نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان کجاست؟ برای استفاده از خدمات نمایندگی باید جایی که برای شما نصب راه اندازی کردند تماس بگیرین و برای تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان زیر نظر شرکت اصفهان تعمیر همواره می‌توانید با شماره تلفن 09137512192 کارشناس فنی سرویس و تعمیر تلویزیون Samsung اصفهان تماس بگیرید تا شما را تلفنی راهنمایی و مشکل شما را برطرف کنند یا درخواست رزرو ثبت آنلاین نمایید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان کجاست؟

نمایندگی زیر نظر خود کارخانه کره جنوبی می‌باشد و همواره برای تعمیرات و سرویس بهترین انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان می‌باشد اگر مراحل عیب یابی و ترمیم به درستی انجام شوند  یعنی تعمیرکار به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی همچون:

  • روشن نشدن
  • خاموش شدن
  • تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ
  • پرش تصویر
  • قطع شدن صدا یا تصویر Samsung
  • سیگنال نداشتن
  • پنل شکسته تلویزیون سامسونگ
  • افتادن خط در تصویر
  • تیره شدن قسمتی از تصویر
  • نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر
  • و …

دقیقا ناشی از خرابی کدام قطعه هستند پس از آن قطعه یا قطعات آسیب دیده ترمیم می شوند. گاهی نیاز به تعویض اجزای تلویزیون است که در این صورت، قطعه جدید باید اورجینال باشد تا بتوان نسبت به عملکرد درست و بی نقص آن اطمینان کامل داشت. در ادامه نکاتی را در خصوص روند تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان به شما ارائه می دهیم که در مورد تلویزیون های دیگر برندها نیز قابل استفاده هستند.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه سامسونگ در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی سامسونگ می پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر سامسونگ تماس بر قرار کنید.

پیشنهاد ما این است که برای اطمینان از ترمیم صحیح تلویزیون، تنها به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. تیم تعمیرات تلویزیون در مرکز اصفهان تعمیر این اطمینان را به شما می دهند که صفر تا صد عیب یابی و ترمیم انواع ال سی دی و ال ای دی برند سامسونگ را به حرفه ای ترین شکل انجام دهند لازم به ذکر است مقاله نکات نگهداری تلویزیون سامسونگ برای بالا بردن عمر دستگاهتان بخوانید.

پادکست تعمیر تلویزیون سامسونگ:

نمایندگی تعمیر تلویزیون در اصفهان
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ اصفهان

تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung در اصفهان

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان توسط شعب تعمیرات مجاز Samsung در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق اصفهان هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون های برند سامسونگ می توانید  با شماره 09137512192 تماس بگیرید.

چرا اصفهان تعمیر برای سرویس و خدمات؟

تعمیرکاران حرفه ای به خوبی می دانند که مشکل تلویزیون تلویزیون سامسونگ شما (اعم از LED، LCD، پلاسما و …)  چیست و چگونه آن را برطرف کنند، اما همیشه نمی توان تلویزیون سامسونگ را به تعمیرکار برد و جابجایی تلویزیون‌ها کار سختی است و حتی ممکن است آسیب بیشتری را به همراه داشته باشد، در نتیجه بهترین راه استفاده از تعمیرکار در محل است. در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزانه شما خدمات نصب و تعمیر را در منزل توسط بهترین کارشناسان مجرب تعمیرات به شما ارائه می دهد، شما می توانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید و از تعمیرکاران حرفه ای برای نصب و تعمیر آن استفاده کنید.

انرژی و زمان خود را برای یافتن تعمیرگاه مناسب هدر نمی دهید و دیگر نیازی به صرف هزینه برای جابجایی و حمل تلویزیون به تعمیرگاه نخواهید داشت. با تعمیر تلویزیون در محل دیگر با مشکلاتی مانند شکستن تلویزیون، گم شدن برخی از قطعات و ضربه خوردن مواجه نمی‌شوید شد و شما می توانید روند تعمیر را خودتان نظارت کنید.

مزایای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

مزیای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل عبارتند از :

  • تعمیر در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • مجهز به دستگاه های پیشرفته

در نهایت دستگاه تست شده و به شما تحویل داده می شود. گفتنی است به جهت افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده، پروسه تعمیر تخصصی تلویزیون Samsung در اصفهان، با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. کاربران کلیه تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه خرابی و اشکال در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون Samsung پس از بررسی دستگاه و طی روند عیب یابی، اشکالات پیش آمده در آن را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب آن در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان  اقدام می نمایند.

خدمات نصب دوباره و تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل اصفهان شامل چه خدماتی می‌باشد؟

خدمات سرویس در منزل و محل شما زیر نظر بهترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ اصفهان شامل موارد زیر می‌باشد:

  • برطرف نمودن مشکلات صدای تلویزیون
  • تعمیر و تعویض نور پس زمینه در صورت لزوم
  • تعمیر بردهای تلویزیون به شکل الکترونیکی
  • تعویض قطعات فرسوده تلویزیون با نمونه اصلی
  • استفاده از تجهیزات با کیفیت در تعمیر تلویزیون
  • تعمیر و سرویس انواع ال ای دی در منزل
  • تعمیر ایرادات انواع مدل های ال سی دی
  • عیب یابی ویژه و تخصصی تلویزیون سامسونگ در منزل مورد نظر مشتری
  • رفع مشکلات عملکردی قطعات تلویزیون
  • تعمیرات تخصصی پنل و برد تلویزیون
  • نصب تلویزیون سامسونگ Samsung بر روی دیوار
خرابی متداول تلویزیون سامسونگ
خرابی متداول تلویزیون سامسونگ

خرابی‌های رایج تلویزیون سامسونگ

بیشتر کاربران عادت دارند تلویزیون را ساعتهای زیادی روشن بگذارند. در غیر این صورت هم اتفاقاتی مثل نوسان برق و ضربه خوردن و …، مشکلاتی را در روند عملکردی تلویزیون ایجاد می کنند؛

  • سیاه شدن تصویر
  • ایجاد خطوط یا نقطه های رنگی روی تصویر
  • عدم نمایش تصویر، عدم وجود صدا
  • کم نور شدن همه یا بخشی از تصویر
  • وجود خطوط عمودی یا افقی در تصویر
  • خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن
  • روشن ماندن چراغ جلوی تلویزیون
  • کار نکردن پورت ها
  • قطعی های مکرر تصویری

مهم ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ در اصفهان محسوب می شوند.

پادکست مشکلات متداول تلویزیون سامسونگ:

مشکلات معمول تلویزیون سامسونگ

1

1- تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

برخی از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ از این مسئله گلایه دارند که چرا تلویزیون سامسونگ در اصفهان خود به خود خاموش می‌شود و مجدداً روشن می‌شود یا اینکه چرا با چند دقیقه تاخیر روشن می‌شود؟ اگر شما هم از کاربران تلویزیون‌های سامسونگ هستید و با یکی از این مشکلات روبه‌رو شده‌اید، باید بدانید که به احتمال زیاد برد پاور تلویزیون شما  خراب شده و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.   آن دسته از دوستانی که با برد پاور آشنایی ندارند، لازم است بدانند که برد پاور ولتاژ مورد نیاز قطعات تلویزیون برای کار کردن را فراهم می‌کند؛ بنابراین روشن شدن تلویزیون را مدیون این قطعه زحمت‌کش هستیم.

در صورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ در اصفهان خود مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر با عیب‌یابی دقیق، خدمات تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ در اصفهان را به شما ارائه دهند.

2- تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ

یکی از مشکلات رایجی که کاربران دستگاه های تلویزیون به دلایل مختلفی چون عدم استفاده ی درست از اسپری برای تمیز کردن صفحه ی تلویزیون با آن دچار می شوند، آبخوردگی پنل است. تلویزیون های باکیفیت و مدرن سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است با مشکل آبخوردگی دچار اختلالات ساختاری فراوانی شوند.

به طور کلی می توان گفت که پنل از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود و خرابی یا آبخوردگی آن سبب بروز مشکلات جدی در عملکرد اصلی دستگاه می گردد. بنابراین تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ در اصفهان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نیازمند دانش به روز کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان می باشد. نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در فرآیند بازیابی کارکرد پنل های تلویزیون های Samsung به یاری کاربران این کمپانی محبوب شتافته و فرآیند تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ در اصفهان را مطابق با استانداردهای جهانی انجام می دهد. تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون

3- تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در اصفهان

در تعمیر بک لایت تلویزیون LED سامسونگ در اصفهان  لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود برای این کار می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا بهترین تکنسین اقدام به تعمیر آن بکنند. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون سامسونگ در اصفهان به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد.

به همین دلیل غالب مراجعان، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و ترجیح می‌دهند تا در فرآیند تعمیرات، پنل جدیدی را جایگزین پنل قبلی کنند. تعمیر بک لایت تلویزیون  در سری های ال سی دی شامل لامپ های فلورسنت (تعداد آنها بین 10 تا 18 متغیر است)، مدارات و قطعات تأمین کننده ولتاژ است. قطعی نور بک لایت در واقع به دلیل فعال شدن بخش محافظت کننده از دستگاه یا همان پروتکتور اتفاق می افتد.

نکته مهم: در تعمیر بک لایت تلویزیون  عیب یابی صحیح پیش از اقدام به تعمیر –عیب یابی شامل تست قطعات و کنترل کیفیت دستگاه- اهمیت ویژه‌ای دارد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان قابل دریافت است.

3

    

4- تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ در اصفهان، نشانه های متعددی دارد، که با مشاهده آنها می توان بروز اشکال در این قطعه را تشخیص داد. بروز این اشکال عموماً باعث خاموشی تلویزیون می شود و تلویزیون را به حالت استند بای stand by می برد. بروز این مشکل به این صورت است که هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود و بعد از روشن کردن دوباره تلویزیون، چراغ پاور جلوی تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود.

خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در اصفهان وجود دارد.

مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در اصفهان در این مرکز صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست اشکال پیش آمده در آن انجام می پذیرد.

5- نحوه رفع اشکالات تصویر تلویزیون سامسونگ چگونه است؟

هنگامی که تلویزیون تصویر ندارد اما چراغ ال ای دی روشن شده و از قرمز به آبی یا سبز تغییر رنگ می دهد به این معنی است که مادربرد سیگنال Start-up را به برد PSU ارسال می کند.

6- نصف تلویزیون تصویر دارد و نصف دیگر ندارد

عمدتا این نوع علامت به خاطر کابل (های) FPC ایجاد می شود. این کابل خروجی از T-CON به برد راه انداز Source Driver) Source) است. در این وضعیت علاوه بر کابل FPC ، کانکتورهای آن در برد T-CON و برد راه انداز Source نیز می بایست بررسی گردند. بعضی از همکاران در حوزه تعمیر، بر این تصورند که پس از تعویض برد T-con و حل شدن این مشکل، کار به پایان رسیده است اما مشکل واقعی فقط به خاطر وجود لحیم سردی در کانکتور یا غیره است.

7- صفحه سیاه و بدون تصویر

اگر تلویزیون سامسونگ نمی تواند در یکی از ورودی های سیگنال ویدیو، تصویری را نمایش دهد اما ورودی های سیگنال ویدیو دیگر سالم هستند، پس این نوع علامت تلویزیون به خاطر وجود مشکل در مادربرد است. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه می گردد.

8- خطوط یا نوار عمودی روی صفحه

اگر خط یا نوار در میان منوی OSD و همه ورودی های سیگنال ویدیویی دارای اثر یکسانی باشد ، به معنی خرابی پانل LCD تلویزیون است.

9- تصویر نگاتیوی (Negative)

این نوع مشکل به خاطر وجود نقصی در مدار GAMMA در برد T-con ایجاد می شود. پس فقط برد T-con را تعویض کنید و مشکل برطرف خواهد شد. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه می گردد.

10- دلیل  دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ چیست؟

یشتر به دلیل وجود اشکالاتی در برد تغذیه این دستگاه است. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتی که جهت رفع این اشکال بر روی دستگاه پیاده می شوند رضایت‌بخش بوده و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند. بنابرباین در صورتی که دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ در اصفهان تان شما را نگران کرده بهتر است با یکی از کارشناسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور و یا مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید و راهنمایی مورد نیاز را دریافت نمایید.

11- تعمیر خرابی به دلیل نوسانات برق

تعمیر اشکالاتی که در تلویزیون های سامسونگ به دلیل نوسانات برق ایجاد می‌شوند، یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات تی وی مانیتور است. نوسانات برق و بالا رفتن ولتاژ (High Voltage) گاه آسیب شدیدی به دستگاه وارد کرده و هزینه های سنگینی به صاحب آن تحمیل می کند. آسیب وارد شده گاه بردهای Main و Assy Power را تحت تأثیر قرار داده و حتی برد دستگاه را سوراخ می کند. تنها راه حل برای جلوگیری از این مشکل استفاده از محافظ برق های استاندارد و معتبر است.

12- چرا تلویزیون سامسونگ به WI-FI وصل نمی‌شود؟

تعمیر اشکالات WI-FI تلویزیون سامسونگ یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ است. کارنشاسان مرکز تعمیرات تی وی مانیتور در صورت بروز چنین اشکالی در دستگاه ابتدا فریمور (Firmware) تلویزیون را از طریق منوی آن آپدیت می کنند. در مرحله بعد در صورتی که این اشکال همچنان پابرجا بود سخت افزار مرتبط با این بخش – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- تعویض می گردد. درون تمام تلویزیون های هوشمند سخت افزاری به نام برد WI-FI وجود دارد که این قطعه مانند نمونه مشابه خود در لپ تاپ ها وظیفه اتصال و برقراری ارتباط با سیستم های بی سیم را دارد.

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور و دیگر واحدهای تعمیر

مرکز تعمیرات تلویزیون در اصفهان ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از:

  • تلویزیون های پلاسما
  • ال سی دی
  • تلویزیون های ال ای دی
  • تلویزیون های هوشمند
  • پنل های OLED

به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ را به نمایندگی سامسونگ بسپارید !!!

برخوردار بودن از تکنسین‌های با تجربه و حرفه‌ای، تعمیرات تخصصی، کیفیت و سرعت بالا همه از ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ هستند. بنابراین اگر شما هم به دنبال مرکزی تخصصی هستید تا تعمیرات تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، بهترین گزینه برای شما تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان است.

علاوه‌بر این نمایندگی سامسونگ، ضمانت‌نامه‌‌ای معتبر را به شما ارائه می‌دهد تا از تعمیرات تخصصی تکنسین‌های این مرکز اطمینان حاصل کنید. اگر هم نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان تعمیر را دارین با ما تماس بگیرین.

هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون در اصفهان
هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون در اصفهان

هزینه ی و قیمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ اصفهان

هزینه ی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصیر رزولیشن تلویزیون سامسونگ و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت. بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند.

این مسئله می تواند در ابتدا هزینه ی بازیابی کارایی تلویزیون را کاهش دهد، اما کافی است مدت کوتاهی از تلویزیون استفاده کنید تا این بار شاهد خرابی های بیشتری در دستگاه باشید. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان بهترین مرجع برای تعمیرات هستند که پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

نکته: لازم به ذکر است بنا به مورد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون سامسونگ بپرسید.

امور مالی
قطعات تلویزیوناجرت تعمیر
برد3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
پنل4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
پاور2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
اسپیکر2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
اتصالات1,000,000 ریال IRR
بک لایتبراساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
نصب و راه اندازی دوباره1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
جدول هزینه تعمیر تلویزیون

قیمت تعمیر برد الکترونیک تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر برد بستگی به نوع خرابی یا قسمت خرابی برد دارد اما به طور معمول

  • قیمت تعمیر برد کنترل  : 3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
  • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

قیمت تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر برد بستگی به نوع خرابی یا قسمت خرابی برد دارد اما به طور معمول

  • قیمت تعمیر برد کنترل  : 2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
  • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

هزینه تعویض پنل تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون همان پنل یا نمایشگر تلویزیون است که نسبت به ضربه و کوچکترین میزان رطوبت آسیب‌پذیر است و اکثر اوقات که دچار مشکل می‌شود، راهی جز تعویض آن وجود ندارد. متاسفانه هزینه تعویض پنل تلویزیون با خرید یک تلویزیون جدید برابری می‌کند؛ به همین دلیل گران‌ترین قطعه تلویزیون به حساب می‌آید؛ از این‌رو اکثر تعمیرکاران به کاربران توصیه می‌کنند که به جای صرف هزینه برای تعویض پنل تلویزیون، یک تلویزیون نو بخرند.

هزینه تعمیر بکلایت تلویزیون سامسونگ

سوالی که بیشتر مشتریانی که تلویزیون آنها قسمت بک لایت خراب شده است می‌پرسند هزینه تعمیر و تعویض بک لایت سامسونگ در اصفهان می باشد . همان طور که میدانید تعویض بکلایت کار بسیار حساس و نیازمند تجربه جهت تعویض بکلایت هر مدل تلویزیون می باشد . زمانی که تلویزیون شما بکلایت سوخته باشد باید حتما تعمیرکار این قطعه را تعویض کامل انجام دهد چون در بیشتر موارد احتمال تعمیر قطعه می باشد اما در بهترین حالت تعویض کامل بکلایت است تا در آینده دوباره این قطعه آسیب نبیند برای راهنمایی با شماره 09137512192 تماس بگیرین. .

تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان
تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و محل اصفهان

جابجایی تلویزیون به جایی به دلیل حساسیت پنل تلویزیون خطراتی را به همراه دارد از این رو خدمات تعمیر تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل و منزل خود در اصفهان با استقبال و رضایت مشتریان  متعددی مواجه شده است تا تلویزیون شما آسیبی نبیند، می‌توایند با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

تکنسین های مجاز تلویزیون مجرب هستند و با تسلط کامل تلویزیون شما را در منزل تعمیر می کنند. اگر تلویزیون سامسونگ شما پس از بررسی نیاز به تعویض داشته باشد، با هماهنگی شما تعویض می شود که علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را از خرید قطعات تقلبی نجات داده و روند تعمیر را تسریع می کند.

ویدیو آموزشی تعمیر تلویزیون سامسونگ:

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

1- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان کلیه تعمیرات تلویزیون سامسونگ را انجام می دهد برای عهده نمایندگی «یباشد که برای استفاده از خدمات آنها جایی که خرید کرده اید و نصب راه اندازی براشما کرده اند هماهنگ شوید.

2- آیا تعمیرات تلویزیون سامسونگ اصفهان در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات تلویزیون سامسونگ Samsung در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

3- از خرابی های آب خوردگی تلویزیون چه  می باشد؟

از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند.

4- شماره تماس تعمیرکار سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان چند است؟

برای استفاده از خدمات و راهنمایی تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung صفهان می‌توانید همواره با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل دستگاه شما را بر طرف کنند.

5- آدرس تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ اصفهان کجاست؟

اگر شما در هر منطقه اصفهان مانند خیابان پروین، بزرگمهر، خیابان ارتش، کاشانی، ملک شهر، خیابان کاوه، دروازه تهران و… باشید می ‌توانید به آدرس اصفهان تعمیر مراجعه نمایید.

6- چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن،تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ ،پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر ، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون سامسونگ، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… را کارشناس فنی و سرویس اصفهان تعمیر حل ‌می‌کنند.

7- آیا تعمیر پنل تلویزیون یا شیشه تلویزیون سامسونگ ممکن است؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن،تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ ،پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر ، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون سامسونگ، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… را کارشناس فنی و سرویس اصفهان تعمیر حل ‌می‌کنند.

8- هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدرمی‌باشد؟

هزینه و قیمت تعمیرات تلویزیون بستگی به دلیل خرابی می‌باشد که از تصویر ‌می باشد یا صدا یا دلایل دیگر که بهترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ اصفهان با اعلام مشکل بهترین قیمت را می‌دهد اما به طور معمول از 2.250.000 ریال تا 10.000.000 ریال می‌باشد.

اطلاعات تماس

  • تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته7/24
  • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com
4.3/5 - (7 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان کجاست؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت