نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر کجاست؟ برای استفاده از خدمات نمایندگی باید جایی که برای شما نصب راه اندازی کردند تماس بگیرین. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ شاهین شهر زیر نظر بهترین تعمیرکار همواره می‌توانید با شماره 09137512192 کارشناس فنی سرویس و تعمیر تلویزیون Samsung شاهین شهر تماس بگیرین تا شما را تلفنی راهنمایی و مشکل شما را به صورت تخصصی بر طرف کنند.

تلویزیون‌ یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌های منزل هستند. برخی از ما حتی به شنیدن دائمی صدای تلویزیون عادت کرده‌ایم و اگر گاهی تلویزیون روشن نباشد یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌هایمان را از دست داده ایم.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر کجاست؟

نمایندگی زیر نظر خود کارخانه کره جنوبی می‌باشد و همواره برای تعمیرات و سرویس بهترین انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر می‌باشد اگر مراحل عیب یابی و ترمیم به درستی انجام شوند  یعنی تعمیرکار به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی همچون:

  • روشن نشدن
  • خاموش شدن
  • تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ
  • پرش تصویر
  • قطع شدن صدا یا تصویر Samsung
  • سیگنال نداشتن
  • پنل شکسته تلویزیون سامسونگ
  • افتادن خط در تصویر
  • تیره شدن قسمتی از تصویر
  • نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر
  • و …

دقیقا ناشی از خرابی کدام قطعه هستند پس از آن قطعه یا قطعات آسیب دیده ترمیم می شوند. گاهی نیاز به تعویض اجزای تلویزیون است که در این صورت، قطعه جدید باید اورجینال باشد تا بتوان نسبت به عملکرد درست و بی نقص آن اطمینان کامل داشت. در ادامه نکاتی را در خصوص روند تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر به شما ارائه می دهیم که در مورد تلویزیون های دیگر برندها نیز قابل استفاده هستند.

نکته : مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه سامسونگ در شاهین شهر با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی سامسونگ می پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی میتوانید با شماره های دفتر سامسونگ تماس بر قرار کنید. پ

یشنهاد ما این است که برای اطمینان از ترمیم صحیح تلویزیون، تنها به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. تیم تعمیرات تلویزیون در مرکز شاهین شهر تعمیر این اطمینان را به شما می دهند که صفر تا صد عیب یابی و ترمیم انواع ال سی دی و ال ای دی برند سامسونگ را به حرفه ای ترین شکل انجام دهند لازم به ذکر است مقاله نکات نگهداری تلویزیون سامسونگ برای بالا بردن عمر دستگاهتان بخوانید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در اصفهان

تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung در شاهین شهر

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر توسط مرکز تعمیرات Samsung در اقصی نقاط این شهر انجام می شود فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق شاهین شهر هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون های برند سامسونگ می توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرید.

چرا اصفهان تعمیر برای سرویس و خدمات؟

تعمیرکاران حرفه ای به خوبی می دانند که مشکل تلویزیون تلویزیون سامسونگ شما (اعم از LED، LCD، پلاسما و …)  چیست و چگونه آن را برطرف کنند، چون عیبانی دستگاه مهمترین اصل می‌باشد و با تجربه بسیار بالا در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر تماید.

زمان مورد نیاز: 2 ساعت

مراحل تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر چگونه است؟

  1. ثبت درخواست تعمیر:

    اگر دستگاه شما خراب شده است برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

  2. راهنمایی تلفنی:

    بهترین تعمیرکارتلویزیون سامسونگ ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.

  3. تعمیر در منزل و در محل:

    اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، بهترین تعمیرکاران ما در محل شما حاضر خواهند شد.

  4. تعمیر سریع:

    چون می‌دانیم خرابی و نبود تلویزیون می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود مشکل تلویزیون سامسونگ شما حل شود.

  5. استفاده از قطعات اوریجینال:

    تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از تلویزیون سامسونگ خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.

  6. قیمت منصفانه:

    گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.

  7. ضمانتنامه تعمیر:

    کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، تعمیرو یا تعویض قطعه می‌شوند دارای گارانتی معتبربه صورت کتبی خواهد بود تا کمترین نگرانی را خواهید داشت.

  8. لذت از تماشای تلویزیون!

    اکنون تلویزیون سامسونگ شما درست شده است و می‌توانید برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

مزایای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

مزیای مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل عبارتند از :

  • تعمیر در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • مجهز به دستگاه های پیشرفته

در نهایت دستگاه تست شده و به شما تحویل داده می شود. گفتنی است به جهت افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده، پروسه تعمیر تخصصی تلویزیون Samsung در شاهین شهر، با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. کاربران کلیه تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه خرابی و اشکال در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون Samsung پس از بررسی دستگاه و طی روند عیب یابی، اشکالات پیش آمده در آن را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب آن در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر  اقدام می نمایند.

اصفهان تعمیر چه خدماتی انجام می‌شود؟

خدمات سرویس در منزل و محل شما زیر نظر بهترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ شاهین شهر شامل موارد زیر می‌باشد:

  • برطرف نمودن مشکلات صدای تلویزیون
  • تعمیر و تعویض نور پس زمینه در صورت لزوم
  • تعمیر بردهای تلویزیون به شکل الکترونیکی
  • تعویض قطعات فرسوده تلویزیون با نمونه اصلی
  • استفاده از تجهیزات با کیفیت در تعمیر تلویزیون
  • تعمیر و سرویس انواع ال ای دی در منزل
  • تعمیر ایرادات انواع مدل های ال سی دی
  • عیب یابی ویژه و تخصصی تلویزیون سامسونگ در منزل مورد نظر مشتری
  • رفع مشکلات عملکردی قطعات تلویزیون
  • تعمیرات تخصصی پنل و برد تلویزیون
  • نصب تلویزیون الجی Samsung بر روی دیوار

خرابی متداول تلویزیون سامسونگ خرابی متداول تلویزیون سامسونگ

 پر تکرارترین علت خرابی تلویزیون سامسونگ چیست؟!

هر تلویزیون سامسونگ samsung ممکن است به هزاران دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ samsung به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌تر است. بگذریم، قصد ما از نوشتن این مقاله این است که تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها را بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهایی را ارائه دهیم. اگر دلتان نمی‌خواهد لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و یک راست برویم سر اصل مطلب.

مشکلات معمول تلویزیون سامسونگ

1- علت روشن نشدن تلویزیون سامسونگ چیست؟

شاید اکثر مردم فکر کنند که روشن نشدن تلویزیون از آن دسته ایراداتی هست که خودشان نمی توانند این مشکل را در تلویزیونشان برطرف کنند و حتما جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر نیاز به مراجعه متخصص دارد. اما بهتر است اول در این مقاله نکاتی که در ادامه بیان خواهد شد را مطالعه کنید و بعد در صورت برطرف نشدن مشکل کار را به متخصص بسپارید.

این دسته از ایرادهای مربوط به روشن نشدن تلویزیون، معمولا به دلیل مشکل در عملکردهای برق رسانی دستگاه به وجود می‌آید، اما گاهی هم ممکن است ایراد در سخت افزار تلویزیون باعث بروز این مشکل شده باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت اگر مشکلی در برق رسانی یا سخت افزار تلویزیون به وجود بیاید ایرادها به شکل‌های زیر می‌تواند ظاهر شود :

تعمیرات تلویزیون پنل ال جی
تعمیرات تلویزیون پنل سامسونگ

راه حل

مشتری‌هایی برای تعمیر تلویزیون در شاهین شهر و حل مشکل روشن نشدن تلویزیون با ما تماس می گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که اصلا تلویزیون روشن نمی‌شود.

  • در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون ؟
  • دقت کنید در برخی مد‌ های قدیمی یک کلید پاور (دکمه روشن و خاموش) پشت یا زیر دستگاه قرار دارد که لازمه آن را روی حالت روشن بزارید، پس حتما دکمه‌ی پاور دستگاه را چک کنید .
  • اگر دیدید که فقط لوگوی سامسونگ را نشان می دهد و دیگر تصویر نمی آید حتما باید کار را به کاردان بسپارید تا تخصصی دستگاه چک شود.
  • اگر هم به طور کلی برق وارد دستگاه نمی‌شد، دستگاه‌هایی مثل محافظ برق را از تلویزیون قطع کنید و آن را چک کنید که سالم است یا نه؟ شاید ایراد اصلا از محافظ برق باشد.
  • در نهایت اگر کلا دستگاه روشن نمی‌شد، خبر خوب این است که تعمیرکار تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر می‌تواند مشکل شما را حل کند.

2- چرا تصویر تلویزیون سامسونگ می‌آید و قطع می‌شود؟

در این موارد ممکن است دو مورد مشکل پیش بیاد که شامل:

 چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون های سامسونگ

اگر با این دو مشکل مواجه شدید می‌توانید از راه حل‌های مشابه که در ادامه بیان می‌کنیم برای رفع این ایرادها استفاده کنید. برای حل ایراد در این مورد حتما اول چک کنید پریز و یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد و بعد دستگاه را به برق مستقیم وصل کنید تا متوجه بشید ایراد از محافظ است یا تلویزیون؟ شاید در این موارد دستگاه هنگ کرده باشد. در صورت حل نشدن مشکل کافیست درخواست تعمیرات در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر خود را ثبت کنید تا در نزدیکترین زمان برای بررسی دستگاه شما جهت تعمیرات در محل مراجعه شود.

 دکمه پاور چشمک می زند ولی تلویزیون تصویر ندارد :

اگر نداشتن تصویر در یک ورودی خاص باشد، دستگاه های جانبی مثل سینما خانگی و… متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید . اگر دستگاه اصلا روشن نشد برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان ما بسپارید و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

3- چرا دلیل تلویزیون سامسونگ که روشن و خاموش می‌شود؟

مشتریانی برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر و حل مشکل خاموش و روشن شدن با ما تماس می‌گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو را نمایش می‌دهد و سپس سریعاً خاموش می‌شود. در اصطلاح به این حالت (ریبوت) reboot شدن گفته می‌شود. حقیقت این است که جایی در دل تلویزیون شما،  قطعه‌ای به نام  مین برد  وجود دارد. اگر تلویزیونتان مدام reboot می‌شود به احتمال زیاد همه چیز زیر سر همین مین برد است و باید آن را تعمیر کرد.

اکنون با استفاده از یک سری ابزارهای پیشرفته مانند دستگاه ریبال REBALL یا ریسولد  RESOLD می‌توان بسیاری از  تعمیرات برد را  انجام  داد. البته همیشه نیازی به تعویض و جایگزین کردن این قطعه نیست. گاهی فقط با تغییرات نرم ‌افزاری می‌توان تلویزیون را تعمیر کرد. البته ریبوت شدن تلویزیون دلایل دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و فقط به مین برد محدود نمی‌شود. مثلاً قطعه پنل نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.

آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟

  • ممکن است تنظیمات تایمر تلویزیون را انجام داده باشید، که در این حالت تلویزیون باتوجه به اون تنظیماتی که از قبل انجام دادید روشن و خاموش می‌شود.
  • اگر دستگاه پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد و یا محافظ برق قطعی داشته باشد پس حتما محافظ را چک کنید .
  • دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید شاید اصلا مشکلی که الان به وجود آمده برای آن‌ها باشد.
  • همین طور می‌توانید باتری کنترل را برای مدت زمانی (مثلا یک ربع) خارج کنید تا چک کنید که آیا کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون می‌دهد یا خیر؟
  • درصورتی که مجموعه موارد را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است تا تعمیرکاران حرفه ای و مجرب ما در محل انجام دهند.

4- چرا تعمیر تلویزیون سامسونگ که خود به خود خاموش می‌شود؟

ممکن است که تایمر خاموشی تنظیم شده باشد، که باعث خاموش شدن تلویزیون سر ساعت خاصی شود، که می‌توان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد که می‌توانید

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های سامسونگ

علت خاموش روشن شدن تلویزیون سامسونگ چیست؟ گاهی ممکن است با این ایراد مواجه شوید که خودکار تلویزیون خاموش شود. اول بهتر است راه حل‌های آن را بدانید: بعضی از مدل‌های تلویزیون با توجه به مدت زمانی که برای آن‌ها تعریف شده چنانچه تغییر برنامه، ورودی و ولوم بر روی دستگاه انجام ندهید (مثلا تغییر صدا و تغییر کانال و…) به طور خودکار خاموش خواهند شد. برای تغییر این مدت و یا خاموش کردن وارد قسمت تنظیمات شد در بخش تایمر خاموش شدن خودکار بر روی حالت خاموش و یا بازه‌ای متفاوت قرار دهید.

lg tv repair

tv repair

5- ایرادهای مربوط به تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ

خب بهتر است بدانید قطعه‌ی اصلی که وظیفه نمایش تصویر را بر عهده دارد ماژول تلویزیون یا پنل نام دارد. مشکلات تصویر هم غالبا می‌توانند به این قطعه یعنی ماژول تلویزیون یا پنل که گرانترین قطعه تلویزیون هم هست برگردد. اما نگران نباشید با پیشرفت تکنولوژی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر و افزایش دانش و مهارت تکنسین‌ها می‌توان این قطعه را با استفاده از بکلایت BACKLIGHT یا LED array تعمیر نمود.

به طور کلی تشخیص اینکه ماژول تلویزیون شما دچار مشکل است یا خیر کمی سخت است. اگرچه راه‌هایی هست تا خودتان به طور شخصی در خانه این مشکل را تشخیص دهید، اما توصیه می‌کنیم تشخیص آن را به تعمیرکاران و متخصصان در شاهین شهر بسپارید.

خرابی های تصویر

  • تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد
  • تصویر تلویزیون سامسونگ کیفیت ندارد یا کیفیت آن پایین است
  • علت شطرنجی شدن صفحه تلویزیون سامسونگ
  • رنگ تصویر در تلویزیون سامسونگ خوب نیست
  • وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ پایین است
  • ابعاد تصویرتلویزیون سامسونگ بهم ریخته است
  • تلویزیون سامسونگ بعد از مدتی کار کردن تصویرش قطع می شود
  • تلویزیون سامسونگ گاهی به صورت لحظه ای قطع می شود

راه حل:

  • چک کنید که تلویزیون روشن باشد.
  • دکمه منو یا Home را روی کنترل فشار دهید و چک کنید تصویر منو (menu) ظاهر می‌گردد یا خیر؟
  • در صورت انجام دادن این کارها و نداشتن تصویر باید تکنسین جهت تعمیر تلویزیون اعزام شود.
  • مرحله بعد چک کنید آیا دستگاه در ورودی دیگر تصویر دارد؟
  • اگر چک کردید و تصویر منو روی تلویزیون ظاهر شد با ورودی‌های دیگر مثل فلش، سی دی و… چک کنید.

اما گاهی ممکن است گزینه صرفه جویی در مصرف برق روی حالت (نمایشگر خاموش) باشد که با زدن یکی از دکمه‌ها تصویر مجدد نمایش داده می‌شود در صورتی که تصویر وجود دارد، اما کم نور است سه بار پشت سرهم دکمه mute روی کنترل را فشار دهید تا تنظیمات تصویر بازنشانی شود و در صورتی که موفق نشدید وارد قسمت تنظیمات شوید. گزینه صرفه جویی در مصرف برق را خاموش کنید و حالت تصویر را روی درخشان قرار دهید .

6- دلیل پایین بودن کیفیت تصویر و یا شطرنجی بودن چیست؟

گاهی ممکن است حس کنید تصویری که دارید می‌بیند با کیفیت نیست یا کیفیت تصویر پایین است. معمولا این مشکل در تلویزیون می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که تصویری که در حال پخش است، تصویر با کیفیتی نباشد. مثلا سیگنال‌هایی که از فرستنده‌ی ایران یعنی صدا و سیما یا حتی تصاویر ماهواره‌ای و سی‌دی‌های کپی پخش می‌شوند، با وضوح و کیفیت پایین باشند. یکی از راه حل‌ها این است که باید سیگنال با وضوح HD و FULL HD به تلویزیون بدهید تا با کیفیت مطلوب تصاویر را ببینید. در ضمن با انجام دادن یکسری تنظیمات می‌توانید کیفیت تصویر رو بهتر کنید.

راه حل:

  • خب برای انجام تنظیمات لازم است حالت تصویر در منوی تصویر بر روی درخشان قرار گیرد .
  • وضوح کمی پایین تر انتخاب شود .
  • دمای رنگ و گزینه‌ی رنگ را نیز می‌توانید به دلخواه خودتان تنظیم کنید.
  • با انتخاب دکمه‌ی OK و یا INFO می‌توان مشخصات تصویر ارسالی صدا و سیما را ببینید. چنانچه با انتخاب این کلید مشخص شد رزولوشن تصویر پایین است، بنابراین کیفیت تصویر نیز پایین می‌باشد و دستگاه ایرادی ندارد.
  • البته در تلویزیون‌های جدید می‌توانید به گزینه‌ی تست تصویر در قسمت پشتیبانی یا تنظیمات تصویر بروید و چک کنید ایرادی دیده می‌شود یا خیر؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر آماده خدمات رسانی تعمیر samsung در شاهین شهر می باشد.

tv repair
tv repair

7-  بهم ریختگی رنگ تصویر تلویزیون سامسونگ

گاهی ممکن است تصویر رنگ هایش با هم قاطی شود که برای این منظور موارد زیر را می‌توانید بررسی کنید:

  • در قسمت تنظیمات، تنظیمات تصویر، کیفیت تصویر را چک کنید و یک مرتبه ریست تنظیمات تصویر را انجام دهید .
  • سه مرتبه دکمه‌ی mute روی کنترل را فشار دهید و سپس بازنشانی صدا و تصویر را تایید کنید .
  • حالت تصویر را روی حالت درخشان انتخاب کنید و تنظیمات رنگ همانند دمای رنگ، ته رنگ و … را تنظیم کنید.

استفاده از این تنظیمات برای تنظیم دمای رنگ و ته درنگ برای زمانی است که با ایراد غیر طبیعی بودن رنگ‌ها مواجه می‌شوید که انجام این تنظیمات تاثیر زیادی بر روی تصویر دارد.

  • حتما چک کنید آیا در تنظیمات رنگ، همه‌ی ورودی‌ها این مشکل وجود دارد؟
  • دقت کنید در صورتی که گزینه‌ی (اعمال برای همه‌ی ورودی ها) در منوی تصویر را انتخاب کردید، تنظیمات تصویر بر روی همه‌ی ورودی‌ها را انجام دهید.
  • و در ضمن حتما چک کنید با چه دستگاه جانبی مثل فلش، سینما خانگی و … تصویر را بررسی کردید.(ممکن است یک دستگاه جانبی ایراد تصویر داشته باشد).
  • از قسمت تست تصویر هم این مورد را چک کنید.
  • در صورت حل نشدن ایراد لازم است نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر از سوی تکنسین‌های مجرب به صورت تخصصی چک شود.

8-  وضوح تصویر تلویزیون سامسونگ پایین است

در صورت مواجه شدن با همچین مساله‌ای دقت کنید که با راهکار‌های خیلی ساده‌ای که در ادامه خواهید خواند، می‌توانید خودتان مشکل تلویزیون در خصوص پایین بودن وضوح تصویر سامسونگ  را متوجه بشوید.

  1. در این صورت حتما یک فیلم با کیفیت روی فلش بریزید و به تلویزیون وصل کنید.
  2. چک کنید آیا تلویزیون تصویری که از فلش پخش می‌شود را با کیفیت نمایش می‌دهد یا خیر؟

اگر تصویری که با فلش روی تلویزیون پخش می‌شود کیفیت داشته باشد که مشکل از شبکه صدا و سیما یا تصویری بوده که در آن زمان در حال پخش بوده، اما اگر تصویری که می‌بینید با فلش هم کیفیت نداشت در این مورد حتما برای اینکه از علت خرابی تلویزیون اطمینان داشته باشید، کار را به متخصصان بسپارید.

9-  ابعاد تصویر تلویزیون سامسونگ بهم ریخته است

زمانی که با تصویری بهم ریخته مواجه شدید می‌توانید با اطالاعاتی که در ادامه در اختیارتان می‌گذاریم خودتان دست به کار شوید و مطمئن شوید دستگاه ایراد دارد یا نه ؟ در صورتی که در یک ورودی خاص مثلا فلش، سی دی و … مشکل وجود دارد. دقت کنید که دستگاه‌های جانبی (سینما خانگی و…) نیز اغلب چنین تنظیماتی را دارند، پس در دستگاه جانبی نیز ابعاد تصویر را تنظیم کنید. همچنین دقت کنید که در صورت پخش تصاویر تلویزیونی در حالت 16/9 تصویر به حالت پهن و کشیده پخش می شود که یک امر طبیعی است.

  1. از قسمت تنظیمات (settings) ،تصویر، نسبت ابعاد تصویر
  2. تصویر تلویزیون را روی حالت 16:9 قرار دهید در صورتی که مورد بر طرف نشد، حالت‌های دیگر را تست کنید.

10- علت قاطی شدن رنگ تلویزیون سامسونگ در چیست؟

زمانی که رنگ تصویر تلویزیون مشکل داشته باشد یا رنگ ادغام شود، راه کارهای زیر می‌تواند به حل مشکل کمک کند. درصورتی که مشکل برطرف نشد، تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب شرکت برای حل همین مشکلات در کنار شما هستند.  

  1. اول در قسمت تنظیمات، تنظیمات تصویر را چک کنید.
  2. دوم یک مرتبه ریست تنظیمات تصویر را انجام دهید، سه مرتبه دکمه ی mute را فشار دهید و سپس بازنشانی صدا و تصویر را تایید کنید.
  3. سوم حالت تصویر را روی درخشان انتخاب کنید و تنظیمات رنگ همانند دمای رنگ ، ته رنگ و … تنظیم کنید. استفاده از این تنظیمات برای تنظیم دمای رنگ و ته درنگ برای زمانی است که با ایراد غیر طبیعی بودن رنگ‌ها مواجه می‌شوید که انجام این تنظیمات تاثیر زیادی بر روی تصویر دارد.
  4. چهارم حتما چک کنید آیا در تنظیمات رنگ همه‌ی ورودی‌ها این مشکل وجود دارد؟

دقت کنید در صورتی که گزینه‌ی (اعمال برای همه ی ورودی‌ها) در منوی تصویر را انتخاب کردید، تنظیمات تصویر بر روی همه‌ی ورودی‌ها را انجام دهید.

11- دلیل نویز داشتن تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

نویز افتادن روی تصویر تلویزیون نیز دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. گاهی به علت خرابی آنتن تلویزیون این اتفاق می‌افتد، گاهی به دلیل اتصالات در سیم آنتن، گاهی مشکل خرابی پنل است و گاهی هم به‌خاطر وجود اشکال در محافظ سیستم برق و عدم هماهنگی آن با تلویزیونتان این اتفاق رخ می‌دهد. در صورتی که از تلویزیون و اتصالات استاندارد و معتبر استفاده کنید، احتمال بروز چنین مشکلی بسیار کم است. به‌ هرحال اگر روی تصویر تلویزیونتان نویز می‌افتد، اتصالات و همچنین محافظ برق سیستم را کنترل کنید. در صورتی که مشکل حل نشد به کارشناسان حرفه‌ای ما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر اطلاع دهید.

12- چرا تلویزیون سامسونگ که صدا ندارد؟

  • چک کنید آیا دستگاه در ورودی‌های دیگر صدا دارد یا خیر؟
  • خروجی صدا را در منوی صدا بر روی حالت بلندگوی تلویزیون قراردهید .
  • صدای تلویزیون mute نباشد .
  • در صورتی که میزان صدا کاهش یافته بر روی حالت استاندارد بگذارید. در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکل برطرف نشد، تعمیر تلویزیون سامسونگ باید توسط تکنسین‌های متخصص ما بازدید شود.

13- دلیل ضعیف بودن صدای تلویزیون سامسونگ چیست؟

در صورتیکه صدای تلویزیون شما ضعیف است لطفا قبل از هر اقدامی مطالب زیر را بخوانید

  1. سه مرتبه کلید mute کنترل تلویزیون را انتخاب کنید تا پیغام بازنشانی صدا و تصویر نمایان شود و سپس پیغام را تایید نمایید.
  2. در منوی صدا گزینه‌ی تست صدا را انتخاب کنید و توجه نمایید که آیا صدا به صورت واضح پخش می‌شود یا خیر.
  3. از منوی صدا حالت صدای (استاندارد) را انتخاب نمایید. این گزینه از سوی کارخانه به شما پیشنهاد می‌شود.

بعضی از تلویزیون‌ها بسته به مدل، دارای باندهای 6، 10 و یا 20 وات است که صدای زیادی نمی‌دهد و این طبیعی است. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم از سینمای خانگی یا ساندبار استفاده کنید.

14- چرا در تلویزیون سامسونگ صدا زیر یا بم شده است؟

در این حالت احتیاج است این مراحل را امتحان کنید.

  1. سه مرتبه کلید mute کنترل تلویزیون را انتخاب کنید تا پیغام بازنشانی صدا و تصویر نمایان شود و سپس پیغام را تایید نمایید.
  2.  در صورت عدم نمایش گزینه‌ی فوق لطفا حالت صدا را از منوی صدا بر روی گزینه‌ی (استاندارد) انتخاب کنید. می‌توانید بازنشانی صدا را از این قسمت انجام دهید. (این مورد بستگی به مدل دارد)
  3.  می‌توانید وضوح صدای دستگاه را از طریق گزینه‌ی تست صدا و یا از طریق محتوای یک ورودی دیگر ( همانند USB و HDMI) بررسی نمایید.

15- چرا صدا در تلویزیون سامسونگ خود به خود کم زیاد می‌شود؟

زمانی که صدای تلویزیون مرتب کم و زیاد می‌شود، این مراحل را که بیان می‌کنیم انجام دهید :

  1. باتری‌های کنترل را خارج کنید و چک کنید آیا کنترل فرمان اشتباه ارسال می‌کرده است یا نه؟
  2. حالت خودکار میزان صدا در منوی صدا را روشن کنید. این گزینه روی دستگاه جانبی اگر به تلویزیون وصل باشد عمل نمی‌کند .
  3. در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکل برطرف نشد، می‌توانید جهت تشخیص ایراد، برای مراجعه تکنسین متخصص درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ ثبت نمایید.

16- چرا تلویزیون سامسونگ کانال یابی نمی‌کند؟

مشتری‌های زیادی برای حل مشکل کانال‌های تلویزیون با ما تماس می‌گیرند و سوالات خود را می‌پرسند. در مورد ایراد‌های کانال ابتدا باید از صحت عملکرد انتن، فیش‌ها و سیم‌های تلویزیون اطمینان حاصل کنید، به این منظور در صورت امکان برای تست سالم بودن باید تلویزیون را به یک آنتن دیگر وصل کنید. همچنین اگر در ساعاتی خاص از شبانه روز مشکل وصل نشدن کانال دارید، ایراد می تواند به دلیل سیگنال ارسالی از صدا و سیمای شهر خودتان باشد. منتها اگر اطمینان پیدا کردید که ایراد کانال به دلیل خرابی تلویزیون است، می‌توان با راهکارهایی مانند تعویض تیونر دستگاه و یا نهایتا تعمیر یا تعویض مین برد مشکل را حل نمود.

– راه حل و نحوه کانال یابی در تلویزیون‌های سامسونگ :

برای انجام کانال یابی در تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانید از دو راهکار ساده استفاده کنید تا بتوانید به راحتی کانال یابی را انجام دهید. کانال یابی به دو صورت انجام می گیرد :

  1. کانال یابی دستی
  2. کانال یابی خودکار

17- آب خوردگی پنل

آب خوردگی پنل تلویزیون گاهی حین تمیز نمودن دستگاه اتفاق می افتد. طبق دفترچه راهنمای دستگاه باید مایع تمیز کننده را بر روی پارچه بپاشید. سپس فقط پارچه را به آرامی و با احتیاط بر روی ماژول بکشید، که در ادامه مطالب در قسمت سرویس دوره ای می‌توانید توضیحات را مطالعه کنید. اما باید بگوییم که متاسفانه برخی افراد مستقیما مایع تمییز کننده را روی ماژول می‌پاشند و فکر عواقب بعد از آن را نمی‌کنند که خود همین کار باعث نفوذ مایع به بردهای تلویزیون می‌شود و نهایتا خرابی ماژول را در پی دارد.

دقت کنید که مشکل دیگری که پاشیدن مستقیم مایع تمییز کننده روی ماژول تلویزیون به وجود می‌آورد می‌تواند همان خطوط نازک عمودی و یا نوار پهن عمودی که در مبحث بالا گفتیم می‌باشد، که این مشکلات دیگر نیاز به بررسی و تعمیرات دارد.

کنترل تلویزیون
کنترل تلویزیون سامسونگ

 تعمیر کنترل تلویزیون سامسونگ :

یکی از مشکلات رایج دیگر خرابی کنترل و یا کارنکردن کنترل از راه دور تلویزیون می‌باشد. در مورد اینکه چرا کنترل معمولی تلویزیون سامسونگ کار نمی‌کند:

  1. چک نمایید باطری کنترل تمام شده یا خیر؟
  2. در صورتیکه باطری کنترل تمام شده باید باطری را تعویض کنید.
  3. آیا فاصله مناسب کنترل تا تلویزیون را رعایت کردید ؟
  • برای اینکه کنترل بتواند فرمان بگیرد باید حد مجاز فاصله کنترل تا تلویزیون را رعایت کنید که به طور متوسط در مدل‌های مختلف این فاصله نباید از 3 الی 4 متر از تلویزیون بیشتر باشد.
  • چیزهایی که مانع از رسیدن امواج به چشمی تلوزیون می شود (مثل نور لامپ هالوژن) باید کنترل تلویزیون را از چنین مکانهایی دور کنید چون این نورها مانع انتقال فرمان کنترل به تلویزیون می شود.

در ضمن لازم است کنترل را به این روش بررسی کنید :

  • دوربین موبایل را روشن کنید و به طرف چشمی کنترل (قسمت جلوی کنترل) بگیرید (به حالتی که انگار میخواهید از چشمی کنترل عکس یا فیلم بگیرید).
  • کلید‌های روی کنترل را بزنید و همزمان صفحه LCD موبایل را نگاه کنید اگر کنترل درست باشد کنترل سیگنال فرستاده و چشمک می‌زند (از جلوی چشمی کنترل نوری خارج می‌شود که در صفحه دوربین موبایل نشان داده خواهد شد) درغیر اینصورت کنترل ایراد دارد و باید تعویض شود باید درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر ثبت کنید تا مشکل پیگیری شود.

چرا تلویزیون سامسونگ به اینترنت  Wifi یا موبایل وصل نمی‌شود؟

گاهی ممکن است برای وصل شدن wi-fi اینترنت به تلویزیون دچار مشکل شویم برای حل این موضوع ما به صورت خلاصه توضیحاتی را بیان می‌کنیم.

 راه حل مشکلات wifi  :

  • چک کنید که ایراد از اینترنت نباشد، به این منظور باید قبل از هرچیز چک کنید که آیا سایر دستگاه‌ها مثل موبایل، تبلت و… با استفاده از همان وای فای به اینترنت متصل می‌شود یا نه؟
  • در ادامه بررسی کنید که آیا فیلتر شکن بر روی هریک از دستگاه‌های جانبی متصل هست یا خیر؟
  • در غیر این صورت وارد گزینه شبکه بشوید تا چک شود که اتصال از کجا قطع شده است.

نهایتا در صورتی که با همه این موارد ایراد رفع نشد توضیحات بیشتر را، در ویدیوی اتصال تلویزیون هوشمند سامسونگ به اینترنت از طریق کابل شبکه مشاهده کنید.

نکات مهم نگهداری تلویزیون samsung

اگر می‌خواهید طول عمر دستگاه شما بالا برود نیاز است نکاتی مهم درباره نگهداری می‌باشد که باید رعایت شود:

نحوه تمییز کردن صفحه نمایش تلویزیون چگونه است؟

برای این کار می‌تونید از یک دستمال مخصوص تمییز کردن و پاکسازی تلویزیون استفاده کنید که در قسمت فروش لوازم جانبی می‌تونید اون رو به راحتی تهیه کنید. باید حرکات دستتتون بر روی ماژول (صفحه تلویزیون) به سمت راست یا چپ باشد.

وقتی دستمال مخصوص رو روی تلویزیون می‌کشید حتما دقت کنید و یادتون باشه که اشیایی مثل انگشتر و.. توی دستتون نباشه، چون خود این کار باعث خط و خش افتادن روی ماژول تلویزیون میشه. دقت کنید که برای تمیز کردن صفحه تلویزیون می‌تونید اسپری مخصوص تمییز کردن ماژول رو فقط به دستمال بپاشید و بعد روی صفحه تلویزیون بکشید و تمییز کنید، که این اسپری هم در قسمت فروش لوازم جانبی می تونید تهیه کنید. از پاشیدن و اسپری کردن مستقیم مایع تمییز کننده به تلویزیون اکیدا خودداری کنید که عواقب بعد از آن به تمییز کردن این مدلی تلویزیون نمی ارزه.

 آیا استفاده از محافظ برق لازم است ؟

خب باید گفت که با توجه به نوسانات ولتاژ برق و شاید به وجود آمدن گاه و بی گاه این اتفاق در مناطق مختلف برای جلوگیری از آسیب به دستگاه توصیه می‌شود تا اگر زمانی منزل نبودید و اتفاقات نوسانات برقی در منزل داشتید محافظ برق سر راه برق دستگاه باشد و بروز خرابی‌های احتمالی دستگاه جلوگیری کند.

 استفاده از محافظ صفحه ضروریست؟

محافظ صفحه نمایش تلویزیون شبیه به یک صفحه طلق مانند هست که روی صفحه تلویزیون شما قرار می‌گیرد و شاید از ضربه، نفوذ مایعات و سایر آسیب‌های فیزیکی و دستی به پنل تلویزیون سامسونگ جلوگیری کند. اما خوب در کنار محاسن معایبی هم می تواند داشته باشد، مثلا شاید به خاطر قطر یا شکل ظاهری آن طلق، از دور تصویر تلویزیون مشخص باشد که چیزی جلوی تصویر را گرفته است.

اما تعدادی از افراد هم بخاطر وجود کودکان یا بودن تلویزیون در یک محیط کاری و مواردی از این قبیل ترجیح دهند که از این محافظ‌های صفحه استفاده کنند.

بهترین فاصله مشاهده تلوزیون چقدر باید باشد؟

برای اینکه هم مطلوب‌ترین تصویر را بتوانیم ببینیم و هم به چشم‌ها آسیب نرسد، باید فاصله مناسب چشم تا تلویزیون را رعایت کنیم. این اندازه 2.5 تا 5 برابر قطر دستگاه است. در واقع با محاسبه این روش می‌توانید به استاندارد اینچ دستگاه برای فضای مورد نظرتان هم برسید. (یعنی برای متراژ و محیط شما تقریبا چه اینچ تلویزونی می‌تواند مناسب باشد)

روش محاسبه :

  • اینچ را ضرب در 2/54 می‌کنیم تا تبدیل به سانتی متر شود .
  • سپس ضربدر 2.5 می‌کنیم که حداقل متراژ مناسب به دست می‌آید .
  • چنانچه ضربدر 5 کنیم حداکثر متراژ مناسب به دست می‌آید .
هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون
هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون

  هزینه ی و قیمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ شاهین شهر

هزینه ی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصیر رزولیشن تلویزیون سامسونگ و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت.

بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند. این مسئله می تواند در ابتدا هزینه ی بازیابی کارایی تلویزیون را کاهش دهد، اما کافی است مدت کوتاهی از تلویزیون استفاده کنید تا این بار شاهد خرابی های بیشتری در دستگاه باشید.

باز خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر بهترین مرجع برای تعمیرات هستند که پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

جدول هزینه خدمات

نکته: لازم به ذکر است بنا به مورد دستگاه و مدل، و مشکلات و مباحث دیگر ممکن است قیمت متفاوت شود که می‌توانید از تعمیرکار تلویزیون سامسونگ بپرسید.

خدمات و تعمیر قیمت ( ریال)
برد3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
پنل4,000,000 الی 5,300,000 ریال IRR
پاور2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
اسپیکر2,200,000 الی 3,200,000 ریال IRR
اتصالات1,000,000 ریال IRR
بک لایت تلویزیون سامسونگبراساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار1,500,000 الی 2,000,000 ریال IRR
نصب و راه اندازی دوباره1,500,000 الی 3,000,000 ریال IRR
جدول هزینه خدمات

قیمت تعمیر برد الکترونیک تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر برد بستگی به نوع خرابی یا قسمت خرابی برد دارد اما به طور معمول

  • قیمت تعمیر برد کنترل  : 3,800,000 الی 5,500,000 ریال IRR
  • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

قیمت تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر برد بستگی به نوع خرابی یا قسمت خرابی برد دارد اما به طور معمول

  • قیمت تعمیر برد کنترل  : 2,800,000 الی 3,900,000 ریال IRR
  • ایاب ذهاب : 500,000  ریال IRR

هزینه تعمیر بکلابت یا پنل تلویزیون سامسونگ

هزینه ی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر به موارد مختلفی چون نوع، سال ساخت، آرایش اجزای داخلی تلویزیون، کیفیت تصیر رزولیشن تلویزیون سامسونگ و نیز شدت خرابی موجود در آن بستگی دارد. در این بین اگر تعویض قطعه ی خاصی ضرورت داشته باشد هم مسلما هزینه ی ترمیم و بازیابی تغییر و تحول خواهد داشت.

بسیاری از مراکز تعمیراتی ناشناس و تعمیرکاران سودجو ممکن است شما را برای تعمیر تشویق کنند و تعویض قطعه ی معیوب را نادیده بگیرند. این مسئله می تواند در ابتدا هزینه ی بازیابی کارایی تلویزیون را کاهش دهد، اما کافی است مدت کوتاهی از تلویزیون استفاده کنید تا این بار شاهد خرابی های بیشتری در دستگاه باشید.

باز خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر بهترین مرجع برای تعمیرات هستند که پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ
نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و محل شاهین شهر

جابجایی تلویزیون به جایی به دلیل حساسیت پنل تلویزیون خطراتی را به همراه دارد از این رو خدمات تعمیر تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل و منزل خود در شاهین شهر با استقبال و رضایت مشتریان متعددی مواجه شده است تا تلویزیون شما آسیبی نبیند، می‌توایند با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

جمع بندی

تکنسین های مجاز تلویزیون مجرب هستند و با تسلط کامل تلویزیون شما را در منزل تعمیر می کنند. اگر تلویزیون سامسونگ شما پس از بررسی نیاز به تعویض داشته باشد، با هماهنگی شما تعویض می شود که علاوه بر صرفه جویی در زمان، شما را از خرید قطعات تقلبی نجات داده و روند تعمیر را تسریع می کند.

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر

1- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر کجاست؟

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شاهین شهر کلیه تعمیرات تلویزیون سامسونگ را انجام می دهد برای عهده نمایندگی می‌باشد که برای استفاده از خدمات آنها جایی که خرید کرده اید و نصب راه اندازی براشما کرده اند هماهنگ شوید برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ما با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

2- آیا تعمیرات تلویزیون سامسونگ شاهین شهر در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات تلویزیون سامسونگ Samsung در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

3– از خرابی های آب خوردگی تلویزیون چه  می باشد؟

از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند.

4- شماره تماس تعمیرکار سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر چند است؟

برای استفاده از خدمات و راهنمایی بهترین تعمیر کار تلویزیون سامسونگ Samsung شاهین می‌توانید همواره با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل دستگاه شما را به صورت تخصصی بر طرف کنند.

5- آدرس تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ شاهین شهر کجاست؟

اگر شما در هر منطقه شاهین شهر می ‌توانید به آدرس ما در شاهین شهر تعمیر مراجعه نمایید.

6- آیا تعمیر پنل تلویزیون یا شیشه تلویزیون سامسونگ ممکن است؟

اگر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر پنل یا شیشه آن شکسته برای سرویس و تعویض با شرکت تماس بگیرین.

7- چه مشکلات تلویزیون قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، خاموش شدن،تصویر نداشتن تلویزیون سامسونگ ،پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر ، سیگنال نداشتن، پنل تلویزیون سامسونگ، افتادن خط در تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و… را کارشناس فنی و سرویس اصفهان تعمیر حل ‌می‌کنند.

8- هزینه و قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدرمی‌باشد؟

هزینه و قیمت تعمیرات تلویزیون بستگی به دلیل خرابی می‌باشد که از تصویر ‌می باشد یا صدا یا دلایل دیگر که بهترین تعمیرکار تلویزیون سامسونگ شاهین شهر با اعلام مشکل بهترین قیمت را می‌دهد اما به طور معمول از 2.500.000 ریال تا 10.000.000 ریال می‌باشد.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ شاهین شهر

  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: شاهین شهر خیابان امام
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info@esfahantamir.com
4.2/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت