رده بندی یخچالهای ایرانی

رده بندی یخچالهای ایرانی

رده بندی یخچالهای ایرانی که به صورت یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی می باشد را برای شما شرح بدهیم اما قبلش بگم تمام این برندها خوب هستند بحث رقابت بین این کمپانی ها زیاده ، نمیشه کلی گفت فلان برند عالیه فلان برند بی خود. به حرف پسره خاله عمه خواهر شوهرتون توجه نکنید که انگار مدیرعامل بزرگترین مجموعه تعمیراتی رو داره .

گاها شنیده میشه خواهر شوهره میگه فلان برند آشغاله حالا دلیل چیه ایرادات الکلی، بحرحال تو هزاران دستگاه شاید یک دستگاه مورد پیدا کنه حتی بزرگترین برند های دنیا. تا حالا نشنیدین کسی از یخچال سامسونگ نناله؟؟؟ 

برندهای خوبی در ایران تولید میشه شایان ذکره هیچ کدام از این برندها ایرانیه 100 درصد نیست همشون موتوراش، برد الکترونیکیش و یه سری قطعاتش از کشور دوست 🙂 چین می آید اصلا چیزی به نام یخچال ایرانی با موتور اروپایی یا کره ایی نیست به خاطر تحریم ها.

ببینید تکنولوژی ساخت موتور یخچال نیست، شرکتهای بزرگ به ایران موتور یخچال نمیدن اگرم قاچاق بیاد که نمیاااااد قیمتش چون قاچاقه انقدر بالا میشه که برای کارخانه نمی صرفه چون قیمت تموم شدش بالا میره و نمیتونه بفروشه.
گول فروشنده ها نخورین فروشنده میخواد جنسش بفروشه خونه و ماشینش عوض کنه و یه سفر بره فرنگ.

در ضمن اکثر این کارخانجات ایرانی تا سالها گارانتی موتور دارن پس نگران نباشید.

راستی قبل شروع کنم برندها بگم تو رو خدا برادرانه میگم دنبال یخچال و کلا اجناس تو بانه یا قاچاق نرین چند وقت پیش یکی زنگ زد گفت یخچال ال جی خرابه.
منم یه تعمیرکار از مجموعه فرستادم براش بعد تعمیرکار عکس یخچال فرستاده میبینم اصلا ال جی به اون شکل شمایل یخچال نداره برندهای چینی رو روش مارک ال جی، بوش ، سامسونگ و… میزنن میفروشن جدا اعتماد نکنید. برای چند تومن ارزونتر یه عالمه پول از بین نبرین.

یا جدیدا جنس چینی میاد بندر از بندر میاد تهران. تهران روش مارک میخوره دوباره میفرستن بندر یا بانه به اسم جنس خارجی میفروشن. بعد خانواده ایرانی با ذوق میاد میگه رفتیم بانه یا بندر یخچال ای جی خریدم ارزونتر از برند ایرانی.

اخه پدره من همین یخچال بزن تو سایت آمازون ببین به دلار چقدر میشه اخه اونها مگر عاشق ما هستند ارزونتر بدن مگر اینکه جنس فیک بدن دستت.

 

رده بندی یخچالهای ایرانی
رده بندی یخچالهای ایرانی

رده بندی یخچالهای ایرانی

یخچال فریزر با عوامل های مثل کیفیت قطعات، خدمات خوب پس از فروش، پشتیبانی در صورت نیاز می‌توان رده بندی نمود. امروزه تعداد کارخانه های تولید کشور ایران بسیار زیاد می‌باشند که عبارتند از:

1- یخچال فریزر اسنوا

گروه صنعتی انتخاب در اصفهان تولید کننده این برند هست . این یخچال در میان برندهای ایرانی نوبر است . اسنوا همیشه کیفیت محصولات خود را بر کاربران ثابت نموده است . کیفیت محصولات اسنوا در میان 8 برند برتر یخچال فریزر در ایران و در مقایسه با برندهای خارجی بسیار مطلوب بوده و از ویژگی‌های فوق العاده‌ای نیز برخوردار است . مصرف انرژی در یخچال‌های اسنوا در سطح خوبی قرار داشته و در ردیف یخچال‌های کم مصرف قرار دارد . ظرفیت این یخچال‌ها در حدود 440 لیتر بوده و یخچالی جادار است . از ویژگی‌های مطلوب آن می‌توان به سیستم بدون برفک، سرمایش هوشمند، فیلتر ضد بو، یخساز اتوماتیک، گردش هوای سه بعدی و.. . اشاره نمود . به طور کلی یخچال خوب و با کیفیتی بوده و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است

قیمت یخچال اسنوا اینجا کلیک کنید .

2- یخچال فریزر دوو

این برند هم مثل برند اسنوا از تولیدات گروه صنعتی انتخاب در اصفهان هست. ابتدا با لیسانس کره راه اندازی شد اما امان از تحریم ها که رئیس جمهور اون دوره گفتن کاغذ پاره است و همکاری قطع شد. یخچال فریزرهای دوو مجهز به سیستم مصرف انرژی کم هستند . به طور کلی کمپرسور‌های به کار رفته در این یخچال‌ها بسیار مصرف کمی داشته و دارای قابلیت کنترل رطوبت نیز هست . علاوه بر این یخچال‌های دوو دارای سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند برای گردش هوای سه بعدی هستند . شما می‌توانید از سیستم مدیریت مصرف نیز در زمانی که منزل نیستید استفاده کنید . به طور کلی کیفیت این یخچال‌ها در میان 8 برند برتر یخچال فریزر در ایران قرار گرفته و به عنوان یخچال هایی با کیفیت عالی شناخته می‌شوند . قیمت یخچال‌های دوو نیز نسبت به یخچال‌های سامسونگ پائین تر بوده و میزان رضایت خریداران آن مطلوب است .

برای قیمت یخچال دوو اینجا کلیک کنید

3- یخچال فریزر امرسان

نیازی نیست برای خرید یخچال یا دیگر لوازم خانگی راه دوری برویم . برندهای ایرانی مطرحی نیز هستند که دارای کیفیت فوق العاده‌ای بوده و از نظر کیفیت با برندهای خارجی برابری می‌کنند . امرسان یکی از برندهای ایرانی یخچال فریزر است . این برند از سال 1360 تاکنون در تولید انواع یخچال فریزر فعالیت دارد . در ساخت یخچال‌های امرسان از تکنولوژی مدرنی استفاده شده است و این یخچال دارای سیستم هایی مشابه با یخچال‌های خارجی است . اکثر افرادی که از برند امرسان خرید می‌کنند اصولا از خرید خود راضی هستند . این یخچال دارای برچسب انرژی مطلوب بوده و یخچال کم مصرف است . برای خرید یخچال با کیفیت با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم امرسان را در خاطر داشته باشید .

بیشتر بخوانید: رفع بوی داخل یخچال

4- یخچال فریزر هیمالیا

یخچال‌های هیمالیا با مدل‌های دوقلو بیشتر معروف هستند . اما این بدان معنا نیست که مدل‌های دیگری در این برند به تولید نرسیده است . اگر به دنبال یک یخچال با دوام با مصرف انرژی پائین و مهم تر از همه کم قیمت هستید، هیمالیا بهترین انتخاب است . این یخچال به راحتی 10 تا 15 سال برای شما کار خواهد کرد . در میان 8 برند برتر یخچال فریزر در ایران این یخچال بسیار پر طرفدار بوده و سایر افرادی که از این برند خرید کرده اند از خرید خود بسیار راضی هستند . از ویژگی‌های مطلوب آن می‌توان به سیستم گردش هوای یکنواخت، کنترل الکترونیکی هوشمند، سیستم عیب یابی هوشمند و فیلتر تصفیه هوا اشاره نمود .

5- یخچال فریزر الکترواستیل

حتما همه شما با این برند آشنایی دارید . الکترواستیل نیز در ردیف یخچال‌های با کیفیت ایرانی قرار داشته و به عنوان 8 برند برتر یخچال فریزر در ایران معرفی می‌شود . این یخچال به عنوان یک یخچال به نسبت کم مصرف قرار دارد . شکل ظاهری این یخچال نیز خوب بوده اما دارای ظرفیتی کم است . از ویژگی‌های مثبت یخچال الکترواستیل می‌توان به سیستم ضد برفک آن اشاره نمود . همچنین لازم به ذکر است یخچال الکترواستیل از لاستیک دور درب ضد باکتریایی برخوردار بوده و از نظر کارکرد صدای بسیار کمی تولید می‌کند . همچنین دارای سیستم انجماد سریع است.

بیشتر بخوانید: مشکلات یخچال الکترواستیل دوقلو

6- یخچال فریزر پارس

عملیات ساخت و تاسیس شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در سال ۱۳۵۴ آغاز شد و پس از گذشت پنج سال عملیات عمرانی، در سال ۱۳۵۹ خط تولید این شرکت به بهره برداری رسید. تولیدات این شرکت از ابتدا مبتنی بر کیفیت محصول و جذب رضایت مشتری بود؛ این شرکت تولیدی در سال‌های اولیه ۲ نوع محصول یخچال و فریزر ۱۲ فوت تولید می‌کرد و در سال ۱۳۸۱ ضمن شناسایی نیازهای تازه مشتریان در جهت بهبود مستمر محصولات خود در ساختار کیفی و ظاهری محصولات تغییراتی ایجاد کرد. انصافا تولید خوبی هست خدایش یخچال خونه نگارنده این مقاله یخچال دو قلو پارس هست من که راضیم خدا راضی باشه

7- بُست Bost

برند بُست هم سومین تولید کننده گروه صنعتی انتخاب کنار اسنوا و دوو هست ( خدا خیرشون بده اسمش سخته و به شونصد مدلش میشه خوندش ) و فقط یخچال دو طبقه میزنه . خوبه هست به نظر یخچال خوبیه اگر نمیخواین پول برند بدین. چون یه سری به خاطر برندشون پول زیاد میگیرن.

امروزه برندهای دیگر مثل دیپوینت، جی پلاس، سام، پاکشوما و…. در بازار نیز موجود می‌باشد که چند سالی است تولید می‌شود که بع دلیل عدم عمر بالای تولید کارخانه ها نمی‌توان در مورد کیفیت آنها نظر داد.

جمع بندی

یخچال یکی از نیازهای زندگی ‌می‌باشد که خرابی آن مشکلات زیاد رقم می‌زند بنابراین کسانی که می‌خواهند یخچال خریداری کنند دنبال یک یخچال با کیفیت می‌بلاشد تا عمر بالایی داشته باشد. یخچال فریزری که قطعات با کیفیت داشته باشد و دیر خراب شود همچنین دارای گارانتی خدمات پس از فروش باشد که در صورت نیاز بتوانید سریع از پشتیبانی آن استفاده نمود.

سوالات متداول

چه کارخانه های ایرانی یخچال فریزر تولید می‌کنند؟

کارخانجات مانند اسنوا، دوو، امرسان، الکترواستیل، امرسان، پاکشوما، جی پلاس و… از مهمترین تولیدات داخل کشور می‌باشند.

چه ملاکهایی برای انتخاب یخچال باید در نظر گرفت؟

کیفیت قطعات داخلی یخچال فریزر و بدنه همچنین خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عوامل می‌باشد که باید در نظر گرفت چون ممکن است نیاز به سرویس داشته باشید.

4.1/5 - (17 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

14 دیدگاه دربارهٔ «رده بندی یخچالهای ایرانی»

  1. یخچال هیمالیا خریدم دوتا شلنگ پشت داره که چند روز یکبار باید ظرف پرشده رو خالی کنم . چندروز یکبارهم خروجی برفک بسته میشه کف فریزر آب یخ میزنه باید بکنیم سروصداهم زیاد داره . مشکل اداره استاندارد که بی خود مجوز تولید میده . پول جنس ایرانی بدی فقط حقه وکله هست

  2. قیمت یخچال ایرانی ارزان در بازار به دلیل تولید داخلی و کاهش واردات قابل مشاهده است. این امر به دانش افزایش قدرت تولید بشری می‌افزاید و اقتصاد کشور را حمایت می‌کند. از خرید ایرانی حمایت کنیم و از تکنولوژی ملی بهره‌برداری کنیم

  3. سلام بنده یخچال فریزر امرسان خریدم چهار ماه پس از نصب آن چراغ درجه حرارت فریزر آن که روی منفی۱۷ تنظیم کرده بودن شروع به چشمک زدن کرد که خبرشون دادیم گفتن می‌آییم و نیامدن دوسه ماه طول کشید بیزار شدیم از بس زنگ زدیم کم کم سرد هم نمی کرد اومدن و بردش رو باز کردن و بردن بعد چند روز آوردن بستن ولی بعد از چند دقیقه که رفتن باز دوباره چشمک زد که گفتن بعد از ۴۸ ساعت برطرف میشه ولی چند روز گذشته گاه گاهی چشمک میزنه و باز وامیسته لطفا راهنمایی کنید نمی دونم این برند تعریفی فقط واسه ما این جور دراومد یا… در ضمن لاستیک زه در هم از اول تا خورده بود که گفتیم نمایندگی گفت اشکال نداره حالا که خیلی اصرار کردیم یک کارت بانکی گذاشت لای در گفتن خودتون ۱۵ دقیقه سشوار بگیرید بعد خوب میشه واقعا خدمات پس از فروش همینه؟!!!! قوچان زندگی می کنم ببخشید طولانی شد

  4. سلام کسی یخچال دو قلو بست مدل Blf200 11 BRF 20011 داره؟میتونید راهنماییم کنید؟قسمت کشوی میوه ها دکمه تنظیم دما نداره،آیا میوه و سبزیجات خراب نمیشه؟و سوال کلی اینکه از نظر موتور ،بدنه و بازدهی جواب گوی خوبی هست؟

    1. با سلام حقیقتا اطلاع ندارم اما فکر کنم در حد الکترواستیل می باشد

  5. خدا ان شالله گرفتاری نگارنده رو برطرف کنه، یخچال ساید دیپوینت خریدم واقعا بی کیفیته از اب سردکن فقط به عنوان شیراب بچگونه میشه استفاده کرد اصلا خنک نمیکنه فیلترهاش هم عمر یک ساله داره و هزینه تعویضش درحال حاضر دومیلیونه یعنی هرسال ملت قشنگ تیغ میزنن حجمش هم از یخچال های قدیمیم خیلی کمتره

  6. با سلام در یخچال فریزر هایی که تو بازار ایران می بینید بهترین مارک دوو است و بس خیلی عالیه.

  7. یخچال فریزر HEGZAN.. هگزان خریدم اندازه قیمتش خرجش کردم بعد ازدوسال تو انباری کمد ابزار کردم لطفا گول ارزانی نخورید واین نوع آشغالها رو نخرید

  8. لطفأ از محصولات الکتروااستیل اصلأ نخرید. یخچال خریدم به شدت بوی نفت میده که هیچ، از سرو صداش یا باید خامو‌شش کنم یا نخوابم. گارانتیش یعنی یه تعمیرکار بی ادب میان خونتون یه دقیقه صبر نمیکنن موتور یخچال کارکنه تا عیبشو بفهمن و هیچکاری هم نمیکنن و با دادو بیداد ۱۰۰ تومن پولم ازت میگیرن بنام ایاب ذهاب تو شهرستانی که بیشترین پول آژانسش ۱۰ تومنه و میرن بعدم زنگ میزنی به مرکزشون هیچ کار مؤثری نمیکنن. گارانتیش افتضاحه و تعمیرکارهاش بسیار بی ادب و طلبکار. بهترین راه برای نداشتن اینجور دردسرها اینه که ازشون خرید نکنیم.

  9. سلام.هرکسی یخچال فیلور بخره یعنی پول بی زبونش رو دور ریخته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت