علت ارور یخچال فریزر سامسونگ

اصفهان تعمیر » علت ارور یخچال فریزر سامسونگ
لیست ارور یخچال فریزر سامسونگ

علت ارور یخچال سامسونگ خرابی یکی از قطعات یخچال فریزر و یا ساید بای ساید می‌باشد. دانستن معنی ارور باعث می‌شود که متوجه شوید یخچال شما دارای چه مشکلی می‌باشد.

علت ارور یخچال سامسونگ

در اینجا مقاله به لیست کدخطا یخچال فریزر سامسونگ می‌پردازیم که به شما در تشخیص و تعمیر یخچال سامسونگ کمک می کند. در جدول زیر به کد خطا و علت پیدایش و راهنمای آموزش آن می‌پردازیم:

کد خطامشکلراه حل
4eخرابی سنسور یخ زدایی ( دیفراست)قطع سیم کشی / شاید فقط امکان تعویض وجود داشته باشد.
5/5eخرابی سنسور یخ زدایی و/یا قطع برق.ابتدا سعی کنید با چند بار سنسور را راه اندازی نمایید. در صورت کار نکردن تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر دلیل ارور5e را مطالعه کنید.
6eخطای سنسور محیط، که ممکن است پس از قطع برق رخ دهد.برای پاک کردن آن، Power Freeze و Power Cool (یا دو دکمه سمت چپ و راست بالا، اگر پانل یخچال شما متفاوت است) را به طور همزمان فشار دهید و آنها را برای حدود 15-20 ثانیه نگه دارید. معمولاً، این تنظیم مجدد ساده، یخچال را به عملکرد عادی بازمی گرداند.
8eبه دلیل خرابی سنسور یخ سازسنسور قطع شده یا کار نمی کند. سیم کشی و سنسور را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد کل آن را تعویض کنید. 
21eخرابی فن فریزراین بدان معناست که وقتی قرار است فن در حال چرخش باشد، وسایل الکترونیکی بازخورد چرخشی را از فن حس نمی‌کنند.
این معمولاً به این معنی است که فن یخ زده است، که می تواند به دلیل باز ماندن درب یا وجود شکاف در واشر در هنگام بسته شدن باشد. همچنین ممکن است خرابی موتور فن باشد.
۱- دستگاه را یخ زدایی کنید
۲- مطمئن شوید که دستگاه آنقدر پر نباشد که از بسته شدن کامل درها جلوگیری کند.
۳-بررسی کنید که واشرهای درب یک اتصال کامل در اطراف درب برقرار کنند
23e / 22c1: خطای فن کندانسور نشان دهنده مشکل در سیم های فن است.
2: ممکن است یک مشکل برد کنترل یا دسته سیم باشد.
جریان برق در یخچال را بررسی کنید. در صورت نیاز فن و اتصالات را عوض کنید.
25eخطای عملکرد یخ زداییقابل تعمیر نیست، مشکل در مادربرد، سنسور یخ زدایی یا المنت گرمایشی. یکی از این قطعات مشکل است و باید تعویض شود.
33eخرابی هیتر یخ زداییسعی کنید کد را با فشار دادن دکمه‌های گوشه بالا سمت راست و چپ با هم به مدت 5 ثانیه پاک کنید، دیسپنسر باید دوباره راه‌اندازی شود و عیب‌یابی را اجرا کند. اگر نه، و کد خطا همچنان وجود دارد، باید هیتر خود را در اسرع وقت تعویض کنید.
39eخطای سنسور یخ سازسیم ها و مسیر آب و غیره را بررسی کنید و مطمئن شوید که یخ ساز همه وصل است، ممکن است مربوط به کمبود آب در یخ ساز باشد.
40eبرفک فریزرمحل برفک را در یخچال پیدا کرده و آب کنید. سشوار برای این کار مفید است.
41 / 42 چراغ های آبی داخلی چشمک می زندبا استفاده از کلید پاور در قسمت داخلی بالای در سمت راست، Family Hub را راه اندازی مجدد کنید. اگر مشکل ادامه داشت، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.
41cدر یخچال های درب فرانسوی۱- بررسی کنید که آخرین به روز رسانی نرم افزار دانلود و نصب شده است.
۲- اولین باری که خطا پس از به روز رسانی رخ می دهد، روی OK ضربه بزنید.
اگر خطا بیش از یک بار پس از به‌روزرسانی رخ داد، برای درخواست خدمات به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید.
76cچشمک زدن – تکمیل آب خودکار آب در محفظه تشخیص پر بودن آب خودکار تشخیص داده می شود.
84c / 84eاین خطا نشان دهنده قفل روتور است.اگر 84E روی نمایشگر وجود داشته باشد، علامت بسیار بدی است: کل کمپرسور سه سرعته DC ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. تنها راه رسیدن به روتور قفل شده این است که وارد کمپرسور شوید. از آنجایی که این یک قسمت مهر و موم شده و در واقع کم دسترسی ترین قسمت یخچال سامسونگ است، انجام این کار به تجربه حرفه ای نیاز دارد.
85cایراد در جریان برقعلت ارور یخچال فریزر سامسونگ ولتاژ پایین شناسایی شده در منبع تغذیه فعال می‌شود. این ممکن است به دلیل قطعی برق باشد. ارور بی ضرر است و با فشار دادن OK به مدت 3 ثانیه پاک می شود.
83eخطای تشخیص جریان برق غیرعادی کمپرسورجریان غیر طبیعی به کمپرسور تشخیص داده می شود. ممکن است یک نوسان برق یا سایر ناهنجاری های الکتریکی رخ داده باشد.

85Eخطای کمپرسور تحت ولتاژممکن است یک وضضعیت غیرمنتظره خارج از یخچال در برق رخ داده باشد.
86Eاختلاف ولتاژ کمپرسورممکن است موج برق رخ داده باشد، مانند طوفان رعد و برق.
88 88خطای ارتباطاین خطا ممکن است در صورت قطع برق در حین راه اندازی رخ دهد.
این کار را انجام دهید: آن را خاموش کنید یا از برق بکشید و 3 تا 5 دقیقه صبر کنید. سپس آن را روشن یا دوباره وصل کنید تا سیستم ریست شود و کدها پاک شوند. این کدها ممکن است به دلیل عملکرد نامناسب اینورتر PBA ایجاد شوند.
PC / ER / PC / CHخطای ارتباطیاین یک خطای ارتباطی بین اجزای یخچال است و ممکن است در صورت نوسان برق یا عدم اتصال صحیح درها رخ دهد.
یخچال را از برق بکشید و سپس برق را به یخچال برگردانید.
0f“0f” یک حالت به اصطلاح “نمایشگاهی” را نشان می دهد.دکمه های POWER FREEZE و FREEZER را به طور همزمان فشار دهید و آنها را برای 3-5 ثانیه نگه دارید.
منتظر بمانید تا دستگاه به حالت درست تغییر کند.
2eاتصال نادرست یا خرابی در سنسور غذای تازهبرد کنترل اصلی باید بررسی شود، برای ایمن بودن از یک متخصص برای انجام این کار استفاده کنید. برای رفع خطا، Lighting و Energy Saver را همزمان فشار دهید و دکمه ها را حدود 8-10 ثانیه نگه دارید.
1eخرابی سنسور دمای فریزراین خطا به این معنی است که سنسور دمای فریزر شما از کار افتاده است. اکنون معمولاً این یک خطای نادرست است. سعی کنید با فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه های LIGHTING و ENERGY SAVER به مدت 10 ثانیه خطا را بازنشانی کنید.
جدول ارور یخچال فریزر سامسونگ

سخن پایانی

برای جلوگیری از تولید ارور یخچال، توصیه می‌شود که از نحوه استفاده صحیح و نگهداری منظم این دستگاه‌ها اطمینان حاصل نمایید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل، به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان به متخصص مراجعه کنید.

سوالات متداول

دلیل ارور در یخچال سامسونگ چیست؟

یخچال فریزر سامسونگ درست کار نمی‌کند و یا مشکلی دارد در صفحه نمایشگر کد خطا یا همان ارور به صورت عدد یا حروف انگیسی بر روی صفحه نمایش نشان خواهد داد.

نحوه بر طرف کردن ارور چگونه است؟

تعمیرکار متخصص باخواندن ارور دلیل خرابی را شناسایی می کند و مشکل را بر طرف می‌نماید. یکسری از دلیل تولید ارور برای نگهداری می‌باشد و خودتان در منزل می‌توانید بر طرف نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت