نمایندگی فروش پودر جرم گیر ماشین لباسشویی در اصفهان

اصفهان تعمیر » نمایندگی فروش پودر جرم گیر ماشین لباسشویی در اصفهان
نمایندگی فروش پودر جرم گیر ماشین لباسشویی در اصفهان

نمایندگی فروش پودر جرم گیر ماشین لباسشویی در اصفهان عرضه کننده انواع جرم گیر با برندهای مطرح از جمله فینیش، پریل، فیری ، هوم پلاس، کالگون می باشد.

این یک آگهی تبلیغاتیست

09135345998 بیات ( فروش انواع پودر و نمک جرم گیری لباسشویی وظرفشویی )

نمایندگی فروش جرم گیر ماشین لباسشویی در اصفهان

جرم گیر ماشین لباسشویی در فروشگاه های مختلف عرضه می گردد. حتما توجه فرمائید که به هیچ عنوان نمی تواند قیمت جرم گیر اصلی پرقم خیلی پایین باشد. با توجه به وارداتی بودن این محصول از اروپا و کیفیت بالای مواد اولیه آن، پس شک نفرمائید در صورتیکه در فروشگاه های دیگر قیمتی پائین تر از این ملاحظه فرمودید، محصول تقلبی بوده و به دستگاه شما آسیب شدیدی وارد می نماید. از نمونه آسیب های وارده سیاه شدن کل استیل داخل دستگاه و همچنین سوراخ نمودن خرطومی ها و مخزن دستگاه می توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی قرص ظرفشویی در اصفهان

جرم گیر یک محصول با کیفیت از شرکت برای جرمگیری ماشین ظرفشویی و لباسشویی است. این محصول کیفیت شستشوی دستگاه را بهبود بخشیده و با از بین بردن جرم و آهک تشکیل شده روی المنت، مصرف برق دستگاه را کاهش و کارایی دستگاه را افزایش می دهد.

خرید پودر جرم گیر لباسشویی در اصفهان

این محصول بدون آسیب رساندن به دستگاه، باکتری، میکروب، لجن و رسوبات داخل دستگاه را از بین برده و به این ترتیب بوی نامطبوعی که بعد از مدتی استفاده در ماشین ظرفشویی و لباسشویی ایجاد می شود را حذف می نماید. جرم گیر را می توانید برای تمامی برندهای ماشین ظرفشویی و لباسشویی بکار ببرید.

قابلیت ها: زدودن لکه ها و چربی ها، ضدعفونی کننده

نحوه استفاده در ماشین لباسشویی: یک بسته جرمگیر را داخل جاپودری ماشین لباسشویی ریخته و با برنامه اصلی دمای ۶۰ درجه و بدون لباس راه اندازی کنید.
با توجه به اینکه جرمگیر را می توانید برای برند های مختلف بکار ببرید بر اساس برند ماشین لباسشویی خود برنامه کتان با دمای ۶۰ درجه، برنامه شماره ۳ یا C را انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید عملکرد جرمگیر در دمای کمتر از ۶۰ درجه کاهش می یابد. بعد از اتمام برنامه شستشو حتما فیلتر پمپ تخلیه را باز کرده و تمیز کنید و چنانچه داخل فیلتر جرم و رسوب تشکیل شده بود عمل جرمگیری را مجددا تکرار کنید.
پس از فرآیند جرمگیری لباسشویی را بدون لباس و برنامه شستشو سریع روشن کنید تا دستگاه کاملا تمیز شود.

تذکر:

  • طی فرآیند جرمگیری لباسشویی حتما خالی و بدون لباس باشد.
  • چنانچه عمر لباسشویی بیش از یک سال است عمل جرمگیری را ۲ یا ۳ بار تکرار کنید.
  • برای حفظ سلامت دستگاه و افزایش عمر مفید، هر ماه یکبار دستگاه را جرمگیری کنید.

نحوه استفاده در ماشین ظرفشویی: یک بسته جرم گیر اورجینال را داخل جای قرصی ماشین ظرفشویی ریخته و با برنامه قابلمه شویی یا دمای ۷۰ درجه و بدون ظرف راه اندازی کنید. بعد از اتمام کار جرم گیری، فیلترهای کف و صافی را تمیز نمائید.

 

با استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی میتوانید ماشین لباسشویی خود را به بهترین شکل تمیز کنید. زمانی که شما به این وسیله ی گران بها اهمیت بدهید مطمئن باشید میتوانید از حداکثر توان ماشین لباسشویی تان استفاده کنید. زمانی که بدانید با یک پودر جرم گیر ماشین لباسشویی میتوانید از چه هزینه های گزافی جلوگیری کنید مطمئنا یک لحظه هم درنگ نخواهید کرد.

خرید پودر جرم گیر فینیش اصفهان

مهم ترین بخش زندگیهای امروز را ماشین لباسشویی پر نموده است به صورتی که اگر این وسیله مهم و ضرور در منزل نباشد با یک فقدان مهم روبه رو خواهیم شد. بیایید تصور کنیم که یک روز دیگر ماشین لباسشویی مان کار نکند! چه هزینه هایی را باید بپدازیم تا مجددا بتوانیم از این وسیله ضرور استفاده کنیم.

 

جدای هزینه های جانبی، هزینه ای گران بها به نام زمان را از دست خواهیم داد. نحوه نگهداری ماشین لباسشویی مسئله ی بسیار مهم و ضروری است که امروزه آن را دست کم میگیریم. ماشین لباسشویی یکی از کثیف ترین لوازم منزل است! میپرسید چرا؟ باید به شما بگوییم به این دلایل که هر هفته با انبوی از البسه روبه رو است که باید آنها را تمیز کند. همین تمیز کاری باعث میشود به مرور زمان جرم های در داخل دیگ ماشین لباسشویی انباشه شود. اگر نسبت به تمیز کردن آن اقدام ننمایید با بوی نامطبوع مواجه خواهید شد که اصلا به روحیاتتان سازگار نخواهد بود.

 

بیایید در نظر بگیریم اگر بخواهیم به این شکل از ماشین لباسشویی خود استفاده کنیم آیا میتواند چندین سال یاور ما باشد؟ جواب مطمئناً خیر خواهد بود و شما باید نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی خود اقدام نمایید آن هم با هزینه های بسیار بسیار زیاد.

جرم گیر لباسشویی فینیش در اصفهان
جرم گیر لباسشویی فینیش در اصفهان

چرا باید از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده کنم؟

همانطور که اشاره کردیم ماشین لباسشویی مهم ترین بخش زندگی امروزی ما شده است. وقتی میتوانیم از هزینه های بسیار کم نسبت به نگهداری اصولی و صحیح ماشین لباسشویی خود اقدام نمایید! چرا باید همیشه برای تعمیر ماشین لباسشویی خود هزینه بپردازیم؟

میتوانید مواردی که باعث شده است ماشین لباسشوییتان دیگر مثل قبل به خوبی کار نکند را بهبود ببخشید. همچنین میتوانید از حداکثر کارایی ماشین لباسشویی خود لذت ببرید.

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی دقیقاً در چه مواردی میتواند به ما کمک کند؟

به طور کلی پودر جرم گیر ماشین لباسشویی به ما کمک میکند تا از بوی نامطبوع ماشین لباسشویی خود رهایی یابیم. جرم هایی که مدتهای زیادیست در لوله های ماشین لباسشویی انباشه شده است را به صورت کامل برایمان میشوید. همچنین جرم های دور دیگ که باعث کندی عمل شستشوی می شوند.

مهم ترین کارایی را میتوانیم به جرم گیری المنت و جرم گیری پمپ تخلیه اشاره کنیم. که یکی از دلایل مهم تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی خرابی پمپ تخلیه و یا انسداد به علت جرم های موجود می باشد.

تفکرات اشتباه در مورد پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

خیلی از دوستان فکر میکنند پودر جرم گیر ماشین لباسشویی همه کارها را باید انجام دهد! ولی این نکته ی اشتباهی است که در میان کاربران نشر پیدا نموده است.

پودر جرم گیر ماشین لباسشویی جرم های ماشین لباسشویی شما را پاک میکند ولی اگر نخالاتی مانند پوست پسته، سنجاق و … را نمیتواند کاری با انها انجام دهد و این ما هستیم که باید قبل از شستشوی البسه خود تمام موارد را چک کنیم. در صورتی که این موارد را بررسی ننموده ایم خودمان باید به صورت دستی اقدام به تمیز کردن این بخش ها را انجام دهیم.

پودر جرم گیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

پودر جرم گیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان را می توانید از ما خریداری کنید.

منم پودر جرم گیری ماشین لباسشویی و ظرفشویی میخوام

مزیت های این محصول :

  • قابل استفاده برای ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی
  • آنتی باکتریال
  • جلوگیری از خرابی پمپ تخلیه

پودر جرم گیر لباسشویی ال جی در اصفهان

پودر جرم گیر لباسشویی ال جی در اصفهان را می توانید از ما خریداری کنید.

ویژگی های این محصول :

  • جرم گیری کامل دیگ ماشین لباسشویی
  • برطرف کردن سیاهی های دور لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • جرم گیری المنت ماشین لباسشویی
  • جرم گیری کامل لوله های ماشین لباسشویی
  • قابل استفاده برای یک شستشوی کامل

خرید پودر جرم گیر لباسشویی در اصفهان را میتوانید خریداری نمایید و برای هر مدل از لباسشویی بوش، آاگ، پاکوشوما، آبسال ، اسنوا، دوو، ال جی ، سامسونگ و.. استفاده نمایید.

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی فینیش در اصفهان

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی فینیش

کیفیت شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی با استفاده از قرص جرم گیر افزایش زیادی پیدا خواهد کرد.

قرص جرمگیر فینیش از جداره و محفظه ماشین لباسشویی محافظت می کند و باکتری های آن را می کشد.

در نتیجه استفاده از قرص جرمگیر فینیش برای همه ی ماشین های لباسشویی اتومات ضروری به نظر می رسد.

قرص جرمگیر فینیش نرم کننده است و در برابر رسوبات قوی میباشد، از طرفی با جنس پارچه ها سازگار است.

با در نظر گرفتن میزان رسوبات آهکی موجود در آب مورد استفاده برای ماشین لباسشویی، مشخص می شود که چه مقدار از قرص جرمگیر فینیش باید استفاده شود.

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی کالگون

قرص جرم گیر ماشین لباسشویی کالگون عمر ماشین لباسشویی شما را بالا می برد و بوی نامطبوع ماشین و لباس ها را نیز به طور کامل از بین خواهد برد.

تعمیر پمپ در اصفهان

 

4/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت