ارور tCL در لباسشویی ال جی LG

اصفهان تعمیر » ارور tCL در لباسشویی ال جی LG
ارور tCL در لباسشویی ال جی LG

ارور tCL ماشین لباسشویی ال جی LG را در این مقاله برای شما بررسی میکنیم. این ارور یا خطا گاها ممکن است بر روی دستگاه شما پدیدار شود از این رو به بررسی این ارور tCL یا خطای tCL لباسشویی ال جی LG می پردازیم.

ارور یا خطای tCL در لباسشویی ال جی LG

ارور به این معنی است که زمان اجرای برنامه تمیز کردن دیگ یا درام فرا رسیده است.

tCL مخفف Tub CLean

بیشتر بخوانید: معنی کلمات بر روی لباسشویی ال جی

tcl خطای ال جی
tcl خطای ال جی

خطای tCL در لباسشویی ال جی به چه معناست؟

دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور tCL در ماشین لباسشویی ال جی یکی از علت زیر باشد:

  • درام را خالی کرده و پودر شوینده ماشین لباسشویی یا جرم گیر را بریزید.
  • ​دستگاه را روشن کنید و دکمه Tub Clean قرار دهید. اگر این گزینه را مدل دستگاه شما ندارد، به دنبال دکمه تمیز کردن دیگ celf clean بگردید و آن را فشار دهید.
  • پیام tCL ممکن است برای چند دوره ظاهر شود. اجرای ماهانه Tub Clean با تمیز نگه داشتن اجزای داخلی دذرام از این امر جلوگیری می کند.

راه حل

اگر کد خطای tCL روی صفحه نمایش ظاهر شد، اقدامات زیر را انجام دهید.

  • سلام و به راهنمای گام به گام ال جی در مورد نحوه تمیز کردن درام ماشین لباسشویی ال جی خوش آمدید. عملکرد تمیز کردن دیگ با خیساندن، شستن، آبکشی و چرخاندن درام به تمیز کردن کثیفی داخل وان واشر کمک می کند. تمیز نگه داشتن وان ماشین لباسشویی می تواند به کاهش احتمال تجمع مواد شوینده و مواد نرم کننده و بو کمک کند.
  • در اینجا نحوه تمیز کردن وان آمده است: ابتدا لباس یا وسایلی را از داخل درام ماشین لباسشویی خارج کرده و در را ببندید. در مرحله بعد، کشوی پودر را جلو بکشید و پودر جرم گیر، سرکه یا آب لیموی را به محفظه شستشوی دستی اضافه کنید. اگر از قرص استفاده می کنید، قرص ها را می توان به عنوان جایگزین پودر جرم گیر، مستقیماً در درام قرار داد. کشوی را ببندید و دستگاه را روشن کنید.
  • پس از پایان چرخه تمیز کردن وان، از یک پارچه نرم برای پاک کردن درزگیر و درب استفاده کنید تا هرگونه رطوبت از بین برود. سپس درب را کمی باز بگذارید تا داخل آن خشک شود. اگر داخل آن کاملاً خشک نشود، ممکن است باعث ایجاد بوی بد یا کپک شود.

نکته: ماهیانه یکبار این کار را انجام دهید تا عمر دستگاه بیشتر شود.

نتیجه‌گیری در مورد ارور ماشین لباسشویی ال جی LG

اگر در لباسشویی ال جی LG شما کد که متشکل از حروف انگلیسی می باشد نمایش داده می شود به معنی مشکلی در دستگاه شما می باشد که حتما باید رفع شود.

همانگونه که در بالانیز ذکر شد خطا ویا ارور نشان دهنده وجود ایرادی در ماشین لباسشویی ال جی LG شما می باشد. شما باید لیست ارور و خطای لباسشویی ال جی LG را رفع نمایید تا بتوانید به بهترین نحو از دستگاه خود استفاده کنید.

نکته: هر گونه تشخیص اشتباه در خطای لباسشویی ال جی LG علاوه بر اینکه مشکل دستگاه شما حل نخواهد شد بلکه باعث ضربه زدن به قسمتهای دیگر نیز ممکن خواهد شد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر در شیراز و اصفهان، شهرکرد، شاهین شهر، خمینی شهر مراجعه نمایید.

ارور یا خطا در لباسشویی ال جی LG چیست؟

برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی ال جی LG حکم مغز و هوش لباسشویی را دارا می باشد. وجود سنسور های زیاد می تواند مشکل دستگاه شما را تشخیص دهد

ارور de ماشین لباسشویی ال جی LG به چه دلیلی است؟

ارور de  لباسشویی ال جی LG را به اینجا برای شما توضیح دادیم که دلیل این خطا چیست و راه حل بر طرف کرد آن به چه نحوی می باشد.

 

4.5/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت