شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی – معنی kidswear در لباسشویی

شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی

شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی و نکاتی مهم برای شستشو لباس کودکان را در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: مقاله معنی علائم مربع ، دایره و مثلث در  شسشتو و خشک کردن پشت یقه لباس و شلوار را نیز بخوانید تا عمر لباس شما بالا رود.

معنی kidswear در لباسشویی

معنی kidswear در لباسشویی یکی از سوالاتی هست که کسانی که میخواهند لباس کودک خود را بشورند می پرسند.  برنامه kidswear برای کسانی می باشد که دارای کودک می باشند و این برنامه برای این افراد تعبیه شده است.

همانگونه که میدانید پاکیزگی برای کودکان خیلی مهم می باشد چون به دلیل سیستم دفاعی حساس کودک خیلی باید در لباس و نوع شستشو لباس کودک توجه کنیم.

معنی kidswear در لباسشویی
معنی kidswear در لباسشویی

قبل از شستشو برچسب های مراقبت پشت یقه را بخوانید

خواندن برچسب مراقبت از هر لباس قبل از اولین شستشو ضروری است.

اکثر لباس‌های کودک نخی هستند و با برنامه شستشوی پنبه‌ای قابل شستشو هستند. برای نوزادان با پوست حساس، از برنامه AllergyPlus ماشین لباسشویی استفاده کنید تا به طور موثر مواد آلرژی زا را از لباس های شسته شده کودک پاک کنید.

لباس‌های کودک نیز وجود دارند که باید با دست شسته شوند و برای خشک‌شویی مناسب نیستند، بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید چه وسایلی را باید کنار بگذارید.

شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی

شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی یکی از نکاتی مهمی می باشد که باید برای سلامت کودک دلبندتان در نظر بگیرین که چه مراحلی را انجام دهید.

مواد کثیفی اضافی را پاک کنید

ابتدا باید کثیفی اضافی را پاک کنید. یک خراش دادن ساده یا شستشوی سریع ممکن است به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. پس از انجام این مرحله، بیایید ببینیم که چگونه لکه های رایج را پاک کنیم.

شکلات

خوردن شکلات از لذتهای هر کودکی است، لکه شکلات از رایج ترین لکه ها هستند، بیایید ببینیم چگونه آنها را پاک کنیم. ابتدا لباس را در آب ولرم با یک محصول مبتنی بر آنزیم پیش درمان یا از قبل بشویید یا از یک لکه بردار قبل از شستشو استفاده کنید. سپس می توانید با شستشوی معمولی در ماشین لباسشویی ادامه دهید. اگر لکه باقی ماند، می توانید لباس را دوباره با یک شوینده بی خطر برای پارچه بشویید.

آب میوه

همه بچه‌ها آبمیوه‌ها را دوست دارند، اما اغلب آب میوه‌ها را روی لباس‌هایشان می‌ریزند. لباس را به مدت 30 دقیقه در آب سرد خیس کنید. سرکه سفید را به آرامی روی لکه باقی مانده بمالید و بگذارید 30 دقیقه دیگر بماند. به طور معمول در ماشین لباسشویی با مواد شوینده ایمن پارچه بشویید.

رنگ

اجازه دهید کودکان خلاقیت خود را با نقاشی نشان دهند. اگرچه می توانید مطمئن باشید، پس از اتمام کار، بیشتر روی لباس آنها خواهد بود تا روی بوم! اما بیایید ببینیم که چگونه لکه های رنگ را از بین ببریم: اگر رنگ هنوز خیس است، تا حد امکان با دستمال کاغذی پاک کنید و قبل از شستن پارچه در ماشین لباسشویی، پارچه را با آب داغ بشویید.

چمن

بچه ها عاشق بازی در فضای باز هستند و چه چیزی بهتر از یک چمن سبز زیبا برای پریدن، دویدن، غلت زدن روی آن؟ لکه های چمن از جمله سخت ترین لکه ها برای تمیز کردن هستند، زیرا کلروفیل در کمین الیاف است، بنابراین هر چه زودتر لکه را درمان کنید، تأثیر بهتری خواهد داشت. ابتدا لکه را با اسپری پیش شستشو درمان کنید. سپس در ماشین لباسشویی با مواد شوینده آنزیمی و داغ ترین آب که برای پارچه بی خطر است بشویید.

یک لباس فرم ایجاد کنید

در نهایت، می توانید یک “یونیفرم” برای فرزند خود ایجاد کنید. لباس‌های راحت قدیمی که ممکن است کمی بیش از حد کوچک یا پاره باشند، برای پوشیدن کودک شما در هنگام انجام فعالیت‌های نامرتب که به ناچار بهترین لباس‌های او را خراب می‌کنند، مناسب هستند.

معنی kidswear در لباسشویی
معنی kidswear در لباسشویی

برنامه شستشوی لباس کودک

برنامه شستشئی لباس کودک برای ضدعفونی کردن لباس‌های کودکان شما بسیار عالی هستند تا همیشه آن را از آلودگی و باکتری در امان نگه دارید. آنها همچنین دارای برنامه های اختصاصی هستند که به شما کمک می کند به راحتی لکه ها را از بین ببرید، مانند BABY 60 درجه سانتی گراد یا kidswear.

برنامه BABY 60 در ماشین لباسشویی

این برنامه شستشو لباس کودک  به شما این امکان را می دهد که تمام لباس های کودک را بشویید تا کاملا تمیز شوند و دما را روی حداقل 60 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. برای بهینه سازی نتیجه اثر ضدعفونی کننده، استفاده از پودر شوینده را توصیه می کنیم.

لباس کثیف کودکان

هنگام شستن، مهم است که تمام لباس های جدید کودک خود را بررسی کنید و برچسب ها، برچسب ها و به خصوص برچسب ها را بردارید. اگر برچسب‌ها روی لباس‌ها گذاشته شوند، چسب می‌تواند در مواد خاصی ذوب شود و اثری دائمی روی لباس‌های جدید و دوست‌داشتنی کودک شما بگذارد.

شستن لباس نوزاد با ماشین لباسشویی نی نی سایت,

  • شستشوی لباس کودک با ماشین لباسشویی
  • لباس کثیف کودکان,
  • برنامه شستشوی لباس کودک,
  • شستن لباس نوزاد قبل از استفاده,
  • شستن لباس نوزاد در خواب,
  • شستن لباس نوزاد با ماشین لباسشویی نی نی سایت,
  • شوینده لباس نوزاد,
  • سفید کننده لباس کودک
5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت