نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان که کار تعمیرات و فروش را به صورت رسمی  بر عهده سام سرویس بود که سراسر ایران از جمله اصفهان نمایندگی دارد و وسایلی یخچال ساید – لباسشویی – تلویزیون – ظرفشویی ساید بای ساید سامسونگ و… با قیمت مناسب در خدمت همشهریان عزیز در گذشته به فروش می رسانید. برای تعمیر می توانید با سام سرویس تماس بگیرین.

متاسفانه در چند سال اخیر سامسونگ به دلایل تحریم از ایران رفتند و ما نمایندگی سامسونگ نداریم که اجناس خود را خریداری کنید و اجناسی که در بازار می باشد به صورت قاچاق می باشد، از این رو ما نیز فروش نداریم و نمایندگی نیستیم.  

اگر اجناس خریداری شده از قبل می باشد می توانید با خود سام سرویس که گارانتی ان محصولات را برخودار است تماس حاصل فرمایین و اگر نیاز به تعمیر کاری دارین که آشنا به محصولات سامسونگ می باشد با ما همراه شوید.

فقط تعمیر 09137512192 متخصصین سامسونگ

کارشناس رسمی اصفهان تعمیر تعمیرات لوازم خانگی فقط تعمیر 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر  تعمیر تماس بگیرین

نکته: مجموعه اصفهان تعمیر، تعمیرگاه مجاز می باشد و کلیه تعمیرات طبق اصول تعمیرات حرفه ایی و رضایت مشتری بر قرار می شود اگر می خواهید با مرکز خود کارخانه تماس بگیرین با شماره های آنها تماس برقرار نمایید.

نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان

طراحی فوق العاده یخچال Romano سامسونگ محدود به بازه زمانی خاصی نمی شود و تا سال های آینده شاهد زیبایی منحصر به فرد آن خواهید بود. بدنه ی فلزی و دستگیره های تو رفته ی این یخچال تا سال ها جلوه ای حرفه ای به آشپزخانه تان خواهد بخشید!

محفظه های ذخیره سازی متفاوت

یخچال فریزر چهار درب Flex سامسونگ در درب پایینی سمت راست دارای حالت چند منظوره FlexZone و Cool Select+ می باشد که از حالت یخچال به فریزر تبدیل می شود و به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دما را به دلخواه خود تغییر دهید.

قابلیت Smart Convert

قابلیت Smart Convert برای استفاده بیشتر از فضای یخچال و فریزر، در زمان نیاز، بسیار کارآمد است و شما میتوانید به راحتی فریزر را به یخچال تبدیل کنید و تمام خوراکی های لازم را در فضای یخچال جای دهید.

دسترسی آسان

با یخچال فریزرهای سری شوکیس، دسترسی سریع و آسان تری به مواد خوراکی خواهید داشت. شوکیس بیرونی برای قرار دادن نوشیدنی و ادویه جات انتخاب بسیار مناسبی است، در حالی که محفظه داخلی به شما این امکان را می دهد تا آیتم های بزرگ تر را ذخیره کنید.

استیل ضد لک

فولاد ضد زنگ سیاه با جلوه ساده و مدرن خود بُعد ویژه ای به آشپزخانه شما می بخشد.

آب تازه و فیلتر شده

فیلترهای آب یخچال فریزر سامسونگ را می توانید به صورت جداگانه خریداری کنید و از کیفیت بی نظیر آب لذت ببرید.

 

تعمیر یخچال سامسونگ در تهران

ما به عنوان معتبر ترین نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان و با بیش از 20 سال سابقه در این حوزه، کلیه خدمات تعمیرات را در کمترین زمان و با پایین ترین قیمت در منزل برای شما انجام می دهیم. اگر به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان می باشد می توانید از طریق شماره های موجود در وب سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان زیاد وجود دارد که تعمیرات یخچال فریزر شما را انجام می دهند. اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا این کار را به نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان بسپارند تا با خیالی آسوده و هزینه ای بسیار پایین تر، یخچال سامسونگ خود را تعمیر کنند. شماره تماس تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ جهت تعمیر و ارعزام تعمیرکار به منزل می باشد.

خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ اصفهان

اگر یخچال شما برگه گارانتی شرکتی داشته باشد و تاریخ آن هم رد نشده باشد با استفاده از این برگه می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی از خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ در اصفهان استفاده نمایید. نمایندگی رسمی سامسونگ وظایف و مزایایی در قبال فروش محصولات خود به شما دارد که باید به آن ها عمل کند.

اما اگر شما به هر دلیلی مثل گم شدن برگه گارانتی و یا گذشتن تاریخ آن نمی توانید از مزایای برگه گارانتی استفاده نمایید باید چه کرد؟ در اینصورت می توانید با نمایندگی ما که برترین نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان می باشد تماس گرفته و از مزایای ما برخوردار شوید. لازم به ذکر است که اگر قطعه ای از یخچال شما نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران نمایندگی ما پس از نصب قطعه جدید به شما گارانتی تعویض نیز می دهند و تا 6 ماه قابل استفاده می باشد. خدمات و سرویس با کیفیتی که خدمت شما ارائه می دهد طی سال ها تجربه به دست آمده و این موضوع از نظرات مشتریان ما کاملا واضح می باشد:

شما پس از تعمیر و یا تعویض قطعه دستگاه خود توسط نمایندگی ما لازم نیست که تا 6 ماه بابت خرابی مجدد و هزینه آن نگرانی داشته باشید چرا که تمامی تعمیرات ما ضمانت 6 ماهه دارند.

از آنجایی که زمان و وقت مشتری ارزش بسیاری برای ما دارد ساعت دقیق اعزام تعمیرکار با خودتان هماهنگ خواهد شد و راس همان ساعت مقرر تکنسین ما به محل شما می آیند برای خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ در اصفهان با ما همراه باشین.

طی 6 ماه ضمانت اگر نیاز به اعزام مجدد تعمیرکار باشد هیچ هزینه اضافی متوجه شما نخواهد بود و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم با نمایندگی می باشد.

مراحل درخواست تعمیرکار یخچال سامسونگ

  • تماس با شماره های موجود در وب سایت
  • دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان و گزارش خرابی
  • اعزام تعمیرکار یخچال در هر زمانی که شما مشخص می کنید
  • تعمیر یخچال سامسونگ در محل
  • تسویه حساب پس از اتمام کار

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

یکی از مشکلاتی که بسیاری از اهالی شهر های پرجمعیت و بزرگ دارند، شلوغی خیابان ها و مشغله های روزانه می باشد. به همین دلیل نمایندگی، امکان اعزام تعمیرکار به منزل را در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید با شماره های وب سایت تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار خود را به کارشناسان دهید. تعمیرکاران در هر زمان و مکانی که شما بخواهید حضور پیدا می کنند تا تعمیرات یخچال سامسونگ در منزل در اصفهان را انجام دهند.

نصب یخچال سامسونگ اصفهان

از آنجایی که یخچال فریزر جزو پرکارترین لوازم آشپزخانه می باشد، برای جلوگیری از خرابی و پرداخت هزینه های تعمیرات و عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ بهتر است آن را سرویس کنید. نصب و سرویس یخچال سامسونگ در نمایندگی به صورت تخصصی در کمترین زمان توسط برترین متخصصین انجام می شود. با این کار شما از خرابی زودرس دستگاهتان جلوگیری می کنید و عمر مفید آن را افزایش می دهید.

نکات مهم هنگام سرویس یخچال سامسونگ

رعایت نکات ایمنی (در ادامه به آن می پردازیم) هنگام استفاده از دستگاه باعث می شود که دفعات کمتری به تعمیرکار و تعمیر یخچال سامسونگ احتیاج داشته باشید.

  • قبل از استفاده و راه اندازی برای بار اول ترموستات روی مقدار متوسط باشد و تا رسیدن به حد مناسب دما،  به مدت سه ساعت باید یخچال خالی کار کند.
  • غذاهای گرم را بدون در داخل یخچال نگذارید.
  • خراب شدن لاستیک های دور یخچال باعث کاهش برودت می شود و بهتر است هر چند وقت یکبار آن ها را چک کنید.
  • اگر صداهای عجیب از داخل یخچال شنیدید و یا اینکه یخچال هنگام کار کردن به یک دفعه خاموش می شود به احتمال زیاد مشکل مربوط به برد آن می باشد بهتر است در این مواقع برای تعمیر برد یخچال سامسونگ در اصفهان   با نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان تماس بگیرید.
  • برای اینکه در مواقع قطعی برق به یخجال آسیبی نرسد از محافظ برق استفاده نمایید و دوشاخه را مستقیم به برق نزنید.
  • هنگام گذاشتن یخچال در جای خود و راه اندازی برای دفعه اول، یخچال را در جایی قرار دهید که لااقل بیست سانت با دیوار و یا کابینت ها فاصله داشته باشد.
  • اگر به مسافرت می روید بهتر است درجه ترموستات یخچال سامسونگ را بر روی پایین ترین مقدار تنظیم نمایید این کار باعث کارکرد کمتر موتور یخچال خواهد شد.
  • برای تمیز کردن داخل یخچال حتما دقت نمایید که به برق وصل نباشد، آب یا مواد تمیز کننده را به صورت مستقیم روی یخچال یا داخل آن نزنید.
  • و در نهایت اگر مشکل و اختلال در کارکرد یخچال سامسونگ به وجود آمد که خودتان قادر به رفع آن نبودید با تعمیرکار سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر یخچال قدیمی سامسونگ

اگر هنوز هم از یخچال های قدیمی سامسونگ استفاده می نمایید و به دنبال تعمیرات این یخچال ها هستید، ما تعمیرات این دستگاه ها را با استفاده از قطعات اورجینال برایتان انجام خواهیم داد. قطعات یخچال های قدیمی سامسونگ دیگر به صورت اصلی پیدا نمی شوند و تنها نمایندگی های رسمی آن ها را دارند. پس بهتر است برای تعمیرشان به تعمیرگاه های غیر مجاز مراجعه نکنید.

تعمیر یخچال دوقلو سامسونگ

یخچال های دو قلو در زمان خود از محبوبیت بالایی برخوردار بودند. به همین دلیل تعمیر یخچال دو قلو سامسونگ رواج زیادی داشت و در حال حاضر هم هنوز بعضی ها از این مدل استفاده می کنند. ما تعمیرکاران مجربی برای تعمیر این مدل ها داریم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به آن ها بسپارید.

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره

همان طور که می دانید برند سامسونگ در اصل برای کشور کره بوده و یکی از معروفترین برندهای جهان می باشد. به خصوص در زمینه لوازم خانگی و به ویژه یخچال توانسته برنده میدان رقابت باشد و روز به روز بر کیفیت محصولاتی که تولید می کند اضافه می شود. اما در این میان عده ای از افراد فرصت طلب یخچال های بی کیفیتی را با نام برند سامسونگ وارد کشور می کنند و به مردم می فروشند و چه بسا بسیاری هم متوجه اصل نبودن یخچال خود نمی شوند و به خیال خودشان یخچالشان مارک سامسونگ است.

کاری که افراد سودجو انجام میدهند این گونه است که یخچال های تولید داخل کشور را مثل امرسان، هیمالیا و … با نام برندهای معروفی مثل سامسونگ برچسب گذاری می کنند و با قیمتی خیلی بیشتر از یخچال های ایرانی و کمی پایین تر از برند اصلی سامسونگ به مردم می فروشند. در این آشفته بازار بی اعتمادی و کلاهبرداری باید شما روش تشخیص یخچال اصل کره را از یخچال تقلبی بدانید و هزینه بی جهت بابت جنس فیک نپردازید. در آینده مقاله ای در این باره در سایت منتشر خواهیم کرد.

شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان و شماره تماس نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان را میتوانید با شماره بالا تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان

نمایندگی یخچال سامسونگ اصفهان برای خدمات تعمیر و فروش میتوانید با ما همراه باشید. برای نمایندگی فروش یخچال سامسونگ اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان کلیه تعمیرات تلویزیون سامسونگ را انجا می دهد تا شما بتوانید از خدمات تعمیرکار تلویزیون سامسونگ استفاده ببرید.

آیا تعمیرات یخچال سامسونگ در محل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ samsung و یا ساید سامسونگ در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت