کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی

اصفهان تعمیر » کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی
لیست ارور لباسشویی بهی behi

کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی مشکلات دستگاه را در صفحه نمایش با کد حروف انگلیسی یا اعداد نشان داده می شود. هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی بهی دلالت دارد که اختلال در کارکرد آن قطعه را گزارش می دهد. با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی می توانیم مشکل دستگاه را سریعتر بر طرف کنیم.

لیست کد خطا و ارور ماشین لباسشویی بهی

ماشین لباسشویی اگر نتواند کار خود را به طور طبیعی انجام دهد از طریق سنسورهای داخل دستگاه و متصل به برد کنترل متوجه مشکل می شود وآن را با کد خطا نمایش می دهد. بعضی از این کد خطا یا ارور را خودتان می توانید حل نمایید اما بعضی نیاز به یک تکنسین کار بلد می باشد.

علت ارور E1 ماشین لباسشویی بهی :

 این کد خطا به عوامل مختلفی فشار آب کم باشد، هیدروستات معیوب باشد، ورودی آب با مشکل مواجه است، سیم کشی داخل مشکل دارد و…

علت ارور E2 ماشین لباسشویی بهی :

قتی ماشین لباسشویی بهی به درستی عمل تخلیه را انجام ندهد با کد خطای E2 مواجه خواهیم شد. جهت برطرف کردن این مشکل پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، شلنگ اتصال را به دقت بررسی و عیب یابی نمایید.


علت ارور E3 ماشین لباسشویی بهی :

آب درون ماشین لباسشویی بهی گرم نمی شود کد خطای E3 نمایش داده می شود. جهت برطرف کردن این مشکل ترموستات دستگاه، پنل NTC، اتصالات و سیم کشی، ولتاژ ورودی برق به دستگاه را عیب یابی کنید، در نهایت با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب مشکل را حل نمایید.

علت ارور E4 ماشین لباسشویی بهی :

 سرریزشدن آب از ماشین لباسشویی بهی کدخطای E4 بروی نمایشگر دستگاه نشان می دهد. برای برطرف کردن این مشکل لوله فاضلاب متصل به دستگاه، اتصالات ، شلنگ ورودی آب، سنسور سنجش سطح آب و برد الکترونیک دستگاه را چک کنید. اگر تخصص ندارید به تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی مراجعه نمایید.

علت E6 ماشین لباسشویی بهی :

نشان دهنده خرابی ترموستات ماشین لباسشویی بهی است. برای حل این مشکل خرابی و مقاومت پنل NTC، خرابی سیم کشی داخلی، برد الکترونیک کنترل چک شود در نهایت پس از تشخیص قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض نمایید.

علت ارور E7 ماشین لباسشویی بهی :

 هنگامی که سنسور تشخیص دما، حرارت بالا را تشخیص دهد با کد خطای E7 ایجاد می شود. جهت برطرف کردن این مشکل بردالکترونیک کنترل دستگاه، سیم کشی و اتصالات چک شود.

ارور یا کد خطا E8 ماشین لباسشویی بهی :

ماشین لباسشویی بهی به درستی عمل آبگیری را انجام ندهد این ارور نمایش داده می شود. برای برطرف کردن این مشکل شیر برقی، اتصالات ورودی آب، بخش فرمان دهی برد الکترونیک کنترل، سنسور سنجش سطح آب را باید چک نمایید.

علت ارور E9 ماشین لباسشویی بهی :

دکمه را بیش از زمان مشخصی فشار داده شود و یا دکمه ای از پنل دستگاه به داخل گیر کند کد خطا پدیدار می شود. برای حل این مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کنید، پنل دکمه ای دستگاه را با دقت باز کرده ،دکمه گیر کرده را آزاد کنید ممکن است ذغال پنل را تعویض نمایید.

نتیجه گیری

ماشین لباسشویی های امروزه هوشمند می باشند به نحوی که اگر کار لباسشویی مختل شود از طریق سنسور، برد کنترل متوجه شده که کدام قسمت خراب می باشد و از طریق کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی درون صفحه نمایش جلویی درب لباسشویی نمایش داده می‌شود. لیست کد ارور ماشین لباسشویی بهی از چندین کلمه انگلیسی و اعداد تشکیل شده که می توانیم با دانستن معنی آن مشکل را حل نماییم. لازم به ذکر است اگر تخصص ندارید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی اصفهان مراجعه نمایید.

سوالات متداول کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی

کد خطا ارور ماشین لباسشویی بهی چیست؟

ماشین لباسشویی شما ایراد دارد که مشکل توسط لیست کد ارور ماشین لباسشویی بهی behi نمایش داده می‌شود. با دانستن معنی ارور می‌توان دلیل خرابی را فهمید.

ایا برای هر ارور باید به تعمیرکار مراجعه نمود؟

خیر، بعضی از کدخطا و ارور ماشین لباسشویی بهی مشکل جزیی می باشد که با دانستن آن می توانید خودتان در منزل مشکل را حل نمایید.

اگر برای حل ارور نیاز به تعمیر کار حرفه ایی داشتیم با چه شماره ایی تماس بگیریم؟

ارور ماشین لباسشویی بهی شما بسیار بزرگ است و نیاز به تعمیرکار متخصص در شهرتان در سراسر ایران داشتین با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

Rate this post
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت