یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟ از جمله سوالاتی می باشد که کسانی که میخواهند یخچال خرید کنندو در بازار با این برند مواجعه می شوند می پرسند.

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

در جواب این سوال باید گفت که یخچال فریزر دیپوینت ساخت کشور عزیزمان می باشد و در شهرک صنعتی پاکدشت تولید می شود.

بیشتر بخوانید: موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست

تاریخچه کارخانه دیپوینت

گل آسای سرما

شرکت گل آسای سرما در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را درزمینه تولید یخچال و یخچال فریزر خانگی با برند تجاری گلسان در منطقه پاکدشت آغاز کرد. با توجه به پیشرفت چشم‌گیر و رو به رشد این شرکت در تولید و فروش محصولات و همچنین استفاده از فناوری و استاندارد‌های روز دنیا و متناسب با آن تقاضای بیشتر بازار سرانجام در سال ۱۳۷۹ به منطقه صنعتی ایوانکی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: کیفیت یخچال اسنوا 

از همان سال‌های نخست، واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما فعالیت خود را در کنار سایر واحدهای سازمان  به صورت پیوسته و جدی آغاز کرد.
این واحد در وهله‌ی اول با هدف مهندسی معکوس محصولات به روز خارجی و سپس طراحی محصولات متناسب با نیاز داخلی به توسعه‌ی فعالیت‌های خود پرداخت. تولید رده‌های مختلف محصولات پرفروش و تراز اول در بازار داخلی و شرکت در چندین دورهی نمایشگاه لوازم خانگی گواه رویکرد توسعه محور در واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما است.
این واحد با استفاده از استراتژی‌های هوشمند و تخصیص منابع مالی و انسانی در جهت نیل به اهداف تعیین شده حرکت می‌کند.
شرکت گل آسای سرما، در سال ۱۳۸۸ با گسترش نیروهای متخصص در تمامی سطوح کارخانه اقدام به تقویت بیش از پیش بنیه‌ی فنی و مهندسی خود کرد تا زیرساخت‌های لازم جهت تولید نسل دوم محصولات خود را تامین کند.
تولید محصولات خانواده دوقلو که تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌های سبد محصولات و یکی از با کیفیت‌ترین نمونه‌ی بازار گردید، منجر به توجه بیشتر فرآیند رهبری سازمان به دپارتمان تحقیق و توسعه‌ی شرکت شد. در ادامه همین توجه، تولید محصولاتی از قبیل T7 و C5  نیز در سال‌های میانی و همزمان با فاز دوم توسعه‌ی شرکت صورت گرفت.
با آغاز سال ۱۳۹۴، شرکت گل آسای سرما با تبیین ماموریت و چشم انداز خود به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه‌ی لوازم خانگی  با رویکرد فناورانه فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی کشور آِغاز کرد.
در این دوره جذب متخصصان و نخبگان از دانشگاه‌های تراز اول، به روز رسانی تجهیزات نرم افزار و سخت افزاری، تقویت دانش سازمانی به منظور تولید محصولات نوآورانه و بی‌بدیل در صدر اهداف شرکت گل آسای سرما قرار گرفت.
بکارگیری علوم تلفیقی مکانیک، الکترونیک و نرم افزار و سیاست‌های هم‌افزایی علم و دانش در کنار فناوری‌های همگرای ایجاد شده منجر به ظهور دو پروژه‌ی دانش‌بنیان و کاملا نوآورانه‌ی «کپچر» و «دیسکاور» گردید. این دو محصول به ترتیب اولین محصولات اینترنت اشیاء و تعاملی انسان-ماشین در سطح کشور شناخته شدند.
ثبت اختراعات، نشر مقالات بین المللی و تولید محتوای دانشی از دیگر دستاوردهای واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما در طی گام سوم پیشرفت بوده است.
سرانجام در تاریخ ۱۳۹۹/۲/۱۳، واحد تحقیق و توسعه‌ی گل آسای سرما با حمایت‌ها و تلاش‌های مدیران عامل و کارخانه توانست با اخذ تاییدیه، در قالب شرکت دانش بنیان گل آسای دانش به شناسه‌ی ۱۴۰۰۹۰۱۵۷۰۲ ثبت شود و به عنوان بازوی توانمند سازمان به خلق محصولات، ایده‌ها و تولیدات جدید و نوآورانه با شکلی نوین انجام وظیفه کند.
شرکت گل آسای دانش به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی لوازم خانگی مفتخر است که با بهره‌گیری از متخصصان زبده و تجهیزات به‌روز، به عنوان نوک پیکان پیشرو صنعت لوازم خانگی به منظور ارتقاء سطح محصولات ایرانی ایفای نقش کند. تمرکز بر روی حوزه‌های مکاترونیک، نانو فناوری، زیست فناوری و اینترنت اشیا، منجر به ایجاد بیش از 5 پروژه‌ی فعال نوآورانه و منحصر به فرد و چندین محصول نوین در فاز مطالعاتی شده است. تمرکز روی طراحی و تولید محصولات جدید، متنوع و با کیفیت، استفاده از ایده‌های نو و کارآمد، همکاری و هماهنگی همه واحدها از تیم طراحی، کنترل کیفیت تا مرحله تولید و حتی پشتیبانی پس از فروش، گام‌های بلند شرکت گل آسای سرما به سمت تولید برتر داخلی است.

موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟
امید است با عنایت پروردگار و همت بلند متخصصین این سرزمین، گام‌های پر افتخار دیگری در صنعت لوازم خانگی کشور برداشته شود.

1.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت