نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان
تعمیر آیفون صوتی و تصویری در اصفهان

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان، بحث آیفون ها، به دو صورت صوتی یا تصویری یکی از بحث های مهم و بسیار کاربردی در صنعت برق ساختمان  هست و یک تعمیرکار حرفه ایی باید انواع آیفون های صوتی و تصویری با برندهای متفاوت آشنایی داشته باشد و نحوه ی نصب و تعمیر آشنایی داشته باشد و در هنگام بروز هرگونه عیب و ایراد بتواند عیب را شناسایی و اقدام به رفع آن نماید.

09036058733 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان

مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن بهترین تعمیرکار آیفون منزل در اصفهان سعی نموده به کسانی که در شهر اصفهان آیفون صوتی و یا تصویری  آنها در هر مدل مثل آیفون منزل کوماکس نیاز به تعمیرات دارد را برطرف نماید.   ادامه هر کدوم از این سیستم هارو خدمتتون معرفی و تشریح خواهم کرد.

تعمیر آیفون صوتی کوماکس در اصفهان

آیفون صوتی سیستم که اولین نسل آیفون منزل بوده،امروزه به انواع مختلفی و تیپ های متفاوتی  تقسیم میشود که در ادامه آین مدل آیفون صوتی منزل را بررسی میکنیم. همواره می توانید برای تعمیر آیفون کوماکس در اصفهان یا همان آیفون منزل در اصفهان  با ما همراه باشید.

اجزای سیستم آیفون های صوتی:

در این قسمت به اجزای آیفون صوتی برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان می پردازیم.

1.منبع تغذیه:

داخل این مدل از سیستم آیفون صوتی مدارات الکترونیکی وجود دارند و برای تغذیه به برق جریان مستقیم و ولتاژی در حدود 6 یا 12 ولت نیاز دارند، که باید از منبع تغذیه مخصوص خود این  آیفون ها استفاده شود. زیرا در وهله ی اول برق شهر که یک برق جریان متناوب می باشد رو با استفاده از یکسوکننده هایی که داره تبدیل به برق جریان مستقیم تبدیل کند و در مرحله دوم با استفاده از ترانس های کاهنده ایی که درون ایفون قرار داده شده است  ولتاژ 220 ولت شهر رو به 6 یا 12 ولت کاهش دهد که آیفون بتواند کار نماید.

نصب آیفون تصویری2.پنل جلوی درب آیفون:

کار این پنل  انجام دو کار میباشد

  •  با استفاده از دکمه زنگ که روی آن می بیاشد  شخص پشت درب منزل بتواند زنگ داخل منزل رو به صدا در بیاورد
  •  بلندگویی که روی پنل قرار داده شده است تا صدا رو  به شخص درون منزل برسانده.

نکته: این پنل بیرون از منزل قرار دارد باید جوری قرار گیرد که آب باران و نور آفتاب بدان بصورت مستقیم برخورد نکند میتوانید برای ا» محافظایی که درون بازار می باشد تعبیه کنید.

تعمیر آیفون صوتی منزل در اصفهان
تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان
3.گوشی داخل واحد:

این وسیله که داخل منزل نصب می شود شبیه پنل دارای دو وظیفه می باشد، یکی اینکه دارای دکمه که وظیفه باز کردن درب منزل را دارا می باشد و دومی دارای میکروفن و بلندگو برای ایجاد مکالمه با کسی که پشت درب می باشد.

انواع آیفون صوتی

آیفون صوتی به صورت ۳ مدل تولید می شود و در بازار موجود می باشند:

  • آیفون صوتی 4 سیم
  • آیفون صوتی 5 سیم
  • آیفون صوتی ۶ سیم

 

نکته: منظور از چند سیمه بودناین است که کابل رابط بین پنل جلوی درب و گوشی داخل منزل از چند رشته سیم ساخته شده می باشد که جنس این سیم ها،همانند سیم های تلفن است.

نصب آیفون تصویریمجموعه اصفهان تعمیر با دارا باودن بهترین تعمیرکار آیفون کوماکس در اصفهان به شما بهترین خدمات دهی را داشته باشه باشد.

4.قفل دربازکن:

قفل دربازکن در مدل های مختلفی در بازار می باشند. این سیستم قفل دارای یک فنر و یک سیم پیچ است که با اتصال  جریان برق به آن، سیم پیچ ، فنر رو آهن ربایی کرده  و باعث کشیده شدن زنجیر و باز شدن زبانه ی قفل می شود که در نتیجه در حیاط منزل شما باز می شود.

نکته: در  مدل های جدیددر بازار  زنجیر استفاده نیم شود و فقط با یک مکانیزم الکترومکانیکی که داخل یک محفظه قرار دارد  و روی آن یک شاستی قرمز رنگ می باشد.

نحوه نصب و تعمیر آیفون صوتی کوماکس:

نصب و تعمیرات این آیفون صوتی در اصفهان ا بستگی به چند سیمه بودنشون می باشد. اگر برای تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان نیاز به کارشناس دارین با همکاران پشتیبانی ما می توانید تماس حاصل فرمایید.

آیفون صوتی 4 سیم

در این بخش توضیح به سیستم ۴ سیم آیفون صوتی می پزداریم:

سیم شماره 1 این سیم کاره انتقال صدا از سمت پنل جلوی درب به گوشی داخل واحد را انجام می هد
 سیم شماره 2 وظیفه انتقال صدا از سمت گوشی داخل واحد منزل به سوی پنل جلوی درب منزل را دارا می باشد و البته این سیم در مدار 4 سیم بعنوان سیم تحریک قفل دربازکن استفاده خواهد شد.
 سیم شماره 3 سیم مشترک که به آن سیم منفی نیز گفته می شود مشابه د سیم نول هست برای ایجاد اختلاف پتانسیل از آن استفاده می شود.
سیم شماره 4 و در آخر سیم چهارم که کاره ارسال سیگنال زنگ از پنل به گوشیه داخل واحد ساختما را بر عهده دارد. که نمایندگی تعمیر آیفون کوماکس در اصفهان آماده خدمت رسانی می باشد.

در سیستم 5 سیمه :

در این بخش توضیح به سیستم ۵ سیم آیفون صوتی می پزداریم اگر به این سیستم ها آنایی ندارین برای تعمیر آیفون ساختمان در اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکار آیفون تصویری کوماکس اصفهان می توانید با ما همراه باشین.

سیم شماره 1 این سیم کاره انتقال صدا از سمت پنل جلوی درب به گوشی داخل واحد را انجام می هد
سیم شماره ۲   انتقال صدا از سمت گوشی به پنل را این سیم انجام می دهد
سیم شماره ۳ سیم مشترک که به آن سیم منفی نیز گفته می شود مشابه د سیم نول هست برای ایجاد اختلاف پتانسیل از آن استفاده می شود.
سیم شماره ۴ نقش سیم رفت و برگشت ولتاژ قفل بازکن را این سیم انجام میدهد
سیم شماره ۵  ارسال سیگنال زنگ از پنل به گوشیه داخل واحد ساختما را بر عهده این سیم می باشد

در سیستم 6 سیمه :

سیستم شش سیمه  قدیمی ترین نوع آیفون های صوتی می بباشد که جدیدا در بازار نمی باشد

تعمیر آیفون تصویری در اصفهان
تعمیر آیفون تصویری در اصفهان

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان

در این قسمت به آیفون هایی که امروزه در بازار بیشتر استفاده می شود یعنی آیفون تصویری می پردازیم اگر به سرویس و تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان در مجموعه بزرگ اصفهان نیاز دارین می توانید با ما تماس بگیرین.

دسته ی دوم  آیفون‌های صوتی تصویری :

این دسته از آیفون ها که به آیفون های تصویری معروف می باشند و بیشتر در ساختمان های امروزی استفاده می شود، آیفون تصویری کلیه کارهایی که یک سیستم آیفون صوتی انجام می دهد را انجام میدهد و تفاوت مهم این نوع آیفون دارا بودن دوربین می باشد که شما میتوانید با دیدن شخص پشت درب امنیت خود را حفظ نمایید.

تفاوت آیفون صوتی و تصویری کوماکس

  1.  آیفون های تصویری برعکس آیفون های صوتی دارای یک چیپ الکترونیکی برای تغذیه گوشی های داخل منزل  می باشند  که بورد تغذیه به آن گفته می شود. سیستم صوتی این کار را ترانس تغذیه انجام میدهد. این بدین معنا می باشد که در سیستم های آیفون تصویری، تغذیه گوشی داخل واحد ساختمان مستقل از تغذیه پنل جلوی درب منزل می باشد.  لازم به ذکر است آیفون های تصویری هم دارای ترانس می باشند ولی فقط برای تغذیه ی قفل بازکن و چراغ های روی پنل جلوی درب از آن استفاده می شود.
  2.  داخل سیستم صوتی هر سیم وظیفه ایی را بر عهده دارد را  انجام می دهد و اگر یکی از سیم ها قطع یا جدا شود به وظایف سایر سیم ها کار خود را انجام می دهند اما داخل سیستم تصویری اگر یک سیم قطع یا جدا شود بخش های بیشتری از کار خواهد افتاد.
  3.   گوشی های سیستم صوتی نیازی به تغذیه ی 220 ولت ندارند اما داخل سیستم تصویری بدین گونه نیست.
  4.  سیستم آیفون تصویری کوماکس قابلیت ضبط تصاویر مراجعه کنندگان رو داره. 

سیستم های آیفون های تصویری بطور معمول و رایج دارای سیستم 4 سیمه هستند در این سیستم از یک سوکت 4 خانه، که چهارتا سیم پرس شده دارد استفاده میشود. که بطور قراردادی از چهار رنگ سیم استفاده میشه که به ترتیب دارای رنگ‌های قرمز، آبی، زرد و سفید می باشند. کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر برای نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان همواره با شما همراه خواهند بود.

سیم در آیفوت تصویری کوماکس

سیم قرمز رنگ به تنهایی سه وظیفه ی ارسال سیگنال زنگ، سیستم مکالمه دو طرفه و رساندن ولتاژ برای قفل دربازکن را بر عهده دارد.
سیم آبی  به عنوان سیم منفی که برای ایجاد اختلاف پتانسیل در هر مدار می باد.
سیم زرد سیم برق مثبت از سمت گوشی به پنل جلوی درب  توسط سیم زرد می باشد.
سیم سفید  وظیفه ی انتقال تصویر به سمت مانیتور گوشی بر عهده این سیم می باشد

 

پورت آیفون کوماکس

پورت 4 پینه اولی برای اتصال گوشی به پنل جلوی درب تعبیه شده که در همه ی موارد از این پین استفاده می شود. پورت 4 پینه دوم برای ارتباط داخلی با گوشی دیگر در همان واحد ساختمان می باشد که معمولا در خانه های خیلی بزرگ از این پورت استفاده می شود.

پورت آخر که دارای 7 پین است برای اتصال حافظه به گوشی می باشد که بتواند تصویر اشخاصی که مراجعه کردند رو  ضبط کند که شما بتوانید بررسی کنید چه کسی به منزل شما مراجعه نموده است یا برای امنیت بیشتر استفاده خواهد شد.

همواره می توانید برای نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان به مجموعه اصفهان تعمیر مراجعه نمایید.

نحوه نصب آیفون های تصویری کوماکس اصفهان:

در این قسمت به نصب آیفون تصویری کوماکس می پردازیم:

  • پس از نصب پنل جلوی درب و قرار دادن ترانس در جای خود ، ابتدا برق 220 ولت رو به ورودی ترانس میدهیم. در این سیستم آیفون تصویری خروجی ترانس شامل یک ترمینال 4 تایی است که روی 2 تای اولی علامت منفی و مثبت است و روی 2 تای دیگر علامت AC وجود داره.
  •  برقکار ساختمان باید از خروجی مثبت و منفی که دارای برق 12 ولت جریان مستقیم هست، دو رشته سیم به ورودی تغذیه پنل جلوی درب سیم کشی نماید
  • از یک خروجی AC یک رشته سیم به ورودی قفل بازکن و از خروجی دیگر AC یک رشته سیم به پنل جلوی درب منزل کشیده شود
  • از خروجی قفل بازکن باید یک رشته سیم به ورودی دیگر پنل جلوی درب منزل کشیده شود.
  • اکنون با توجه به تعداد طبقات ساختمان و تعداد واحدی که در ساختمان موجود است، باید ارتباط بین پنل جلوی درب و گوشی داخل واحد را برقرار کنیم.

چرا اصفهان تعمیر برای تعمیر آیفون منزل

اصفهان تعمیر؛ بهترین در ارائه خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان می باشد.

درست است که به‌تازگی مراکز زیادی برای تعمیر آیفون صوتی و تصویری کوماکس در محل ایجاد شده‌اند. ما به‌طور خلاصه به شما می‌گوییم چرا باید خدمات مرکز تخصصی تعمیر اصفهان تعمیر در محل را برای تعمیر آیفون صوتی و تصویری کوماکس  خود، انتخاب کنید.

  1.  استفاده از متخصصین حرفه‌ای:
    با توجه به قیمت بالای آیفون صوتی و تصویری، تعمیر آن یک امر حرفه‌ای و تخصصی است. اصفهان تعمیر با در نظر داشتن مسئولیت حرفه‌ای خود، افراد متخصص در این امر را برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان اصفهان کهنیاز به تعمیرات آیفون کوماکس در اصفهان می باشند، در نظر گرفته است.
  2.  استفاده از متخصصین قابل اعتماد:
    متخصصین شاغل در اصفهان تعمیر دارای صلاحیت تأییدشده از طرف اصفهان تعمیر هستند. این تعمیرکاران دارای سابقه و تجربه بسیار در نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان می باشند.
  3.  استفاده از قطعات اصل و باکیفیت:
    اصفهان تعمیر از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعویض قطعات انواع آیفون صوتی و تصویری کوماکس استفاده می‌کند. همواره برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان می توانید با ما تماس بگیرین.
  4.  خوش قول بودن:
    مطمئناً شما هم با مراکز تعمیر آیفون صوتی و تصویری کوماکس در محل که دارای متخصصین بدقول بوده‌اند برخورد داشته‌اید. تیم اصفهان تعمیر همان ساعتی را که با مشتری هماهنگ می‌کند در محل حاضر می‌شود. دیگر نیازی به هماهنگی مجدد نیست.
  5.  قیمت شفاف:
    قیمت‌ها و هزینه‌های اصفهان تعمیر سعی نموده بهترین خدمات را با نازلترین قیمت برای تعمیر آیفون کوماکس کوماکس در نظر بگیرد.
  6.  سهولت در ثبت سفارش:
    ثبت سفارش در اصفهان تعمیر بسیار ساده است. با صرف زمان کمتر از ۲ دقیقه این امر امکان‌پذیر است.
  7. پشتیبانی دائمی:

پشتیبان‌های اصفهان تعمیر به‌طور دائمی همراه شما خواهند بود. از زمان ثبت سفارش تا حضور متخصص نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان، این پشتیبانی وجود دارد. اصفهان تعمیر می‌خواهد مطمئن شود که سفارش شما بدون نقص و به‌طور کامل انجام شده است.

 

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت