نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز دوو در کلیه نقاط شهر اصفهان با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا در خواست ثبت آنلاین نمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر هزینه‌های تعمیر اجاق گاز خود را کاهش دهید.

نکته: اصفهان تعمیر به عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات با بهترین تعمیرکاران اقدام به سرویس انجام میدهد همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی کارخانه با خودشان تماس حاصل فرمایید.

 نمایندگی تعمیرات دوو در اصفهان
 نمایندگی تعمیرات دوو در اصفهان

نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو اصفهان کجاست؟

برای خدمات نمایندگی Daewoo جایی که خرید کرده اید یا برای شما نصب کرده اند مراجعه نمایید. مجموعه اصفهان تعمیر با بیش از دو دهه تجربه و تخصص  و دارای تکنسینهای کار آزموده ، متعهد  که دوره های پیشرفته تعمیر اجاق گاز دوو را در اصفهان دیده اند در زمینه رفع کلی عیوب، خدمت رسان همشهریان عزیز در اصفهان خارج از بحث نمایندگی می باشد.

آموزش تعمیر و عیب یابی اجاق گاز دوو را برای شما را در این مقاله آموزش تعمیرات بیان کرده ایم  تا بدون دانش زیاد به تعمیر اجاق گاز در اصفهان تعمیر بپردازید.

مراحل از تماس تا رفع عیب و تعمیر اجاق دوو

  1.  ابتدا با تعمیرگاه اجاق گاز دوو در شهر اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  در صورت تماس با اپراتور تعمیر اجاق گاز دوو اصفهان، مشاوره رایگان انجام می شود تا بتوان در همان پشت تلفن عیب و نقص اجاق گاز بر طرف گردد.
  3. اگر توسط تلفن و صحبت با کارشناس اجاق گاز دوو عیب و خرابی بر طرف نگردید ظرف مدت  یک الی دو ساعت تعمیرکار حرفه ایی و متخصص به محل شما اعزام میگردد  تا رفع مشکل را انجام دهد.
  4. توجه فرمایید تعمیرات همان در محل تعمیر می گردد و نیاز به جا بجایی اجاق گاز دوو نمی باشد.
  5. لوازم خانگی که ما اقدام به تعمیر نموده ایم شامل گارانتی تعمیرات می شود و شما نیاز به نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.
  6. استفاده از قطعات اصلی برای اینکه عمر گازشما بالا رود استفاده می‌شود تا دیر تر نیاز به نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان داشته باشین.
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل

آموزش تعمیر و عیب یابی اجاق گاز دوو 

حتما می دانید که نیاز به تعمیراجاق گاز پر دردسر و مشکل زا می باشد از این رو این قسمت مقاله اموزشی را قرار دادیم. اجاق گاز دوو  وسیله ای ست در اشپزخانه که چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد و خراب شدنش موجب مشکل در روند پخت پز می باشد.

بعضی از عیوب اجاق گاز سخت نیست و بسیاری از تعمیرات اجاق گاز یا فر را می توانید در منزل توسط خودتان حل کنید اما اگر مشکل جدی باشد نیاز به تکنسین با تجربه دارین.

عیب های معمول اجاق گاز دوو 

  1. فندک اجاق گاز جرقه می زند اما روشن نمی کند
  2. بعد از سیکل خود تمیز کنندگی، در باز نمی شود.
  3. روشن نمی شود
  4. گرم نشدن المنت دوو 
  5. تایمر جلو نمی رود
  6. داغی بیش از حد فر
  7. برای کباب کردن حرارت کم است یا اصلا حرارت وجود ندارد
  8. برنامه اجاق گاز مشکل دارد
  9. حرارت کم است و یا اصلا حرارتی ندارد
  10. شیشه اجاق گاز

دلیل و چرایی روشن نشدن فر اجاق گاز دوو

قطعاتی که احتمال دارد در ایجاد مشکل روشن نشدن دخیل باشن موارد زیرمی باشد که باید یا تعمیر یا تعویض شوند:

  1. فیوزها: اگر فر دوو  دارای فیوز داخلی است، مشکلی در اجزای برقی می تواند فیوز را خراب کند. باید یکی از اجزای برقی خراب شده و نیاز به مراجعه به تعمیرکار اجاق گاز دوو اصفهان شود.بیشتر فرها دارای نشانگری هستند که نشان میدهد کدام مدار تحت تاثیر یک فیوز معین می باشد. قبل از انجام تعمیرات اجاق گاز را از برق بکشید.
  2. المنت سطح گرم کننده دوو: نحوه کار این قسمت به این شکل است که یک سیم با استفاده از جریان الکتریکی تولید حرارت می کند. با استفاده از مولتی متر عملکرد آن بررسی کنید. همچنین باید از نظر  آسیب دیدگی  بررسی گردد و در صورت وجود تعویض کنید که بهتر است نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان مراجعه نمایید.
  3. کلید بی نهایت: اول اجاق گاز دوو را برای تعمیر اجاق گاز از برق در اورید و پنل پشتی  را بردارید. کلید را پیدا کنید  سیم ها را بررسی کنید. با مولتی متر چک کنید و در صورت نیاز کلید را عوض کنید. درصورت نیاز از تست ولتاژ نیز استفاده کنید.
  4. برد کنترل الکترونیکی: در فرهای امروزی از برد کنترل الکترونیکی استفاده می شود. این مدل ها از برد  برای به راه انداختن شیر ایمنی در گاز استفاده می شود. اگر برق وجود نداشت، باید برد کنترل الکترونیکی بررسی شود که پیشنهاد این است از تکنشسن با تجربه استفاده شود.
  5. فندک فر: فندک فر دوو برای ایجاد شعله استفاده می‌شود. اگر شعله پخش کن روشن نمی شود شما در نخستین کار فندک را چک کنید. اگر فندک اصلا کار نکرد،  برق در مدار را ببینید میاید یا نه . در صورت نیبامدن جریان برق باید تست ولتاژ شود که باید تعمیرکار این کار را انجام دهند.

دلیل کم بودن حرارت فر اجاق گاز چیست؟

المنت پخت پایین فر قرار دارد که 90 درصد گرمای کل را تولید می کند. اگر المنت پخت خراب شود غذا معمولا از بالا می سوزد. برای تست خرابی المنت پخت  ابتدا باید ب نگاه بررسی کنید. اگر المنت  جدا شده، باید عوضش کنید.

  1. اگر ظاهر خراب نبود فر را 1 دقیقه  روشن کنید المنت را چک کنید که ببینید گرم است . اگر سرد بود، ممکن است معیوب باشد. برق اجاق گاز را قطع کنید و پنل پشت را بردارید. سیم ها را بررسی کرده که وصل باشد. برای پیوستگی سیم از مولتی متر استفاده کنید تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان .
  2. اگر المنت از بین رفته بود  عوض شود. اگر  سالم بود باید مدار را بررسی کنید تا مشکل را حل نمایید. تست ولتاژ  فقط باید توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام شود.

روشن نشدن شعله اجاق گاز

اگر شعله اجاق گازتان روشن نمی‌شود یکی از مواردی که از روشن شدن شعله اجاق گاز جلوگیری می‌کند چربی حاصله از روغن مسیر جریان گاز را مسدود کرده باشند. باید سرشعله مشعل مشکل دار را بردارید ابتدا اطراف آنرا به خوبی با دستمال و مایع ظرفشویی تمیز کنید سپس سر شعله و پایه را در محلول سرکه و آب یا آب گرم قرار دهید. سپس یک جسم نوک تیز مانند خلال دندان آنرا تمیز کنید.

چرا بوی گاز از اجاق گاز میاد؟

عمولا علت آن پارگی شلنگ یا شل شدن بستی است که در محل اتصال شلنگ به گاز قرار دارد. باید تمام بست‌ها و اتصالات اجاق گاز به منبع گاز را بررسی کنید. با کف صابون مسیر اتصال را بررسی کنید. هرجا تشتی گاز باشد حباب تولید می‌شود.

شلنگ گاز را چک نمایید وقتی فرسوده شده یا بست شل می‌باشد اقدام به رفع مشکل نمایید.

چرا وقتی ولوم را باز می کنیم گاز به اجاق نمی‌رسد؟

ابتدا بررسی کنید که به تمام شعله ها گاز نمی‌رسد یا فقط یک شعله می‌باشد. در صورتی که هیچ یک از شعله ها روشن نشد، از وصل بودن جریان گاز منزل و شیرگاز مطمئن شوید.اگر گاز وصل است و فقط یکی از مشعل ها گاز ندارد، باید به سراغ بررسی نازل و فندک آن بروید. اگر نازل یا ژیگلور، اجاق مسدود شده باشد،اقدام تعویض آن نمایید.

چرا فندک اجاق گاز نمی‌زند یا فندک یکسره جرقه می‌زند؟

فندک اجاق جرقه تولید می کند، آنگاه شعله روشن می‌شود. جرقه زن اجاق گاز در صورت قطع شدن مسیر برق رسانی یا شکستگی نمی تواند باعث ایجاد شعله شود. برای حل ابتدا اتصال سیم‌ها را بررسی کنید تا اتصال جریان برق به فندک مشکلی نداشت و در صورت خرابی اقدام به تعویض جرقه زن فندک نمایید.

چرا اجاق گاز دود کند؟

دود اجاق گاز احتمالا به دلیل سوختن چربی‌های باقی مانده از غذاهاست که برای برطرف نمودن کافی است آنرا با مواد تمیزکننده و فرچه تمیز نمایید.

دلیل تولید شعله رنگ زرد چیست؟

رنگ آبی شعله نشان می‌دهد که گاز شما سالم است اما اگر رنگ زرد و نارنجی را باشد یعنی اجاق ایراد دارد. این مشکل می‌تواند ناشی از تنظیم نبودن گاز و هوا در دستگاه باشد. ابتدا چربی روی صفحه گازگاز را تمیز نمایید و در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان مراجعه نمایید.

برق دار بودن بدنه اجاق از چیست؟

در صورتی که با لمس بدنه و ولوم اجاق گاز احساس برق گرفتگی دارید لخت بودن سیم های داخلی، جدا شدن سیم ها از محل اتصال خود، آب شدن سیم های درون اجاق گاز و یا نفوذ آب به درون گاز باشد. اگر اطلاعات تخصص ندارین از تکنسین با تجربه راهنمایی بگیرین.

چرا دمای فر پایین است و حرارات ندارد؟

فر به دمای مطلوب نمی‌رسد و در نتیجه غذای نپخته است.ابتدا باید حسگر را بررسی کنید اگر موفق به حل مشکل نشدید پیشنهاد ما به شما این است که با تعمیرکار اجاق گاز دوو در اصفهان مشورت لازم را انجام دهید.

تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان
تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان

نکاتی مهم از اجاق گاز دوو :

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز دوو   ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از ان اوسط دستمالی که زبر نباشد اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز دوو را میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود.
  • همیشه اجاق گازی تهیه نمایید که دارای ترموکوبل باشد زیرا امنیت بالاتری دارد و باعث می‌شود به دلیلی  مایعات سر رفت باعث می شود گاز نشر پیدا نکند.
  • هنگام استفاده از اجاق گاز، مطمئن شوید که محیط دارای تهویه مناسب است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که دود از پنجره‌ها و دریچه‌ها خارج می‌شود و هیچ گاز محروقه‌ای در داخل منزل باقی نمی‌ماند.
  • حتماً هنگام استفاده از اجاق گاز، حواس خود را به شعله‌ها و مواد قابل اشتعال در نزدیکی اجاق گاز جمع کنید. همچنین، مطمئن شوید که دستگیره پارچه ایی از شعله‌ها دور باشند..

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز 

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: قیمت به مدل و نوع خدمات می‌تواند کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید از قیمت مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات اجاق گازهزینه اجرت تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

اصفهان تعمیر با هدف خشنودی مشتری از الگوریتم مشتری مداری که استفاده میکند تا بهترین مبلغ که رضایت شما باشد را دریافت می‌کند.

چرا باید تعمیرات اجاق گاز و فرگاز دوو خود را به گروه اصفهان تعمیر بسپارید؟

  1. تعمیر کاران دوره دیده
  2. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دوو
  3. جز برترین مجموعه تعمیراتی لوازم خانگی
  4. گارانتی تعمیرات  
  5. قیمت مناسب
  6. تجربه و تخصص بالا
  7. بر اورد هرینه قبل تعمیر

تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر اجاق گاز و فرگاز دوو در اصفهان زیر نظر مجموعه تعمیراتی اصفهان تعمیر که دارای قابل اعتماد ترین سرویس کاران اجاق دوو و فرگاز دوو در اصفهان را دارا می باشد. مجموعه اصفهان تعمیر برای تعمیرات اجاق گاز دهها سرویسکار دارد. مهم نیست که مدل دستگاه چی باشد تعمیرکاران ما به همه مدل های اجاق گاز دوو آشنایی دارند.

مشاوره رایگان

هنگامی که اجاق گاز شما خراب است می‌توانید با مطرح کردن آن با کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید تا کارشناسان ما از طریف تلفن اقدام به اشنا کردن شما به خرابی و نحوه رفع مشکل نمایند. اگر نیاز شد تکنسین به محل و منزل شما سریعا مراجعه خواهد نمود.

سخن نهایی

هر چند اجاق گاز با کیفیت نیز هم باشد ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت نیاز به یک شرکت تعمیراتی لوازم خانگی برای تعمیر اجاق گاز دوو اصفهان در منزل می‌باشد. همچنین پیروی از نحوه مراقبت ازاجاق عمر دستگاه خود را بالا ببرین.

سوالات متداول درباره تعمیر اجاق دوو اصفهان

سرویس و تعمیر اجاق گاز دوو در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه اجاق گاز دوو با مدل های متفاوت می توانید با شماره تماس 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر اجاق چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر اجاق شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر اجاق در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات اجاق گاز دوو در اصفهان کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات اجاق گاز دوو به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول اجاق گاز چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات اجاق گاز ‌می‌تواند روشن نشدن شعله، بوی گاز، جرقه نزدن فندک، خاموش شدن ناگهانی و گرم نشدن فر می‌باشد.

نمایندگی اجاق گاز دوو اصفهان کجاست؟

برای خرید و استفاده از خدمات پس از فروش، نصب راه و اندازی گارانتی اجاق گاز دوو با شماره 1699 تماس بگیرین

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت