علت صدای تق تق یخچال سامسونگ

اصفهان تعمیر » علت صدای تق تق یخچال سامسونگ
علت صدای تق تق یخچال

علت صدای تق تق یخچال سامسونگ،‌ یکی از مشکلات معمول یخچال فریزر سامسونگ  که به طور میانگین  همه ما با آن برخورد شده ایم، صدای تق تق یخچال سامسونگ است. این ایراد به خصوص در یخچال سامسونگ های نسل نو  بیشتر مشاهده می شود، اما در  یخچال سامسونگ های قدیمی هم این مشکل دیده می شود. علت صدای تق تق یخچال سامسونگ فریزر را برای شما بررسی می کنیم تا چنانچه صدای تق تق ، تیک تیک و … از یخچال سامسونگ شما منتظر می شود، علت صدا تق تق یخچال سامسونگ خود را بدانید.

علت صدای تق تق یخچال سامسونگ

دلیل صدای تق تق یخچال سامسونگ به موراد زیر می باشد که با هم بررسی میکنیم

  1. هنگامی که در یخچال سامسونگ کمپرسور بخواهد استارت بزند و رله اورلود قدرت این کار را نداشته باشد، صدای تق تق از یخچال سامسونگ را از یخچال سامسونگ می شنوید.
  2. هنگام راه اندازی موتور یخچال سامسونگ اگر موتور شاتون زده و یا به عبارتی معیوب شده باشد و نتواندشروع به کار کند، علت صدای تق تق یخچال سامسونگ می شود.

برای محافظت یخچال سامسونگ حتما نکات نگهداری یخچال سامسونگ را مطالعه نمایید.

علت صدای تیک تیک یخچال سامسونگ

یکی دیگر از معمول ترین صداهایی که از مدل های  یخچال سامسونگ فریزر منتقل می شود، صدای تیک تیک یخچال سامسونگ می باشد که در این قسمت به  علل تولید این صدا می پردازیم:

  • در یخچال سامسونگ هایی که  برفک زدایی اتوماتیک را درا می باشند، هنگام آب شدن برفک های درون یخچال سامسونگ صدای تیک تیک درون یخچال سامسونگ شنیده می شود.
  • در یخچال سامسونگ های بدون برفک ( نو فراست)  همچنین کارکرد المنت و هیتر برای آب کردن برفک علت صدای تیک تیک یخچال سامسونگ است.
  • در فصل زمستان به دلیل پایین بودن دمای خانه یکی دگیر از علت صدای تیک تیک یخچال سامسونگ فریزر می باشد.
  • از دلایل دیگر صدای تیک تیک نشان دهنده این است موتور یخچال سامسونگ ضعیف شده است و نیاز به بررسی کارشناسانه دارد.

علت صدای پشت یخچال سامسونگ

یکی از از دیگر صداهای آزار دهنده که باعث می شود توجه شما به آن جلب شود صدای پشت در یخچال سامسونگ می باشد که در کنار علت صدای تق تق یخچال سامسونگ فرزر و همچنین علت صدای تیک تیک یخچال سامسونگ فریزر به آ» می پردازیم.

  • از دیگر مشکلات معمول که پرسیده می شود پشت یخچال سامسونگ صدا میده، که مورد مربوط به لوله های رفت و برگشت کمپرسور می باشد که به بدنه یخچال سامسونگ برخورد میکند.
  • ممکن است  فنی که در کنار کمپرسور قرار داده شده است، پروانه های فن به بدنه برخورد داشته و باعث تولید صدای تق تق یخچال سامسونگ می شود.
  • از دیگر علت صدای پشت یخچال سامسونگ یا صدای تق تق یخچال سامسونگ، کندانسور (میله های مشکی پشت یخچال سامسونگ) شل شده است و باعث تولید صدای می شود.

نتیجه گیری

گاهی ممکن است به دلایلی در یخچال سامسونگ، باعث تولید ، صدای تق تق یخچال سامسونگ شود و یا صدای تیک تیک. این مشکلات باعث ایجاد نگرانی برای صاحب یخچال سامسونگ شده که هم این صدا ازار دهنده می باشد و هم ترس این وجود دارد باعث ایجاد مشکلات بدتر نشود. از این رو اگر نتوانستید خودتان مشکل را برطرف کنید و یا با مساپل فنی آشنایی ندارین می توانید به یک تعمیرکار یخچال سامسونگ مجبرب کار را بسپارید.

4.6/5 - (14 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت