مشکلات یخچال امرسان

مشکلات یخچال امرسان، اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که رایج ترین مشکلات یخچال امرسان چیست؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. چندین موضوع وجود دارد که نیاز به توجه شما دارد.

مشکلات یخچال امرسان

امرسان یک برند درجه یک در صنعت لوازم خانگی است. اما اخیراً خریداران آنها با مشکلات مختلفی روبرو هستند. بنابراین، قبل از اینکه روی این برند حساب کنید، باید مشکلات یخچال امرسان را بررسی کنید تا از ایجاد مزاحمت جلوگیری کنید.

لیست 4 مشکل یخچال امرسان

برای آشنایی با تمام مشکلات یخچال های امرسان و نحوه عیب یابی آنها به خواندن ادامه دهید.

1. یخ ساز یخچال امرسان کار نمی کند

امرسان ظاهراً درگیر یک نبرد حقوقی بر سر یخ سازهای بی کیفیت خود است. بسیاری از صاحبان خانه ها با کیفیت یخ سازها مشکل دارند و در انجمن های مصرف کنندگان و نظرسنجی های رسانه های اجتماعی از آن شکایت کرده اند.

در اینجا مشکلات یخ ساز زیر توسط مالکان گزارش شده است.

  • نشت آب از زیر سینی های یخچال امرسان
  • کریستال‌های یخ، چکیدن قطرات آب در زیر یخساز تشکیل می‌شوند.
  • یخساز گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند، احتمالاً در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیش از حد یخ زده است این در حالی هست که در برخی موارد اصلا یخ نمی زند و صاحبان خانه باید خودشان یخ اضافی را در یخچال قرار دهند.
  • یخچال امرسان به هیچ وجه یخ زدایی نمی کند. یخ سازها در قالب‌های بزرگ یخ منجمد می سازند. برخی از صاحبان خانه ها از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز یخچال امرسان استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان در اصفهان

2. فساد مواد غذایی به دلیل یکنواخت نبودن دما

در کنار سایر مشکلات رایج یخچال امرسان، میتوان از یخچال های امرسان یکنواخت نبودن سردی دما باعث بد شدن نام این برند شده اند. ترموستات یخچال امرسان که وظیفه کنترل دما را دارد زود به زود خراب می شود.

بنابراین، متغییر بودن دما در یخچال فریزر امرسان این پتانسیل را دارد که غذای شما را درون دستگاه خراب کند. نگهداری مواد غذایی در دمای بالای 40 درجه فارنهایت خطر آلودگی مواد غذایی را در بر دارد.

چگونه می توانید بررسی کنید که یخچال شما دما و خنکی لازم را دارد؟

اگر از خنکی یخچال مطمئن نیستید، باید کارهای زیر را انجام دهید تا مواد غذایی خود را از رشد باکتری های خطرناک که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، حفظ کنید.

  • کنترل دمپر هوا را بررسی کنید. اگر دمپر یخچال شکسته است آن را تعویض کنید زیرا هوای گرم زیادی وارد یخچال می شود و باعث ایجاد رطوبت و در نهایت یخ زدن بیش از حد یخچال می شود.
  • ترمیستور را با استفاده از مولتی متر بررسی کنید. مقاومت ترمیستور باید همراه با دمای یخچال تغییر کند. اگر اینطور نیست، ترمیستور را تعویض کنید، زیرا فن و کمپرسور را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود یخچال خیلی سرد شود تا مواد غذایی داخل یخچال منجمد شوند.
  • برد کنترل دما را از نظر نقاط لحیم کاری آسیب دیده بررسی کنید. اگر برد آسیب دیده یا سوخته است، باید آن را تعویض کنید.
  • ترموستات کنترل دما را از پایین ترین تا بالاترین نقطه بررسی کنید و منتظر صدای شبیه کلیک باشید. اگر صدای کلیک شنیده نمی شود، از یک مولتی متر برای تست ثبات ترموستات استفاده کنید. در صورت عدم ثبات دما آن را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان در اصفهان

3. یخچال امرسان یخ زدایی نمی کند

عدم یخ زدایی دستگاه باعث ناراحتی و ایجاد مشکل زیادی در بین خریداران یخچال امرسان شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که یخچال آنها اصلا یخ زدایی نمی کند.

آنها مجبورند از گرما برای ذوب کردن یخ منجمد تشکیل شده روی کویل های اواپراتور استفاده کنند، که مسئول گردش هوای سرد در یخچال امرسان هستند.

اگر مجموعه یخ زدایی یخچال امرسان به درستی کار نکند، یخ زدگی بیش از حد روی سیم پیچ های ایجاد می شود و جریان هوا را محدود می کند که باعث می شود یخچال امرسان خنک نکند.

چرا یخچال امرسان یخ زدایی نمی کند ؟

هیتر المنت یخچال را با یک مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا گرمای کافی به کویل های اواپراتور برای ذوب شدن یخ جمع شده می دهد یا خیر. اگر جایگزین آن نشود

4. یخچال امرسان خنک نمی شود

این یکی دیگر از مشکلات یخچال امرسان است. بسیاری از مصرف کنندگان از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشتند که در نهایت منجر به علت سرد نکردن یخچال امرسان می شود.

تعمیرات یخچال فریزر امرسان در اصفهان
نمایندگی یخچال فریزر امرسان در اصفهان

دلیل سرد نشدن یخچال امرسان به شرح زیر است:

  • یخ زدگی روی سیم پیچ های اواپراتور ایجاد می شود
  • فن اواپراتور یخ زد
  • هیتر یخ زدایی کار نمی کند
  • سنسور دما یا ترمیستور معیوب است
  • خرابی ترموستات یخ زدایی

موارد زیر رایج ترین مشکلات یخچال  درب فرانسوی امرسان هستند:

  • نشتی آب یخچال
  • یخ ساز خراب
  • نوسان دما
  • درهای نامناسب
  • یخچال صدای بلندی می دهد
  • برای طول عمر مورد اعتماد نیست

نتیجه:
در این مقاله اصفهان تعمیر، ما رایج ترین مشکلات یخچال امرسان را مورد بحث قرار داده ایم تا به شما در رفع آنها کمک کنیم.

بدون شک امرسان یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است. بسیاری از خریداران امرسان در انجمن های مختلف مشتریان، به ویژه در مورد یخچال های درب فرانسوی، از تعدادی از مسائل شکایت کرده اند.

اگر قبلاً یخچال امرسان خریداری کرده اید و با آن مشکل دارید. در این صورت، باید با نمایندگی تعمیرات امرسان تماس بگیرید تا خدماتی را برای کمک به شما در حل مشکل درخواست کنید.

مزایا و معایب یخچال امرسان

مزایا و معایب یخچال امرسان را در این مقاله سعی شد به معایب یخچال امرسان پرداخته بشه که برای یخچال ساید امرسان ، دوقلو و بالا پایین اشاره کرد.

 
مشکلات یخچال امرسان چیست؟

یخچال های امرسان تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل ها مانند نشتی آب، نامرتب بودن درب ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخ ساز دارند. 

عمر یخچال های امرسان چقدر است؟

به طور متوسط، یک یخچال امرسان می تواند تا 15 سال عمر کند. پس از آن، شروع به افزایش هزینه تعمیر شما می کند. با این حال، طول عمر به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

4.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

6 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات یخچال امرسان»

  1. من هم از خرید یخچال امرسان بی نهایت پشیمانم. ای کاش این محصول بی خاصیت ، پر هزینه و بدرد نخور را نخریده بودم .
    سازندگان این یخچال باید پاسخگو باشند . حق الناسی که به گردنشان هست را چطور می تونند جبران کنند ؟ حرومشون باشه

  2. من چند ماهه ساید امرسان گرفتم و از زیر درب فریزر هرروز چندین بار آب میریزه و هرروز تمام فرشم و خیس میکنه…
    با نمایندگیش زنگ زدم میگه ۲۴ ساعت خاموش کنید درست میشه بعد از ۲۴ ساعت دو باره همون آش و همون کاسه دوباره تماس گرفتم میگه ۴۸ یاعت خاموش کنید…
    درست نشد هیچ زیر یخچال هم زنگ زده..
    بخدا میدونستم اینجوریه عمرا امریان میخریدم…
    کلی پول یاید دادیم هرروز دردسر داریم..
    الانم به هر کی زنگ میزنم کسی جوابگو نیست

  3. با سلام برخورد همه پرسنل خوبن اما یخچال صدای زیادی داره مخصوصا فریزر انگاه یه خاور داخل اشپز خونه کار میکنه

    1. سلام و درود احتمال موتور یا فن موتور مشکل داشته باشه یه تکنسین مراجعه کنید

  4. سلام من یخچال فریزر امرسان تعیه کرد هام .افتضاح است .همیشه مواد غذایی درون فریزر بوی نامطبوعی می گیرد و گاها اصلا نمیتوان دوباره از ان ماده غذایی استفاده کرو .باعث تاسف است واقعا

  5. محصولی که خریداری کردیم یه یخچال فریزه.کاملا بی کیفیت هست تواین یکسال از راضی نیستم از محصولتون.از همه بدتر اصلا پرسنل خوبی ندارید در پاسگویی کاملا نامحترم و بی ادب صحبت میکنن.من تواین ده روز دوبار با نمایندگی تماس گرفتم بابت خرابی یکبار که اشتباها خرابی لوگو ثبت کردن وبار دوم هم که اصلا ثبت نشده بود.از همه بدتر با اوپراتوری که برای تعمیر باید بیاد برای تعمیر جواب سربالا میدهند و آدم رو میپیچونن.
    واقعا متاسفم که باعث میشوید ما به محصولات ایران و پشتیبانی و تعمیر کارهایشان کاملا بی اعتماد بشیم.
    در نهایت بعداز ده روز خرابی یخچال من وخراب شدن تمام چیزاهایی که درون یخچال بوده مجبور شدم تعمیرکاره دیگری از محل بیاورم و یخچال رو تعمیر کنم و هرینه اضافی برای من داشته باشه.با اینکه هنوز یه قول خودتون یخچال من گارانتی داشت.
    واقعا متاسفم برای برخوردهای بی ادبانه شما.و متاسفم از خرید خودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت