ارور UE یا Ub در لباسشویی ال جی LG

اصفهان تعمیر » ارور UE یا Ub در لباسشویی ال جی LG
ارور UE یا Ub در لباسشویی ال جی LG

ارور UEماشین لباسشویی ال جی LG را در این مقاله برای شما بررسی میکنیم. این ارور یا خطا گاها ممکن است بر روی دستگاه شما پدیدار شود از این رو به بررسی این ارور UE یا خطای UE لباسشویی ال جی LG می پردازیم.

ارور UE یا Ub در لباسشویی ال جی LG

وقتی دیگ لباسشویی ال جی به دلیل بار نامتعادل نمی‌چرخد، کد خطای UE یا Ub را نشان می‌دهد. و در حالی که ممکن است تشخیص یا رفع این کد خطا در ماشین لباسشویی شما کار دشواری به نظر برسد،

اما بسیار آسان است و بیشتر به در آوردن لباس ها به دلیل نامتعادل بودن درون دیگ یا اضافه کردن چند لباسبرای تعادل نیاز دارد. می‌توانید این کارها را برای رفع کد خطای UE امتحان کنید و ماشین لباسشویی خود را دوباره راه اندازی کنید:

این خطا ابتدای حرفUint Error یا Unbalanced Error می باشد

ارور یا خطای UE در لباسشویی ال جی LG
ارور یا خطای UE در لباسشویی ال جی LG

برای حل و رفع ایراد خطای UE موارد زیر را بررسی کنید:

تعادل لباس های درون درام

در بسیاری از موارد، یک ملحفه‌ی بزرگ و چماله شده باعث می‌شود ماشین لباس‌شویی کار نکند. وقتی چند لباس درهم و بزرگ دارید که باعث می شود دیگ لباسشویی را سنگین کند، و باعث نچرخیدن دیگ به دلیل بالانس نبودن می شود و ماشین لباسشویی ال جی عملکرد خوبی نداشته باشد.

بنابراین، باید درب را باز کنید و قبل از شروع مجدد چرخه، لباس ها را دوباره توزیع کنید. این معمولا مشکل را حل می کند.

  • هنگامی که یک تنها یک تیکه لباس کوچک نیز میخواهید بشورید ممکن است با خطای UE در لباسویی ال جی مواجه شوید. برای برقراری تعادل می توانید چند تیکه لباس کوچک مثل چند حوله اضافه کنید تا به ماشین لباسشویی اجازه دهید تعادل خود را حفظ کند که به دیگ اجازه می دهد بدون چشمک زدن خطای خطای UE بچرخد.
  • یک ارور UE نیز ممکن است به دلیل بارهای بزرگ ظاهر شود. وقتی این اتفاق می افتد، واشر نمی تواند بار را در داخل سبد توزیع کند. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا ماشین لباسشویی را بیش از حد پر کرده اید و قبل از شروع مجدد چرخه، چند تیکه لباس را بردارید.
  • برای راه اندازی مجدد، مطمئن شوید که اقلام رابا تعادل و یکنواخت درون لباسشویی قرار دادین و لباس ها را به داخل دیگ به ندهید.

مراحل حل ارور UE در لباسشویی LG

  1. درام را کاملا خالی کنید.
  2. دکه Power را فشار دهید.
  3. برنامه RINSE AND SPIN را انتخاب کنید.
  4. Startرا فشار دهید

نتیجه‌گیری در مورد ارور ماشین لباسشویی ال جی LG

اگر در لباسشویی ال جی LG شما کد که متشکل از حروف انگلیسی می باشد نمایش داده می شود به معنی مشکلی در دستگاه شما می باشد که حتما باید رفع شود.

همانگونه که در بالانیز ذکر شد خطا ویا ارور نشان دهنده وجود ایرادی در ماشین لباسشویی ال جی LG شما می باشد. شما باید لیست ارور و خطای لباسشویی ال جی LG را رفع نمایید تا بتوانید به بهترین نحو از دستگاه خود استفاده کنید.

نکته: هر گونه تشخیص اشتباه در خطای لباسشویی ال جی LG علاوه بر اینکه مشکل دستگاه شما حل نخواهد شد بلکه باعث ضربه زدن به قسمتهای دیگر نیز ممکن خواهد شد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر در شیراز و اصفهان، شهرکرد، شاهین شهر، خمینی شهر مراجعه نمایید.

 

ارور یا خطا در لباسشویی ال جی LG چیست؟

برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی ال جی LG حکم مغز و هوش لباسشویی را دارا می باشد. وجود سنسور های زیاد می تواند مشکل دستگاه شما را تشخیص دهد

ارور UE ماشین لباسشویی ال جی LG به چه دلیلی است؟

ارور UE  لباسشویی ال جی LG را به اینجا برای شما توضیح دادیم که دلیل این خطا چیست و راه حل بر طرف کرد آن به چه نحوی می باشد.

 

4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت