معنی spin در ماشین لباسشویی دوو

اصفهان تعمیر » معنی spin در ماشین لباسشویی دوو
معنی spin در لباسشویی

معنی spin در لباسشویی دوو را در این مقاله برای شما شرح میدهیم. لباسشویی امروزه یکی از نیازهای روزمره زندگی مدرن می باشد گاها خیلی از امکانات لباسشویی دوو را استفاده نمی کنیم که در این مقاله به کلمه spin لباسشویی دوو می پردازیم.

بیشتر بخوانید: معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو

معنی spin در لباسشویی دوو

معنی کلمه spin به معنی چرخش می باشد این چرخش برای خارج کردن رطوبت از لباس شما در پایان چرخه شستشو صورت می‌گیرد که خشک کن به آن گفته می‌شود و این چرخه خشک کن چرخه ایی می باشد که بعد از شستشو صورت میگیرد.

سرعت خشک کن

سرعت خشک کن واحد اندازه گیری آن «RPM» به معنی سرعت دور در دقیقه می باشد،که هر چه سرعت آن بالا باشد لباس‌ها خشک‌تر می‌شوند و زمان آویزان کردن بیرون روی بند لباس کاهش می‌یابد.

به غیر از مطلب استفاده برای خشک کن با سرعت بالا، عملکرد «ضد چروک» در ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن آهسته درام هر چند ثانیه یکبار کار می‌کند و از ایجاد هرگونه چین و چروک روی لباس‌های شما جلوگیری می‌کند. این امکان زمانی که برای اتو کردن انجام می شود، کاهش می دهد.

مرحله خشک کن

به عنوان یک قاعده، هرچه مدل ماشین لباسشویی دوو بالاتری داشته باشید، سرعت چرخش بیشتری برای خشک کردن دارید. در حالت ایده‌آل، باید سرعت خشک کن مناسب را انتخاب کنید که بستگی به نوع لباس که درون لباسشویی دوو قرار دارد مناسب باشد که بالاترین سرعت باشد. این کار بیشترین مقدار آب ممکن را بدون آسیب رساندن به لباس شما از بین می برد.
سرعت چرخش را می توان با استفاده از پنل کنترل در جلوی دستگاه، در کنار صفحه برنامه انتخاب کرد. همیشه باید سرعت چرخش خشک کن را انتخاب کنید، زیرا بدون این کار، پس از پایان چرخه، لباس‌های شما ممکن خیس شود ( در بعضی مدل ها).

اتتخاب سرعت خشک من بر اساس نوع لباس

به عنوان یک قاعده، سرعت پایین تر خشک کن برای پارچه های ظریف مناسب است و از گره خوردن قسمت هایی از لباس ها مانند آستین جلوگیری می کند. سرعت چرخش سریع برای حوله ها یا پارچه های سنگین مانند جین مناسب است. چرخش با «دور در دقیقه» یا RPM اندازه گیری می شود که به معنای تعداد دفعاتی است که درام در دقیقه می چرخد. اگر چرخه خشک کن شما پر سر و صدا است مقاله صدای ناهنجار هنگام خشک کن دوو را مطالعه کنید.

با دانستن معنی spin در لباسشویی دوو می توانید کارایی بیشتر از لباسشویی داشته باشید. همواره می توانید برای نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو اصفهان با ما همراه باشید.

Rate this post
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت