علت ارور یخچال فریزر امرسان

اصفهان تعمیر » علت ارور یخچال فریزر امرسان
علت ارور یخچال امرسان

امروزه با وجود برد کنترل یا برد الکترونیک در وسایلی چون یخچال فریزر امرسان سبب شده اگر مشکل و یا ایرادی برای یخچال امرسان به وجود اید، صفحه نمایشگر الکترونیکی کد خطا یا همان ارور به صورت عدد یا حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایش نشان خواهد داد.

معنی ارور و کد خطا یخچال امرسان چیست؟

معنای این پیام در صفحه نمایش یخچال فریزر امرسان یا ساید بای ساید امرسان این می باشد که دستگاه  شما خراب شده است. با خواندن ارور و کد خطا باعث می‌شود که متوجه شوید یخچال شما دارای چه مشکل و ایراد است. مرحله بعدی خواندن ارور و دلیل ظاهر شدن می‌باشد:

علت ارور CO یخچال امرسان :

ارور CO که به دو حرف ابتدایی compressor است به اشکال در کمپرسور یا فن یخچال یا برد کنترل اشاره دارد. این ارور حتما باید توسط تعمیرکار یخچال امرسان در اصفهان بررسی شود.

علت کد ارور DA یخچال امرسان :

ارور DA که به ابتدای کلمه دمپرdamper اشاره دارد نشان دهنده اشکال در دمپر همراه اتصالات و هیتر دمپر می باشد که باید چک شود.

علت ارور HE یخچال فریزر امرسان :

ارور HE که ابتدای حرف heater می باشد که ایراد در هیتر المنت و سیستم گرمایشی و معمولا افت ولتاژ می باشد. HE در واقع به اول لغت heater اشاره دارد.

علت ارور D5 / DS یخچال امرسان :

کد ارور DS/D5 وقتی مشکل در سنسور دیفراست، اتصالات و سیم های ارتباطی سنسور و برد کنترل باشد در صفحه نمایش نشان داده می شود.

علت ارورRD یخچال امرسان :

اگر ارور RD به علت مشکل در سوییچ مگنت، دمپرو برد کنترل است که باید چک شود این قطعات و برطرف شود.

دلیل ارور RS یخچال امرسان :

ارور RS: اشکال در سنسور برد و سیم کشی های سنسور تا برد یخچال می باشد. با مولتی متر رزیستور یا مقاومت سنسور یخچال و همچنین سیم های برد کنترل را بررسی کنید.

علت ارور خطای FC / F5 یخچال امرسان :

ارور FC یا F5 : FC یا F5اشکال در سنسور یخچال فریزراست که احتمالا قطعی یا سوختگی دارد که در صورت سوختگی باید تعویض شود که بهتر است به نمایندگی تعمیرات امرسان سپرده شود.

علت ارور CD یخچال امرسان :

ارور CD نشان دهنده ایراد دریکی از قطعات فن، دمپر، کمپرسور، برد کنترل و اتصالات می باشد که باید تک تک بررسی شود.

علت ارور FA یخچال امرسان :

ارور FA که دو حرف ابتدایی Fan می باشد که اشکال در فن را به ما می گوید که باید خود فن، اتصالات و در انتها برد کنترل را چک کنید.

علت ارور LA یخچال امرسان :

ارور LA دو حرف ابتدایی lamp می باسشد اشکال و خرابی در لامپ یخچال و اتصالات اشاره دارد.

علت ارور H1 / H2 یخچال امرسان :

ارور H1/H2 به مشکل در هیتر دیفراست اشاره دارد که خرابی این قطعه باعث برفک زدن و یخ زدن بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال امرسان می شود.

دلیل ارور F یخچال یخچال امرسان :

ارور F اشکال در سنسور دمای فریزر در یخچال ساید بای ساید امرسان می باشد که باید سنسور، اتصالات و در صورت نیاز برد کنترل چک شود.

علت ارور D یخچال امرسان :

ارور D ایراد در سنسور دیفراست در یخچال ساید بای ساید امرسان می باشد که در ابتدا سنسور دیفراست و در ادامه در صورت نیاز ترمودیسک، ترموفیوز، برد کنترل، المنت بررسی شود.

جمع بندی

ارورهای یخچال و فریزر امرسان ممکن است به دلیل مشکلات فنی و یا عدم تعمیر صحیح دستگاه باشد. این مشکلات می‌تواند شامل لوله‌های بسته شده، سیستم خنک‌کننده خراب یا مشکل در کنترل دما باشد. همچنین، ممکن است کد خطا به دلیل استفاده نادرست از دستگاه، یا عدم نگهداری به موقع از آن نیز باشد.

برای جلوگیری از این مشکلات، تعمیر و نگهداری منظم یخچال و فریزر امرسان امری ضروری است. همواره در صورت نیاز تکنسین با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان اصفهان همراه شوید.

سوالات متداول در مورد علت ارورهای یخچال و فریزر امرسان Emersun

  1. چرا یخچال فریزر امرسان ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد؟
    یخچال به درستی خنک سازی را انجام نمی دهد یا مشکلات غیر طبیعی داشته باشد توسط ارور بر روی صفحه نمایش، نشان داده می‌شود.
  2. آیا ارورها ممکن است به دلیل سیستم برق باشند؟
    نقص سیستم الکتریکی ‌می‌تواند یکی از عوامل اصلی ایجاد لیست ارور یخچال امرسان در این دستگاه‌ها باشد. زمانی که ارتباط برق، برقرار نمی‌شود یا ناپایدار باشد، ممکن است دستگاه دچار اختلالات عملکردی شود و ارورها نمایان شوند.
  3. آیا احتمال وجود مشکلات در سیستم خنک‌کننده و یا سیستم گرمایشی وجود دارد؟
    احتمال وجود مشکلات در سیستم خنک‌کننده و یا سیستم گرمایشی امری بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا این مشکلات می‌توانند منجر به ارورهای یخچال و فریزر امرسان شود. یکی از علت‌های این ارورها ممکن است ناکارآمدی سیستم خنک‌کننده باشد که موجب ایجاد یخ زیاد یا همچنین گرمای زیاد در سیستم می‌شود.
5/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت