تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ در اصفهان

نمایندگی سامسونگ خیابان کاوه اصفهان

تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ در اصفهان برای سرویس انواع تلویزیون سامسونگ Samsung را با نیروی متخصص و کاردان با شماره تلفن 09137512192 تماس بگیرید و یا درخواست رزرو تعمیرکار ثبت آنلاین نمایید.

اگر اجناس خریداری شده از قبل می باشد می توانید با خود سام سرویس که گارانتی ان محصولات را برخوردار است تماس حاصل فرمایید و اگر نیاز به تعمیر کاری دارین که متخصص به محصولات سامسونگ می باشد با ما همراه شوید ما تعمیرات سامسونگ را بهترین نحو انجام میدهیم.

برد پاور سامسونگ اصفهان

برد پاور سامسونگ اصفهان این یک متن کلی برای توصیف متداول ترین برد های موجود در یک تلویزیون LCD و LED است. بردها در اکثر تلویزیون ها مشترک هستند، اما سازندگان و مدل هایی وجود دارند که ممکن است بردهای مختلفی داشته باشند یا برای عملکرد بیشتر، بردهایی به آنها اضافه شود

برد پاور در تلویزیون های LCD (ال سی دی) :

وقتی تلویزیون به منبع AC وصل و روشن می شود، برد منبع تغذیه تلویزیون ورودی ولتاژ AC را دریافت می کند. از این طریق برد منبع تغذیه ولتاژ 5 ولت را تولید کرده و به برد اصلی ارسال می کند. در این مرحله هیچ ولتاژ دیگری به جز 5VSTB وجود نخواهد داشت.

هنگامی که برد اصلی ولتاژ آماده به کار 5 ولت را از برد منبع تغذیه دریافت می کند، از طریق یک آی سی تنظیم کننده ولتاژ یا مدار DC-DC جهت تولید ولتاژ 3.3 ولت هدایت می شود. ولتاژ 3.3 ولت به IC، CPU و برد پنل جلویی MCU (واحد میکروکنترلر) عرضه خواهد شد. اکنون می بینیم که چراغ LED آماده به کار روشن است و تلویزیون در حال حاضر در حالت آماده به کار است.

برد منبع تغذیه (برد پاور) :

اگر به شما بگویند برد منبع تغذیه(برد پاور ) را تعریف کنید به احتمال زیاد پاسخی مانند “آن جعبه به برق وصل است و تجهیزات من را تغذیه می کند” خواهید داد. این عملکرد است اما کاری که انجام می دهد بسیار پیچیده است. این AC خام را از شبکه برق می گیرد، که معمولاً با هر ولتاژ منبع تغذیه در جهان سازگار است (با تلورانس ها، افت ها و نوک های آن) و آن را به یک ولتاژ DC پایین تر تبدیل می کند. این یک حلقه بازخورد برای ثابت نگه داشتن ولتاژ خروجی با تغییر در ولتاژ ورودی و جریان بار خروجی در خود جای می دهد.

برد اصلی یا برد مین مداری است که ورودی و خروجی های صوتی و تصویری به آن متصل است. این مغز یک تلویزیون است و به طور کلی می توان آن را به چهار عملکرد اصلی تقسیم کرد:

  1. از طریق پردازنده های CPU و MCU (واحد میکروکنترلر) سیستم را از طریق چندین سیگنال کنترل می کند. به عنوان مثال، این برد اصلی(یا برد مین) است که می گوید نور پس زمینه را روشن کند. به پانل می گوید چه زمانی روشن/خاموش شود و غیره.
  2. این برد اصلی (برد مین) است که سیگنال های ویدئویی را به سیگنال های ویدئویی نوع RSDS تبدیل می کند و سپس به خروجی های HDMI و … ارسال می کند.
  3. برد اصلی همچنین شامل آی سی صدا نیز میشود.
  4. برد اصلی شامل یک بخش بزرگ DC-DC است. اینجاست که پس از دریافت برق از برد منبع تغذیه، ولتاژ مناسب برای بقیه سیستم تعیین می شود. ولتاژهای تیونر، CPU و GPU و غیره از اینجا کنترل می شوند. اگر تلویزیون دارای ظرفیت سه بعدی یا Wi-Fi باشد، برد اصلی نیز کنترل آن قسمت‌ها را در دست خواهد داشت.
تعویض بک لایت تلویزیون اصفهان
تعویض بک لایت تلویزیون اصفهان

بک لایت ( ال ای دی LED)

تلویزیون ال ای دی مدلی تلویزیون ال سی دی است که از دیودهای ساطع کننده نور (LED) برای نور پس زمینه نمایشگر به جای لامپ های فلورسنت کاتد سرد (CCFL) که در تلویزیون های LCD استاندارد استفاده می شد استفاده می کند که به آن بک لایت (LED) می گویند. تلویزیون های LED به طور رسمی به عنوان تلویزیون ال سی دی با نور پس زمینه LED شناخته می شوند.

در مقایسه با لامپ‌های فلورسنت، ال‌ای‌دی‌ها به طور قابل‌توجهی نیاز به انرژی کمتری دارند و توان را با کارایی بیشتری به نور تبدیل می‌کنند تا کمتر به عنوان گرما از بین برود و آن را با دقت بیشتری متمرکز می‌کنند تا نشت نور کمتری وجود داشته باشد. همچنین یک LED بسیار بیشتر از سایر فناوری های روشنایی دوام می آورد.

نور پس‌زمینه‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی، نوارهای نوری کوچک یا منابع نوری هستند که در داخل نمایشگر، تلویزیون یا مانیتور قرار می‌گیرند تا نور صفحه نمایش را تامین کنند. نور پس زمینه LED پیکسل ها را از پشت روشن می کند و آنها را غنی تر و روشن تر نشان می دهد همچنین برخی از نمایشگرها نیز از نور CCFL یا لامپ های فلورسنت کاتد سرد استفاده می کنند. اگرچه، باید توجه داشت که نمایشگرهای CCFL به نفع پنل‌های LED با نور پس‌زمینه کنار گذاشته می‌شوند.

1- طول عمر بک لایت (LED) چقدر است؟

نمی توان عدد و زمان دقیقی واسه طول عمر قطعات الکترونیکی مشخص کرد اما در صورت استاندارد بودن قطعات بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند

شرایط نگهداری بک لایت:

  1. بعد از 2 -3 ساعت دستگاه را یک ربع تا نیم ساعت خاموش کنید تا خنک شود.
  2. حالت تصویر را روی استاندارد بگذارید.
  3. حرارت مستقیم به دستگاه تلویزیون نرسد (نور آفتاب – مجاورت دستگاه های گرمایشی)

2- نشانه خرابی بک لایت چیست؟

خرابی بک لایت بیشتر به صورت تاریک شدن صفحه یا قسمتی از صفحه (تصویر دارد ولی نور ندارد) و یا در برخی مدل های تلویزیون به صورت آبی شدن تصویر می باشد و مشتری هنگامی که تصویر تلویزیون تاریک یا آبی شد ولی صدا داشت می تواند شک به خرابی بک لایت کند.

3-کیفیت بک لایت های موجود در بازار:

بک لایت های موجود در بازار در 5 سطح کیفیتی و همچنین استوک (دست دوم) وجود دارد بنابراین بهترین کار تعویض بک لایت در نمایندگی های مجاز و رسمی است.

نمایندگی تعمیر سامسونگ اصفهان خیابان 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ اصفهان بر عهده سام سرویس می باشد که اگر شما می‌خواهید از خدمات آنها استفاده کنید می توانید با آنها ارتباط بگیرین. اما اگر نیاز به بهترین تعمیرکار تلویزیون در اصفهان دارین می توانید هر جای اصفهان باشید خیابان بزرگمهر- خیابان ارتش – خیابان چهارباغ- سه راه سیمین، خیابان کاوه، خیابان سروش ، خیابان برازنده، دروازه تهران و … جای جای اصفهان می‌توانید همواره تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را به ما بسپارید.

 سوالات متداول:

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان چگونه انجام می شود؟

پس از تماس شما تعمیرکار تلویزیون سامسونگ در اصفهان با شما تماس می گیرد و شما را تلفنی راهنمایی می کند در صورت نیاز از نزدیک دستگاه را بررسی خواهد نمود

هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیرات بسته به نوع مشکل دستگاه شما می باشد اما سعی شده بهترین خدمات با بهترین کیفیت برای شما انجام شود.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09137512192
  • ایمیل: info@esfahantamir.com
  • آدرس تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ: خیابان ارتش، خیابان کاوه، خیابان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته 7/24
4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت