نمایندگی نصب ماشین لباسشویی کرال در اصفهان

لباسشویی کرال coral

نمایندگی نصب ماشین لباسشویی کرال در اصفهان،کـرال، یکی از زیرمجموعه های اصلی گروه پاکشوما ست که انواع لوازم خانگی بزرگ را با همکاری شرکـت ها و موسسات تولیدی و طراحی لوازم خانگی کره جنوبی (South Korean)  تولید می نماید. سبد محصولی برند کرال مشتمل بر انواع محصولات ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی در طرح ها، سایزها و رنگهای مختلف است.

نمایندگی نصب ماشین لباسشویی کرال در اصفهان

برای نمایندگی نصب ماشین لباسشویی کرال در اصفهان  به شماره های تلفن: 02188551627 و و شماره تماس: 1608( همین 4 رقم ) تماس بگیرین.

با مطالعه معنی کلمات روی ماشین لباسشویی کرال بهره بری بیشتری از دستگاه داشته باشین و عمر دستگاه خود را بالا ببرید.

کرال فعالیت خود را از سال 2010 میلادی شروع کرد. تیم طراحی این برند از همان ابتدا سعی نمود تا با ترکیب عنصر هیجان، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن، به روزترین  لوازم خانگی  روز دنیا را (عمدتا با همکاری شرکتهای کره جنوبی ) انتخاب، طراحی و تولید نماید.

شعار اصلی برند کُرال (Core Of Life) می باشد. این شعار نشات گرفته از نوع طراحی، رنگ آمیزی و نیز نوع کارکرد محصولات است که تعامل پایداری را میان مشتری و خود ایجاد می کند.

انتخاب تکنولوژی، سبک طراحی، کیفیت محصولات به همراه تلاش تیم های بازاریابی ، فروش و صادرات باعث گردید این برند خیلی زود جایگاه مناسبی را در خانه های ایرانی پیدا نماید. و در مدت زمان کوتاهی فعالیت صادراتی این برند به کشورهای منطقه شروع گردید. بطوریکه امروز برند کرال نامی شناخته شده در کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان، سودان و آذربایجان و پاکستان می باشد. برای تعمیر می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در اصفهان مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت