میکا ( ورق نسوز) جرقه می‌زند.

چرا ظروف در داخل مایکروفر  نمیچرخند؟

مشکل موتور گردان و غلطک زیر سینی باعث نچرخیدن ظروف ماکروفر می‌شود.

هزینه و قیمت تعمیرات ماکروفر در اصفهان

تعرفه تعمیرسوالی است که کسانی که نیاز به سرویس ماکروفر در اصفهان دارند می‌پرسند لازم به ذکر است قیمت به موارد مختلفی چون مدل، سال ساخت و خرابی موجود در آن بستگی دارد.

نکته: لازم به ذکر است در این قسمت قیمت به صورت حدودی اعلام شده است تعمیرکار بعد از تماس و بررسی مشکل قیمت دقیق را به شما اعلام می‌دارد..

hواحد مالی
قطعات ماکروفراجرت تعمیرات
لامپ مگنترانلامپ مگنتران در دو مدل به فروش میرسد: لامپ مگنتران معمولی و لامپ مگنتران اینورترتعویض لامپ مگنتران: 850/000 الی 1/340/000 توماناجرت تعویض: 165/000 الی 235/000 تومان
ترانس های ولتاژتعویض ترانس های ولتاژ: 950/000 الی 1/860/000 توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
ورق نسوز (میکا)تعویض ورق نسوز: 150/000 الی 230/000 توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
موتور صفحه گردونموتور صفحه گردون ماکروفر برحسب وات اندازه گیری میشود که از کیفیت و مدلهای مختلفی برخوردار است.هزینه تعویض: 250/000 الی 430/000 توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
دیودتعویض دیود: 55/000 الی 190/000توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
خازنتعویض خازن: 140/000 الی 240/000 توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
المنتتعویض المنت: 240/000 الی 2/900/000 توماناجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
ترموستاتتعویض ترموستات: 90/000 الی 550/000 توماناجرت: 850/000 تومان
بردتعمیر برد: 2/500/000 الی 3/800/000 تومانتعویض برد: 950/000 تومان الی 7/500/000 توماناجرت: 850/000 تومان
میکروسوئیچتعویض میکروسوئیچ: 1/100/000 الی 1/950/000 توماناجرت: 850/000 تومان
ایاب و ذهاب600/000
جدول قیمت هزینه تعمیر ماکروفر
تعمیر ماکروفر در اصفهان
تعمیر ماکروفر در اصفهان

سرویس و تعمیر ماکروویو اصفهان microwave oven repair service

زندگی امروزه که زمان بسیار مهم است از قابلیت پخت و پز با حرارت و با امواج مایکروویو بسیار کمک کننده است. خراب شدن این دستگاه می‌تواند بر روند امور روزانه تاثیر بزارد و شما زمان بیشتر برای پخت و گرم کردن غذا از دست بدهید. یک تعمیرکار خوب در زمینه سرویس نیاز اساسی شما در این لحظات است که می‌توانید با آدرس شرکت تعمیرماکروفر اصفهان مراجعه نمایید.

مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش برای تعمیر ماکروفر در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… کلیه مناطق شرق، غرب، جنوب، شمال شهر اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency microwave oven Repair Service in Isfahan, Isfahan Province خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09395484060 تماس بگیرین.

نتیجه گیری:

برند ماکروفر شما هر چند با کیفیت هم باشد بعد از مدتی کار کردن ممکن است خراب شود برای حل مشکل یک تعمیرکار حرفه ایی مناسب تعمیر ماکروفر در اصفهان کلیه برندهای ال جی، سامسونگ، دلونگی، پاناسونیک و… می‌تواند بهترین راهنمایی را به شما دهد و مشکل را بر طرف سازد.

سوالات متداول

1- شماره تماس و آدرس تعمیر ماکروفر اصفهان کجاست؟

شرکت ما در کلیه نقاط شهر اصفهان با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به آدرس به اصفهان، خیابان بزگمهر مراجعه نمایید.

2- چه مشکلات و خرابی قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، جرقه زدن، نچرخیدن، گرم نکردن مواد غذایی، خاموش شدن و خرابی برد الکترونیک و… قابل تعمیر می‌باشند و یا قطعات خریداری و تعویض شود.

3- هزینه تعمیر ماکروفر چقدر است؟

هزینه و قیمت تعمیر بستگی به نوع خرابی مایکروویو شما و قطعات تعویضی یا تعمیری می‌باشد اما حدودا بین 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد برای اطلاعات دقیق باید با کارشناس فنی صحبت نمایید.

4– آیا تعمیرات در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات ماکروفر در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

اطلاعات تماس تعمیر ماکروفر در اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09395484060
  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(at)esfahantamir.com
4.6/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

3 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر ماکروفر در اصفهان»

  1. سلام
    ماکروفر ما گالانز است و مدتی است که کار نمی کند با تهران تماس گرفتیم می گویند ما پاسخگوی شهرستانها نیستیم در اصفهان هم که سرویس کار ظاهراً ندارد
    چه باید کرد
    ممنون از پیگیری شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت