شیشه اجاق گاز در اصفهان

اصفهان تعمیر » شیشه اجاق گاز در اصفهان
شیشه اجاق گاز اصفهان

شیشه اجاق گاز فردار یا صفحه ای توکار در اصفهان شکسته و نیاز به تعویض دارید برای عوض کردن با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

نکته مهم :  لطفا قبل از تماس مقاله زیر را با دقت بخوانید.

شیشه اجاق گاز در اصفهان

در این هنگام که شیشه اجاق گاز شما شکسته است  2 راه حل دارید :

  1. اگر شما فقط به شیشه نیاز دارین و خودتون میتوانید شیشه را نصب کنید برای خرید شیشه اجاق گاز در اصفهان به خیابان طالقانی به مغازه های قطعه فروش اجاق گاز ( ما هیچ شناخت یا ارتباطی از انها نداریم ) مراجعه کنید در این صورت لطفا لطفا با ما تماس نگیرید ما فرصت پاسخگویی در این موارد نداریم.
  2. اگر شما توانایی و یا فرصت نصب شیشه اجاق گاز را ندارین و یا وقت و زمان شما گرانبهاست و زمان رفتن به خیابان طالقانی و ترافیک رو ندارین بهترین تعمیرکار ما شیشه را تهیه کرده و برای نصب به محل شما اعزام می شود و شیشه درب اجاق را نصب میکند.

نکته مهم : فقط در مورد مساله دوم در صورتی که اجاق گاز شما صفحه ایی نیست با ما تماس بگیرید

 

"<yoastmark

نمایندگی تعویض شیشه اجاق گاز در اصفهان

همانگونه هم که در بالا گفته شد اگر شیشه اجاق گاز شما نیاز به تعمیر دارد و شما دنبال نمایندگی تعویض شیشه اجاق گاز در اصفهان میگردید میتوانید با مجموعه ما  تماس حاصل فرمایید.

تعویض شیشه درب فر اجاق زیر نظر بهترین سرویس کاران و تعمیر اجاق گاز در اصفهان. اگر وسیله شما شیشه اش یا شیشه درب فر شکسته و یا هر ایراد دیگر داشته باشد میتوانید با مجموعه اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید. تا بهترین سرویس کاران در اسرع وقت با شما همراه شوند.

نحوه تعویض شیشه اجاق گاز چگونه است؟

برای تعویض شیشه اجاق گاز، مراحل نصب زیر را دنبال کنید:

  1. قطع برق: در ابتدا، باید قدرت برق اجاق گاز را قطع کنید. این اقدام از نظر ایمنی بسیار مهم است و باید قبل از هرگونه عملیات تعویض شیشه انجام شود.
  2. باز کردن درب اجاق: در صورتی که درب اجاق گاز باز است، آن را ببندید و جلوی هرگونه حرکت ناگهانی را بگیرید. در صورتی که درب قفل است، با استفاده از دکمه قفل را باز کنید.
  3. تخلیه گاز: قبل از شروع به تعویض شیشه، مطمئن شوید که گاز از لوله‌ها تخلیه شده است. برای این کار، می‌توانید شیر گاز را ببندید و چند بار شعله اجاق را روشن و خاموش کنید تا مطمئن شوید گاز تخلیه شده است.
  4. بازکردن مهره‌ها و برداشتن شیشه: استفاده از یک مهره مناسب، مهره‌های محافظ را در اطراف شیشه اجاق گاز باز کنید. سپس با دستانتان خرمن‌های شیشه را نگه دارید و به آرامی آن را بیرون کشید.
  5. تعویض شیشه: شیشه قدیمی را با یک شیشه جدید جایگزین کنید. اطمینان حاصل کنید که شیشه جدید به درستی در قاب قرار گرفته و همه مهره‌ها را درست بسته‌اید.
  6. بستن مهره‌ها: پس از قرار دادن شیشه جدید، باز هم محافظت مهره‌ها را ببندید تا شیشه اجاق گاز در جای خود قرار گیرد.
  7. وصل برق: به ازای اطمینان از صحیح بودن عملیات تعویض شیشه، برق اجاق گاز را وصل کنید و عملکرد شعله‌ها را بررسی کنید.
"تعویض

فروش شیشه اجاق

فروش شیشه اجاق یا شیشه درب فر اگر فقط نیاز به خرید شیشه فر دارید به خیابان طالقانی فروشندگان قطعه  ( ما هیچ رابطه ایی با انها نداریم ) مراجعه کنید ما اطلاعی از آنها نداریم اگر در کنار فروش نیاز به نصب هم دارید تعمیرکار اجاق گاز ما شیشه را فراهم کرده و برای شما نصب خواهد کرد.

خرید اجاق گاز می توانید با ما همراه باشید.

 

4.3/5 - (6 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت