نمایندگی گلدیران در اصفهان

اصفهان تعمیر » نمایندگی گلدیران در اصفهان
نمایندگی گلدیران در اصفهان

نمایندگی گلدیران در اصفهان ، که نمایندگی کلیه محصولات گلدیران می باشد آماده خدمات رسانی به همشریان عزیز که ضمانت نامه گلدیران را دارند،می باشد. برای کلیه لوازم خانگی و محصولاتی با برند و گارانتی گلدیران می توانید با خود گلدیران تماس بگیرید.

اگر نیاز به تعمیر در کمترین زمان دارین میتوانید با ما تماس بگیرین 

قبل از تحریم ها گلدایران نمایندگی ال جی بود و این اجناس را وارد کشور می کرد که بعد از تحریمها و در این ۳ سال اخیر ال جی رابطه خود را با ایران قطع نمود نتواسنت جنسی را وارد بازار کنند و تمامی احناس بازار قاچاق می باشد. گلدیران سپس برند جی پلاس  را روانه بازار نمود ک از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی الجی میپردازد همواره میتوانید برای ارتباط با گلدیران میتوانید با شماره های دفتر گلدیران تماس بر قرار کنید.

برای تعمیرکار همه لوازم خانگی کلیه برندها 09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر اصفهان
لطفا فقط برای تعمیر تماس بگیرین

نمایندگی گلدیران در اصفهان

نمایندگی گلدیران در اصفهان کارنامه درخشان هلدینگ بزرگ گلدیران، در زمینه همکاری با برندهای مطرح جهان، نشان از اعتبار و کیفیت تعاملات در سطح بین‌المللی و داخلی دارد. همکاری انحصاری با برندهای برتر جهانی مانند ال‌جی و موفقیت برند ایرانی جی‌پلاس، از جمله افتخارات گلدیران تا به‌امروز بوده است.

گلدیران اصفهان
گلدیران اصفهان

نمایندگی ال جی

شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های مطرح لوازم خاگی و صوتی و تصویری در دنیاست که محصولات با کیفیت بالایی را عرضه می کند. ویدئو وال صنعتی یکی از مهمترین کالاهای تولیدی این شرکت محسوب می شود که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ال جی که یکی از نوآوران در بخش لوازم خانگی می باشد، تمرکز زیادی را بر محصولات خانگی ال جی LG قرار داده است تا محصولات تولیدی از کیفیت بالایی داشته باشد.

شرکت گلدیران اصفهان

شرکت گلدیران نمایند رسمی ال جی در ایران است که خدمات فروش و پس از فروش محصولات این برند را در دست دارد. اما به دلیل افزایش روزافزون طرفداران محصولات ال جی، این شرکت به تنهایی نمی تواند از پس ارائه خدمات برآید به همین دلیل به شرکت های معتبر و مجاز نمایندگی اعطا می کند.

خدمات پس از فروش گلدیران اصفهان

خدمات و پشتیبانی مشتریان گلدیران در اصفهان آماده خدمات دهی به مشتریان در زمینه محصولات گلدیران می بشاد

  • درخواست نصب و راه‌اندازی
  • درخواست تعمیرات
  • کنترل اعتبار گارانتی دستگاه
  • درخواست تمدید گارانتی
  • درخواست سرویس دوره‌ای در نمایندگی گلدیران در اصفهان

خدمات نمایندگی گلدیران

نصب و راه اندازی

در کمتر از 24 ساعت در سراسر ایران با بهره گیری از تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب در زمان درخواستی شما

سرویس دوره ای

هر 6 ماه یک بار جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی دستگاه ارزشمند شمااطلاعات بیشتر

تعمیرات

در کمتر از 48 ساعت در سراسر ایران با بیش از 20 سال تجربه با استفاده از نیروی کار متخصص و قطعات اصلی در محل شمااطلاعات بیشتر

تمدید گارانتی

با تمدید گارانتی پس از گذشت مدت زمان گارانتی، همچنان می‌توانید از مزایای ضمانت دستگاه در نمایندگی گلدیران در اصفهان استفاده کنید.

چرا گلدیران؟

گلدیران با مرکز تماسی قدرتمند، 24ساعته 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان هست و با کمک تکنسین‌های متخصص، در سراسر ایران با استفاده از قطعات اصلی به گلدیرانی‌ها خدمت رسانی می‌کند. پس اگر درخواستی دارید بدون معطلی همین الان برای ما ارسال کنید.

از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس، می‌توان به عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روزسال اشاره کرد. علاوه برآن هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد و انتخاب اول نیروهای جوان و نخبه کشور در جهت رشد و توسعه فردی در مسیر حرفه‌ای زندگی در نمایندگی گلدیران در اصفهان باشد.

درخواست نصب و راه‌اندازی

بعد از خرید محصول مورد نظرتان، کافیست از طـریق بخش «درخواست نصب و راه‌اندازی» درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن، نزدیک‌ترین تکنسین با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی در روز و ساعت مقرر، جهت نصب دستگاه حضور خواهد یافت.

نمایندگی تعمیر گلدیران در اصفهان

نمایندگی تعمیر گلدیران در اصفهان در صورت بروز هرگونه خرابی، می‌توانید ایراد  دستگاه خود را از طریق بخش «درخواست تعمیرات نمایندگی تعمیر گلدیران در اصفهان » به ما اعلام کنید. تکنـسین‌های ما در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیرات در محل دستگاه، حضور خواهند یافت.

کنترل اعتبار گارانتی دستگاه

تشخیص کارت گارانتی اصل از تقلبی موضوعی بسیار مهم است که جهت اطمینان از صحت گارانتی دستگاه (گارانتی اصل گلدیران) می‌توانید از طریـق بخش «کنـترل اعـتبار گارانـتی دسـتگاه»، آن را استعلام نمایید.

درخواست تمدید گارانتی

اگر گارانتی دستگاه‌تان به اتمام رسیده است؛ می‌توانید برای تمدید گارانتی، به بخش «درخواسـت تمدید گارانتی» مراجعه کنید تا کارشـناسان ما با شما در تماس باشند.

درخواست سرویس دوره‌ای

انجام سرویس‌های دوره‌ای برای محصولات خانگی و صوتی تصویری باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه، بهبود و طول عمر آن نیز افزایش یابد. پس از ثبت درخواست خود در بخش «سرویس‌های دوره‌ای» تکنسین‌های ما در محل شما حضور خواهند یافت.

نمایندگی گلدیران در اصفهان

ماموریت گلدیران

  •   ارتقای سطح زندگی ایرانیان با ارائه تجربه استفاده از فن‌آوری روز دنیا
  •   تعهد و پایبندی به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش

چشم‌انداز

  •   ارائه خدمات باکیفیت تامین، تولید، توزیع و پشتیبانی لوازم الکترونیکی در خاورمیانه
  •   ایجاد بالاترین حس اعتماد در ذهن مخاطبان (مشتریان – ذی‌نفعان)
  •   ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی
  •   توسعه سهم بازار از طریق گسترش کانال‌های فروش در سطح بین‌الملل
  •   بهره‌وری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در جهت توسعه کسب‌وکارها در نمایندگی گلدیران در اصفهان

 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت