نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر هود استیل البرز در اصفهان با گارانتی تعمیر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای سرویس هود آشپزخانه استیل البرز با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید یا ثبت درخواست آنلاین نمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر هود استیل البرز خود را کاهش دهید که خارج از بحث نمایندگی و گارانتی است.

استیل البرز اصفهان
استیل البرز اصفهان

نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان

آشپزخانه های امروزی بدون داشتن یک هود استیل البرز غیر قابل تصور است. وظیفه هود استیل البرز تسویه هوا داخل آشپزخانه می‌باشد و در صورت خرابی و نداشتن مکش مناسب این تسویه صورت نمی‌گیرد. وقتی هود استیل البرز شما مشکل داشته باشد نیاز شما یک شرکت تعمیر هود استیل البرز آشپزخانه در اصفهان بسیار مهم می‌باشد.

نکته: ما به عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات محصولات استیل البرز با بهترین تعمیرکاران در اسرع وقت می‌نماید برای ارتباط با کارخانه می‌توانید با خودشان ارتباط بر قرار نمایید.

نحوه تماس و مراحل تعمیر هود آشپزخانه استیل البرز در شهر اصفهان

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر هود آشپزخانه استیل البرز شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار هود استیل البرز شرکت اصفهان تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از هود آشپزخانه استیل البرز خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین کیفیت و قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید مثل روز اول از آن استفاده نمایید.

معرفی قطعات هود آشپزخانه استیل البرز

معرفی قطعات و آموزش تعمیر هود استیل البرز به شرح زیر می باشد:

  1. موتور هود استیل البرز: اصلی ترین قطعه در این دستگاه است که وظیفه مکش هوا و ذرات معلق در آن را به داخل دستگاه به عهده دارد. از مهم ترین نکات در آموزش تعمیرات هود استیل البرز دقت به طرز استفاده از موتور است.
  2. فیلتر هود استیل البرز: فیلتر وظیفه پاکسازی ذرات موجود در هوا  را به عهده دارد. این قطعه باید به صورت مرتب تمیز شده و یا در صورت عدم امکان تمیز شدن، تعویض گردد.
  3. لامپ و سرپیچ: این قطعه برای روشن کردن بالای اجاق گاز و دید بهتر در هود استیل البرز تعبیه شده است.
  4. کلیدهای لمسی و یا مکانیکی: کلیدها در هود استیل البرزهای مدرن معمولا به صورت لمسی است اما در هود استیل البرز های قدیمی می توانید انواع مکانیکی آن را نیز بیابید.
  5. برد کنترل: برد کنترل وظیفه برق رسانی و کنترل جریان برق دستگاه را به عهده دارد که حتما باید توسط نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان بررسی شود.
  6. برد اصلی : برد اصلی نیز از قطعات مهم در هود استیل البرز است که فرمان های الکتریکی را به قطعات مختلف ارسال می نماید.
  7. شیشه هود استیل البرز: نمای بیرونی هود استیل البرز شیشه می‌باشد که ظاهر را تشکیل داده است.
علت خرابی متداول هود آشپزخانه
علت خرابی متداول هود آشپزخانه

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات هود آشپزخانه استیل البرز

در ادامه  به بررسی روش های تعمیر ایرادات رایج این هود استیل البرز می‌پردازیم اگر تخصص دارین اقدام رفع خرابی نمایید در غیر این صورت از شرکت تعمیر هود استیل البرز در اصفهان راهنمایی بخواهید تا توسط تعمیرکار مشکل شما حل شود.

چرا هود استیل البرز روشن نمی شود؟

دلایل زیر می تواند باعث روشن نشدن هود استیل البرز باشند:

  • قطعی برق منزل
  • خرابی پریز برق
  • سوختن فیوز اصلی هود استیل البرز
  • خرابی دکمه روشن و خاموش هود استیل البرز
  • خرابی مدار و برد هود استیل البرز
  • نیم سوز شدن و یا سوختن موتور هود استیل البرز
  • موتور هود استیل البرز

چرا دکمه های صفحه نمایش لمسی هود آشپزخانه استیل البرز کار نمی کند؟

  • خراب شدن برد الکترونیکی کنترل
  • برقرار نبودن اتصال بین دو برد دستگاه و قطع شدن اتصالات سیم ها
  • فشار دادن دکمه ها بیش از 30 ثانیه به صورت مداوم می تواند دیلی بر خرابی موقتی آنها باشد.
  • خراب شدن پنل یا تاچ پد هود استیل البرز لمسی
  • اتصالات هود آشپزخانه استیل البرز
  • برد الکترونیک

دلیل یکسره شدن کار هود استیل البرز چیست؟

هود آشپزخانه استیل البرز روشن می‌شود و دیگر خاموش نمی‌شود:

  • دکمه ON/OFF دستگاه را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اتصالات بین برد اصلی با برد کنترل دستگاه را بررسی نمایید.
  • بردهای دستگاه بررسی و تست شود
  • خراب شدن صفحه لمسی

دلیل خرابی در سیم کشی و اتصالات هود استیل البرز چیست؟

هود آشپزخانه استیل البرز ممکن است به دلیل استفاده زیاد طی سالیان باعث شل شدن و یا ذوب شدن سیم ها و اتصالات شده است که باید بررسی و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید. همواره برای دریافت بهترین خدمات با نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان همراه شوید.

علت روشن نشدن چراغ هود استیل البرز چیست؟

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه استیل البرز به دلایل زیر می‌باشد:

  • سوختن لامپ هالوژنی یا LED
  • شل شدن لامپ از سر پیچ
  • خرابی سرپیچ لامپ
  • خرابی ترانسفورماتور یا تبدیل کننده

چرا هود آشپزخانه استیل البرز مکش ندارد؟

نداشتن مکش در هود استیل البرز به دلایل موارد زیر می‌باشد:

  • کثیف بودن فیلتر هود استیل البرز اصلی
  • مسدود شدن خروجی هوا
  • ممکن است پروانه هرز شده یا خراب شده باشد.
  • دور موتور بررسی شود

علت بروز صدای ناهنجار در هود استیل البرز چیست؟

در صورت بروز صدای ناهنجار در دستگاه، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر هود استیل البرز در محل اصفهان چک کنید:

  • ایراد در پروانه و فن دستگاه
  • کثیفی فیلتر هود استیل البرز
  • خراب بودن گیریپاژ موتور
  • ایرادات موتور
  • شل بودن قطعات داخلی
تعمیر هود آشپزخانه استیل البرز در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر
تعمیر هود آشپزخانه استیل البرز در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

چرا ما برای تعمیر و سرویس هود آشپزخانه استیل البرز؟

شرکت اصفهان تعمیر دارای خصوصیات مهمی می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت به تعمیرکار هود آشپزخانه استیل البرز در اصفهان بسپارید. از جمله خصوصیات ما از جمله کیفیت خدمات، قیمت مناسب، تجربه و تخصص فنی، سرعت واکنش، و رضایت مشتریان می‌باشد. ویژگی های ما عبارتند از:

  1. تجربه و تخصص: شرکت اصفهان تعمیر تجربه و تخصص قوی در زمینه تعمیرات این نوع دستگاه‌ها را دارد. تیم فنی ما دارای مهارت و دانش فنی لازم برای تعمیر و نگهداری می‌باشد.
  2. رضایت مشتریان: نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی نقش مهمی در تشخیص خدمات را دارد. از طریق بررسی نظرات مشتریان خدمات خود را بروز می‌نماییم.
  3. سرعت تعمیر: مهم است بعد از تماس شما، سریعاً اقدام به سرویس نماییم. زمان پاسخ‌گویی سریع و توانایی ارائه خدمات فوری در صورت ضرورت، از اصول ما می‌باشد.
  4. قیمت مناسب: سعی نمودیم قیمت و هزینه تعمیر عادلانه و مناسبی برای خدمات با کیفیت بالا خود ارائه دهیم.
  5. دوره های آموزشی: متخصصین ما کلیه دوره های آموزشی برای دستگاه های جدید را پشت سر گذاشته اند تا بهترین خدمات و سرویس را انجام دهند.
  6. گارانتی: دستگاه شما بعد از تعمیر هود استیل البرز در اصفهان دارای گارانتی ۹۰ روزه می‌باشد تا اگر مشکل از همان قطعه باشد به طور رایگان تعمیر شود.
نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان
نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان

هزینه و قیمت تعمیرات هود آشپزخانه استیل البرز

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت نسبت به مدل و نوع خدمات و قطعات مصرفی کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید از قیمت مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات هود اجرت تعمیر هود
تعویض پروانه و سرویس کامل 2,800,000 الی 4,900,000 ریال IRR
تعویض موتور 750,000 الی 2,200,000 ریال IRR
باز و بسته کردن و سرویس قطعات2000,000 الی 3000,000 تومان ریال IRR
تعویض کلیدها و سیم ها 1,900,000 الی 3,900,000 ریال IRR
تعمیر بردالکترونیکی یا برد صفحه نمایش3,900,000 الی 18,000,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی1,000,000 ریال IRR
فیمت تعمیر هود آشپزخانه

نکاتی برای نگهداری هود آشپزخانه استیل البرز 

  1.  پس از خاموش کردن هود استیل البرز شیشه ای یکساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید .
  2. چنانچه پره های فن شما کثیف شده است ، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن استفاده نمایید .
  3. تمیزی منظم: هود آشپزخانه استیل البرز باید به صورت منظم و به منظور جلوگیری از جمع شدن چربی و ذرات گرد و غبار تمیز شود. از پاک کردن فیلترها و سطوح بیرونی هود استیل البرز استفاده کنید. برخی از قطعات هود آشپزخانه استیل البرز (مانند فیلترها) قابل شستشو هستند و می‌توان آنها را با آب و مایع ظرفشویی شست و شو کرد. در حالتی که قابل شستشو نباشند، می‌توانید از دستمال نرم مرطوب استفاده کنید. توجه نمایید که هود استیل البرز حتما خاموش باشد.
  4. تعویض فیلترها: بسته به نوع هود آشپزخانه استیل البرز شما، ممکن است فیلترهای چربی یا ذرات تعلیق شده در هوا نصب شده باشد. این فیلترها باید به منظور حفظ کارایی هود استیل البرز، بسته به سطح استفاده و تراکم ذرات تعویض شوند. فیلترهای قابل شستشو نیز باید به منظور حفظ عملکرد به صورت منظم شست و شو شوند.
  5. استفاده از محلول‌های خاص: برخی از هود استیل البرزها ممکن است به دستورالعمل تولیدکننده، محلول‌هایی را برای پاک کردن قطعات خود داشته باشند. می‌توانید از این محلول‌ها به منظور حذف چربی و کثیفی استفاده کنید. در هر صورت، حتما دستورالعمل تولیدکننده را دنبال کنید و از محلول‌های سختگیرانه استفاده نکنید تا به قطعات هود استیل البرز آسیب نرسانید.
  6. توجه به تنظیمات و عملکرد: بررسی کنید که تمامی تنظیمات و عملکردهای هود استیل البرز درست کار می‌کنند. در صورت ضعف عملکرد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

در صورت ایراد کوچی در دستگاه حتما از یک تعمیرکار هود آشپزخانه استیل البرز در اصفهان بخواهید هود استیل البرز شما را سرویس کنند تا باعث خرابی بیشتر نشود.

کارشناس فنی

نمایندگی تعمیرات انواع هود استیل البرز

اصفهان تعمیر به عنوان مرکز تعمیر هود استیل البرز در اصفهان خدمات را با استفاده از قطعات فابریک این دستگاه و همچنین تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده برای همشهریان اصفهان فراهم آورده است. با خیال راحت می توانید برای تعمیر هود استیل البرز از خدمات اصفهان تعمیر استفاده کرده و برای این منظور گارانتی نیز دریافت کنید.

انواع هود استیل البرز قابل تعمیر

  1. زیر کابینتی کتابی
  2. شومینه ای
  3. مورب
  4.  هود استیل البرز آشپزخانه مخفی یا توکار
  5.  هود استیل البرز جزیره

برند ها

برندهای قابل تعمیر در شرکت اصفهان تعمیر مانند، بی ام جی، اخوان، بوش، کن، آاگ، بیمکث، مورانو، آلتون، درسا و… می‌باشد.

مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیرات هود استیل البرز در اصفهان یا اجاق استیل البرز شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency iliasteel hood Repair Service in Isfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

سخن پایانی

هود یکی از وسایل آشپزخانه است که برای هوا را تسویه می‌کند. هر چند هود استیل البرز شما با کیفیت باشد بعد از مدتی شاید کارایی سابق را نداشته باشد و خراب است. سرویس و تعمیر باید حتما توسط بهترین تعمیرکار نمایندگی تعمیر هود استیل البرز در اصفهان انجام بگیرید تا خدمات خوب دریافت نمایید.

سوالات متداول درباره تعمیر هود استیل البرز اصفهان

سرویس و تعمیر هود آشپزخانه استیل البرز در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه انواع هود آشپزخانه استیل البرز با مدل های متفاوت در شهر اصفهان با شماره شرکت 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار هود استیل البرز شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر هود استیل البرز چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر هود آشپزخانه استیل البرز شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر هود استیل البرز در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات هود آشپزخانه استیل البرز کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات و لوازم یدکی وشیشه به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول هود استیل البرز چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات هود استیل البرز ‌می‌تواند روشن نشدن، مکش ضعیف، خرابی دکمه ها، خاموش شدن ناگهانی می‌باشد

خدمات پس از فروش محصولات استیل البرز چگونه است؟

برای استفاده از خدمات نصب راه اندازی، گارانتی دو ساله و تعمیر هود استیل البرز در نمایندگی با شماره 02141776 تماس بگیرین.

4.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت