علت صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن

اصفهان تعمیر » علت صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن
علت صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن

علت صدای ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن یکی از مشکلاتی هست که دستگاهی که چند سال کار کند ممکن است دچار این صدا شود که در این مقاله به علت و دلیل این مشکل می پردازیم تا بدانید مشکل صدا از چیست و چه قطعه ایی باعث تولید این صدا می شود.

برای تعمیر در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، کرج، تبریز، همدان، رشت 09395484060 مجموعه بزرگ تعمیراتی نمایندگی مرکزی تماس بگیرین.

علت صدای ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن

صدا دادن لباسشویی اسنوا در زمانی که خشک کن می رود می تواند یکی از صدا ناهنجاری باشد که با آن روبرو می شوید در زیر چندین دلیل را برای شما بیان کردیم:

  1. تراز نبودن لباسشویی اسنوا شما تراز نیست
  2.  مقدار لباس درون دستگاه
  3. وجود اشیایی فلزی همراه لباس
  4. بلبرینگ نیاز به تعمیر دارد
  5. تسمه لباسشویی اسنوا پاره شده است
  6. خرابی پمپ تخلیه خراب شده است
  7. کمک ها دارای ایراد است

اکنون به تک تک موارد ذکر شده می پردازیم و برای شما توضیح می دهیم که هنگام بروز صدا به دلیل عوامل بالا چه باید کرد.

 

لباسشویی اسنوا تراز نمی باشد

وقتی دستگاه تراز نباید و صاف قرار نگیرد هنگام چرخ دیگ باعث تولید صدا می شود. دستگاه دارای ۴ عدد پایه می باشد که باید نسبت به زمینی که دستگاه بر روی آن قرار دارد باز شوند تا دستگاه شما تراز شود. لباسشویی اسنوا را هنگامی که خاموش است با دست تکان دهید ببنید ایا یک سمت آن بالا پایین می رود یا خیر.

یا میتوانید مقداری خیلی کم آب بر روی دستگاه بریزید و ببینید به کدام سمت آب حرکت میکند در این صورت پایه آن سمت را کمی باز کنید تا دستگاه صاف شود.

نکته:

  • اگر ابزار تراز کردن داشته باشید خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید.
  • ارتفاه دستگاه را با پایه زیاد بالا نبرین چون خود این کار باعث تولید صدا می شود.
  • بررسی کنید که دستگاه قسمتیش برو روی فرش و قسمتی بر روی سرامیک آشپزخانه نباشد

اندازه دیگ را هنگام لباس ریختن را مد نظر قرار دهید

هر لباسشویی اسنوا دارای دیگ با حجم مشخص می باشد ۵ کیلویی ، ۶ کیلویی، ۷ کیلیویی، ۸ کیلویی، ۹ کیلیویی از دیگ های موجود در بازر می باشد. ریختن لباس بیش از اندازه علت صدای ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن می شود.

نکته: لباس را به صورت یکی یکی در دستگاه قرار دهید. گاهن وقتی چند لباس به صورت گوله شده در دستگاه قرار می دهید باعث لرزش در لباسشویی اسنوا می شود.

ابزار فلزی کنار لباس ها درون دستگاه قرار دارد

یکی از دلایل تولید صدا انداختن شلوار با کمربند می باشد که با برخورد کمربند و اشیا فلزی ان به دیگ باعث تولید صدا می شود.

بعضی از لباس های بانوان دکمه ایی دارن فلز تر از کمربند از نظر تولید صدا که علت صدای ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن می باشد.

خرابی بلبرینگ
خرابی بلبرینگ

خرابی بلبرینگ

اکنون رسیدیم به بخش پر هزینه لباسشویی اسنوا هنگام تعمیر یعنی بلبرینگ. ان شالله که صدا دلیلش این نباشد که اگر باشد با هزینه بر ترین و زمان بر ترین خرابی دستگاه و یا تولید صدا یعنی بلبرینگ لباسشویی اسنوا.

از قطعات مهم ماشین لباسشویی اسنوا بلبرینگ می باشد که در پشت دیگ قرار دارد و باعث چرخش دیگ می شود. اگر هنگام خشک کن در لباسشویی اسنوا صدای زیادی تولید می شود می شود. عموما این نوع تعمیر درکارگاه صورت می گیرد چون اگر در محل باشد باعث کثیفی آشپزخانه می شود چون کل دستگاه باید باز شود و قطعات در گوشه ایی قرار بگیرد تا بلبرینگ تعویض شود. گاها نیاز به تراشکاری هم دستگاه پیدا می کند که تراشکار هم باید آن را تراش دهد.

نکته: این بخش نیاز به یک تکنسین حرفه ایی و با تجربه دارد و هر کسی قادر به انجام آن نمی باشد زیرا باید کلیه قطعات را آشنایی داشته باشد.

پارگی تسمه
پارگی تسمه

 

پارگی تسمه

ماشین لباسشویی اسنوا دارای یک تسمه است که چرخش موتور باعث می شود دیگ توسط تسمه به چرخش در بیاید. خرابی تسمه لباسشویی اسنوا می تواند یکی از دلیل صدا دادن ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کردن لباس شود.

تسمه به مرور ممکن است خراب شود ادمیزداش هم بعد از مدتی مریض میشه که ساخت خداست اینکه دستگاست.

 

مراحل تعویض تسمه لباسشویی اسنوا

اگر فنی کار هستید و خودتان می توانید تسمه را عوض کنید لطفا مراحل زیر را انجام دهید اگر سر در نمی اورید مثل خیلی آقایون که ادعا فنیشون میشه لطفا خسارت و هزینه بیشتر به خود نزنین.

  1. ادر ابتدا پنل پشتی دستگاه را بازکنید تا بتوانید تسمه و دل روده لباسشویی اسنوا را مشاهده نمایید.
  2. بعد از آن که پنل را باز کردید، می توانید تسمه را ببینید که معمولا دور قرقره دیگ لباسشویی اسنوا قرار دارد.
  3. اگر تسمه در محل خود شل شده یا پوسیده شده، ممکن است صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن به خاطر تسمه باشد در غیر این صورت دلایل دیگر رو ببنیند.
  4. در صورت خرابی تسمه با استفاده از یک پیچ گوشتی تسمه را به روی پولی و قرقره حرکت دهید تا  تسمه خارج شود.
  5. در هنگام قرار دادن تسمه جدید بررسی کنید حتما شیار ها منطبق باشند.
  6. در ادامه حتما قرقره را به اهستگی چرخانده تا تسمه در محل قرار گیرد.

پمپ تخلیه 

تخلیه آب توسط پمپ تخلیه تخلیه صورت می گیرد. اگر دستگاه شما پمپ تخلیه آ» خراب باشد باعث تولید صدا و از  دلایل صدای خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا می باشد:

  1. پنل جلویی لباسشویی اسنوا را بازنمایید.
  2. هنگام که پمپ را دیدین دستگاه را روشن کنید و بررسی کنید آیا هنگام کار کردن پمپ صدا میدهد یا خیر
  3. پره های پمپ هم بررسی کنید که تولید صدا از این قسمت نباشد

کمک‌ های لباسشویی اسنوا

در صورت خراب بودن کمک فنر دیگ لباسشویی اسنوا باعث صدای زیاد ماشین لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن می شود.

کمک ماشین لباسشویی اسنوا بعد کار کردن چندین سال ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. برخورد کمک به دستگاه می توانید باعث تولید صدای بلند ناهنجار شود

علت صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن

علت صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کنرا در این مقاله برای شما شرح دادیم تا هنگام این مشکل بدانید به کدام قسمت ها میتوان رسیدگی نمود.

نتیجه گیری

مشکل صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن یکی از اتفاقات معمول دستگاه بعد از مدتی می باشد اگر یکی از ۳ مورد گفته شده در مقاله بود خودتان حل نمایید و در صورت مشکل در بلبرینگ یا پمپ یا کمک حتما از کارشناس و تعمیرکار لباسشویی اسنوا حرفه ایی کمک بگیرین.

3/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «علت صدای لباسشویی اسنوا هنگام خشک کن»

  1. لباسشویی اسنوا، یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. با کارایی بالا و قیمت مناسب، می‌توانید لباس‌های خود را به راحتی شستشو کنید. از تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌های منحصربه‌فرد این ماشین لباسشویی بهره‌برداری کنید. لباسشویی اسنوا، همچنین به محیط زیست دقت می‌کند و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

  2. من توصیه می‌کنم لباسشویی اسنوا را برای شستن لباسهای خود استفاده کنید. این ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و عملکرد مطمئنی که دارد، می‌تواند به شما در شستشوی روزانه لباسها کمک کند. همچنین از تکنولوژی پیشرفته و برنامه‌های متنوع آن بهره‌برداری کنید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت