علت سرد نکردن یخچال سامسونگ

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ یکی از مشکلاتی می باشد که اکثر خانواده هایی که یخچال سامسونگ سامسونگ دارند هر چند مدت یکبار به آن برخورد میکنند که در یخچال سامسونگ یا فریزر سامسونگهای ساید بای ساید سامسونگ  این مشکل بیشتر دیده می شود

این مشکل به این صورت است که یخچال سامسونگ عالی دارد خنک میکند  اما فریزر سامسونگ گرم است و یا برعکس آن که فریزر سامسونگ مثل ساعت کار میکند و یخچال سامسونگ انگار کویر لوت می باشد.

برای تعمیر در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، کرج، تبریز، همدان 09395484060 مجموعه بزرگ تعمیراتی نمایندگی مرکزی تماس بگیرین.

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ

علت سرد نکردن یخچال سامسونگ : یخچال سامسونگ و یا فریزر سامسونگ یکی از وسایلی هستند که خرابی آن استرس به خانم خانواده میاندازد.

چون وسایل درون یخچال سامسونگ هر لحظه با گرم شدن بیشتر، یخش آب میشود و مواد غذایی رو به خرابی می رود.

در همین حال خانم خونه به تکاپو می افته تا مشکل یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ خود را بر طرف کنه . به اصطلاح تعمیر کار یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ تماس برقرار کنه.

یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد

از این رو ما بنا کردیم این مقاله خوب را راجب  یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد رو بنویسیم تا شما را دراین مواقع راهنمایی کند.

با ما تا پایان این مقاله یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ همراه باشید.

یخچال گرمه فریزر سرد

علت گرم شدن داخل یخچال سامسونگ یا فریزر سامسونگ سامسونگ چیست؟

هنگامی که یک بخش یخچال سامسونگ  – فریزر سامسونگ درست کار نمی‌کند، اولین چیزی که از ذهنمان عبور میکند خراب شدن و نیاز به تعمیر پیدا کردن یکی از قطعات است.

که این فکر کاملا میتواند درست باشد و یا شایدم یک مساله خیلی ساده باعث بروز جنین مشکلی شده است

در زیر چندین موارد که میتواند باعث یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد شما شده باشد را بیان میکنیم:

تنظیم درجه دمای یخچال سامسونگ یا فریزر سامسونگتان به مشکل خورده

شاید برایتان جالب باشد اما دمای یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ باید مرتبا با تغییر فصول تنظیم شود

بدین ترتیب که در زمستان درجه دمای 3 یا 4 درجه برای یخچال سامسونگ در نظر بگیرید و این درجه را در تابستان 1 یا 2 درجه‌ی سانتی‌گرا قرار دهید.

پر بودن بیش از حد یخچال سامسونگ 

پر بودن تا خرخره یکی از مسایلی است که باعث میشه دمای درون یخچال سامسونگ گرم بشه  تا هوای سرد کمتری توانایی تولیدش باشد  و یا راه تحرک هوا و هواسازی خنک را مسدود کرده باشد که نگزارد یخچال سامسونگ بی نوا نفسی چاق کند.

لطفا دریچه های تنفسی یخچال سامسونگ بی نوا را را باز کنید تا مشکل یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد حل شود.

تعمیر یخچال سامسونگ 

گاهی مخصوصا نو عروسان عزیز در یک اشپزخانه کوچک اندازه یه فروشگاه با 50 سال سابقه جهیزیه می اورند در یه اشپزخانه 2 در 2 اونم در این گرانی .

بابا بخدا بیخیالِ این چشم هم چشمی بشین . بعد انقدر این دور یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ عزیز رو پر میکنند که یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ نمیتواند نفس بکشد

و یا برای اینکه داخل اشپزخانه فضا بیشتری باشد انقدر این یخچال سامسونگ گرامی را به دیوار میپسبانند که خدا میداند.

بیشتر بخوانید : راههای تشخیص سوختن موتور

  • خرابی لاستیک درِ یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ

لاستیک دور در یخچال سامسونگ اگر خوب نچِسبه باعث بیرون رفتن سرما و امدن گرما داخل یخچال سامسونگ میشه

فقط فرقش اینه این لاستیک وقتی خراب شد باید عوضش کرد اما دهان مبارک رو نمیشه.

برای تست یه کاغذ بین اهن ربا و در  بزارین و در را ببنید کاغذ رو بکشید این کاغذ باید با اصطحکاک بیرون بیاد.

علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ
علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ

علت خنک نشدن یخچال سامسونگ

علت خنک نشدن یخچال سامسونگ را شرح میدهیم در صورتی که همه موارد بالا برای یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ شما درست بود یکی از موارد زیر یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ شما خراب می باشد این اجزا مثل قلب ، مغز ، دل روده شماست خواننده عزیز :» ( علت خنک نشدن یخچال سامسونگ )

  • المنت اواپراتور
  • فن اواپراتور
  • دمپر یخچال سامسونگ
  • سنسور
  • برد کنترل دما فریزر سامسونگ
  • قطعات دیفراست
  • برد الکترونیکی اصلی

در ادامه مقاله با بعضی از مشکلات که در این قطعات رخ میدهد صحبت خواهیم

چرا فریزر سامسونگ خنک هست اما یخچال سامسونگ نیست

ما تعمیرکاران حکم پزشک داریم اما برای لوازم خانگی مثل مشکلی که یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا علت خنک نشدن یخچال سامسونگ . اینا مشکلاتی هستند که مردم گرانقدر دارن در باب یخچال سامسونگ.

همون جور که پزشک وسایل داره و میزاره رو قبلتون ما هم وسایل داریم میزاریم رو قلبشون البته قلب یخچال سامسونگ

دمای یخچال سامسونگ بالاست (یعنی گرمست) و فریزر سامسونگ همچنان سرد باشد( یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد ) .

المنت اواپراتور:

کار المنت یا هیتر اواپراتور یخ‌زدایی اواپراتور است اگر این المنت مشکلی براش پیش بیاد دیگه یخ‌زدایی  انجام نمیشه و بدین صورت که پره‌های فن اواپراتور یخ می‌زند،  و تهش هوای سرد وارد اواپراتور نمیشه!

در اخر فریزر سامسونگ خنک می‌شود اما دمای یخچال سامسونگ بالا می‌رود ( علت خنک نشدن یخچال سامسونگ ).

فن اواپراتور SUMSUNG:

یه وقتایی مورد پیدا کردن فن اواپراتور علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ ( علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ می باشد. در صورت که این قطعه معیوب شود ، با وجود اینکه سرما به داخل میاد  ولی به دلیل کار نکردن فن یخچال سامسونگ ، سرما به داخل یخچال سامسونگ نفوذ پیدا نمیکنه.

بیشتر بخوانید : برد الکتریکی یخچال سامسونگ

دمپر

یکی دیگر از قطعات مکانیکی دمپر است که یخچال سامسونگ های ساید بای ساید این مورد رو ندارند .

اگر دمپر دچار مشکل بشه  ، برودت از فریزر سامسونگ به یخچال سامسونگ منتقل نمیشه در نتیجه قسمت یخچال سامسونگ اصلاً خنک نمی شود علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ .

سنسور یخچال سامسونگ:

وظیفه سنسور اینه  دمای یخچال سامسونگ را اندازه می‌گیرد و این اطلاعات درجه هوای را به‌صورت به برد اصلی می‌فرستد مثل جاری میمونه که خبرها رو سریع به اون جاری میده.

اگر سنسور یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ ایرادی پیدا کند و سیگنالی نفرستد یخچال سامسونگ و یا فریزر سامسونگ شروع به گرم شدن می‌کند.

راههای تشخیص سوختن موتور
علائم نیم سوز شدن موتور یخچال

برد کنترل دما:

گاهی مواقع هم اشکال در برد کنترل دما یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ باعث یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا فریزر سامسونگ سرده یخچال سامسونگ گرم می شود. برد کنترل دما در یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ مسئول وظیفه ارسال ولتاژ به موتور فن و کمپرسور یخچال سامسونگرا به عهده داره.

اگر که این برد دچار مشکل بشه  ولتاژ لازم به کمپرسور یا موتور نمی رسه . در نتیجه یخچال سامسونگ خنک نمیکند و علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ می باشد.

برد الکترونیکی یخچال سامسونگ :

اصلی ترین قطعه الکترونیکی یخچال سامسونگ و یا هر وسیله دیگر برد الکترونیکی می باشد که تمام عملکرد ها و روابط رو کنترل میکند .

یکی از این عملکردها که همیشه چک می شود تنظیم تغییرات دمایی یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ است. بنابراین اگر برد اصلی خراب شود  تنظیمات دمایی و گرم شدن یخچال سامسونگ بهم می ریزد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ فریزر سامسونگ در اصفهان

فریر یخ نمیزند

چرا فریزر سامسونگ یخ نمی‌زند؟

چرا فریزر سامسونگ یخ نمی زند یکی دیگر از سوالات شماست اگر یخچال سامسونگ تان به اندازه‌ی خوبی خنک می باشد اما چرا فریزر سامسونگ سرد نمی کند؟

جواب این است همش تقصیره تنظیم نبودن دمای فریزر سامسونگ! است که این مشکل ایجاد کرده است.

حتما باید در نظر بگیرید که دمای 20- تا 17- درجه‌ی سانتی‌گراد دماییست که باید فریزر سامسونگ که این بهترین و مناسب‌ترین درجه دما برای فریزر سامسونگ می باشد.

اما اگر دمای فریزر سامسونگ را  20- تا 17-  قرار دادید اما هم چنان وسایل درون فریزر سامسونگ یخ نمیرند مشکل را در یکی از موارد زیر پیدا کنید ( یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد ):

  • نقص فنی برد کنترل دما:

     همان‌طور که  قبلا اشاره نمودیم  برد فریزر سامسونگ فرستادن ولتاژ به موتور و کمپرسور است. گاهی علت سرد و خنک نکردن در  فریزر سامسونگ خرابی این برد کنترل دما می باشد.
  •  سیم‌پیچ خازن دچار جرم گرفتگی:

    گاز مخصوص فریزر سامسونگ را سیم‌پیچ خازن منتقل میکند پمپاژ می‌کند که از حالت گازی به مایع داغ  تغییر میدهد.  اگر این قطعه کثیف شود عملکردش انتقال ممکن نمیشود.برای برطرف کردن این مشکل ان را تمیر کنید.
  • پره های فن فریزر سامسونگ و یا موتور خراب است:

     موتور فن در کندانسور یخچال سامسونگ قرار می‌گیرد. اگر به هر دلیلی موتور فن ایراد پیدا کند یا پره‌های فن دچار شکستگی شوند. جریان هوای سرد متوقف می‌شود و دمای فریزر سامسونگ افزایش پیدا می‌کند.

برفک زدن اواپراتور:

اگر قسمت  اواپراتور دورش را برفک بگیرد و یا یخ بزند باید بررسی شود و مشکل را حل کرد.

علت یخ زدن مواد درون یخچال سامسونگ چیست؟

گاهی هم پیش می‌آید مواد درون یخچال سامسونگ یخ میشود و دمای یخچال سامسونگ خیلی بالا میره. که دلیل ان این مشکل می باشد

  • ترموستات خراب شده است
  •  ترمیستور یا سنسور دما دچار مشکل شده است
  • برد اصلی باید تعمیر شود
  • خراب شدن  دمپر
  • برد کنترل معیوب شده است
یخچال سامسونگ سرد نمی کند
یخچال سامسونگ سرد نمی کند

حرف آخر

یخچال سامسونگ گرمه فریزر سامسونگ سرد یا فریزر سامسونگ سرده یخچال سامسونگ گرم مشکلی که گاهی پیش میاد موارد بالا رو چک کنید.

اگر درست شد که هیچ اگر نشد میتونید با متخصصان حرفه ایی ما ارتباط برقرار کنید. تا مشکل شما در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات یخچال سامسونگ  حل کنند.

علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ

علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ میتوان موارد بالا که برای شما شرح داده شد باشد اما اگر با این موارد نتوانستین مشکل علت گرم بودن داخل یخچال سامسونگ را بر طرف سازین با تعمیر یخچال تماس حاصل فرمایین.

یخچال سامسونگ سرد نمی کند ولی فریزر سرد است

سعی نمودیم در این مقاله علل یخچال سرد نمی کند ولی فریزر سامسونگ سرد است را برای شما شرح دهیم امیدوارم این مقاله بتوانید کمکیی در زمینه یخچال سرد نمی کند ولی فریزر سامسونگ سرد است به شما نماید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شاهین شهر

علت بالا رفتن دمای یخچال ساید سامسونگ

علت بالا رفتن دمای یخچال ساید سامسونگ مواردیست که در بالا ذکر شده است برای ساید بای ساید سامسونگ نیز صدق میکند که با مطالعه این مقاله میتوانید موارد و دلایل بالارفتن دمای یخچال سامسونگ را ببینید.

بیشتر بخوانید : قطعات یخچال سامسونگ

  • مسدود بودن گردش هوا در اطراف یخچال سامسونگ

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان

  • علت خنک نکردن یخچال سامسونگ,
  • دلیل سرد نکردن یخچال سامسونگ,
  • علت سرد نکردن یخچال ساید سامسونگ,
  • دلیل سرد نشدن یخچال سامسونگ, 
  • علت خنک نشدن یخچال فریزر سامسونگ,
  • علت سرد نکردن یخچال ساید بای ساید سامسونگ,
  • علت سرد نشدن یخچال سامسونگ,
  • دلیل خنک نکردن یخچال سامسونگ,
  • علت گرم شدن یخچال ساید سامسونگ,
  • علت گرم شدن بدنه یخچال سامسونگ,
  • علت گرم شدن داخل یخچال سامسونگ,
  • چرا یخچال سامسونگ سرد نمی کند؟
5/5 - (6 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

9 دیدگاه دربارهٔ «علت سرد نکردن یخچال سامسونگ»

  1. من مدتی استکه یخچال ماندچار عیب شده وهر چه تعمیر کار میاد درست نمیشه نمیدانم باید چکار کرد خیلی هم هزینه کردم ولی نشده لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت