لیست کد ارور ماشین لباسشویی پاکشوما + معنی، علت و راه حل

اصفهان تعمیر » لیست کد ارور ماشین لباسشویی پاکشوما + معنی، علت و راه حل
لیست کد خط و ارور لباسشویی پاکشوما

کد ارور ماشین لباسشویی پاکشوما همان حروف انگلیسی و اعدادی هستند که بر روی صفحه نمایش لباسشویی نمایش داده می شوند. به کمک کدهای خطا تعمیرکار حرفه ایی سریعتر می توان مشکل را شناسایی و برطرف کرد.

علت نمایش کد خطا

ماشین لباسشویی اگر نتواند کار خود را به طور طبیعی انجام دهد از طریق سنسورهای داخل دستگاه و متصل به برد کنترل متوجه مشکل می شود و آن را با کد خطا نمایش می دهد. بعضی از این کد خطا یا ارور را خودتان می توانید حل نمایید اما بعضی نیاز به یک تکنسین کار بلد می باشد.

لیست کد خطا و ارور ماشین لباسشویی پاکشوما

درماشین لباسشویی پاکشوما های امروزی مشکلات به صورت ارور بر روی صفحه نمایش با کد حروف انگلیسی یا اعداد نشان داده می‌شود، هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی پاکشوما دلالت دارد که اختلال در کارکرد آن قطعه را گزارش می‌دهد، با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توانیم مشکل دستگاه را سریعتر بر طرف کنیم.

این لیست ارورها شامل کدهای زیر می باشد:

ارور DE ماشین لباسشویی پاکشوما

مربوط به خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه و یا سوختگی آن می‌باشد. اگر ایراد در این قطعه باشد، باید میکروسوئیچ درب دستگاه را تعویض نمایید. در غیر این صورت، اگر ایرادی در بازوبسته کردن درب لباسشویی وجود نداشت، این کد خطای دستگاه مربوط به ایراد برد الکترونیکی می‌باشد.

ارور OE ماشین لباسشویی پاکشوما

به دلیل خرابی پمپ تخلیه و یا ایراد برد الکترونیکی دستگاه می‌باشد که میتواند باعث عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی شود.

ارور PE ماشین لباسشویی پاکشوما

 به معنای معیوب بودن قطعه هیدروستات دستگاه می‌باشد. هیدروستات ماشین لباسشویی، وظیفه کنترل سطح آب ورودی به دیگ دستگاه را دارد.

ارور E10 ماشین لباسشویی پاکشوما

به دلیل آبگیری نکردن لباسشویی دستگاه نمایش داده می‌شود. این کد خطای دستگاه به دلیل ایراد در قطعات هیدروستات لباسشویی، بسته بودن شیر آب، پیچ‌خوردگی و یا پارگی شلنگ ورودی آب، خرابی شیر برقی و یا برد دستگاه به وجود آمده است.

ارور E12 ماشین لباسشویی پاکشوما

به معنای پر شدن بیش‌ازحد آب در دستگاه می‌باشد. قطعات معیوب شده لباسشویی که دلیل این کد خطای دستگاه شده‌اند، مربوط به خرابی پمپ تخلیه، ایراد سنسور هیدروستات، خرابی شیر برقی و عدم قطع جریان ورودی آب به لباسشویی می‌باشد.

ارور E20 ماشین لباسشویی پاکشوما

به خاطر مشکل مدار پمپ تخلیه می‌باشد. ایراد در پمپ میتواند سبب ایجاد صدای زیاد لباسشویی شود که حتما باید نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در خمینی شهر بحره بجویین.

ارور E21 ماشین لباسشویی پاکشوما

به معنی مشکل عدم تخلیه درست آب در دستگاه می‌باشد. این ایراد به دلیل گرفتگی شلنگ تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه و یا برد الکترونیکی دستگاه به وجود می‌آید.

ارور E3D ماشین لباسشویی پاکشوما

علت نمایش ارور E3D لباسشویی پاکشوما مربوط به نوسان زیاد ولتاژ برق منزل می‌باشد.

ارورهای E30 و E31

بیانگر وجود مشکل در درب دستگاه و یا برد الکترونیکی می‌باشد. اگر درب لباسشویی به صورت کامل بسته نشده و میکروسوئیچ درب مشکل داشته باشد بهترین گزینه برای تعمیر دستگاه نمایندگی تعمیرات پاکشوما در خمینی شهر می باشد.

ارور E33

به دلیل خرابی قطعه سنسور سطح آب دستگاه می‌باشد. در واقع چون این ایراد در قطعه باعث عدم تعیین درست میزان سطح آب در لباسشویی می‌شود.

ارورهای E34 و E35 ماشین لباسشویی پاکشوما

معنای خرابی مدار سنسور حرارت‌سنج آب دستگاه می‌باشد. برای رفع ابتدا ولوم دما بر روی برد دستگاه را چک نمایید.

ارور E36

مربوط به گرم نشدن آب دستگاه می‌باشد دلیل آن به خرابی المنت و همچنین ایراد برد الکترونیکی دستگاه است.

ارور E60

علت در خرابی موتور لباسشویی و یا ایراد برد الکترونیکی می‌باشد.

ارور E70

کد خطا نشان دهنده ایراد در خراب شدن دکمه‌های پنل دستگاه می‌باشد که این کد خطا به دلیل قطع شدن ارتباط بین برد اصلی با پنل دستگاه رخ داده است.

ارور E80

نشانگر وجود مشکل در برد اصلی دستگاه می‌باشد خرابی برد میتواند علت خشک نکردن لباسشویی و مشکلات متعدد دیگری باشد. 

نتیجه گیری

ماشین لباسشویی های امروزه هوشمند می باشند به نحوی که اگر کار لباسشویی مختل شود از طریق سنسور، برد کنترل متوجه شده که کدام قسمت خراب می باشد و از طریق کد خطا و ارور روی صفحه نمایش جلویی درب لباسشویی نمایش داده می‌شود. لیست کد ارور ماشین لباسشویی کرال از چندین کلمه انگلیسی و اعداد تشکیل شده که می توانیم با دانستن معنی آن مشکل را حل نماییم. لازم به ذکر است اگر تخصص ندارید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما مراجعه نمایید.

سوالات متداول

کد خطا ارور ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود توسط لیست کد ارور ماشین لباسشویی پاکشوما می توان علت خرابی را فهمید و سریع اقدام به حل آن کنید.

ایا برای هر ارور باید به تعمیرکار مراجعه نمود؟

خیر بعضی از کدها مشکل جزیی می باشد که با دانستن آن می توانید خودتان در منزل مشکل را حل نمایید

اگر برای حل ارور نیاز به تعمیر کار حرفه ایی داشتیم با چه شماره ایی تماس بگیریم؟

اگر به هر دلیل مشکل شما بسیار بزرگ بود و نیاز به تعمیرکار متخصص در شهرتان در سراسر ایران داشتین با شماره 09395484060 تماس بگیرین.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت