مشکلات یخچال ایران شرق

مشکلات یخچال ایران شرق

مشکلات یخچال ایران شرق، اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که رایج ترین مشکلات یخچال ایران شرق چیست؟ خوب، شما به جای درست آمده اید. چندین موضوع وجود دارد که نیاز به توجه شما دارد.

مشکلات یخچال ایران شرق

ایران شرق یک برند درجه یک در صنعت لوازم خانگی است. اما اخیراً خریداران آنها با مشکلات مختلفی روبرو هستند. بنابراین، قبل از اینکه روی این برند حساب کنید، باید مشکلات یخچال ایران شرق را بررسی کنید تا از ایجاد مزاحمت جلوگیری کنید.

لیست 4 مشکل یخچال ایران شرق

برای آشنایی با تمام مشکلات یخچال های ایران شرق و نحوه عیب یابی آنها به خواندن ادامه دهید.

1. یخ ساز یخچال ایران شرق کار نمی کند

ایران شرق ظاهراً درگیر یک نبرد حقوقی بر سر یخ سازهای بی کیفیت خود است. بسیاری از صاحبان خانه ها با کیفیت یخ سازها مشکل دارند و در انجمن های مصرف کنندگان و نظرسنجی های رسانه های اجتماعی از آن شکایت کرده اند.

در اینجا مشکلات یخ ساز زیر توسط مالکان گزارش شده است.

  • نشت آب از زیر سینی های یخچال ایران شرق
  • کریستال‌های یخ، چکیدن قطرات آب در زیر یخساز تشکیل می‌شوند.
  • یخساز گیر کرده و به سختی جدا می‌شوند، احتمالاً در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیش از حد یخ زده است این در حالی هست که در برخی موارد اصلا یخ نمی زند و صاحبان خانه باید خودشان یخ اضافی را در یخچال قرار دهند.
  • یخچال ایران شرق به هیچ وجه یخ زدایی نمی کند. یخ سازها در قالب‌های بزرگ یخ منجمد می سازند. برخی از صاحبان خانه ها از بخارشوی یا سشوار برای آب کردن یخ ساز یخچال ایران شرق استفاده می کنند.

2. فساد مواد غذایی به دلیل یکنواخت نبودن دما

در کنار سایر مشکلات رایج یخچال ایران شرق، میتوان از یخچال های ایران شرق یکنواخت نبودن سردی دما باعث بد شدن نام این برند شده اند. ترموستات یخچال ایران شرق که وظیفه کنترل دما را دارد زود به زود خراب می شود.

بنابراین، متغییر بودن دما در یخچال فریزر ایران شرق این پتانسیل را دارد که غذای شما را درون دستگاه خراب کند. نگهداری مواد غذایی در دمای بالای 40 درجه فارنهایت خطر آلودگی مواد غذایی را در بر دارد.

چگونه می توانید بررسی کنید که یخچال شما دما و خنکی لازم را دارد؟

اگر از خنکی یخچال مطمئن نیستید، باید کارهای زیر را انجام دهید تا مواد غذایی خود را از رشد باکتری های خطرناک که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند، حفظ کنید.

  • کنترل دمپر هوا را بررسی کنید. اگر دمپر یخچال شکسته است آن را تعویض کنید زیرا هوای گرم زیادی وارد یخچال می شود و باعث ایجاد رطوبت و در نهایت یخ زدن بیش از حد یخچال می شود.
  • ترمیستور را با استفاده از مولتی متر بررسی کنید. مقاومت ترمیستور باید همراه با دمای یخچال تغییر کند. اگر اینطور نیست، ترمیستور را تعویض کنید، زیرا فن و کمپرسور را فرا می‌گیرد و باعث می‌شود یخچال خیلی سرد شود تا مواد غذایی داخل یخچال منجمد شوند.
  • برد کنترل دما را از نظر نقاط لحیم کاری آسیب دیده بررسی کنید. اگر برد آسیب دیده یا سوخته است، باید آن را تعویض کنید.
  • ترموستات کنترل دما را از پایین ترین تا بالاترین نقطه بررسی کنید و منتظر صدای شبیه کلیک باشید. اگر صدای کلیک شنیده نمی شود، از یک مولتی متر برای تست ثبات ترموستات استفاده کنید. در صورت عدم ثبات دما آن را تعویض کنید.

3. یخچال ایران شرق یخ زدایی نمی کند

عدم یخ زدایی دستگاه باعث ناراحتی و ایجاد مشکل زیادی در بین خریداران یخچال ایران شرق شده است. بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که یخچال آنها اصلا یخ زدایی نمی کند.

آنها مجبورند از گرما برای ذوب کردن یخ منجمد تشکیل شده روی کویل های اواپراتور استفاده کنند، که مسئول گردش هوای سرد در یخچال ایران شرق هستند.

اگر مجموعه یخ زدایی یخچال ایران شرق به درستی کار نکند، یخ زدگی بیش از حد روی سیم پیچ های ایجاد می شود و جریان هوا را محدود می کند که باعث می شود یخچال ایران شرق خنک نکند.

چرا یخچال ایران شرق یخ زدایی نمی کند ؟

هیتر المنت یخچال را با یک مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا گرمای کافی به کویل های اواپراتور برای ذوب شدن یخ جمع شده می دهد یا خیر. اگر جایگزین آن نشود

4. یخچال ایران شرق خنک نمی شود

این یکی دیگر از مشکلات یخچال ایران شرق است. بسیاری از مصرف کنندگان از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشتند که در نهایت منجر به خنک نکردن یخچال ایران شرق می شود.

دلیل سرد نشدن یخچال ایران شرق به شرح زیر است:

  • یخ زدگی روی سیم پیچ های اواپراتور ایجاد می شود
  • فن اواپراتور یخ زد
  • هیتر یخ زدایی کار نمی کند
  • سنسور دما یا ترمیستور معیوب است
  • خرابی ترموستات یخ زدایی

موارد زیر رایج ترین مشکلات یخچال  درب فرانسوی ایران شرق هستند:

  • نشتی آب یخچال
  • یخ ساز خراب
  • نوسان دما
  • درهای نامناسب
  • یخچال صدای بلندی می دهد
  • برای طول عمر مورد اعتماد نیست

نتیجه:
در این مقاله اصفهان تعمیر، ما رایج ترین مشکلات یخچال ایران شرق را مورد بحث قرار داده ایم تا به شما در رفع آنها کمک کنیم.

بدون شک ایران شرق یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است. بسیاری از خریداران ایران شرق در انجمن های مختلف مشتریان، به ویژه در مورد یخچال های درب فرانسوی، از تعدادی از مسائل شکایت کرده اند.

اگر قبلاً یخچال ایران شرق خریداری کرده اید و با آن مشکل دارید. در این صورت، باید با نمایندگی تعمیرات ایران شرق تماس بگیرید تا خدماتی را برای کمک به شما در حل مشکل درخواست کنید.

مزایا و معایب یخچال ایران شرق 

مزایا و معایب یخچال ایران شرق را در این مقاله سعی شد به معایب یخچال ایران شرق پرداخته بشه که برای یخچال ساید ایران شرق، دوقلو و بالا پایین اشاره کرد.

 

 

مشکلات یخچال ایران شرق چیست؟

یخچال های ایران شرق تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل های درب فرانسوی مانند نشتی آب، نامرتب بودن درب ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخ ساز دارند. در سال 2017، شکایتی علیه ایران شرق به دلیل ساخت یخ سازهای نامرغوب مطرح شد.

عمر یخچال های ایران شرق چقدر است؟

به طور متوسط، یک یخچال ایران شرق می تواند تا 15 سال عمر کند. پس از آن، شروع به افزایش هزینه تعمیر شما می کند. با این حال، طول عمر به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

4.2/5 - (10 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

10 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات یخچال ایران شرق»

  1. سلام ازهمین هفته اول که خریدم یک صدای وحشناک فریزاون می ده الانم اصلافریزرسردنمی کنه وداخلشمثل کویرگرمه لطفاراهنمایی کنیدچکارکنم ازمن دوقلا یخچال وفریزرجداهست یخچالش فعلا خنکیش خوبه ولی فریزراصلا نمایندگی وگارانتی هم خوب پاسخگونیستن لطفاکمک وراهنمایی ۴۱میلیون خریدمش وازخرابی فریزرنگرانم

  2. چند وقتی هست یخساز یخ نمی اندازد وموقع چرخش تق تق میکند گیر داره یعنی چرخش یخسازش خرابه راهکارش چیه مجیور شدم آبش قطع کنم ویخساز غیر فعال کردن

  3. بشدت فریرز یخ میزنه، یخ ساز از کار افتاده و اینکه جدیدا هشدار F1 بجای درجه دمای فریزر نمایان شده که اصلا توی دفترچه یا جای دیگه هم اعلام نشده مشکل چیه

  4. اصلا از یخچال دوقلو ایران شرق راضی نیستم هنوز نخریده یه صداهایی نصف شب در میاره علاوه براون یه ماه به تعمیر کار مثلا نمایندگی زنگ می زنیم جواب نمیده نمایندگی های این یخچالها هم عین خود یخچال کار میکنن

  5. یکساله یخچال فریز فری جنرال تولید ایرانشرق دارم چند هفته ست که فریزر در طول روز صدای سه تق پشت سر هم میده مرتب هم تکرار میشه نمیدونم چیکار کنم!؟؟؟؟ میشه اگر میتونید کمکم کنید!؟

    1. با سلام صدای تق تق می تواند دلایل زیر باشد
      صدای تق تق
      خرابی موتور
      ایراد در رله اورلود

  6. زیادی بدرد بخور نیست . در تهران به هر تعمیر کاری و نمایندگی هم زنگ زدم فایده نداشت . من زیاد ایران شرق را پسند نمیکنم در کل

  7. 7ساله یخچال فریزر دوقلو ایران شرق دارم و خیلی راضی م. فقط اون اوایل کمی صدا داشت که از نمایندگی اومدن و گفتن مدتی طول میکشه که صداش بیفته و باید یک ماهی ثابت باشه تا گازش ته نشین بشه و واقعا درست شد.
    از معایب گفته شده دربالا فقط یخ زدگی زیر اخرینکشوی فریزر رو داره که قابل چشم پوشیه

  8. اشغال ترین یخچاله به هیچ عنوان نخرید خدمات هم نداره زنگ زدم نمایندگی جواب درست نمیدن الان چند هفتست منتظر تعمیر کارم نمیاد میگن اگه یخچالتون بالای یک ماهه که تو برق زدین شامل گارانتی نمیشه باید هزینه برا تعمیر بدین گارانتی اصلا نداره هرگز هرگز هرگز نخرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت