نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی ارج اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان می توانید برای تعمیر دستگاه خود در منزل با شرکت اصفهان تعمیر 09137512192 تماس بگیرین و از خدمات بهترین تعمیرکار استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در اصفهان کجاست؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات باشد شما می توانید در صورت مشاهده مشکل و خرابی در دستگاه خود ابتدا با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج اصفهان با شماره 09137512192 تماس گرفته و با در میان گذاشتن مشکل دستگاه خود آن را به صورت تلفتی و به کمک کارشناسان برطرف کنید؛ اگر مشکل جدی تر است و به صورت غیرحضوری رفع نمی شود، می توانید

نکته: مجموعه ما به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی ارج اقدام به تعمیرات به بهترین نحو انجام میدهد به دلیل عدم وجود نمایندگی به خاطر تحریمات ما نیز نمایندگی نیستیم

مراحل از ارتباط تلفنی تا تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان

    1. مرحله ۱: چنانچه احساس کردید مشکلی در ماشین لباسشویی ارج در اصفهان به وجود آمده، سریعا با شماره 09137512192 مجموعه اصفهان تعمیر تماس بگیرین.
    2. مرحله ۲: همچنین با مراجعه به سایت نیز می توانید درخواست ثبت تعمیرات را انجام دهید.
    3. مرحله ۳: بعد از تماس مشخصات شما در سیستم ثبت می گردد و نام تکنسین به همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
    4. مرحله ۴: تعمیرکار لباسشویی ارج در اصفهان ظرف کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی و تعمیر در محل شما حاضر می شود.
    5. مرحله ۵: بعد از انجام خدمات و رفع مشکل ماشین لباسشویی، فاکتور و ضمانتنامه رسمی به شما عزیزان تقدیم می گردد.

پس از پایان تعمیرات ،تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج در اصفهان عملکرد دستگاه را مورد سنجش قرار میدهیند در صورت رفع تمام مشکلات لباسشویی، به شما کارت گارانتی تعمیرات 3 ماهه ارائه میکنند.

 

تعمیر ماشین لباسشویی ارج اصفهان

نکته مهم : برای برطرف نمودن مشکل ماشین لباسشویی در منزل توسط خودتان ، لازم به ذکر است حتما باید دارای تخصص کافی مکانیکی و الکتریکی باشید و نحوه کار کردن با قطعاتی ماشین لباسشویی ارج را دارا باشید.

عیب یابی

داشتن لوازم و تجیزات مناسب برای تعمیر و بررسی عیب ماشین لباسشویی ارج در اصفهان می باشد. اگر به هر دلیلی اشنایی لازم را ندارید به هیچ وجه اقدام به تعمیر نکنید چون ممکن است به قطعات سالم نیزآسیب بزنید و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان را دو چندان نمایید. پس سعی نموده با تعمیرکاران و متخصصان اصفهان تعمیر تماس حاصل فرمایید در در اسرع وقت اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان کنند.

برای آشنایی با تعمیر یخچال در اصفهان مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج اصفهان

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ارج

در این قسمت به مشکلات معمول لباسشویی ارج می‌پردازیم:

روشن نشدن ماشین لباسشویی

مشکل: نرسیدن برق به لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی که خاموش شده است و روشن نمی شود می تواند  بسیار پیچیده قابل شناسایی باشد، برای اینکه دلیلهای متعددی میتواند سبب این مشکل شوند. یکی از دلایل عمده روشن نشدن دستگاه قطعی بین سیم الکتریسته و ماشین لباسشویی ارج می باشد.

هنگامی که صفحه نمایش لباسشویی ارج روشن نشد، دو شاخه دستگاه و بعداز ان پریز برق  را بررسی نمایید . امکان دارد دو شاخه خراب شده باشد و یا سه راهی خراب شده باشد. برای تست سه راهی و یا پریز از فازمتر میتوانید استفاده ننمایید و یا اینکه دستگاهی دیگر را به پریز بزنید ببینید ان دستگاه روشن میشود و یا خیز.

اگر تعدادی از چراغها روشن نمی شود و تعدادی روشن می شود مشکل برق رسانی ماشین لباسشویی ارج در اصفهان می باشد  که عمده ترین دلیل برد الکتریکی جلوی ماشین لباسشویی ارج دارای مشکل است که باید یا تعمیر شود و در صورت اینکه قابل تعمیر نباشد و سوخته مامل باشد تعویض گردد ذز نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان صورت گیرد.

شروع به کار نکردن هیچ یک از برنامه های لباسشویی ارج

دلایل خرابی:

  • قفل کودک را چک نمایید
  • از بسته بودن درب لباسشویی ارج اطمینان حاصل فرمایید
  • دکمه استارت را دقیق فشار دهید

یکی از دلایلی که گاها باعث شروع نشدن کار لباسشویی میشود روشن بودن قفل کودک می باشد که برای این کار به دفتر چه راهنما مراجعه نمایید چون هر مدل از لباسشویی های ارج به یک صورت قفل کودک آنها غیر فعال میشود.

روش های غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی ارج  :

  1. یک روش : دکمه استارت را به مدت ۳ الی ۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از ان باید د علامت کلید و یا عبارت “CL” از روی صفحه پاک شده باشد مخفف Cildren Luck.
  2. روش دوم : برخی مدل های لباسشویی های ارج برای غیر فعال کردن قفل کودک   فشار دادن کلید rpm و finished in  به مدت 3 ثانیه می باشدکه بعد از صدای که شنیده می شود قفل کودک غیر فعال می شود.
  3. در صفحه نمایش لمسی  روی مربع روشن با علامت کلید و عبارت ۳ seconds را در زیر آن خواهید دید که ۳ ثانیه نگه دارید.

بسته نبودن درب لباسشویی ارج

اگر درب ماشین لباسشویی ارج در اصفهان  بسته نباشد ، یا اینکه لباسی اجازه بسته شدن در لباسشویی را نمیدهد که تا زمانی درب ماشین لباسشویی ارج بسته نشده باشد ماشین لباسشویی اقدام به کار کردن نمیکند و شستشو انجام نخواهد شد. از قرار دادن لباس بیش از حد در ماشین لباسشویی ارج خود داری کنید چون باعث بسته نشدن در لباسشویی می شود.

دکمه استارت را دقیق فشار دهید

برای روشن شدن درست و شروع کردن به کار به مدت یک ثانیه دکمه استارت لباسشویی ارج را فشار دهید تا شروع به کار کند روشن کردن و فشار دادن لحظه ایی کمکی نمیکند همنچنین این زمان نگه داشتن نباید بیش از 3 ثانیه باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج اصفهان

ماشین لباسشویی ارج نمی چرخد

دلایل مشکل:

  • لباس که داخل لباسشویی قرار دادید نامتعادل می باشد.
  • برنامه انتخابی در ماشین لباسشویی ارج مورد دارد
  • پاره شدن تسمه درام لباسشویی ارج
  • معیوب شدن زغال موتور
  • مشکل دار شدن یاتاقان ، کلاچ ، کوپلینگ موتور ، قفل درب و…

لباس که داخل لباسشویی قرار دادید نامتعادل می باشد.

فهمیدن عیب ماشین لباسشویی ارج که نمی چرخد به اسانی نیست، به خاطر اینکه دلایل زیادی باعث نچرخیدن لباسشویی ارج میشود. در بعضی از مواقع لباسشویی با تشخیص میزان لباس های زیاد و یا نامتعادل بودن لباس ها در ماشین لباسشویی ارج  می تواند از چرخیدن لباسشویی ارج جلوگیری کنند و یا اینکه ماشین لباسشویی ارج به کندی شورع به چرخیدن کند برای برطرف نمودن چنین مشکلی اول از همه لباسهای داخل ماشین لباسشویی را چک کنید و لباسها را اگر دیک طرف جمع شده اند پخش کنید و یا از حجم لباسها کم کنید تا مشکل بر طرف گردد.

برنامه انتخابی در ماشین لباسشویی ارج مورد دارد

از دلایل دیگر نچرخیدن لباسشویی ارج برنامه انتخابی شستشو است. گاهی موارد نچرخیدن جای نگرانی ندارد و بدلیل نوع لباسی که درون لباسشویی ریخته ایید سبب این کار می شود.

پاره شدن تسمه درام لباسشویی ارج

از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی ارج تسمه درام میباشد. کار تسمه درام اتصال و ارتباط بین موتور لباسشویی ارج و درام را ایجاد میکند که درصورت کار زیاد ممکن از این تسمه درام پاره شود و یا نتواند کارایی لازم و ارتباط را انجام دهد. برای تست اینکه تسمه درام سالم می باشد یا خیر با دست درام را بچرخانید اگر دیدید راحت و بدون هیچ مقاومتی چرخیده می شود بدانید تسمه از بین رفته و یا پاره شده است. که دراین صورت نیاز به تعویض دارد و باید تسمه درام تعویض گردد.

معیوب شدن زغال موتور

از وارد نچرخیدن ماشین لباسشویی زغال موتور ماشین لباسشویی ارج می باشد که باید بررسی شود. زغال موتور ماشین لباسشویی ارج موظف است جریان الکتریسیته را ارمیچر انتقال دهد و این اتصال باعث جرخش درام خواهد شد و درام همش باعث جرخش ماشین لباسشویی میشود و اگر ماشین لباسشویی ارج شما نمیچرخد یکی از گزینه های بررسی حتما زغال موتور لباسشویی ارج می باشد که باید به ان توجه نمایید.

مشکل دار شدن یاتاقان ، کلاچ ، کوپلینگ موتور ، قفل درب و…

در ماشین لباسشویی ارج وظیفه کوپلینگ اتصال موتور لباسشویی به سیستم انتقال نیروی ماشین لباسشویی را انجام می دهد. لباس های که داخل  ماشین لباسشویی ارج  زیاد تر از حد مجاز باشد کوپلینگ عمل نخواهد کرد و این باعث حفاظت از لباسشویی شما میشود که ضرر به موتور نرسد. در صورت شکستگی و یا فرسودگی کوپلینگ باید تعویض شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج اصفهان نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان

تخلیه نکردن آب توسط لباسشویی ارج

دلایل مشکل:

  • مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی
  • فیلتر ماشین لباسشویی ارج مسدود شده است
  • خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی

برای  اینکه متوجه شویدشیلنگ تخلیه خم نشده است، لباسشویی خود را کمی جلو کشیده و شیلنگ لباسشویی ارج را بررسی کنید. کاره بعدی که باید انجام دهید این است که شلنگ تخلیه توسط شی ایی مسدود نشده باشد که با روشن کردن دکمه تخلیه باید متوجه مسدود بودن آن باید بشوید.

از عوامل دیگر گرفتی ، مسدود شدن فیلتر می باشد. هر چیزی که موجب مسدود شدن فیلتر شود اجازه تخلیه آب را نمیدهد از مواردی که به فور دیده میشود گیر کردن جوراب بچه می باشد که درون شلنگ تخلیه میباشد اگر نتوانستید مشکل را حل نماییدنمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی ارج

دلایل مشکل:

  •  مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی ارج
  • پایین بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی ارج
  • شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی ارج

 مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی ارج

از خم نبودن  شیلنگ آب ورودی آب سرد به ماشین لباسویی مطمئن شوید و همچنین به شلنگ خوب نگاه کنید که مسدود نشده باشد و اب راحت در آن حرکت میکند. اطمینان حاصل کنید.

پایین بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی ارج

از دیگر موارد این مشکل پایین بودن شار آب ورودی به ماشین لباسشویی ارج می باشد. شیلنگ ورودی آب را ماشین لباسشویی جدا نمایید و ببنید فشار وردوی آب چه مقدار است . اصولا در تابستان در واحدهای آپارتمانی فشار آب کم میباشد اگر از پمپ فشار آب استفاده میکنید میتوانید آن را روشن نمایید. نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان

هفت دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی

شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی ارج

شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی ارج یکی از دلایل مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی ارج می باشد اگر اطلاعات کافی درباره شیر برقی ندارید آن را به کارشناس خبره این کاربسپارید

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج اصفهان

آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی ارج

یکی از مشکلاتی که گاها ماشین لباسشویی دارد این میباشد که اب در ماشین لباسشویی سر ریز میکند و یا به اصطلاح آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی ارج

دلایل مشکل :

  •  شیر ورودی آب مشکل دارد
  • سوئیچ فشار عیب فنی دارد
  • ایراد محفظه فشار ماشین لباسشویی ارج میباشد.

 شیر ورودی آب مشکل دارد

وظیفه تامین آب در ماشین لباسشویی توسط شیر ورودی آب یا شیر برقی صورت میگیرد در اصل ورود آب به ماشین لباسشویی ارج این شیر می باشد. اگر این شیر به هر دلیلی مشکل دار شود در مبحث آبگیری در ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهید شد که یا آبگیری نمیکند در صورت خراب بودن آن، امکان بروز مشکل در آبگیری لباسشویی وجود دارد. مثلا آبگیری کند یا آبگیری نکردن و یا در حالت دیگر  آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی ارج رخ میدهد.

سوئیچ فشار عیب فنی دارد

میزان گرمی و سردی آب در ماشین لباسشویی ارج با توجه به دمایی است که شما به ماشین لباسشویی داده اید که سوئیچ فشاری این وظیفه متعادل کردن دمای درخواستی را به عهده دارد که در صورت رخابی این سوئیچ و یا سوئیچ فشار عیب فنی دارد باعث این میشود که آب ماشین لباسشویی سریز کند.

برای حل این مشکل حتما باید تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در اصفهان توسط کارشناس فنی و با تجربه صورت گیرد.

ایراد محفظه فشار ماشین لباسشویی ارج میباشد.

محفظه فشار وقتی که درام از آب پر شد سرشار از هوا میگردد. هوا موجب به کار افتادن سوئیچ فشار می شودکه اغاز مراتب چرخیدن ماشین لباسشویی استارت میخورد. در صورت مشکل فنی در محفظه ی فشار  باعث اختلال و سر ریز شدن ماشین لباسشویی ارج می گردد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج اصفهان نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان

 نشتی یا آبریزش ماشین لباسشویی ارج

عیب یابی ماشین لباسشویی ارج در اصفهان

دلایل مشکل:

به سه صورت نشتی

  • نشتی از پشت لباسشویی ارج
  • نشتی از جلو لباسشویی ارج
  • نشتی از زیر لباسشویی ارج

نشتی از پشت لباسشویی ارج

در نشتی از پشت لباسشویی ارج مشکل از شیلنگ آب ورودی و یا شیلنگ آب خروجی می باشد. که باید این شلنگها مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت دارای مشکل بودن تعویض گردند.

نشتی از جلو لباسشویی ارج

در این حالت یعنی نشتی از جلو لباسشویی ارج مشکل از درب ویا محفظه جاپودری و احتمالا فیلتر دستگاه می باشد. همیشه درب را چک نمایید که بسته باشد. و از اینکه لاستیک بین درب گیر نکرده مطمئن شوید. مقدار لباس که درون لباسشویی قرار دارد نباید بیش از ظرفیت لباسشویی باشد باید از این مطلب  نیز مطمون شوید.

فشار زیاد آب و یا مسدودیت نازل  باعث میشود که مشکل از جاپودری باشد و باعث نشتی از جلو لباسشویی ارج شود لازم به ذکر است در پوش را نیز چک کنید و از بسته بودن صحیح ان مطمئن شوید.

نشتی از زیر لباسشویی ارج

برای برطرف کردن نشتی از زیر لباسشویی ارج اول باید مواردی که در نشتی از بالا و نستی از جلو لباسشویی بررسی شد را چک نمایید اگر باز هم با بررسی موارد بالا مشکل حل نگردید  از تعمیر کار سیار لباسشویی و یا تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان مطرح نمایید.

درب ماشین لباسشویی ارج باز یا بسته نمی شود

دلایل مشکل :

  • فعال شدن قفل کودک ارج
  • گیر افتادن لباسها بین درب لباسشویی ارج
  • وزن بیش از حد لباس درون ماشین لباسشویی و پر بودن آن
  • ایراد در قفل درب لباسشویی – نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان

فعال شدن قفل کودک ارج

یکی از دلیایل باز نشدن درب لباسشویی به فعال بودن قفل کودک لباسشویی ارج میباشد. که با غیر فعال کردن قفل کودک دوباره لباسشویی شما دربش کار خواهد کرد.

گیر افتادن لباسها بین درب لباسشویی ارج

دلیل دیگر برای بسته شدن و باز شدن دری مشکل ایجاد میکند گیر کردن لباس کوچک بین درب و بدنه می باشد و بهتر است این مورد را حتما نگاه نکایید.

وزن بیش از حد لباس درون ماشین لباسشویی و پر بودن آن

از دیگر دلایل  بسته نشدن درب لباسشویی بستگی به مقدار زیاد لباس هایی که درون لباسشویی باکنست قرار دارد مربوط می باشد. هیچوقت نبیاد بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی درون آن لباس برای شستشو قرار داد.

ایراد در قفل درب لباسشویی

در انتها آخرین موردی که باعث خرابی درب ماشین لباسشویی می شود خرابی قفبپل درب آن می باشد. در این صورت زبانه لباسشویی درگیر نشده و درب به طور استاندارد بسته نمی شود.

اگر با طرف نمودن موارد بالا بار هم مشکل داشتید باید با متخصصین و تعمیر کار لباسشویی ارج در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

ماشین لباسشویی ارج لرزش و تکان های شدیدی دارد

دلایل مشکل :

  • محل قرار گیری نامناسب لباسشویی ارج
  •  لباسشویی تراز نمیباشد
  • بار نامتعادل لباس درون دیگ
  • باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل
  • کمک فنرها دارای  مشکل است

محل قرار گیری نامناسب لباسشویی ارج

یکی از دلایل که لباسشویی همراه با سر صدا و تکان میباشد به چندین عامل بستگی دارد  امکان دارد بر روی کفپوشی ناهموار قرار گرفته باشد و لباسشویی باید در محلی صف و صاف قرار گرفته باشد. نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ارج در اصفهان

 لباسشویی تراز نمیباشد

اگر لباسشویی تراز نباشد  حتما با مشکلات تعادلی و سر صدا روبرو خواهد شد، مخصوصا در هنگام دور تند برای خشک کردن لباس استفاده میشود. از تراز بودن و صاف بودن لباسشویی بر روی سطح زمین کاملا اگاهی پیدا کنید.

بار نامتعادل لباس درون دیگ

به دلیل اینکه لباسها به صورت هم تراز ریخته نشده اند و در یک طرف تلنبار شدند هنگام چرخش باعث سر صدا میشود. که باید لباس ها را درون دیگ لباسشویی پخش نمایید.

باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل

گاهی هنگام نصب ماشین لباسشویی ارج ، باز کردن پیچ های مخصوص حمل و نقل  را فراموش می کنند. باز نکردن این پیچ ها باعث لرزش های شدیدی در ماشین لباسشویی هنگام کار کردن و یا خشک کردن می شود.

کمک فنرها دارای  مشکل است

از دیگر دلایل سر صدای ماشین لباسشویی ارج خرابی کمک فنرها میباشد که برای تعمیر کمک فنر ها لباسشویی حتما باید به  نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در اصفهان برای تعمیر لباسشویی ارج در اصفهان مراجعه نمایید

لباسشویی ارج سر و صدای زیادی دارد

دلیلایل مشکل:

  • تراز نبودن لباسشویی
  • باز نشدن پیچ های حمل و نقل
  • یاتاقان
  • پولی
  • کوپلینگ موتور
  • کلاچ
  • تسمه
  • پمپ تخلیه

سر و صدای ماشین لباسشویی می تواند دلایل بسیار زیادی دارا باشد، بنابراین عیب یابی سر صدای  ماشین لباسشویی ارج متفاوت است. برخی از صداهای تولید شده از لباسشویی عادی بوده و مال خود دستگاه می باشد و نیازی به نگرانی نیست.

موارد بالا نیاز به تعمیر کار باتجربه لباسشویی در اصفهان  تجربه دارد پس اگر اطلاعات فنی در این مورد ندارید از باز کردن لباسشویی خود داری نمایید.

هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی

این روزها هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در لباسشویی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می باشند.

در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی از قیمت تعمیر ماشین لباسشویی خود اطلاع پیدا نمایید.

نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند بیشتر یا کمتر شود که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر  شما را در جریان خواهد گذاشت.

قطعات لباسشویی هزینه تعمیرات لباسشویی
المنت 4,400,000 الی 7,350,000 ریال IRR
پمپ تخلیه 4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
تایمر 1,200,000 الی 10,800,000 ریال IRR
کمک فنر 4,850,000 الی 8,800,000 ریال IRR
لاستیک درب 4,850,000 الی 10,400,000 ریال IRR
هیدرواستات 2,500,000 الی 8,000,00 ریال IRR
شیربرقی 3,950,000 الی 7,300,000 ریال IRR
میکروسوئیچ 3,000,000 الی 8,000,000 ریال IRR
بلبرینگ 10,000,000 الی 35,00,000 ریال IRR
سه نظام 9,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
موتور محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
دیگ 7,000,000 الی 103,000,00 ریال IRR
شفت 6,500,000 الی 10,000,000 ریال IRR
پانل با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
خرطومی دیگ 1,900,000 الی 3,300,000 ریال IRR
درب 4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
فیوز با توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک 5,300,000 الی 7,400,000 ریال IRR
برد الکترونیکی با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
شیشه 3,800,000 الی 6,900,000 ریال IRR
ایاب ذهاب 600,000 الی 1,600,000 ریال IRR
نصب دوباره 3,500,000 الی 4,550,000 ریال IRR
سرویس 3,300,000 الی 4,950,000 ریال IRR

خدمات مجموعه اصفهان تعمیر

اکنون به خدمات که برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان تعمیر انجام میگیرد را برای شما شر میدهیم تا اطلاعات مورد نطر خود را در مورد تعمیر لباسشویی ارج  در اصفهان را کسب نمایید.

  • تعویض و عیب یابی دیگ لباسشویی ارج در اصفهان
  • تعمیر و عیب یابی تایمر ماشین
  • بر طرف نمودن مشکل تایمر لباسشویی
  • تعویض و تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض لاستیک درب لباسشویی ارج در اصفهان
  • تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام
  • بر طرف نمودن آبریزی لباسشویی
  • فروش قطعات جانبی
  • تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی ارج در اصفهان
  • بر طرف نمودن فیلتر
  • عیب یابی و تعویض موتور

کارت گارانتی تعمیر لباسشویی ارج اصفهان

در صورتی که لباسشوی ارج شما دچار اشکالات فنی شده است میتوانید با داشتن کارت گارانتی معتبر آن از همه خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشوی ارج در اصفهان بهرمند شوید. اما اگر به هر دلیلی برگه گارانتی معتبر ارج شما گم شده و یا تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده هم میتوانید از خدمات بی شمار مجموعه ما استفاده نمایید.

آدرس و شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در اصفهان چیست؟

اگر ماشین لباسشویی ارج دارید و خراب شده است و دنبال شماره تماس برای سرویس دستگاه خود می‌باشید با شماره 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر به آدرس اصفهان تماس بگیرین تا تعمیرکار متخصص شما را راهنمایی نماید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ارج در اصفهان

گه دستگاه شما نیاز به سرویس دارد و دنبال شماره تماس خدمات پس از فروس ماشین لباسشویی ارج اصفهان می‌باشید با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی شهرستان های شاهین شهر ، سپاهان شهر ، بهارستان اصفهان

برای اطلاع از موارد زیر در شهرستان های سپاهان شهر ، شاهین شهر ، بهارستان میتوانید با شماره 09137512192 همراه باشید.

  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در شاهین شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در سپاهان شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در خمینی شهر,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در نجف آباد,
  • نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در فولاد شهر,

اطلاعات تماس

  • تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • ایمیل: info@esfahantamir.com

مقالات مرتبط

  1. نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در اصفهان کجاست؟

    نمایندگی تعمیر لباسشویی ارج در اصفهان آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

  2. سرویس لباسشویی در محل

    کلیه خدمات تعمیراتی و سرویس لباسشویی در محل و منزل شما انجام می شود تا نیازی به جابجایی و هزینه اضافی برای تعمیرات نباشد.

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت