قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

اصفهان تعمیر » قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟
قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل کاربردی هر خانه می باشد که می تواند از حجم کارهای خانه کم کند. تنوع در مدل و برند های مختلف، موجب شده تا این وسیله کاربردی با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه شود. ماشین های لباسشویی ممکن است به هردلیلی نیازمند تعمیر و سرویس شود  که هزینه ی آن به دلیل عوامل بسیاری، متفاوت می باشد. اما سوال بسیاری از کاربران این است که قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟ در این مقاله قصد داریم به توضیحی درباره هزینه سرویس و عوامل موثر بر آن را توضیح دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

برای اینکه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید؛ لازم است ابتدا برند و مدل آن را مشخص کنید. ممکن است هر برندی تعمیرکار مخصوص خود را داشته باشد که این امر بر قیمت سرویس و تعمیر این وسیله موثر خواهد بود. بنابراین قیمتی هم که به ‌عنوان هزینه تعمیر لباسشویی تعیین می‌ شود متناسب با این شرایط محاسبه خواهد شد و معمولا قیمت نهایی کار نسبت به آنچه که پیش ‌تر تخمین ‌زده شده کمی بالا یا پایین خواهد شد. همچنین هزینه تعمیر لباسشویی بسته به عیب و ایراداتی که پیدا می کند نیز تعیین می شود که این مشکلات می تواند از تایمر لباسشویی، خازن ماشین لباسشویی، قفل لباسشویی تا گیربکس ماشین‌ های لباسشویی، لاستیک لباسشویی باشد.

محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

هرکدام از برندهای ماشین لباسشویی مانند: ال جی، بوش،  سامسونگ، آبسال، اسنوا و غیره یک سیستم شستشو و قطعات منحصر به خودشان دارند که فرایند تعمیرات و سرویس آن‌ ها و هزینه تعمیر قطعات  لباسشویی را هم متفاوت می‌ کند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

همچنین هزینه ایاب و ذهاب متناسب با میزان دوری و نزدیکی محل سکونت شما می‌ توانند متفاوت باشد. دستمزد خود عیب ‌یابی و برطرف ‌کردن عیب هم متناسب با مدل لباسشویی شما محاسبه می ‌شود.

ردیف تعمیر و سرویس قیمت (تومان)
1 تایمر مکانیکی
2 لاستیک درب
3 کمک فنر
4 هیدروستات
5 شیربرقی
6 میکروسوئیچ درب
7 بلبرینگ
8 موتور ماشین لباسشویی
9 دیگ لباسشویی
10 پانل دستگاه

برآورد هزینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

همانطور که گفته شد؛ هزینه ی تعمیرات به عوامل بسیاری بستگی دارد. اما علاوه بر سوال اینکه قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟ این سوال هم پیش می آید که چگونه می توان برآورد هزینه تعمیرات را انجام داد؟ در این بخش از مقاله سایت اصفهان تعمیر قصد داریم تا نرخ تعمیر قسمت های مختلف لباسشویی را بیان کنیم.

نرخ تعمیر برد لباسشویی

هزینه رفع اشکال برد ماشین لباسشویی هم با توجه به زمانی که متخصص این حوزه برای عیب ‌یابی، نوع قطعه و تعویض آن ها صرف می کند یا ست کردن برنامه روی آی سی پروگرم شما اقدام می ‌کنند متغیر خواهد بود. در صورتی که صفحه نمایش دیجیتالی لباسشویی عددی ثابت را نشان می‌ دهد یا نشانگر مربوطه ارور مشخصی درباره مشکل ماشین ‌لباسشویی شما اعلام می تواند هزینه ی متفاوتی برای شما ایجاد کند. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی که به تازگی وارد بازار شده اند؛ نیز بیشتر است؛ زیرا آن ها دارای بردهای تخصصی و پیشرفته ‌تری بوده که وظیفه کنترل سایر قسمت ‌های دستگاه را هم دارند.

تعمیر برد لباسشویی
هزینه تعمیر برد لباسشویی

نرخ عیب یابی ماشین لباسشویی

در صورتی که دستگاه لباسشویی شما در اجرای برنامه‌ ها مشکل داشته و لباسشویی برنامه ‌ای که به آن می‌ دهید را مطابق دستورات از قبل تنظیم ‌شده انجام نمی ‌دهد، می‌ توانید آن را ناشی از عملکرد نادرست برد و خرابی آن پی ببرید. همچنین اگر با از کار افتادن پنل جلویی ماشین و خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار مواجه شدید نیز باز کنترل و بررسی دستگاه از نظر چکاب برد آن را مورد توجه قرار بدهید. عیب یابی توسط متخصص و تعمیرکار انجام می شود که نسبت به مشکل و پیچیدگی ماشین لباسشویی شما هزینه متفاوتی خواهد داشت.

نرخ تعویض لاستیک درب لباسشویی

لاستیک های درب لباسشویی برای جلوگیری از بیرون ریختن مواد شوینده و آب در حین شستشو تعبیه شده اند. همانطور که در قیمت سایر قطعات، نوع برند دستگاه صدق می کند؛ برای لاستیک درب لباسشویی هم موثر می باشد. در برندهای مختلف، جنس و شکل لاستیک ها متفاوت است در صورت خرابی یا پارگی لاستیک درب، تعمیرکار آن را تعویض می کند که بسته به مدل دستگاه، قیمت متغیری دارد. نرخ تمام شده در این نوع تعمیر به اضافه هزینه ی ایاب و ذهاب بوده که به صورت فاکتور به مشتری اعلام می شود.

تعویض لاستیک درب لباسشویی
نرخ تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی

سخن پایانی

در این مطلب به توضیحی درباره قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟ و برآورد هزینه ی سرویس و تعمیر پرداختیم. لباسشویی از وسایل بسیار کاربردی بوده که خراب شدن آن می تواند زحمت افراد خانه را دوچندان کند. در صورتی که لباسشویی شما دچار اختلال شد و همانند قبل عملکرد مناسبی نداشت؛ می توانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان تماس گرفته و برای تعمیر و سرویس آن اقدام کنید.

سوالات متداول درباره قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

  1. قیمت برد برای تعمیر و سرویس به چه عواملی بستگی دارد؟
    قیمت آن به عواملی همچون برند، مدل و میزان پیشرفته بودن لباسشویی بستگی دارد.
  2. هزینه های تمام شده تعمیر شامل چه مواردی می باشد؟
    هزینه ها شامل: قیمت قطعه تعویض شده، ایاب و ذهاب و عیب یابی ماشین می باشد.
  3. دلیل متفاوت بودن فرایند تعمیر و سرویس لباسشویی چه می باشد؟
    هر برندی سیستم شستشو و عملکرد منحصر به فرد خود را دارند که فرایند تعمیر را متفاوت کرده است.
5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

5 دیدگاه دربارهٔ «قیمت سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟»

  1. با سلام ممنون از مقاله خیلی خوبتون. واقعا ادم قیمت ها رو در میاره اینجور بعد اعلام میکنه برای تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت