نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان کجاست؟

اصفهان تعمیر » نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان کجاست؟
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان Coral  و عیب یابی لباسشویی باید با نمایندگی یا جایی که خرید کرده اید مراجعه نمایید و برای استفاده از سرویس و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان پیش ما با شماره 09137512192 تماس بگیرین که خارج از بحث نمایندگی هنگام تعمیر لباسشویی کرال هزینه تعمیرات صرفه جویی، و به حفظ کیفیت دستگاه و افزایش طول عمر آن کمک خواهید نمود.

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع مدل لباسشویی بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات کرال، آمادگی دارد مشکل   شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما خارج از بحث نمایندگی به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کرال coral در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار کرال جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.


نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان کجاست؟

اگر محصولات و لوازم خانگی کرال خود را خرید کرده اید و یا دستگاه شما خراب است باید جایی که خرید کرده این و یا محلی که برای شما نصب کرده اند هماهنگ شوید که نمایندگی با کارخانه می‌باشد. تعمیرکاذران نمایدگی کرال در اصفهان با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز مجهز هستند. سرویس ما خارج از بحث نمایندگی به محل مورد نظر اعزام می‌شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی کرال می‌پردازد همواره میتوانید برای ارتباط با کارخانه میتوانید با شماره های دفترشان تماس بر قرار کنید.

لوگو لباسشویی کرال coral
لوگو لباسشویی کرال coral

چرا ما برای سرویس و خدمات کرال Coral شهر اصفهان؟

دپارتمان سرویس ماشین لباسشویی شرکت اصفهان تعمیر از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی تشکیل شده است که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل و منزل شما می نماید. هدف ما این است که همشهریان عزیز در شهر اصفهان براحتی بتوانند خدمات و سرویس دریافت کنند و در کمترین زمان مشکل دستگاه را بر طرف کنند.

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

ضمانت و گارانتی

بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

برخی از مشکلات که در خانه با ماشین لباسشویی رایج است و میتوان صرفا با دفترچه ماشین لباسشویی یا مطاله این مقاله آن را حل نمایید اما بعضی از عیوب نیاز به متخصص کاربلد و دوره دیده لباسشویی در اصفهان درمی‌باشد.

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی

نحوه تماس و مراحل تعمیر ماشین لباسشویی کرال Coral

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر ماشین لباسشویی کرال شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی کورال ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از تعمیر ماشین لباسشویی کرال خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی 90 روز را دارد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید از آن به صورت روز اول استفاده نمایید.


چه زمانی نیاز به تعمیر لباسشویی کرال پیدا می‌کنید؟

زمانیکه دستگاه شما به هر علتی دچار مشکل شده باشد و مانند روز اول که خرید کرده اید کار نمی‌کند و شستشو به خوبی انجام نمی‌دهد یا مانند بسیاری از مشترکین ما نیاز به سرویس ادواری دارد باید به مرکز تعمیر لباسشویی کرال ( کورال ) در اصفهان مراجعه کنید.

لباسشویی کرال coral
لباسشویی کرال coral

در تعمیرات لباسیشویی کورال نگرانی از بابت قطعه استفاده شده نداشته باشین چرا که در این شرکت اصفهان تعمیر تنها از بهترین قطعات برای تعمیرات استفاده میشود.

تخصص تعمیرکار در منزل و محل برای حل نقص فنی

  1. کار نکردن ولوم تایمر
  2. وارد نشدن آب به داخل لباسشویی
  3. آبگیری نکردن
  4. کار نکردن بعد از آبگیری
  5. پر شدن دستگاه از اب هنگام خاموش شدن
  6. نشتی و آبریزی
  7. قطع نشدن آبگیری.
  8. داغ نشدن آب
  9. نچرخیدن دیگ بعد از برنامه
  10. تخلیه نشدن آب کثیف
  11. کار نکردن خشک کن
  12. بدنه لباسشویی برق دارد
  13. خاموش شدن ماشین لباسشویی کرال حین کار کردن
  14. حل نشدن پودر ماشین لباسشویی
  15. خرابی برد کنترل

برای تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکار Coral با قیمت مناسب می‌توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.

تعمیر در محل

اصفهان تعمیر با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات لوزام خانگی و لباسشویی کرال در اصفهان توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. از آن جایی که اصفهان تعمیر از قطعات فابریک و اصل جهت تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کند، از این رو توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. شما با یک بار مراجعه به اصفهان تعمیر  از کیفیت بالای خدمات آن خرسند خواهید شد.

از مزایای تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان در محل می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. تعمیرکار در محل و منزل شما به تعمیر لباسشویی می‌پردازد، از این رو شاهد عملکرد آن هستید.
  2. دیگر نیازی به حمل و نقل و جابه جا کردن لباسشویی خود ندارید.
  3. از این رو در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می‌کنید.
  4. هیچ خطر و آسیبی لباسشویی شما را تهدید نمی‌کند.
  5. زیرا لباسشویی شما در منزل تعمیر می‌شود.

تعمیر چقدر زمان می‌برد؟

یکی از مواردی که برای مصرف کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد و تقریبا همه آن ها در هنگام مراجعه تعمیرکار آن را می‌پرسند این است که تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان چقدر زمان می‌برد؟ علت این پرسش هم تاثیر بسیار زیاد این دستگاه در زندگی روزمره مصرف کنندگان می‌باشد، طبیعتا هیچ مصرف کننده ای علاقه ندارد که یک هفته با خرابی ماشین لباسشویی خود مواجه باشد؛ اگر این پرسش که سرویس چقدر زمان می‌برد برای شما مطرح است در این بخش با ما همراه باشید.

پس از ثبت درخواست شما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان در اصفهان تعمیر تعمیرکار مربوطه موظف است تا در کمتر از یک ساعت خود را به منزل شما برساند؛ پس از اتمام فرایند عیب یابی و شرح آن برای شما عزیزان فرایند تعمیرات دستگاه آغاز خواهد شد.

البته که تخمین یک مدت دقیق برای انجام تعمیرات هر دستگاهی کاری تقریبا غیر ممکن است، چرا که مدت تعمیر بستگی به ایراد موجود در دستگاه دارد، اما مزیتی که اصفهان تعمیر در خدمات خود ایجاد کرده است ارائه بهترین خدمات تعمیر در کوتاه ترین مدت است، به طوری که تحت هیچ شرایطی تعمیر دستگاه شما بیش از چند اعت طول نخواهد کشید.

با مطالعه معنی کلمات روی ماشین لباسشویی کرال بهره بری بیشتری از دستگاه داشته باشین و عمر دستگاه خود را بالا ببرید.

ویژگی تعمیرکار اصفهان تعمیر

یکی از مهمترین نیازهای مصرف کنندگان به هنگام مواجهه با خرابی در ماشین لباسشویی کرال در اصفهان، عیب یابی و تعمیر صحیح دستگاه مورد نظر است. از این رو استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان و تعمیرکار متخصص که به مشکلات این دستگاه آشنایی کامل داشته باشد، می‌تواند خیال شما را آسوده نماید.

  • تعمیرکاران نمایندگی اصفهان تعمیر در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان از دانش و تخصص بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.
  • تعمیرکاران این مجموعه شما را در زمینه انجام تعمیرات و یا تعویض قطعات لباسشویی کرال در اصفهان راهنمایی می‌کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی برای ارائه خدمات محل و منزل شما ضمانتنامه معتبر ارائه می‌نماید.
  • تکنسین متخصص نمایندگی از قطعات اورجینال و با کیفیت برای تعویض قطعات لباسشویی شما استفاده می‌کند.
  • تعمیرکار با رعایت نکات بهداشتی در محل به عیب یابی دستگاه شما میپردازد.

خرابی متداول ماشین لباسشویی کرال
خرابی متداول ماشین لباسشویی کرال

علت مشکلات رایج و خرابی های معمول ماشین لباسشویی کرال + آموزش راه حل

نگران نباشید، ما می‌دانیم که خرابی ماشین لباسشویی چقدر می‌تواند سخت می‌باشد. زندگی امروزه به این دستگاه خیلی وابسته می‌باشد و خرابی باعث استرس فراوان خواهد شد. کارشناسان ما در زمان تعیین شده که با شما هماهنگ شده است در محل حضور می‌یابند  تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان شما را بدون جابجایی ودر منزل شما انجام می‌دهند.

برای برطرف نمودن مشکل ماشین لباسشویی کرال Coral در منزل توسط خودتان ، لازم به ذکر است حتما باید دارای تخصص کافی مکانیکی و الکتریکی باشید و نحوه کار کردن با قطعات ماشین لباسشویی کرال را دارا باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

دلیل تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی کرال؟

اگر دستگاه شما مشکل تخلیه آب دارد، برای تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان مراحل زیر را چک نمایید:

  1. ابتدا شیلنگ تخلیه خود را چک کنید.
  2. فشار جریان آب را بررسی نمایید.
  3. بررسی کنید چیزی جلوی شلنگ را مسدود نکرده باشد
  4. پمپ تخلیه را باز کنید
  5. پره های پمپ را تمیر کنید
  6. فن پمپ هم چک کنید
  7. اگر باز آب را تخلیه نمی‌کند باید پمپ تعویض شود

برای تعویض پمپ تخلیه آب شما می‌توانید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان تماس بگیرید.

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی کرال چیست؟

در صورت صدای زیاد و ناهنجار ماشین لباسشویی لباسشویی کرال، برای رفع این مشکل موارد زیر را انجام دهید:

  1. اگر بعد از خشک کن صدا میدهد ایراد از پمپ تخلیه است
  2. کمک فنرها یا همان لرزه گیر هنگامی اگر آسیب ‌دیده باشند، اغلب در طول چرخه شستشو صدای ضربه محکمی به گوش می‌رسد.
  3. در صورت استفاده از لرزه گیرهای شکسته، مایعات نشت کرده و یا عمل شستشو به درستی انجام نمی‌شود.
  4. آنها را برای اطمینان از سلامت بازرسی کنید و هر دو لرزه گیر را در صورت آسیب تعویض کنید.
  5. هنگامی که تسمه ها دچار پارگی یا پوسیدگی شده­ اند، ممکن است صدای زیادی تولید کنند که باید چک شود.
  6. همچنین پولی های مربوطه بر روی انتقال و پمپ نیز وجود دارد.
  7. این پولی ها می‌توانند به مرور زمان یک مخلوط روغن یا خاک را ایجاد کنند.
  8. در هنگام حرکت موتور می‌تواند صدای سوزش یا ضربه­ ای ایجاد کند.
  9. اگر این نوع صدا هنگام روشن شدن، تخلیه و یا چرخاندن ایجاد میشود، باید پولی ها را برای نشانه های انباشت خاک یا آسیب بازرسی کنید.
  10. اطمینان حاصل کنید که گیره ها تمیز و صاف هستند و نشانه ای از مشکل ندارند، در صورت لزوم جایگزین کنید.

چرا ماشین لباسشویی کرال دچار نشتی و آبریزی دارد؟

در صورت نشتی آب از دستگاه موارد زیر را جهت تعمیرات لباسشویی کرال در اصفهان به کار گیرید:

  1. شلنگ های پر کننده ؛ منبع تغذیه را به شیر ورودی آب وصل می‌کنند.
  2. چک کنید تا مطمئن شوید که اتصالات شلنگ به صورت محکم بسته شده اند و نشتی توسط اتصال دهنده ایجاد نمی‌شود.
  3. شلنگ تخلیه نیز در عقب دستگاه قرار دارد و ممکن است به تخلیه شهری به درستی نصب نگردد.
  4. به آرمی دستگاه را کمی به جلو بکشید و محل اتصال شلنگ و لباسشویی را بررسی کنید.
  5. ماشین لباسشویی کرال در اصفهان دارای شلنگ های داخلی است که سوپاپ ورودی را به وان وصل می‌کند.
  6. پارگی در این شلنگ باعث نشت در طول چرخه پر شدن می‌شود.
  7. ورودی وان را با بلند کردن بالای صفحه اصلی برای یافتن نشانه های سایش یا ترک خوردن بررسی کنید.
  8. همچنین اجزای دیگر سیستم ورودی آب مانند یک سیفون یا مونتاژ تزریق باطری را برای نشانه هایی از نشت بررسی کنید.
  9. بعضی از مدل های ماشین لباسشویی کرال، آب را به داخل وان از طریق محفظه مواد شوینده تزریق می‌کنند.
  10. در صورتی که نشت حین فرآیند شستشو رخ می‌دهد، این ناحیه باید به دقت بررسی شود.
  11. در بعضی مواقع قطعه شیربرقی خراب باشد آب درون دستگاه جمع می‌شود که می‌توانید تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی کرال را مطالعه کنید.

علت باقی ماندن کف بروی لباس­ ها بعد از اتمام فرآیند شستشو چیست؟ 

در صورت باقی ماندن کف روی لباس ها برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی کرال در اصفهان موارد زیر را رعایت کنید:

  • به بسته بندی پودر شوینده خود دقت کنید.
  • مواد شوینده شما باید مخصوص ماشین لباسشویی باشد.
  • در صورتی که از پودر شوینده دستی استفاده کنید، کف زیادی تولید خواهد شد.
  • ماشین­ لباسشویی قادر به تمیز کردن آن نخواهد بود.

چرا ماشین لباسشویی کرال کار نمی‌کند؟

در صورتی که لباسشویی کرال در اصفهان شما کار نمی‌کند، برای تعمیر و سرویس ابتدا بررسی کنید که:

  1. دو شاخه لباسشویی در پریز برق قرار گرفته است یا خیر
  2. فیوزخانه را به دقت بررسی کنید، ممکن است قطعی برق وجود داشته باشد.
  3. تایمر را مطابق با دفترچه راهنمای استفاده لباسشویی بررسی کنید.
  4. ممکن است تایمر تاخیر زمان شروع را فعال کرده باشید.

چنانچه دستگاه شما کار نمی‌کند و بعد از رعایت کردن موارد بالا همچنان مشکل باقی است، کافی است دستگاه را از برق بکشید و از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال Coral در اصفهان در محل بهره مند شوید.

چرا محفظه داخلی ماشین لباسشویی کرال در اصفهان مرطوب است؟ 

در صورت مرطوب بودن محفظه دستگاه، موارد زیر را برای تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان به کار گیرید:

  1. حتی اگر اولین بار از آن استفاده می‌کنید، شلنگ تخلیه، لوله و … را بررسی کنید.
  2. تست عملکرد قبل از حمل و نقل از کارخانه نیز می‌تواند علت وجود رطوبت باشد.
  3. در صورتی که بعد از اتمام فرآیند شستشو لباس­ ها تا مدت زیادی در داخل وان می‌مانند، محفظه داخلی می‌تواند مرطوب باشد.
  4. پس از هر بار شستشو لباس­ ها را سریعا خارج کنید و در صورت امکان با یک پارچه نرم داخل وان را خشک کنید.

چرا ماشین لباسشویی کرال در اصفهان هنگام شستشو متوقف می‌شود؟ 

در صورتی که چرخش دیگ دستگاه متوقف می‌شود، برای رفع عیب و سرویس لباسشویی کرال در اصفهان موارد زیر را چک کنید:

  1. در صورتی که لباس­ ها به صورت نامتعادل بارگیری شده باشند، چرخه چرخش متوقف می‌شود.
  2. چرخه شستشو شروع به متعادل کردن لباس ها می‌کند.
  3. پس از بارگذاری دوباره، چرخه چرخش دوباره شروع می‌شود.

چرا درب ماشین لباسشویی کرال باز نمی‌شود؟

در صورت باز نشدن درب دستگاه، باید از راهکارهای زیر ستفاده کنید:

  1. هنگامی که نشانگر قفل درب روشن است، درب قفل شده و نمی‌تواند باز شود.
  2. ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دوباره آن را روشن کنید و صبر کنید تا قفل آزاد شود.
  3. در صورتی که قفل یا میکروسوئیچ ­های درب لباسشویی نیز معیوب شده باشد، درب لباسشویی باز نخواهد شد.
  4. با استفاده از یک اهم می‌توانید آن­ها را بررسی کنید.

فراموش نکنید که برای باز کردن درب از اعمال هرگونه فشاری اجتناب کنید و در صورت نیاز با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان تماس بگیرید.

علت باقی ماندن پودر در محفظه جاپودری لباسشویی کرال چیست؟

به مرور زمان ممکن است محفظه جاپودری دچار رسوب شود و پودر داخل آن به صورت کامل به دیگ هدایت نشود. در صورت مشاهده رسوبات در جاپودری مطابق دستورات زیر آن را تمیز کنید:

  1. محفظه جاپودری را بیرون بکشید و آن را به سمت بالا بکشید تا آن را خارج کنید. سپس سرپوش های آن را بکشید.
  2. برای تمیز کردن قطعات از یک فرچه یا هر وسیله مناسب تمیز کردن استفاده کنید.
  3. برای جای گذاری مجدد محفظه را در یک ردیف قرار دهید و آن را به داخل هدایت کنید و آن را وارد فضای تعبیه شده کنید.
  4. هنگامی که سرپوش ها را قرار دادید، آن را فشار دهید تا به طور کامل سفت شود.
  5. اگر این کار را انجام ندهید، در تمام کار شستشو نرم کننده، مواد شوینده مایع و سفیدکننده مایع به طور کامل به وان شستشو اضافه نخواهد شد.
  6. همچنین بعضی از آنها در محفظه جاپودری باقی خواهند ماند و مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

ارور لباسشویی کرال coral
ارور لباسشویی کرال coral

علت ارور ماشین لباسشویی کرال + آموزش راه حل

درماشین لباسشویی های امروزی مشکلات به صورت ارور بر روی صفحه نمایش با کد حروف انگلیسی یا اعداد نشان داده می‌شود، هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی کرال دلالت دارد که اختلال در کارکرد آن قطعه را گزارش می‌دهد، با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی می‌توانیم مشکل دستگاه را سریعتر بر طرف کنیم.

کد خطا و ارور ریست Reset لباسشویی کرال

برای حال ارور موارد زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا درب لباسشویی را چک کنید که حتما قفل باشد
  2. دکمه Function را فشار دهید
  3. سپس دکمه SpinSpeed فشار دهید
  4. به صورت همزمان و به تعداد سه بار تکرار کنید
  5. برنامه شستشو را روی برنامه کتان قرار دهید و روشن کنید
  6. بعد از روشن شدن سریعا دکمه SpinSpeed را یکبار زده و رها نمایید.

علت ارور AE ماشین لباسشویی کرال

دلیل: نشتی آب و برای حل خطا شلنگ های ورودی و خروجی و جا پودری حتی شلنگ های زیر دیگ چک شود احتمال پارگی می‌باشد.

علت ارور CE ماشین لباسشویی کرال

هنگامی که موتور لباسشویی قفل کند این خطا در صفحه نمایش نشان داده می‌شود که باید موتور چک شود ممکن است این قفل شدن با بوی سوختگی موتور ماشین لباسشویی کرال همراه باشد.

علت ارور CD ماشین لباسشویی کرال

خرابی فن خشک کن باعث پدیدار شدن این ارور در صفحه نمایش داده می‌شود که در صورت سوختگی باز و تعویض شود.

علت ارور DE ماشین لباسشویی کرال

وقتی میکروسوئیچ درب به مشکل خورده باشد و یا کابل ارتباطی میکروسوئیچ به برد دچار نقص شده است این خطا نمایش داده می‌شود که در نتیجه این خطا درب احتمالا باز نمی‌شود و یا آبگیری انجام نمی‌شود.

علت ارور DHE ماشین لباسشویی کرال

این خطا نشان دهنده مشکل ایراد در خشک کن و یا خطای ترمیستور می‌باشد که اگر اطلاعات فنی ندارین با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان مراجعه نمایید.

علت ارور E30 ماشین لباسشویی کرال

خرابی میکروسوئیچ یا برد کنترل این خطا را در صفحه نمایش نشان می‌دهد که ابتدا قفل درب را چک کنید اگر مشکل پا برجاست مشکل از برد می‌باشد.

علت ارور E60 ماشین لباسشویی کرال

اگر موتور لباسشویی و اتصالات موتور دچار ایراد شود این کد خطا در صفحه نمایش دستگاه نشان داده می‌شود ابتدا موتور را چک کنید اگر مشکل دستگاه حل نشود رله برد کنترل را نیز چک کنید و در قدم بعدی احتمال قفل شدن سوکت موتور نیز می‌باشد.

علت ارور E33 ماشین لباسشویی کرال

خرابی هیدروستات و اتصالات باعث می‌شود این خطا نشان داده شود که برای حل آن باید این قطعات چک بشود.

علت ارور E34 ماشین لباسشویی کرال

مشکل در ترموستات و اتصالات لباسشویی باعث می‌شود این ارور پدیدار شود که برای حل آن باید این ترموستات و المان های آن چک بشود.

علت ارور E20 ماشین لباسشویی کرال

اگر ماشین لباسشویی نتواند آب را تخلیه نماید این کد خطا نمایش داده می‌شود که باید پمپ تخلیه آب و شلنگ های اتصال را بررسی کنید در صورت خرابی پمپ باید تعمیریا تعویض شود.

علت ارور E12 ماشین لباسشویی کرال

وقتی ماشین لباسشویی نتواند آبگیری کند این کد خطا نمایش داده می‌شود که در ابتدا باید شیر برقی و در نهایت برد کنترل تست شود و در صورت نیاز شیر برقی تعویض شود.

علت ارور E10 ماشین لباسشویی کرال

اگر آب ورودی به ماشین لباسشویی مسدود باشد یا فشار نداشته باشد این کد خطا نمایش داده می‌شود که حتما باید ورودی آب منزل و اتصالات شلنگ بررسی شود.

علت ارور E92 ماشین لباسشویی کرال

هنگامی که سنسور misty vashing یا اتصالات آن ایراد پیدا کند ارور E92 در دستگاه نمایش داده می‌شود.

علت ارور EE ماشین لباسشویی کرال

اگر برد کنترل ماین لباسشویی کرال ایراد پیدا کند این کد خطا در صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می‌شود که بهتر از توسط نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان تعمیر شود.

علت ارور EF ماشین لباسشویی کرال

اگر هیدروستات خراب باشد و درست عمل نکند باعث می‌شود آبگیری ماشین لباسشویی کرال بدرستی انجام نشود برای حل این مشکل ابتدا شلنگ هیدروستات را بررسی کنید ممکن است نیاز به هواگیری داشته باشد.

علت ارور HE ماشین لباسشویی کرال

ارور HE مربوط به هیتر دستگاه می‌باشد دلیل ایجاد این کد خطا خرابی هیتر، قطعی ورودی آب، اتصال کوتاه هیتر می‌باشد که باید تک تک چک شود.

علت ارور IE ماشین لباسشویی کرال

اگر مشکلدر ورودی آب به ماشین لباسشویی کرال باشد ارور IE نمایش داده می‌شود حتما ورودی آب منزل، هیدرواستات را چک نمایید.

علت ارور LE ماشین لباسشویی کرال

اگر تاخو یا موتور دستگاه خراب شود ارور LE نمایان می‌شود برای حل کد خطا مقاومت تاخو و سسلامت موتور دایرکت درایو را بررسی کنید. اگر تخصص ندارید با نمایندگی لباسشویی کرال در اصفهان مراجعه نمایید.

علت ارور OE ماشین لباسشویی کرال

خرابی پمپ تخلیه باعث نشان دادن این کد خطا می‌شود برای حل ابتدا پمپ تخلیه را باز نمایید و بررسی کنید پمپ گیر نکرده باشد و سوکت پمپ زنگ نزده باشد.

علت ارور PE ماشین لباسشویی کرال

وقتی هیدروستات درست کار نکند این کد خطا نمایان می‌شود در نظر داشته باشید حتما مقاومت الکتریکی هیدروستات 21 تا 23 اهم Ohm باشد.

علت ارور SE ماشین لباسشویی کرال

اگر سنسور و اتصالات آن در ماشین لباسشویی کرال ایراد داشته باشد ارور SE نشان داده می‌شود برای رفع سنسور و برد کنترل را چک کنید.

علت ارور TE ماشین لباسشویی کرال

اگر ترمیستور Thermistor یا مقاومت گرامایی که به آن سنسور دما نیز گفته می‌شود خراب باشد و در عدد اهم مناسب نباشد این کد خطا نشان داده می‌شود برای حل این کد خدا سنسور دما را چک نمایید شاید آب داخل دستگاه نمی‌شود.

علت ارور UE ماشین لباسشویی کرال

اگر لباس های درون دیگ متعادل نباشند و به صورت یکنواخت ریخته نشود این ارور نمایش داده می‌شود که عدم بالانس بودن دیگ لباسشویی کرال است برای حل کردن لباس ها را بیرون بیاورید و به صورت یکنواخت درون دستگاه قرار دهید.

علت ارور DCE ماشین لباسشویی کرال

اگر ولتاژ بالا دستگاه بالا باشد کد خطا DCE نمایش داده می‌شود ولتاژ یا اختلاف پتانسیل الکتریکی کارِ لازم برای جابه‌جا کردن واحد بار الکتریکی از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر است که نباید بالا باشد که برای راه حل ولتاژ ورودی ماشین لباسشویی کرال را چک کنید زیرا ممکن است به برد کنترل آسیب برساند. اگر تخصص ندارید به نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان مراجعه نمایید.

علت ارور TCL ماشین لباسشویی کرال

بعد از استفاده کردن مدتی از دستگاه دیگ ممکن است دیگ یا درام دچار رسوب شود که باید دیگ باز شده و رسوب زدایی شود تا ارور برطرف شود.



نکات مهم نگهداری ماشین لباسشویی کرال 

برای بالا بردن عمر ماشین لباسشویی به نکات مهم از سرویس و نگهداری پرداخته است تا کمتر نیازمند تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در اصفهان داشته باشید.

  • ماشین لباسشویی کرال در اصفهان باید در مکان خود به طور صحیح تراز باشد.
  • برای تراز کردن از پیچ های زیر ماشین استفاده کنید.
  • در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما نیست، دستگاه خود را نصب نمایید.
  • لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.
  • در هنگام کار ولوم تایمر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان را تغییر ندهید.
  • هنگام تغییر برنامه ابتدا ماشین لباسشویی کرال در اصفهان خود را خاموش و سپس اقدام به تغییرات نمایید.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی کرال در اصفهان شما خاموش است، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.
  • بعد از شستشو، آب باقیمانده لاستیک دور در ماشین لباسشویی کرال در اصفهان را تخلیه و سپس آن را توسط پارچه نرم خشک نمایید.
  • هر چند وقت یک بار مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شیلنگ خروجی وصل بوده و مسیر خروج آب مسدود نباشد.
  • بعد از هر شستشو در ماشین را باز بگذارید تا هوا داخل ماشین گردش نموده و رطوبت آن از بین برود.
  • هر چند وقت یک بار بدون ریختن لباس در ماشین برنامه کامل شستشو را با استفاده از یک ماده حلال کلسیم انجام دهید تا رسوبات ماشین پاک شود.
  • محفظه جاپودری را هر چند وقت یک بار تمیز نمایید.
  • برای دو شستشوی متوالی حداقل یک ساعت فاصله قرار دهید.
  • استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم در ماشین لباسشویی، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود.

در صورتی که هر کدام از موارد را انجام داده نشود در طول زمان نیاز به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان خواهید شد.


how-much-does-washing-machin-repair-service-cost
how-much-does-washing-machin-repair-service-cost

هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی کرال coral

این روزها هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در لباسشویی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می‌باشند. در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می‌توانید به راحتی از قیمت سرویس ماشین لباسشویی خود اطلاع پیدا نمایید.

نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند بیشتر یا کمتر شود که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر  شما را در جریان خواهد گذاشت.

المنت4,400,000 الی 7,350,000 ریال IRR
پمپ تخلیه4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
تایمر1,200,000 الی 10,800,000 ریال IRR
کمک فنر4,850,000 الی 8,800,000 ریال IRR
لاستیک درب4,850,000 الی 10,400,000 ریال IRR
هیدرواستات2,500,000 الی 8,000,00 ریال IRR
شیربرقی3,950,000 الی 7,300,000 ریال IRR
میکروسوئیچ3,000,000 الی 8,000,000 ریال IRR
بلبرینگ10,000,000 الی 35,00,000 ریال IRR
سه نظام9,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
موتورمحاسبه بر اساس قیمت روز موتور می‌باشد.
دیگ7,000,000 الی 103,000,00 ریال IRR
شفت6,500,000 الی 10,000,000 ریال IRR
پانلبا توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
خرطومی دیگ1,900,000 الی 3,300,000 ریال IRR
درب4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
فیوزبا توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک5,300,000 الی 7,400,000 ریال IRR
برد الکترونیکیبا توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
شیشه3,800,000 الی 6,900,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,600,000 ریال IRR
نصب دوباره3,500,000 الی 4,550,000 ریال IRR
سرویس3,300,000 الی 4,950,000 ریال IRR
هزینه تعمیر

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس در اصفهان

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیرات کرال در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency Coral Wash Machine Repair in Isfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

نتیجه گیری 

هر چند در این مقاله درباره تعمیر لباسشویی راه­کارهایی را ارائه دادیم اما تعمیر ماشین لباسشویی کرال  در موارد جدی نیازمند تخصص تعمیرکاران با سابقه است. در این موارد پیش از هر اقدامی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال در اصفهان  تماس بگیرید.

نمایندگی ها

  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در نجف آباد ,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در خمینی شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در شاهین شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در بهارستان,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در فولاد شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در سپاهان شهر,

مقالات مرتبط:

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیر کرال Coral در اصفهان

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان کجاست؟

کلیه تعمیرات لوازم خانگی Coral توسط نمایندگی را انجام می‌شود که باید جایی که خرید کرده اید یا نصب کرده است مراجعه نمایید. برای سرویس و تعمیر با بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی کرال در اصفهان پیش ما خارج از نمایندگی با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

نمایندگی کرال در اصفهان کجاست؟

نمایندگی کرال در اصفهان عرضه کننده و فروش و سرویس کلیه محصولات کرال در اصفهان مانند لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی با بهترین قیمت و کیفیت در بازار عرضه می‌شود که باید اصفهان، خیابان مشیر یخچال مراجعه نمایید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان چند است؟

برای استفاده از سرویس، خدمات و تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان می‌توانید با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین که این خدمات خارج از نمایندگی می‌‌باشد.

آدرس نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال اصفهان کجاست؟

اگر شما در هر منطقه اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… ساکن هستین می‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی کرال چقدرمی‌باشد؟

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی کرال در اصفهان بستگی به دلیل خرابی آن می‌باشد اما به طور معمول از 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

خدمات پس از فروش لباسشویی کرال در اصفهان

اگر دستگاه شما نیاز به خدمات پس از فروش لباسشویی کرال در اصفهان می‌توانید با شماره نمایندگی تماس بگیرین و و شماره 09137512192 برای خارج از بحث نمایندگی مراجعه نمایید.


اطلاعات تماس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی کرال Coral در اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info@esfahantamir.com
4.3/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت