آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان بابهترین کارشناسان و متخصصین در آژانس تعمیراتی اصفهان تعمیر . برای کسب اطلاعت بیشتر و بیان مشکل خود با شماره 09395484060 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند و در حل مشکل شما را راهنمایی کنند. با ما آسوده باشید !!!

نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان

یکی از وسایل خانگی و اگر بگویم تنها وسیله خانگی که خرابی آن استرس را بر ما وارد می‌نماید یخچال می‌باشد گزاف نگفته ایم، مخصوصا اگر خرابی یخچال در فصل گرما باشد. خرابی یخچال کل اعضای خانواده مخصوصا خانم خانواده را با یک ناراحتی دچار می‌کند زیرا وسایل درون یخچال در صورت سرد نبودن یخچال فریزر خراب می‌شوند در نتیجه نیاز به خدمات سریع تعمیر یخچال در این هنگام دارید. مجموعه ما با خدمت رسانی سریع با بالاترین کیفیت در اصفهان می باشد برای ارتباط با کارشناسان ما کافیست فرم زیر را پر نمایید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند.

    بخشی از مشکلات یخچال و فریزر 

    در این ویدیو بخشی از مشکلات یخچال فریزر که کارشناسان ما به کررا با آن مواجه می‌شوند را با هم بررسی می‌کنیم.

    تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

    باید دنبال مجموعه برای تعمیر یخچال  فریزر در اصفهان بود تا خصوصیات و ویژگی‌های مناسبی داشته باشد که در ادامه به خصوصیات یک نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اصفهان و یک تعمیر کار سیار یخچال در اصفهان برای تعمیر یخچال در محل را برای شما شرح خواهیم داد.

    تنها توصیه ما این است برای تعمیر حتما از مجموعه که دارای علم تعمیر یخچال فریز و یا تعمیر یخچال ساید بای ساید داشته می‌باشد استفاده نمایید.

    تعمیرات یخچال در منزل

    بیشتر بخوایند: نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

    تعمیر یخچال در اصفهان توسط تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در اصفهان انجام می‌شود. از این رو دیگر نگران تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان نباشید چرا که کارشناسان ما همواره آماده خدمات رسانی به تمام مناطق اصفهان و حومه می‌باشند.

    از طرفی استفاده از قطعات غیر اصلی در این محصول ، نه تنها مشکل یخچال را برطرف نمی کند بلکه باعث ایجاد مشکل جدید برای آن می‌شود. از این رو باید دقت داشته باشید که تعمیرکار حتما از قطعات اصلی استفاده کند برای این منظور می‌توانید به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در اصفهان مراجعه نمایید چرا که این مجموعه تنها از قطعات اورجینال شرکتی برای تعمیرات استفاده می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09395484060 – مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید.

    بررسی ارورهای یخچال و فریزر 

    در این بخش ارور های یخچال و علت به وجود آمدن آن را با هم بررسی می‌کینیم در صورتی که دانش فنی کافی ندارید از انجام دادن روش‌های توصیه شده جداٌ خودداری کنید و با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تماس بگیرید.

    کد ارور 1 ( Er / Error Code 1)

    این کد خطا معمولاً به مشکلات مربوط به سیستم سرماخانه اشاره دارد، مانند مشکل در فن‌های خنک کننده یا فن کمپرسور. این ممکن است به دلیل بسته شدن فن، کثیف شدن خنک کننده یا عدم عملکرد صحیح فن باشد.

    کد ارور 2 ( Er / Error Code 2 )

    این کد خطا معمولاً به مشکلات مربوط به سیستم یخساز یا فریزر اشاره دارد. ممکن است به دلیل قطعی در سیستم یخساز، مسدود شدن لوله‌ها یا مشکلات در کمپرسور باشد.

    کد ارور 3 ( Er / Error Code 3)

    این کد خطا نشان می‌دهد که دمای داخلی یخچال بیش از حد بالا یا پایین است. مشکلاتی مانند خرابی سنسور دما، مسدودی در نفوذ هوا، خرابی کنترل دما وجود دارد.

    کد ارور 4 ( Er / Error Code 4)

    لازم به ذکر است که توصیه می‌شود قبل از هرگونه تعمیرات، دفترچه راهنمای یخچال را مطالعه کنید و در صورت لزوم با تولید کننده یا تکنسین مجاز برای تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.ریزر در نمایشگر فریزر می‌باشد.
    برای رفع این مشکل ابتدا سیم کشی بین رزیستور برقی (سنسور دما) و صفحه کنترل را بررسی کنید در صورت نبود مشکل می‌بایست رزیستور را تعویض نمایید.

    این کد خطا مربوط به مشکلات در سیستم تهویه است. ممکن است به دلیل بسته شدن یا خراب شدن دریچه هوا، عدم عملکرد صحیح فن و یا خرابی در سیستم کنترل تهویه باشد.

    چرا یخچال فریزر روشن نمی‌شود؟

    روشن نشدن یخچال ممکن است به دلایل متعددی باشد. در زیر چند عامل ممکن برای این مشکل ذکر شده است:

    1. جریان برق:
      از اولین چیزهایی که باید بررسی کنید برق ساختمان می‌باشد. اگر برق در منزل شما قطع است مشکل مشخص است پس مطمئن شوید که برق یخچال تأمین می‌شود.
    2. خرابی محافظ برق و کابل:
      ممکن است کابل برق یخچال جدا شده یا محافظ برق یخچال فریزر خراب شد. این موضوع ممکن است به دلیل جابجایی یخچال یا فرسوده شدن کابل یا محافظ برق و پریز باشد. بررسی که اتصال بر قرار است و کابل سالم است.
    3. خرابی سوئیچ برق:
      سوئیچ برق در یخچال وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارد. اگر سوئیچ برق خراب شده است، یخچال نمی‌تواند روشن شود. بررسی و تعمیر سوئیچ برق را انجام دهید.
    4. خرابی کمپرسور:
      کمپرسور در یخچال وظیفه فشرده کردن و سرمایش هوای داخل یخچال را بر عهده دارد. اگر کمپرسور خراب شده است، یخچال نمی‌تواند منبع سرمایش را تأمین کند و به طور معمول روشن نمی‌شود. در این صورت، تعمیرکار مجرب را به منظور تعمیر یا جایگزینی کمپرسور دعوت کنید.
    5. خرابی برد الکترونیکی:
      یخچال‌های مدرنارای بردهای الکترونیکی هستند که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد یخچال را برعهده دارند. اگر برد الکترونیکی یخچال خراب شده باشد، ممکن است باعث شود یخچال روشن نشود. تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی به صلاحدید یک تعمیرکار برد کنترل الکترونیک در اصفهان انجام شود.

    با توجه به اینکه دلایل ممکن برای روشن نشدن یخچال متنوع هستند، در صورتی که خودتان نتوانستید مشکل را تشخیص دهید، بهتر است به شرکت تعمیر یخچال فریزر در اصفهان مراجعه نمایید.

    بیشتر بخوانید: تعمیر پکیج در اصفهان

    سرو صدا و لرزش یخچال از چیست؟

    سرو صدای بلند یخچال بسیار آزار دهنده است و از طرفی ممکن است شما را برای سلامت دستگاه نگران کند. تعمیر یخچال در اصفهان برای رفع این مشکل لیستی را از دلایلی که باعث صدای زیاد یخچال موارد زیر است:

    • تراز نبودن یخچال: از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لرزش و صدای زیاد در یخچال می‌شود که بهتر است با ابزار تراز مشکل را حل کنید.
    • پره فن های کمپرسور و کندانسور: سر و صدای زیاد یخچال می‌تواند به دلیل وجود مشکل در پره فن های کمپرسور و کندانسور باشد که با روغن کاری موتور و یا تعویض فن می‌توان این مشکل را برطرف کرد.
    • موتور فن تبخیر کننده : به علت استفاده طولانی مدت از یخچال ممکن است کهنه و یا خراب شده باشد و همین امر باعث ایجاد سر و صدا می شود حتما اصول نگهداری موتور یخچال را انجام دهید.
    • شل شدن قطعات: شل شدن کمپرسور، رولر و سیم پیچ کندانسور می‌تواند از دلایل رایج لرزش و صدای ناهنجاری یخچال فریزر شود.

    اگر تخصص ندارید حتما برای تعمیر یخچال در اصفهان به تکنسین متخصص مراجعه کنید. همواره می‌توانید برای تعمیر یخچال فریزر در اصفهان با ما همراه شوید.

    علت بوی نا مطبوع داخل یخچال چیست؟

    علت بوی نا مطبوع داخل یخچال ممکن است وجود غذای فاسد داخل آن باشد اما ممکن است بعد از خارج کردن غذای فاسد همچنان یخچال بوی نامطبوعی داشته باشد در این حال باید تمام مواد غذایی را خارج کرده سسپس قفسه ها را بیرون آورده و با مواد شوینده مناسب شستوشو دهید.
    پس از اتمام شستشو می‌توانید برای اطمینان بیشتر یک فنجان سرکه و دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک پارچ آب داغ بریزید و مخلوط کنید سپس به وسیله یک آبپاش آن را به تمام قسمت‌های آبپاش اسپری کنید و با اسفنج تمیز کنید.

    بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی اصفهان

    چرا یخچال به اندازه کافی خنک نمی کند؟

    سرد نکردن یخچال به دلایل مختلفی به وجود می‌آید:

    1. اصلی ترین این دلایل انتخاب نشدن درجه مناسب برای دمای یخچال می‌باشد.
    2. دلیل بعدی که باعث رخ دادن این اتفاق می‌شود بیش از حد پر کردن یخچال می‌باشد.
    3. نبود فاصله میان موتور یخچال و دیوار پشتی باعث می‌شود به فن یخچال هوای کافی نرسد.
    4. نشت گاز یخچال هم سبب خنک نشدن داخل آن می‌شود.
    علت خرابی یخچال و راه حل
    علت خرابی یخچال و راه حل

    عمده عیوب یخچال که نیاز به تعمیرات دارند

    • صدای غیر طبیعی یخچال فریزر
    • پاره شدن واشر یخچال فریزر
    • کارنکردن یخساز یخچال فریزر
    • مصرف بالای برق یخچال فریزر
    • از کار افتادن کمپرسور یخچال فریزر
    • یخ زدگی یخچال فریزر
    • آب در مخزن  یخچال وجود ندارد
    • چرا یخچال گرمه

    البته  امکان دارد دلایلی دیگرهم وجود داشته باشد که ممکن است باعث  خرابی یخچال شود که نیاز به تعمیر یخچال فریزر در اصفهان باشد. در هر صورت می‌توانید در صورت بروز مشکل و خرابی یخچال، از جمله تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان، با ما در تماس باشید.

    بیشتر بخوانید: علت روشن نشدن یخچال و روش های حل این مشکل

    علل مشکلات یخچال و فریزر

     یخچال فریزر شما روشن نمی‌شود؟

    در ابتدا مطمئن شوید اتصال سیم پریزر و یخچال بر قرار باشد می‌توانید سه راهی را عوض کنید یا سه راهی را در دستگاه دیگر امتحان کنید اگر نشد. و در مرحله بعد مانیتور یخچال فریزر به دنبال از حالت تنظیمات کارخانه یا دمو بگردید. در این زمان چراغ‌های یخچال فریزر  و صفحه نمایشگر  یخچال فریزر روشن است ولی باز یخچال  کار نمی‌کند. گاهی اشتباهی که رخ می‌دهد موقع که یخچال فریزر نو فرستاده می‌شود به صورت حالت فروشگاهی ارسال می‌شود یا وقتی با دستمال شروع به تمیز کردن مانیتور یخچال فریزر میکنید باعث می شود این دکمه فشار داده شود اگر نشد با تعمیرکار برای تعمیر یخچال در اصفهان برای هماهنگ شوید.  

    یخساز یخچال فریزر کار نمی‌کند

    با مشاهده صفحه مانیتور از قفل نبودن اگاه شوید چون قفل بودن باعث می‌شود یخساز کار نکند. پس از اطمینانز اینکه که یخ ساز فعال است،اگر فعال نبود آن رافعال کنید از دفترچه راهنمای برند یخچال خود نیز می‌توانید استفاده نمایید و همچنین از ابرسانی یه یخساز یخچال اگاهی لازم را کسب کنید یا گاهی کی از دلایل خرابی یخساز این است که یخ داخل آن گیر کرده باشد می‌توانید با سشوار گرمش کنید. در صورت نیاز به تعمیرکار یخچال در اصفهان مراجعه نمایید.   بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی در اصفهان

    چرا یخچال فریزر بیش از حد سرد است؟

    اگر تازه یخ زیادی استفاده کرده اید  امکان دارد برای ایجاد یخ در یخچال فریزر دمای یخچال را پایین امده باشد. برای اطمینان بیشتر تقریبا بیست چهار ساعت منتظر بمانید بعد بررسی کنید که آیا دمای یخچال فریزر به حالت طبیعی برگشته است.

    شماره تماس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در اصفهان

    برای ارتباط با کارشناسان اصفهان تعمیر، با شماره تماس 09395484060 تماس حاصل فرمایید و با در میان گذاشتن مشکلات یخچال خود، کارشناسان ما راهکارهای برطرف کردن مشکل آن را ارائه می دهند و اگر نیاز به حضور در منزل شما داشت در سریع ترین زمان در محل حضور می یابند.

    چرا مجموعه اصفهان برای تعمیر یخچال ؟

    مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن بیش از دو دهه در تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر یخچال فریزر دارای متخصصین و تعمیرکار با تجربه و اهل علم و فن می‌باشد.

    که تمام تلاش این مجموعه برای تعمیر یخچال در اصفهان کسب رضایت کسانیست که نیاز به تعمیر کار یخچال در محل اصفهان می‌باشند تا یخچال خود را تعمیر کنند.

    ویژگی‌های آژانس تعمیراتی اصفهان تعمیر

    • گارانتی تعمیرات یخچال پس از تعمیر
    • سرعت عمل و حضور بالا یخچال
    • تجربه فراوان برای تعمیر یخچال در اصفهان
    • دارای علم و فن برای
    • استفاده از قطعات فابریک
    • تعمیرکار یخچال در اصفهان با تجربه بسیار بالا
    • هزینه مناسب سرویس
    • کارشناسان مختص هر برند
    • سرعت عمل و حضور بالا یخچال

    گارانتی تعمیرات پس از تعمیر یخچال در اصفهان

    مجموعه اصفهان تعمیر انقدر به مجموعه و تعمیرکاران یخچال در اصفهان خود ایمان دارد که وقتی پس از تعمیر یخچال در اصفهان به مدت ۳۶۵ روز گارانتی می‌کنیم، یعنی اگر قسمتی که ما تعمیر می‌کنیم به مدت یکسال اگر به مشکل خورد، ما موظف به تعمیر آن می باشیم تا مشکل آن را دفعه دوم به صورت رایگان تعمیر کنیم.

    مهارت و تخصص برای تعمیر یخچال در اصفهان

    کلیه متخصصین و تعمیرکار یخچال در اصفهان در دپارتمان یخچال مجموعه اصفهان تعمیر از علم و آگاهی نسبت کلیه یخچال‌های و برندهای مختلف هستند و دوره های متفاوت را دیده اند و خود مجموعه اصفهان تعمیر موظف می‌باشد هر ۴ ماه یکبار به برگزاری دوره‌های علمی و آشنا کردن متخصصین یخچال به فناوری روز یخچال کند.

    متخصصین با فناوری و برندهای روز هم آشنایی داشته باشند، تا اگر یخچالی نیاز به تعمیر خاص داشت و سیستم روز اروپایی استفاده می‌کرد. تعمیرکار سیار در اصفهان بتواند به راحتی یخچال را تعمیر نماید و همشهریان عزیز از بابت تعمیر یخچال فریزر در اصفهان و هم مدل یخچال فریزر ساید بای ساید در اصفهان  نگرانی نداشته باشند.

    تعمیرکار یخچال در محل اصفهان
    تعمیرکار یخچال در محل اصفهان

    استفاده از قطعات فابریک برای تعمیر یخچال

    نکته که باید حتما در تعمیر یخچال، تعمیرکار به آن اشاره و توجه نمود این مبحث می‌باشد که باید برای تعویض از قطعات فابریک استفاده کنند مجموعه اصفهان تعمیر کلیه تعمیر کاران یخچال خود را موظف کرده در ابتدا تمام تلاش را برای تعمیر قطعه یخچال بکنند.

    تا هم قطعه فابریک حفظ شود و هم در هزینه صرفه جویی تعمیر یخچال در اصفهان حفظ شود و از این باب دوباره رضایت شمارو در تعمیرات یخچال در اصفهان را حفظ نماییم از این رو همیشه با نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان هماهنگ شوید تا تعمیرات شما بدون نقص اتفاق بیوفتد.

    کارشناسان مختص هر برند یخچال

    ما برای هر برند، تعمیرکار یخچال در اصفهان متخصص تعمیر یخچال در اصفهان  و فنی کاران مختص آن برند را داریم  که دوره‌های ان یخچال را در نمایندگی آن کمپانی دیده اند.

    پس اگر شما یخچال تعمیر انواع یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ویترینی و صنعتی برندهای امرسان ، سامسونگ ، ال جی ، جنرال الکتریک ، اسنوا ، الکترواستیل ، یخساران ، پارس ، سونیا ، هیمالیا ، دونار ، سینجر ، ارج، یخساران ، آاگ ، بلومبرگ ، دوو ، بوش ، هایسنس  ، کندی و…در اصفهان همراه ما باشیدو هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

    مهم ترین مشکلات یخچال و فریزر

    بعضی از مشکلات در یخچال فریزر به صورت متداول می‌باشد که تعمیرکار یخچال فریزر در اصفهان به صورت روزانه در دستگاههای متفاوت را سرویس می کنند. در پادکست زیر به مهم ترین مشکلات یخچال و فریزر اشاره کرده ایم:

    تعمیر یخچال در اصفهان

    تعمیرکار یخچال در محل اصفهان

    به دلیل انکه جابجایی یخچال فریزر سخت می باشد و ممکن است در حین جابجایی  صدمه یا ضربه ببیند باید تعمیر کار یخچال در محل  حضور یابد و اقدام به تعمیر یخچال در منزل کند و رضایت شما  را بر آورده کند.

    جدول هزینه و قیمت تعمیر یخچال

    نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

    خرابیاجرت خدمات
    گاز یخچالشارژ گاز: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال
    رفع نشتی و وکیوم کامل: 1/500/000 ریال
    اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000 الی 3/500/000 ریال
    شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال
    تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
    ترموستات یخچالتعویض ترموستات: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
    فن یخچالفن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال
    تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
    تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
    رگلاژ درب یخچالتعویض رگلاژ درب یخچال: 700/000 ریال
    تعویض رگلاژ درب فریزر: 450/000 ریال
    برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
    تایمر یخچالتعویض تایمر: 2/500/000 الی 3/900/000 ریال
    نوار درب یخچالتعویض لاستیک: 3/500/000 الی 9/900/000 ریال
    لولای درب یخچاللولای بالا: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
    تعویض لولای پایین: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
    لولای وسط: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
    رله اورلود کمپرسور یخچالتعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
    کمپرسور یخچالتعویض کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال
    شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال
    قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
    المنت یخچالتعویض المنت: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
    سنسور دیفراست یخچالتعمیر و تعویض سنسور: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
    تعویض قیلتر آب2.000.000 ریال
    قیمت و هزینه تعمیر یخچال

    هزینه شارژ گاز یخچال اصفهان

    به طور کلی شارژ گاز یخچال فریزر از جمله تعمیرات بسیار تخصصی می باشد و و نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. همچنین شارژ گاز باید اصولی انجام شود تا به یخچال فریزر شما در بلند مدت آسیبی نرسد. هزینه پر کردن گاز یخچال معمولی، ساید بای ساید، نوفراست و فریزر صندوقی به شرح زیر میباشد:

    • شارژگاز یخچال به علت نشت از جوینت تریزون، صفحه تریزون، لوله های کمپرسور، کندانسور، لوله های دور درب، لوله های محافظ ساکشن، اواپراتور، درایر، لوله مویین: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال
    • رفعی نشتی گاز و وکیوم کامل:  1/500/000 ریال
    • اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000  الی 3/500/000 ریال
    • شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال
    • تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
    • ایاب و ذهاب:  250/000 الی 350/000 ریال

    هزینه تعویض ترموستات یخچال

    لیست قیمت ترموستات یخچال به شرح زیر می باشد:

    • تعویض ترموستات به علت تشکیل یخ و برفک، یکسره کار کردن کمپرسور، عدم خنک کاری کامل، کالیبره نبودن ترموستات: از 1/900/000 ریال الی 3/900/000 ریال
    • ایاب و ذهاب : 250/000 ریال الی 350/000 ریال
    • قیمت عیب یابی و تعمیر ترموستات یخچال: 650/000 ریال

    هزینه تعویض فن یخچال

    هزینه تعویض فن یخچال نوفراست به شرح زیر میباشد:

    • قیمت تعویض فن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال
    • قیمت تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
    • هزینه تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
    • عیب یابی و رفع عیب فن یخچال:  650/000 ریال
    • ایاب و ذهاب: 250/000  الی 350/000 ریال

    هزینه تعمیر برد یخچال و فریزر

    مشتریان محترم شهر اصفهان توجه داشته باشید، هزینه تعمیر برد یخچال بستگی به زمانی که مهندسین الکترونیک اصفهان تعمیر جهت برطرف کردن عیب صرف می کنند، تعویض قطعات و یا ست کردن برنامه بر روی آی سی پروگرمر برد الکترونیکی یخچال شما دارد.

    هزینه تعویض کمپرسور (موتور) یخچال

    هزینه تعویض موتور یخچال به شرح زیر میباشد:

    • تعویض کمپرسور یخچال به علت سوختن، از فشار افتادن کمپرسور و یا نیم سوز شدن موتور، سر و صدای اضافه کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال
    • هزینه شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال
    • قیمت موتور یخچال جداگانه محاسبه میشود.
    • قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
    • ایاب و ذهاب: 250/000 الی 350/000 ریال

    هزینه تعویض اورلود کمپرسور یخچال

    هزینه تعویض رله اورلود یخچال به شرح زیر میباشد:

    • تعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
    • عیب یابی و رفع عیب : 650/000 ریال
    • ایاب و ذهاب : 250/000 الی 350/000 ریال

    قیمت اتومات یخچال

    در صورتی که به دنبال رفع مشکل اتومات یخچال خود هستید، در ادامه قیمت اتوماتیک یخچال را آورده ایم:

    • هزینه اتومات یخچال: 4/500/000 الی 6/500/000 ریال
    • ایاب و ذهاب: 250/000 الی 350/000 ریال

    هزینه تعویض المنت یخچال

    هزینه تعویض المنت یخچال به شرح زیر می باشد:

    • تعویض المنت یخچال: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
    • ایاب و ذهاب: 250/000 الی 350/000 ریال

    قیمت سنسور دیفراست یخچال

    در صورتی که سنسور دیفراست یخچال شما خراب شده است، قیمت سنسور یخچال را در بخش زیر مطالعه کنید:

    • تعمیر و تعویض سنسور دیفراست یخچال: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
    • ایاب و ذهاب: 250/000 الی 350/000 ریال

    نمایندگی تعمیر یخچال در شمال اصفهان

    نمایندگان اصفهان تعمیر، برای راحتی افراد، نمایندگان معتبری در شمال این شهر قرار داده تا افراد بتوانند در کمترین زمان از خدمات آن ها بهره مند شوند.

    نمایندگی تعمیر یخچال در جنوب اصفهان

    اصفهان تعمیر با به راه اندازی نمایندگی در جنوب این استان، این امکان را فراهم کرده تا یخچال هایی که به علت عدم مراقبت صحیح دچار مشکل شده اند؛ سرویس و عیب یابی کنند.

    نمایندگی تعمیر یخچال در شرق اصفهان

    اصفهان تعمیر در راستای کمک به رفاه مشتریان وفادار خود، نمایندگی در شرق اصفهان راه اندازی نموده تا افرادی که برای تعمیر و سرویس یحچال خانه خود، اقدام می کنند؛ بتوانند از خدمات آن ها استفاده کنند.

    هزینه تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

    هزینه تعمیر یخچال فریزر در اصفهان بستگی به نوع خرابی و عیب یخچال شما دارد و این مساله قیمت هزینه تعمیر و سرویس را مشخص می‌نماید. اما مجموعه اصفهان در تعمیرکار یخچال به این مطلب تاکید دارد که هزینه دریافتی باید منصفانه و با انصاف باشد و خیلی مناسب تر از بقیه همکاران باشد و کیفیت نیز همیشه در وهله بالا قرار گیرد.

    تمام تلاش ما رضایت شما برای تعمیرات یخچال در اصفهان و یا تعمیرات یخچال فریزر در اصفهان و یا تعمیرات ساید بای ساید در اصفهان باشد.

    سوالات متداول درباره تعمیر یخچال در اصفهان

    1. آدرس تعمیرگاه یخچال در اصفهان کجاست؟
      برای تعمیر با بهترین تعمیرکار یخچال فریزر شرکت اصفهان تعمیر به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهربا شماره 09395484060 تماس بگیرین.
    2. آیا تعمیر یخچال در محل و منزل انجام می گیرد؟
      کلیه تعمیرات یخچال فریزر در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.
    3. هزینه و قیمت تعمیر یخچال فریزر چقدرمی‌باشد؟
      هزینه و قیمت تعمیرات یخچال فریزر بستگی به دلیل خرابی یا قطعه معیوب می‌باشد که بهترین تعمیرکار اصفهان با اعلام مشکل بهترین قیمت را می‌دهد اما به طور معمول از 1.500.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.
    4. در چه روزهایی و چه ساعتی از شبانه روز می توان با نمایندگی اصفهان تعمیر تماس گرفت؟
      در کلیه روزهای هفته می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه رو ثبت آنلاین، در خواست خود را ثبت نمایید تا کارشناس فنی اصفهان شما را راهنمایی نماید.
    5. گارانتی تعمیر یخچال فریزر در اصفهان تعمیر به چه نحوی می‌باشد؟
      کلیه تعمیرات لوازم خانگی که توسط شرکت اصفهان تعمیر اقدام به سرویس و خدمات می‌شود دارای گارانتی تعمیر می‌باشد.
    4.5/5 - (20 امتیاز)
    اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
    برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

    23 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر یخچال در اصفهان»

    1. سلام. چند روزیه یخچال صدای بلندی میده. یه روز بعد از اینکه تمیزش کردم صدا بلند شد ولی با اسلاتهام دست نزدم. بعدش بوی بدی داد. ممکنه گاز خالی کرده باشه؟ خوب یخ نمیکنه و همه چی داره فاسد میشه
      میتونید بیاید منزل یه نگا بهش بندازید منتظر تماس شما هستیم

      1. درود بله
        با پشتیبانی تماس بگیرین ونوبت رزرو نمایید

    2. سلام یخچال فرزر اسنوا دارم چند وقتی است اب در زیر جامیوهای جمع میشود ویخ میزند سرمای یخچال خوبه هیچ اروری نمیدده یک بار هم از نمایندگی امدند تست کردن گفتن موردی نداره وبا اب گرم سوراخ داخل راباز گردند ولی دوباره همان اتفاق افتاده مشکل کجاست

      1. سلام
        جمالی هستم. یخچال فریزر الکترو استیل دارم. فریزر عالی هست.
        با اینکه تمام قطعات سالم هست ولی یخچال بعد از چند روز که یخ زدایی میشه گرم میکنه. میخواستم بدونم ممکن هست از حجم زیاد وسایل توی یخچال باشه. چون کاملا پر از مواد غذایی هست . رله تایمر و فن و المنت و دیگر قطعات سالم هستند. خودش بعد از چند ساعت یخ زدایی می‌کنه. ممکن هست این مقدار از یخ زدایی برای مقدار از یخ زدگی کافی نباشه. لطفاً راهنمایی کنید. ممنون.

    3. سلام نزدیک ۳ روزه موتور یخچال فریزر به طور دائم کار میکنه دلیلش چیه؟ برندش هم ال جی هست؟

      1. اگر یخچال شما یکسرهکار میکند دلیل آن میتواند موارد زیر باشد:

        • خرابی کمپرسور و اتومات نشدن یخچال
        • خرابی دیفراست
        • خرابی کندانسور
        • خرابی سنسور و خاموش نکردن یخچال

        و…
        میتواند باشد برای حل مشکل میتوانید با پشتیبانی تعمیر یخچال در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

    4. یخچال گرمه فریزر سرده دلیلش چی متونه باشه؟ ایا تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان را انجام می دهید؟

    5. سلام بخچال ما سامسونگ هست و فریزر اون گرم هست اما یخچال خنک هست و مشکلی نداره. دلیلش چی میتونه باشه؟

    6. سلام وقتتون بخیر
      دلیل صدای موتور یخچال پی میتونه باشه؟ و اینکه تعمیر یخچال در اصفهان در محل انجام میشه؟

      1. 5 مورد رایج وجود دارد که دلیل صدای موتور یخچال است. لیستی از این 5 مورد ب:

        • مکانی که یخچال در آن قرار گرفته است، ناهموار می باشد.
        • روغنی که در کمپرسور یخچال جریان دارد.
        • نوع گاز مبرد
        • نوع عملکرد فن یخچال تغییر کرده باشد
        • ایجاد برفک زیاد در یخچال
        1. و برای سوال دومتون بعله تعمیرکار یخچال در اصفهان در محل شما و در منزل شما انجام میگیرد که نیازی به جابجایی یخچال نداشته باشین

    7. سلام روزتون بخیر یک شماره تماس برای نمایندگی فیلور در اصفهان میخوام . لطفا کمک کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

    دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت