آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اصفهان

مرکز تعمیر ما با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر انواع مدل لباسشویی ال جی LG بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات ، آمادگی دارد مشکل شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG در محل و منزل شما در تمام نقاط شهر اصفهان، فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار الجی LG جهت ارائه خدمت خارج از بحث نمایندگی و گارانتی به مکان مدنظر اعزام شود.

تعمیرات ال جی LG
نمایندگی تعمیرات ال جی LG

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان کجاست؟

برای نصب و راه اندازی و تعمیر لوازم خانگی ال جی اگر دارای گارانتی گلدیران می‌باشد باید با آنها ارتباط بگیرید و برای تعمیر زیر نظر مجموعه ما با بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی در شهر اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید. کلیه خدمات ما در سریع ترین زمان و حضور تکنسین خارج از بحث نمایندگی در منزل شما انجام می‌گیرد تا نیاز به جابجایی دستگاه نباشد.

شایان ذکر است متخصصان مجموعه ما برای کاهش هزینه های مشتری ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده می کنند در صورتی که با تعمیر آن مشکل حل نمی‌شود اقدام به تعویض قطعه با قطعات اصلی و درجه یک میکنند.

نکته: مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی توسط بهترین تعمیرکار اقدام به سرویس،عیب یابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان می‌نماید همواره برای ارتباط با نمایندگی با دفترشان تماس بگیرید.

چرا ما برای سرویس؟

مرکز تعمیرات ما با تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان به راحتی بتوانند خدمات و سرویس دریافت کنید و در صورت نیاز در کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را تعمیر می‌کند. از جمله ویژگی‌های ما عبارتند از:

  • تکنسین متخصص: فعالیت تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.
  • سرعت در تعمیر: در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.
  • هزینه مناسب: بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.
  • ضمانت و گارانتی: بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

نحوه تماس و مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

  1. مرحله ۱: چنانچه احساس کردید مشکلی در ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان به وجود آمده، سریعا با شماره 09137512192 مجموعه اصفهان تعمیر تماس بگیرید.
  2. مرحله ۲: همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید درخواست ثبت آنلاین تعمیرات را انجام دهید.
  3. مرحله ۳: بعد از تماس مشخصات شما در سیستم ثبت می گردد و تکنسین سریع با شما تماس می‌گیرد.
  4. مرحله ۴: تعمیرکار لباسشویی ال جی  ظرف کمتر از یک ساعت در کلیه نقاط اصفهان با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی و تعمیر در محل شما حاضر می شود.
  5. مرحله ۵: بعد از انجام خدمات و رفع مشکل ماشین لباسشویی، فاکتور و ضمانتنامه نود روز به شما عزیزان تقدیم می گردد.
علت خرابی متداول لباسشویی ال جی LG و آموزش

مشکلات معمول و دلیل خرابی

در این قسمت به علل خرابی ماشین لباسشویی می پردازیم که اگر خودتان آشنایی به مسائل فنی دارین مشکل آن را برطرف نمایید در غیر این صورت به تعمیرکار لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

ردیفمشکل و خرابی دلیل و راهکار تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
1بروز صداهای ناهنجار و بسیار بلندیکی از مشکلات رایج لباسشویی سر صدای بد دستگاه می‌باشد که به چند دلیل این مشکل می‌پردازیم: نصب نادرست دستگاه، از کار افتادن فنرها، خرابی موتور، شکستن وزنه های تعادل تراز نبودن دستگاه، خرابی بلبرینگ
2نچرخیدن ماشین لباسشویی اگر محفظه داخلی لباسشویی کار نمی‌کند و نمی‌چرخد عوامل زیر می‌تواند دلیل آن باشد: قفل نبودن درب لباسشویی، چفت نبودن درب ماشین لباسشویی، خرابی برد کنترلی موتور، خرابی سیم پیچ، استاتورآسیب دیدن هر نقطه از رتور مثل آهنربای آن،خراب شدن کوپلینگ موتور لباسشویی خرابی کلاچ ماشین لباسشویی یا  کیت باند کلاچ، معیوب شدن سبد محرک لباسشویی خرابی و یا ساییدن بیرینگ‌، بروز مشکل و خرابی در تسمه محرک ماشین لباسشویی، خرابی موتور دستگاه که می‌توانید با تعمیر لباسشویی در اصفهان اقدام به رفع خرابی نمایید.
3ماشین لباسشویی به حالت خشک کن نمی رودخشک نکردن لباسشویی مشکل معمول است که دلایل آن موارد مثل: خرابی المنت هیتر، از کارافتادگی ترموستات، اختلالات فیلترهای ماشین لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه، نیاز به تعمیر برد اصلی ماشین لباسشویی، خرابی موتور لباسشویی می‌باشد.
4آبگیری نکردن لباسشوییاگر آب به داخل ماشین لباسشویی وارد نشود و یا آهسته باشد لباسشویی شروع به شستشو نمی‌کند. دلایل جزیی و فنی باعث این کار می‌شود: بسته نشدن به خوبی درب، خرابی تایمر، نیاز به تعمیر سوئیچ فشار، مشکل قفل درب، ایراد در شیر ورودی آب شیلنگ ورودی
5لرزش زیاد و غیرعادی لباسشویی حین شستشودلایل لرزیدن لباسشویی موارد زیر می‌تواند باشد: ریختن لباس بیش از حد در لباسشویی تنظیم نبودن پایه های دستگاه خرابی فنرها و کمک فنرهای درونی نیاز به تعویض تسمه ی لباسشوییکه در صورتی که می‌توانید خودتان تعمیر کنید به تعمیرکار لباسشویی در اصفهان می‌توانید تماس بگیرین.
6علت روشن نشدن لباسشوییخرابی یکی از موارد زیر می‌تواند دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی شما باشد دلایل آن می‌تواند: برد الکترونیکی، خازن برق ورودی، سیم کشی دوشاخه برق منزل شما، خرابی موتور دستگاه
7ماشین لباسشویی روشن می شود اما کار نمی‌کنددلاگر دستگاه روشن نمی‌شوددلایل می‌تواند: میکروسویچ قفل درب، شکستن زبانه درب دستگاه، معیوب بودن پمپ تخلیه، ماندن آب در لباسشویی، مشکل برد الکترونیکی، صادر نشدن فرمان استارت، خرابی دکمه Power یا start، تمام شدن ذغال های موتور
8کار نکردن دور تند خشک کندور خشک کن مرحله پایانی لباسشویی می‌باشد دلایل زیر از علل کارنکردن دور تند دستگاه می‌باشد: خرابی موتور خرابی تاخو یا تاکومتر موتور خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب لباسشویی لباس زیادی درون ماشین لباسشویی قرار داده اید سوختن سیم پیچی دور تند دستگاه
9عدم تخلیه آب لباسشوییتخله نشدن آب ماشین لباسشویی باعث می‌شود درب ماشین لباسشویی قفل شود و نتوانید لباس ها را بیرون بیاورید می‌توانید مسدودی پمپ تخلیه را چک کنید ممکن است  لباس کوچک مثل جوراب یا تیکه پارچه گرفته باشد  یا سوختگی پمپ دلیل تخلیه نباشد.
10ماشین لباسشویی لباس ها را تمیز نمی‌شورد و علت آنعلت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی می‌تواند یکی از موارد زیر باشد: انتخاب برنامه اشتباه برای شستشو، ریختن زیاد پودر یا مایع شستشو، پودر بی کیفیت، جرم گرفتگی درام و سبد شستشو
11دلیل بوی بد داخل ماشین لباسشوییبه دلیل اینکه ماشین لباسشویی دچار جرم گرفتگی می باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید از جرم گیر های مخصوص ماشین لباسشویی استفاده نمایید ، با گذراندن یک دوره 30 دقیقه ای شستشو جرم ها پاک خواهد شد. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در منزل در اصفهان می‌توانید هماهنگ شوید.
12وارد شدن آب داخل مخزن هنگام خاموش بودن علت خرابی شیر برقی باعث ایجاد چنین مشکلی می‌شود که باید تعویض شود
13ماشین لباسشویی آب می‌دهدیکی از خرابی های معمول آب دادن زیر ماشین لباسشویی می‌باشد که دلیل آن: لاستیک دور درب لباسشویی سوراخ یا فرسوده شده، مخزن سوراخ است، اتصال شیلنگ ورودی ایراد دارد، لوله خرطومی مخزن به پمپ سوراخ شده، کاسه نمد ماشین لباسشویی شیلنگ خروجی سوراخی دارد.
14آب داخل مخزن لباسشویی گرم نمی‌شودترموستات خراب است،  نیاز به تعمیر و تعویض المنت لباسشویی، سیم رابط تایمر به المنت قطع شده است، پلاتین تایمر مخصوص به المنت خراب می‌باشد.
15موتور چند لحظه شروع به کار می‌کند اما یکدفعه خاموش می‌ شود رله اورلود خراب است که نیاز به تعمیر لباسشویی در اصفهان می‌باشد. دلایل موتور دستگاه نیم سوز شده است، لباس زیادی درون لباسشویی قرار داده اید، تسمه سفت بسته شده است،
16 علت کار نکردن دکمه های لباسشویی ال جیدلایل می‌تواند: انتخاب برنامه نامناسب، روشن بودن قفل کودک، خرابی برد الکترونیک
جدول مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی و راه حل

در نظر داشتن  زیاد بودن قطعات فیک لباسشویی به سختی می‌توان به هر تعمیرکار غیر مجازی برای تعویض قطعات اعتماد کرد بنابراین برای اطمینان از استفاده از قطعات اورجینال باید به شرکت معتبر برای تعمیر لباسشویی در ال جی در اصفهان راهنمایی بخواهید.

نکات مهم سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی ال جی

  • در ابتدا همیشه سعی نموده ماشین لباسشویی ال جی را حتما تراز بکنید، برای این کار پیچ هایی در زیر ماشین لباسشویی ال جی تعبیه شده است.
  • به هیچ عنوان ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان را زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید به دلیل تابش  نور خورشید در اصفهان باعث از بین رفتن ماشین لباسشویی می‌شود.
  • از اتصال لوله تخلیه یا شیلنگ خروجی اطمینان حاصل فرمایید.
  • باز گذاشتن در لباسشویی بعد از هر شستشو و گردش هوا داخل آن
  • هر چند وقت یکبار بدون ریختن لباس در ماشین برنامه کامل شستشو را با استفاده از یک ماده حلال کلسیم انجام دهید تا رسوبات ماشین پاک شود .
  • تمیز نمودن مخزن جا پودری
  • فاصله دو ساعته بین هر شستشوی
  • دقت کنید ۵ الی ده سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشند.
  • تغییر ندادن برنامه و تنظیمات ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی ال جی مسئله ایست که باید حتما رعایت شود.
  • هنگام تغییر برنامه ابتدا ماشین لباسشویی ال جی خود را خاموش و سپس اقدام به تغییرات نمایید.
  • بستن شیر تغذیه اب هنگام خاموش بودن لباسشویی ال جی
  • هیچ گاه ماشین لباسشویی ال جی را بیش از پر نکنید چون آسیب می‌بیند.
  • نزدیک بودن ماشین لباسشویی ال جی به شیر اب و پریز برق
  • استفاده از برنامه خاص برای هد نوع لباس

همواره می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان مشکلات دستگاه خود را بیان نمایید.

علت ارور ماشین لباسشویی ال جی
علت ارور و کد خطا ماشین لباسشویی ال جی

لیست کد خطا و ارور ماشین لباسشویی ال جی

در ماشین لباسشویی ال جی های امروزی مشکلات و خرابی به صورت ارور بر روی صفحه نمایش با کد حروف انگلیسی یا اعداد نشان داده می‌شود، هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی ال جی دلالت دارد که اختلال در کارکرد آن قطعه را گزارش می‌دهد، با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی ال جی می‌توانیم مشکل دستگاه را سریعتر برطرف کنیم. لیست ارور عبارتند از:

ارور یا خطای PF در لباسشویی ال جی LG

  • قطع و وصل شدن جریان برق منزل
  • ایراد محافظ یا سه راهی برق
  • ایرادات برق ماشین لباسشویی

برای رفع ایراد خطای PF موارد زیر را بررسی کنید:

هنگامی که ماشین لباسشویی در حین کار باشد و جریان برق منزل قطع شود، پس از اتصال مجدد برق، دستگاه این پیغام را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید شما می توانید با فشار دادن دکمه start/pause ماشین را دوباره راه اندازی نمایید.

  • از پریز برق بکشید: همیشه قبل از شروع کار با برق، دستگاه را از برق بکشید. جدا کردن دستگاه از پریز برق خطر برق گرفتگی را به حداقل می رساند.
  • Power/start : دکمه روشن/استارت را به مدت پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. سپس رها کنید.
  • start/pause : دکمه پخش/مکث را به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس رها کنید.
  • دوباره به برق وصل کنید: حالا دستگاه را دوباره وصل کنید و روشن کنید. یک چرخه خالی اجرا کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.
  • با تعمیرکار ال جی تماس بگیرید: اگر بعد از این دستورالعمل های اصلی تنظیم مجدد روشن نشد یا به درستی کار نکرد، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

ارور یا خطای dE1 در لباسشویی ال جی LG

زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد، ارور یا کد خطای dE1 در ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می‌شود.

  • قفل درب دستگاه معیوب است.
  • سوئیچ استارت که بخشی از برد کنترل است معیوب است.
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی
  • زبانه درب ،میکروسوئیچ درب
  • لولای درب و …

برای رفع ایراد خطای dE1 موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی کنید آیا درب به خوبی بسته شده است یا خیر
  • لولای در را بررسی کنید که شل نباشد

ارور یا خطای CL در لباسشویی ال جی LG

کد خطای CL روی نمایشگر دستگاه ال جی به این معنی است که حالت قفل کودک روشن است. این حالت برای جلوگیری از فشردن تصادفی و تغییر برنامه شستشو توسط کودکان به جز دکمه POWER طراحی شده است. شاید فراموش کرده باشید که این حالت را فعال کرده اید.

برای رفع ایراد خطای CL موارد زیر را بررسی کنید:

برای برطرف کردن این ارور یا خطا، می‌توانید کلید Child Lock یا کلید‌هایی که در کنار آنها علامت قفل قرار دارد را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیرفعال شود. اصولا دو دکمه می باشد و باید همزمان فشرده شود تا کودک به راحتی آن را غیر فعال نکند.

خطای OE در لباسشویی ال جی

ارور 0E در مورد مشکل تخلیه آب را بیان می کند. سیستم به پمپ تخلیه سیگنال می دهد تا آب را از مخزن خارج کند. اگر در عرض 5 دقیقه تخلیه صورت نگرفت و دستگاه پر از آب ماند، کار متوقف می شود و خطا رخ می دهد.

نحوه حل ارور

قبل از رفع مشکل، باید دلیل آن را پیدا کنید:

  • مسدود شدن شلنگ تخلیه
  • گرفتگی سیستم فاضلاب
  • خرابی پرشر سوئیچ
  • خرابی پمپ تخلیه
  • خرابی برد کنترل

ارور یا خطای DE2 در لباسشویی ال جی LG

زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد، ارور یا کد خطا dE2 در ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می‌شود. علت به وجود آمدن این ارور:

  • بسته نشدن درب لباسشویی ال جی
  • زبانه درب ،میکروسوئیچ درب ، لولای درب و … خراب شده است

مطمئن شوید که درب دستگاه باز نباشد. یک بار درب را باز کنید و مجدد ببندید و ماشین لباسشویی ال جی را راه اندازی نمایید.

ارور UE یا Ub در لباسشویی ال جی LG

وقتی محفظه لباسشویی ال جی به دلیل بار نامتعادل نمی‌چرخد، کد خطای UE یا Ub را نشان می‌دهد. لباس ها به دلیل نامتعادل بودن درون دیگ یا اضافه کردن چند لباس برای تعادل نیاز دارد. می‌توانید این کارها را برای رفع کد خطای UE امتحان کنید و ماشین لباسشویی خود را دوباره راه اندازی کنید.

ارور یا خطای DE2 در لباسشویی ال جی LG

زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد، ارور یا کد خطا dE2 در ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می‌شود.

  • بسته نشدن درب لباسشویی ال جی
  • زبانه درب ،میکروسوئیچ درب ، لولای درب و … خراب شده است

مطمئن شوید که درب دستگاه باز نباشد. یک بار درب را باز کنید و مجدد ببندید و ماشین لباسشویی ال جی را راه اندازی نمایید.

خطای IE

کد خطای IE در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی یا خطای 1E در لباسشویی ال جی نشان می‌دهد که ماشین لباسشویی قادر به پر کردن آب درون دیگ نمی باشد. این ارور ممکن است به دلیل معیوب بودن دریچه ورودی آب یا مشکل شیلنگ باشد.

علت ارور IE لباسشویی ال جی

  1. ایرادات مربوط به آب خانه
  2. ایرادات مربوط به شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی ال جی LG
  3. ایراد در شیر برقی ( شیر برقی کاره پر کردن آب درون دستگاه را انجام میدهد)
  4. خرابی برد الکترونیک

ارور یا خطای de در لباسشویی ال جی LG

زمانی که درب لباسشویی کامل بسته نشده باشد، ارور یا کد خطا dE بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی پدیدار می‌شود. دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور dE در ماشین لباسشویی ال جی یکی از علت زیر باشد:

  • بسته نشدن درب دستگاه
  • ایراد در حسگر درب ماشین لباسشویی
  • خرابی میکروسوئیچ
  • برد الکترونیک دستگاه

راه حل

  1. دکمه POWER را فشار دهید و دستگاه را خاموش کنید
  2. دستگاه را از پریز برق بیرون بکشید
  3. دوباره دستگاه را به برق زده و دستگاه را روشن نمایید ببینید باز خطا de را میدهد؟

ارور یا خطای LE در لباسشویی ال جی LG

زمانی که دیگ لباسشویی نتواند هنگام کار کردن بچرخد،  ارور یا کد خطا LE بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی پدیدار می‌شود.

  •  ماشین لباسشویی را بیش از حد پر کرده اید
  • جسم خارجی در وان گیر کرده است.
  • کد خطا ال ایی نشان می دهد که موتور نمی تواند به درستی کار کند.

راه حل برطرف کردن این ارور در لباسشویی ال جی

اگر کد خطای LE روی صفحه نمایش ظاهر شد، اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. سیم برق را جدا کنید، 5 دقیقه صبر کنید و دوباره لباسشویی را روشن نمایید.
  2. هنگامی که ماشین لباسشویی خود را بیش از پر می کنید، دیگ ممکن است نچرخد زیرا موتور آن دچار فشار می شود. لباس های درون دستگاه را کم نمایید.
  3. امکان دارد سکه یا جسم دیگر در دیگ کیر کرده است. اگر قابل مشاهده است از درون دیگ بردارید. برای اینکار دستگاه را خاموش کنید و از برق در آورید بعد با انبردست قطعه اضافی را بیرون بکشید.

ارور یا خطای tCL در لباسشویی ال جی LG

ارور به این معنی است که زمان اجرای برنامه تمیز کردن دیگ یا درام فرا رسیده است.

  1. درام را خالی کرده و پودر شوینده ماشین لباسشویی یا جرم گیر را بریزید.
  2. دستگاه را روشن کنید و دکمه Tub Clean قرار دهید. اگر این گزینه را مدل دستگاه شما ندارد، به دنبال دکمه تمیز کردن دیگ celf clean بگردید و آن را فشار دهید.
  3. پیام tCL ممکن است برای چند دوره ظاهر شود. اجرای ماهانه Tub Clean با تمیز نگه داشتن اجزای داخلی دذرام از این امر جلوگیری می کند.

نحوه تمیز کردن درام

اگر کد خطای tCL روی صفحه نمایش ظاهر شد، اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا لباس یا وسایلی را از داخل درام ماشین لباسشویی خارج کرده و در را ببندید.
  2. در مرحله بعد، کشوی پودر را جلو بکشید و پودر جرم گیر، سرکه یا آب لیموی را به محفظه شستشوی دستی اضافه کنید. اگر از قرص استفاده می کنید، قرص ها را می توان به عنوان جایگزین پودر جرم گیر، مستقیماً در درام قرار داد. کشوی را ببندید و دستگاه را روشن کنید.
  3. پس از پایان چرخه تمیز کردن وان، از یک پارچه نرم برای پاک کردن درزگیر و درب استفاده کنید تا هرگونه رطوبت از بین برود. سپس درب را کمی باز بگذارید تا داخل آن خشک شود. اگر داخل آن کاملاً خشک نشود، ممکن است باعث ایجاد بوی بد یا کپک شود.

ارور یا خطای CE در لباسشویی ال جی LG

کد خطا نشان می دهد که جریان بیش از حد در مدار الکتریکی موتور وجود داشته است. ناشی از مشکل در برق، جریان کم یا افزایش برق درون دستگاه می باشد.

  1. ماشین لباسشویی را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید.
  2. دستگاه را دوباره به برق وصل کنید و سعی کنید دستگاه را اجرا کنید.
  3. اگر مشکل پا برجاست با تکنسین متخصص صحبت نمایید.

ارور یا خطای SUD در لباسشویی ال جی LG

اگر درون ماشین لباسشویی بیشتر از حد مایع یا پودر شستشو بریزید و دستگاه تشخیص دهد، این کد خطا را نمایش می دهد و باعث می شود دستگاه بیشتر شستشو را ادامه دهد تا کف از لباس خارج شود. بیش از مقدار توصیه شده، مواد شوینده اضافه نکنید. مقدار مواد شوینده استفاده شده را کاهش دهید.

ارور یا خطای Cd در لباسشویی ال جی LG

در واقع این یک کد خطا نیست، بلکه نشانگر آن است که چرخه خشک کردن کامل شده است، در واقع به معنای “سرد شدن” است که در نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود.

  1. پس از اتمام چرخه خشک کردن، باعث پایین آمدن دما دخل دستگاه می شود.
  1. هنگامی که پس از پایان چرخه خشک کردن، لباس ها را سریع از دستگاه خارج نکنید، ممکن است چین و چروک روی لباس  ایجاد شود. ویژگی خنک‌کننده به‌طور دوره‌ای بار را می‌چرخاند، دوباره مرتب می‌کند و تا 4 ساعت از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.
  1. این پیغام تا زمانی که لباس ها از دستگاه خارج نشود نمایش داده می شود یا باید دکه استاپ را فشار دهید.

ارور یا خطای FE در لباسشویی ال جی LG

کد خطا نشان می دهد که دیگ بیش ازحد از آب پر شده است. این معمولاً نتیجه خرابی شیر برقی می باشد.

  • شیر آب را ببندید
  • برای تخلیه آب محبوس شده، دستگاه را دوباره روشن کرده

ارور یا خطای tE در لباسشویی ال جی LG

کد خطا نشان دهنده یک خطای در هیتر برای گرما است که معمولاً ناشی از ترمیستور معیوب است.

  1. ده ثانیه دستگاه را از پریز در بیاورید.
  2. ماشین لباسشویی را دوباره به برق وصل کنید و دکمه پاور را فشار دهید.
  3. دستگاه را بزارید تا به اندازه ۱۵ دقیقه کار کند.
  4. هنگام تخلیه دوباره بزارید دستگاه ۱۵ دقیقه کار کند.
هزینه و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی
هزینه و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

این روزها هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در لباسشویی ال جی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می‌باشند. در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می‌توانید به راحتی از قیمت سرویس ماشین لباسشویی ال جی خود اطلاع پیدا نمایید.

نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند بیشتر یا کمتر شود که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر شما را در جریان خواهد گذاشت.

امور مالی
قطعهاجرت تعمیر
المنت4,400,000 الی 7,350,000 ریال IRR
پمپ تخلیه4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
تایمر1,200,000 الی 10,800,000 ریال IRR
کمک فنر4,850,000 الی 8,800,000 ریال IRR
لاستیک درب4,850,000 الی 10,400,000 ریال IRR
هیدرواستات2,500,000 الی 8,000,00 ریال IRR
شیربرقی3,950,000 الی 7,300,000 ریال IRR
میکروسوئیچ3,000,000 الی 8,000,000 ریال IRR
بلبرینگ10,000,000 الی 35,00,000 ریال IRR
سه نظام9,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
موتورمحاسبه بر اساس قیمت روز موتور می‌باشد.
دیگ7,000,000 الی 103,000,00 ریال IRR
شفت6,500,000 الی 10,000,000 ریال IRR
پانلبا توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
خرطومی دیگ1,900,000 الی 3,300,000 ریال IRR
درب4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
فیوزبا توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک5,300,000 الی 7,400,000 ریال IRR
برد الکترونیکیبا توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
شیشه3,800,000 الی 6,900,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,600,000 ریال IRR
نصب دوباره3,500,000 الی 4,550,000 ریال IRR
سرویس3,300,000 الی 4,950,000 ریال IRR
هزینه تعمیر لباسشویی

ویژگی‌ های تعمیرکار لباسشویی ال جی

عموماً شامل مهارت‌ها، تجربه و آشنایی با قطعات الکترونیکی و مکانیکی یخچال می‌شود. در زیر، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات مهم تعمیرکار یخچال را ذکر کرده‌ام:

  1. دانش فنی: تعمیرکار یخچال باید داشتن دانش فنی کافی در زمینه عملکرد و ساختار یخچال را داشته باشد. این شامل آشنایی با قطعات الکترونیکی و مکانیکی را داشته باشد.
  2. تجربه: تعمیرکار باید تجربه کافی در تعمیر ماشین لباسشویی داشته باشد. تجربه کار با مدل‌ها دستگاه را داشته باشد.
  3. ابزارهای لازم: تعمیرکار باید دسترسی به ابزارهای مناسب برای تعمیر و تست قطعات داشته باشد. این شامل ابزارهای الکترونیکی، ابزارهای مکانیکی، ترمومتر، مولتی‌متر و سایر وسایل مورد نیاز است.
  4. نیروی فیزیکی: تعمیر لباسشویی ال جی ممکن است شامل جابجایی و برخورداری از نیروی فیزیکی باشد. بنابراین، تعمیرکار باید بتواند با موقعیت‌های فضایی و وزن قطعات یخچال کنار بیاید.
  5. رعایت اصول ایمنی: تعمیرکار باید آگاهی کاملی از اصول ایمنی داشته باشد که حداثه ایی اتفاق نیوفتد.

لازم به ذکر است کلیه تعمیرکاران ما دارای این پنج ویژگی می‌باشند.

خدمات مجموعه اصفهان تعمیر

اکنون به خدمات که برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان تعمیر انجام میگیرد را برای شما شرح می‌دهیم تا اطلاعات مورد نطر خود را در مورد تعمیر لباسشویی ال جی  در اصفهان را کسب نمایید.

  • تعویض و عیب یابی دیگ لباسشویی ال جی در اصفهان
  • تعمیر و عیب یابی تایمر ماشین
  • برطرف نمودن مشکل تایمر لباسشویی
  • تعویض و تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض لاستیک درب لباسشویی ال جی در اصفهان
  • تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام
  • برطرف نمودن آبریزی لباسشویی
  • فروش قطعات جانبی
  • تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان
  • برطرف نمودن فیلتر
  • عیب یابی و تعویض موتور

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency LG Washing machine Repair Service in Isfahan خارج از بحث نمایندگی با ما همراه شوید.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان کجاست؟

 نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان که فروش لوازم خانگی را انجام می داد برای عهده گلدیران بود برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ال جی شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09137512192 خارج از بحث نمایندگی تماس بگیرید یا به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر مراجعه نمایید.

برای بالا بردن عمر ماشین لباسشویی چه اقداماتی لازم است؟

استفاده از شوینده های مخصوص ماشین لباسشویی، تناسب میزان لباس و ظرفیت ماشین لباسشویی از مهم ترین اقدامات افزایش طول عمر لباسشویی است.

خدمات پس از فروش ال جی کجاست؟

 برای استفاده از خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی گارانتی ال جی اصفهان می‌توانید با گلدیران با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین. 

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی چقدر می‌باشد؟

قیمت تعمیر محصولات ال جی بستگی به دستگاه و دلیل خرابی آن می‌باشد اما به طور معمول از 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

  • شماره تلفن تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com
4.8/5 - (5 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت