آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان زیر نظر متخصصین و تعمیرکاران ماشین لباسشویی سامسونگ اصفهان در مجموعه بزرگ تعمیر لباسشویی در اصفهان آماده انجام حل تخصصی دستگاه شما می باشد برای راهنمایی با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی سامسونگ در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی سامسونگ می‌پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی سامسونگ میتوانید با شماره های دفتر سامسونگ تماس بر قرار کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

سامسونگ SUMSUNG یکی از بهترین برند های  تولید لوازم خانگی میباشد. از سیستم مکانیکی و الکتریکی خاصی برای محصولات خود استفاده میکند. بنابراین نباید هر تعمیر کار غیر مجازی اقدام به تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان نمایند.

تعمیر کاران این مجموعه کلیه دوره های تخصصی تعمیرات محصولات سامسونگ را پشت سر گذاشته اند،و می توانند به بهترین نحوه محصولات و لوازم خانگی سامسونگ تعمیر نمایند. از این رو دیگر نیاز به نگران برای تعمیرات محصولات سامسونگ خود نباشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

مراحل از ارتباط تلفنی تا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

    1. مرحله ۱: چنانچه احساس کردید مشکلی در ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان به وجود آمده، سریعا با شماره 09137512192 مجموعه اصفهان تعمیر تماس بگیرین.
    2. مرحله ۲: همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید درخواست ثبت تعمیرات را انجام دهید.
    3. مرحله ۳: بعد از تماس مشخصات شما در سیستم ثبت می گردد و نام تکنسین به همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
    4. مرحله ۴: تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در اصفهان ظرف کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی و تعمیر در محل شما حاضر می شود.
    5. مرحله ۵: بعد از انجام خدمات و رفع مشکل ماشین لباسشویی، فاکتور و ضمانتنامه رسمی به شما عزیزان تقدیم می گردد.

چرا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان را انتخاب کنیم؟

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چرا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان  برای تعمیر ماشین لباسشویی ساموسنگ در اصفهان را انتخاب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید:

  1. وقت مشتری برای ما از ارزشمندترین ها میباشد از این رو در نمایندگی تعمیرات سامسونگ همواره تلاش بر این بوده است که مشتریان عزیز را منتظر نگذاریم بنابراین پس از ثبت درخواست شما در کمتر از یک ساعت تکنسین ما به محل شما اعزام میشود.
  2. کلیه تعمیرکاران ماشین لباسشویی سامسونگ در این مجموعه در دوره های علمی و تخصصی سامسونگ شرکت کرده اند و همواره در حال آموزش نکات به روز دنیای تعمیرات میباشند.
  3. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان از کارشناسانی با حداقل یک دهه تجربه بهرمند است که با انواع خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا هستند و این تضمینی برای صحت تعمیرات میشود.
  4. با توجه به با تجربه بودن تمام تکنسین های این مجموعه ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده ماشین لباسشویی میکنند تا هزینه های مشتریان عزیز کمتر شود و در صورتی که با تعمیر مشکل حل نشود تنها از قطعات اورجینال برای تعوویض استفاده میشود تا مجددا دستگاه دچار مشکل نشود.
  5. تمام تلاش ما بر رضایت مشتری که محصولات سامسونگ دارد می باشیم چون ما متعهد به رضایت مشتریان هستیم تا این یک رابطه پایدار باشد پس اولویت ما جلب رضایت شما میباشد.
  6. کلیه تعمیرکاران ما موظف به برخورد مناسب در حین تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان می باشد.به نحوی که برخورد و پوشش باید در بالاترین درجه قرار داده شود و این امر فقط در جهت رضایت شما همشهریان  و مشتریان نمایندگی تعمیرات سامسونگ عزیز می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

ارور های لباسشویی سامسونگ

در این مقاله میخواهیم علت ننمایش دادن ارور های لباسشویی سامسونگ را با هم بررسی کنیم و روش های رفع آن ها را آموزش دهیم توجه داشته باشید در صورتی که دانش فنی کافی برای انجام تعمیرات ندارید میتوانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید و درخواست متخصص تعمیرات کنید.

علت ارور nd و 5E و SE 

این ارور به دلیل وجود مشکل در تخلیه آب لباسشویی نمایش داده میشود.

برای رفع این ارور از سلامت رله پمپ تخلیه اطمینان حاصل نمایید در صورت وجود خرابی باید صفحه کنترل الکترونیکی را جایگزین کنید. سیم های ارتباطی را نیز چک کنید اگر مشکل از موارد بالا نبود ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شده باشد برای رفع آن با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

علت ارور LO لباسشویی سامسونگ

این ارور نشان میدهد لباسشویی سامسونگ 7 مرتبه تلاش به قفل کردن درب نموده اما موفق نشده است.

برای باید واشر درب باز شود و از سلامت اتصالات سوئیچ درب اطمینان حاصل شود در صورت نبود مشکل در اتصالات ممکن است سوئیچ معیوب باشد و نیاز به تعوض داشته باشد. بهتر است در صورتی که تجربه انجام امور فنی را ندارید اقدام به تعمیر نکنید چرا که ممکن است مشکلات جدیدی ایجاد شود.

علت ارور nF و 4E 

این ارور به علت وجود مشکلی هنگام پر شدن آب نمایش داده میشود.

برای رفع این ارور ابتدا شیر فلکه را بررسی نمایید تا بسته نباشد همچنین از قطع نبودن آب منطقه اطمینان حاصل کنید. شیر برقی دستگاه را چک کنید تا معیوب نباشد. انباشته شدن رسوب در فیلتر ورودی دستگاه نیز باعث جلوگیری از ورود آب میشود. شلنگ آب را بررسی نمایید که تا خوردگی نداشته باشد.

صفحه‌های ورودی روی مونتاژ شیر آب را بررسی کنید. اگر صفحه‌ها مسدود شده، پس از تمیز کردن صفحه‌ها، مونتاژ دریچه ورودی آب را تعویض کنید. اگر این موارد را رفع نموده و مشکل حل نشد لباسشویی را خاموش نمایید و از برق جدا کنید و با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید ممکن است مشکل از سوختگی برد باشد.

علت ارور OE ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایش این ارور به دلیل میزان آب پر شده در دستگاه بیش از حد استاندارد است.

ممکن است ارتباط سنسور فشار سطح آب و برد الکتریکی ماشین لباسشویی قطع شده باشد. برای رفع این ارور واشر را جدا کرده و اتصالات سیم بین سنسور فشار آب و صفحه کنترل چک نمایید.

اگر اتصالات سیم‌کشی مشکلی نداشته باشد، سنسور سطح آب میبایست عوض شود. این مشکل تنها در مدل های دارای صفحه دیجیتال رخ میدهد.

علت ارور E2 یا bE2 لباسشویی سامسونگ

این ارور به علت خراب شدن یکی از دکمه های لباسشویی و گیرکردن آن نمایش داده میشود.

برای حل مشکل باید صفحه جلویی یا پنل جلویی دستگاه باز شود و دکمه از حالت فشار داده شده خارج گردد. توصیه میشود اینکار توسط تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان انجام گیرد.

علت ارور DS ماشین لباسشویی سامسونگ

این ارور باز ماندن در لباسشویی را در هنگام روشن بودن نمایش میدهد.

ابتدا واشر دار را جدا نمایید و اتصالات سوئیچ در را بررسی کنید در صورتی که اتصالات مشکلی نداشت باید سوئیچ قفل در را تعویض کنید.

برای مطالعه ارور های بیشتر لباسشویی سامسونگ به سایت Samsung مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

شایع ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ

از جمله شایع ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ و روش رفع آن ها در این بخش قرار داده شده. بابت این مشکلات به کررات با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس گرفته میشود :

علت روشن نشدن لباسشویی سامسونگ چیست؟

این مسئله میتواند دلایل زیادی از جمله : اتصالات در لباسشویی ، مشکلات درب ماشین لباسشویی، خراب بودن سوئیچ استارت و … که به دلیل زیاد بودن حجم توضیحات و آموزش رفع آن ها، تیم ای تی نمایندگی سامسونگ مقاله ای به اختصار برای آن در (علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ) قرار داده است که میتوانید به این سایت مراجعه کرده و مشکل را برطرف نمایید.

علت لرزش شدید لباسشویی سامسونگ

لرزش شدید لباسشویی ساسمونگ میتواند دلایل زیادی داشته باشد که در این جا به اصلی ترین آن ها اشاره میکنیم samsung washing machine .

  • تراز نبودن زمین در صورتی که از تراز بودن زمین اطمینان ندارید میتوانید از دستگاه های تراز دستی و یا یک چوب استفاده کنید همچنین میتوانید به صورت چشمی این کار را انجام دهید. در صورتی که ماشین لباسشویی را به تازگی خریداری کرده اید بهتر است دقت داشته باشید در قسمت پشت ماشین لباسشویی یک پیچ ترنسلیت وجود دارد که دیگ و بدنه را به هم محکم می کند تا حین حمل و نقل لق نخورد و اگر این پیچ بعد از جاگذاری در منزل باز نشود می تواند لرزش و تکان ماشین لباسشویی را بیشتر کند.

  • نامتعادل بودن بار لباسشویی

هنگام گذاشتن لباس ها داخل ماشین لباسشویی باید دقت داشته باشید که وزن لباس ها بیشتر از ظرفیت لباسشویی نباشید همچنین خیلی پایین بودن وزن لباس ها نیز میتواند باعث ایجاد لرزش در ماشین لباسشویی سامسونگ شود.

  • اتصال فنر های دیگ

چند فنر در اطراف دیگ وظیفه معلق نگه داشتن دیگ را بر عهده دارند در صورتی که این فنر ها به هر دلیلی از دیگ جدا شوند باعث وارد شدن لرزش دیگ به بدنه لباسشویی میشود.برای اتصال مجدد آن باید دیگ ماشین لباسشویی خارج شود که برای این کار بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

سر و صدای لباسشویی میتواند به علت گیر کردن یک جسم باشد و به سادگی بر طرف شود و یا به علت یه مشکل فنی اساسی باشد که برای تعمیر آن نیاز به متخصص این کار باشد. در ادامه به مهمترین دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ میپردازیم:

صدای وزوز یا هوووم ماشین لباسشویی

در صورتی که صدای وزوز یا هوووم از ماشین لباسشویی به گوش میرسد، ممکن است به دلیل گیر کردن جسم خارجی در پمپ لباسشویی باشد.

اگر جسم خارجی به داخل پمپ راه پیدا کرده باشد، پمپ امکان عبور دادن آن را ندارد در نتیجه ممکن است آسیب جدی به پمپ لباسشویی شما برساند به‌گونه‌ای که نیاز به جایگزینی آن باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان

صدای جیر جیر ماشین لباسشویی 

علت صدای جیر جیر ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند به دلیل پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی از لباس و یا تراز نبودن آن باشد. همچنین ممکن است علت صدای جیر جیر لباسشویی، وجود مشکل فنی در دستگاه باشد ( تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان ).

وجود اشکال در تسمه، کمک فنرها، بلبرینگ، موتور، کوپلینگ موتور، پمپ تخلیه، دریچه یا شیر ورودی آب و خرابی لاستیک دور درب لباسشویی شما نیز می تواند علت شنیدن صدای جیر جیر از ماشین لباسشویی باشد.

بهتر است برای رفع آن با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

صدای کلیکی ماشین لباسشویی

اگر صدای کلیک مانندی می‌شنوید، ممکن است جسم خارجی در واشر تخلیه یا لاستیک دور درب لباسشویی گیر کرده باشد. ممکن است به‌طور اتفاقی سکه، کلید، سنجاق یا چیزهای دیگری را در جیب شلوارتان گذاشته باشید و هنگام انداختن لباس در ماشین لباسشویی، فراموش کرده باشید آن را خارج کنید.

شیلنگ تخلیه و واشر درب لباسشویی را بررسی کنید و گر جسم خارجی وجود دارد آن را خارج کنید تا مشکل برتر شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سامسونگ در اصفهان.

هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

این روزها هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در لباسشویی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می باشند. در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی از قیمت تعمیر ماشین لباسشویی خود اطلاع پیدا نمایید. نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند بیشتر یا کمتر شود که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر  شما را در جریان خواهد گذاشت.

قطعات لباسشویی هزینه تعمیرات لباسشویی
المنت 4,400,000 الی 7,350,000 ریال IRR
پمپ تخلیه 4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
تایمر 1,200,000 الی 10,800,000 ریال IRR
کمک فنر 4,850,000 الی 8,800,000 ریال IRR
لاستیک درب 4,850,000 الی 10,400,000 ریال IRR
هیدرواستات 2,500,000 الی 8,000,00 ریال IRR
شیربرقی 3,950,000 الی 7,300,000 ریال IRR
میکروسوئیچ 3,000,000 الی 8,000,000 ریال IRR
بلبرینگ 10,000,000 الی 35,00,000 ریال IRR
سه نظام 9,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
موتور محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
دیگ 7,000,000 الی 103,000,00 ریال IRR
شفت 6,500,000 الی 10,000,000 ریال IRR
پانل با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
خرطومی دیگ 1,900,000 الی 3,300,000 ریال IRR
درب 4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
فیوز با توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک 5,300,000 الی 7,400,000 ریال IRR
برد الکترونیکی با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
شیشه 3,800,000 الی 6,900,000 ریال IRR
ایاب ذهاب 600,000 الی 1,600,000 ریال IRR
نصب دوباره 3,500,000 الی 4,550,000 ریال IRR
سرویس 3,300,000 الی 4,950,000 ریال IRR

خدمات پس از فروش سامسونگ در اصفهان

اکنون به خدماتپس از فروش سامسونگ در اصفهان نیاز دارین تا تعمیر انجام میگیرد تا با یک کارشناس تعمیرات و سرویس صحبت نمایید همواره می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین. مواردی که شما را راهنمایی خواهند کرد:

  • تعویض و عیب یابی دیگ لباسشویی سامسونگ در اصفهان
  • تعمیر و عیب یابی تایمر ماشین
  • بر طرف نمودن مشکل تایمر لباسشویی
  • تعویض و تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض لاستیک درب لباسشویی سامسونگ در اصفهان
  • تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام
  • بر طرف نمودن آبریزی لباسشویی
  • فروش قطعات جانبی
  • تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان
  • بر طرف نمودن فیلتر
  • عیب یابی و تعویض موتور

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان چیست؟

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ دارید و خراب شده است و دنبال شماره تماس برای سرویس دستگاه خود می‌باشید با شماره 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر به آدرس اصفهان تماس بگیرین تا تعمیرکار متخصص شما را راهنمایی نماید.

اطلاعات تماس

  • تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info@esfahantamir.com

 

4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

17 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان کجاست؟»

  1. سلام .خیلی عالی و خوبید .بدون هیچ چشم داشتی با ی راهنمایی ب موقع ماشین لباسشویمو از سوراخ شدن حتمی مخزن نجات دادید .مرسی

    1. سلام بیشترین دلیل این مشکل خرابی لاستیک دو درب لباسشویی می باشد. اگر نیاز به تعمیرکار لباسشویی سامسونگ در اصفهان دارید می توانید با ما تماس بگیرین.

    2. سلام احتمالا واشر دور درب ماشین لباسشویی شما خراب می باشد.

    1. سلام و درود.
      اگر صدا در زمان آبگیری باشد صدای شیر برقی است و یا در زمان تخلیه باشد صدای پمپ تخلیه است

  2. سلام لباسشویی من سامسونگ هست و موقع کار کردن لرزش بسیار شدیدی داره مشکل از چی هست؟

    1. سلام
      لرزش شدید در لباسشویی سامسونگ به چند دلیل ممکن اتفاق بیوفته

      1. پر بودن بیش از اندازه دستگاه
      2. تراز نبودن دستگاه
      3. قطعات فرسوده
      4. فرسوده‌شدن ضربه‌گیر
      5. جدا شدن وزنه‌های بالانس
      6. معیوب شدن قطعات

      در صورت نیاز باید تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دستگاه شما را بازدید نماید

  3. سلام لاستیک دور درب لباسشویی سامسونگ ما خراب شده برای تعمیر چه کاری باید انجام بدیم در ضمن معنی دکمه های روی لباسشویی سامسونگ رو کجا میشه مطالعه نمود؟

    1. سلام برای تعمیر لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرین که در زمان مورد نظر شما در تعمیرکار محل و منزل برای سرویس حاضر بشوند. برای معنی دکمه های روی ماشین لباسشویی سامسونگ هم میتوانید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

  4. ممنون از خدمات خوب تعمیر لباسشویی سامونگ در اصفهان که ارائه دادین. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت