علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما امری که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید بنابراین در صورتی که با این مشکل رو به رو شده اید خوب است تعمیر و عیب یابی آن را عقب نیندازید.

در این مقاله شما را با چگونگی عیب یابی این مشکل آشنا خواهیم نمود. در صورتی که این خلل ، مشکل شما می باشد با ما همراه شوید.

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما

خروج بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما می‌تواند به علل و علت های مختلفی رخ دهد. از مهم ترین علل بوی سوختگی می‌توان به دلایل

  • نیم سوز شدن موتور
  • سیم کشی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما
  • بروز اتصالی بین سیم کشی ها
  • سوختگی لاستیک المنت
  • آسیب به دو شاخه سیم
  • و….

اشاره کرد.

یکی از کارهای اساسی که در این بین می‌بایست انجام شودد، بررسی سیم کشی ماشین لباسشویی پاکشوما و موتور است.

از آنجایی که این اقدامات باید توسط تعمیرکاری حرفه ای انجام گردد بنابراین لازم است برای عیب یابی این مشکل با یک تعمیرکار لباسشویی تماس صورت گیرد. در این قسمت سعی بر این شده است که علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما را به همراه رفع ان مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: معنی کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما

چرا از ماشین لباسشویی پاکشوما بوی سوختگی می‌آید؟

در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم و علت ها را بررسی میکنیم تا بتوانید راه حل خوبی برای علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما پیدا نمایید.

پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی
پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی پاکشوما

1- پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از بیشترین دلایلی که می‌تواند دلیل بروز این مشکل شود، پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی پاکشوما می باشد. در ماشین لباسشویی پاکشوما پولی موتور و دیگ توسط یک تسمه پلاستیکی به همدیگر اتصال پیدا می کنند.

این تسمه که به عنوان تسمه ماشین لباسشویی پاکشوما نام دارد، در صورتی که در اثر مدت زیاد کار کند از بین می رود و یا پاره می شود و سبب ایجاد برخورد مستقیم موتور و دیگ شود. پس باعث بوی سوختگی ماشین لباسشویی پاکشوما می‌شود.

بیشتر بخوانید: رفع بوی بد ماشین لباسشویی

خراب شدن موتور ماشین لباسشویی
خراب شدن موتور ماشین لباسشویی پاکشوما

2- خراب شدن موتور ماشین لباسشویی پاکشوما

موتور لباسشویی پاکشوما یکی از قطعات اصلی و مهم در این دستگاه می باشد. اگر که این بخش مشکل پیدا کند، کار چرخش ماشین لباسشویی پاکشوما نیز دچار ایراد خواهد شد. نیم سوز شدن موتور ماشین لباسشویی پاکشوما بسیار امکان دارد رخ دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما شما در صورت رخ دادن این مشکل از بوی سوختگی منتشر شود. بنابراین یکی از مهم ترین علت بوی سوختگی از موتور ماشین لباسشویی پاکشوما همین نیم سوز شدن موتور دستگاه می شود.

3- کار کردن بیش از حد دستگاه لباسشویی پاکشوما

یکی دیگر از علت داغ شدن موتور ماشین لباسشویی پاکشوما این می باشد وقتی زیاد از لباسشویی پاکشوما کار بکشید و زیاد از ان در یک بازه زمانی روشن نگه دارین و به موتور فشار بیاید باعث انتشار بوی سوختگی خواهد شد.

بنابراین مهم است در هنگام استفاده از لباسشویی پاکشوما نکات لازم را رعایت کنید و به طور صحیح از دستگاه استفاده کنید.

سوختگی لاستیک المنت
سوختگی لاستیک المنت

4- سوختگی لاستیک المنت

از دلایل دیگر علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما به المنت ماشین لباسشویی پاکشوما می تواند ربط دارد. درون دیگ اصلی لباسشویی پاکشوما لاستیکی به اسم لاستیک المنت می باشد. کار اصلی این لاستیک در واقع آب بندی المنت می باشد.

این لاستیک در صورتی که اتصالی پیدا کند، سبب محافظت از المنت و جلوگیری از بیش از حد گرم شدن المنت خواهد شد. در صورتی که برای این لاستیک ایرادی پیدا شود، در نتیجه المنت ماشین لباسشویی پاکشوما بیش از حد گرم شود و باعث خروج بوی سوختگی در لباسشویی پاکشوما خواهد شد.

 5- المنت ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر که برای برد الکترونیک ماشین لباسشویی پاکشوما مشکلی رخ دهد، در نتیجه در زمانی که آبی در ماشین لباسشویی پاکشوما جریان نداشته باشد المنت وارد مدار خواهد شد.

زمانی که ماشین لباسشویی پاکشوما در حال خشک کردن لباس‌ها در دستگاه بوده و آبی جریان ندارد، المنت وارد مدار خواهد شد و داغ می‌شود. این مشکل دلیل آسیب رسیدن به المنت می باشد. سبب خروج بوی سوختگی در ماشین لباسشویی پاکشوما می‌شود.

6- سوختن سیم کشی‌

اگر در سیم کشی‌ ماشین لباسشویی پاکشوما و یکی از قطعات دستگاه اتصالی رخ بدهد، سبب می‌شود تا جریان الکتریکی بالا برود و در نتیجه موجب سوختن روکش در سیم‌ها خواهد شد. بنابراین سبب خروج بوی سوختگی خواهد شد.

همچنین اگرشما که به دو شاخه دستگاه آسیب وارد شود، در نتیجه اتصالی دو شاخه برق سبب خروج بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما شده و می‌بایست توسط تعمیرکار بر طرف بشود.

7- سوختن برد الکترونیک ماشین لباسشویی پاکشوما

بروز اتصالی در برد الکترونیک ماشین لباسشویی پاکشوما باعث انتشار به انتشار بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما خواهد شد.

8- خراب شدن پمپ تخلیه

از دیگر دلایل که منجر به انتشار بوی سوختگی لباسشویی پاکشوما می‌شود، می‌توان به پمپ تخلیه اشاره نمود. پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما شامل تسمه محور، موتور متحرک و یا موتور الکتریکی می باشد.

در صورتی که بوی سوختگی درست در هنگام شروع کار دستگاه و یا پایان کار شستشو صورت بگیرد، در نتیجه باعث متوقف شدن پمپ تخلیه خواهد شد که حتما باید با تعمیر لباسشویی در محل اصفهان مراجعه نمایید.

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما 

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما به طور کامل در مطالب بالا مطرح شد. اگر که ماشین لباسشویی پاکشوما شما با چنین ایرادی رو به رو می باشد به راحتی از طریق مطالعه این مقاله می‌توانید علت مشکل را بدانید.

شما میتوانید برای برخورداری از خدمات تخصصی رفع بوی سوختگی لباسشویی نیز همین حالا با شماره‌های درج شده تماس حاصل نمائید و به صورت نیاز به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در اصفهان مراجعه و مشکل خود را رفع کنید.

علت بوی سوختی از ماشین لباسشویی چیست؟

علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی امری که ممکن است برای شما نیز پیش بیاید.  بنابراین در صورتی که با این مشکل رو به رو شده اید خوب است تعمیر و عیب یابی آن را عقب نیندازید.

دلایل بوی سوختگی لباسشویی و رفع آن چگونه است؟

دلایل بروی سوختگی لباسشویی می تواند متنوع باشد که از دلایلی که میتواند در امر نشر بو نقش داشته باشد را در این مقاله برای شما شرح دادیم.

4.2/5 - (12 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

یک دیدگاه دربارهٔ «علت بوی سوختگی از ماشین لباسشویی پاکشوما»

  1. ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از بهترین گزینه‌ها در تکنولوژی شستشوی لباس است. با استفاده از این ماشین می‌توانید به راحتی لباسهای خود را تمیز و تازه نگه داشته و زمان بیشتری برای خود داشته باشید. علاوه بر این، خطاهای متداول مربوط به شستشو را نیز به کمک ماشین لباسشویی پاکشوما تجربه نخواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت