نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در اصفهان

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان ، مرکز مجاز اصفهان تعمیر آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان می‌باشد. تکنسین‌های آموزش‌دیده ما با سال‌ها تجربه، لباسشویی سپهر الکتریک را در محل بدون نیاز به تعمیرگاه با استفاده از ابزار حرفه‌ای عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان خواهند کرد.

09137512192 مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیر سپهرالکتریک در اصفهان

استفاده از قطعات یدکی اصلی سپهر الکتریک، مراجعه به‌موقع و قیمت منصفانه از ویژگی‌های بارز گروه ما می‌باشد. ما تعمیر انجام شده را تا ۶ ماه ضمانت کرده و در این مدت خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد. اگر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک شما کارت گارانتی معتبر ندارد نگران نباشید. شما می‌توانید با سفارش آنلاین تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در هر ساعتی از شبانه‌روز از ۱۰٪ تخفیف ویژه و اولویت مراجعه بهره‌مند شوید. یا برای مشاوره‌ رایگان و سفارش تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر سپهرالکتریک در اصفهان

چه زمانی با نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی کندی خود صدای عجیبی شنیدید، اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند یا اینکه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تخصصی لباسشویی سپهر الکتریک در تهران

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در تهران

در صورتی‌ که لباسشویی سپهر الکتریک شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان  در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی ماشین لباسشویی یا گم‌شدن برگه گارانتی  نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی سپهر الکتریک در تهران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه لباسشویی اصفهان تعمیر تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در بخش تعمیر لباسشویی بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی خود به دست آورید.

ماشین لباسشویی سپهر الکتریک شما دچار مشکل شده است؟

اصفهان تعمیر به عنوان بزرگترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران فعالیت دارد که با داشتن دهها تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد. اگر لباسشویی سپهر الکتریک شما نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین لباسشویی سپهر الکتریک ما به محل شما مراجعه کند و بدون انتقال لباسشویی به تعمیرگاه مشکل آن را برطرف کند اگر قطعه ای مانند برد الکترونیکی و یا دیگ و مخزن لباسشویی مشکل داشته باشد.

فقط همان قطعه خراب به نمایندگی ما منتقل می شود و بعد از تعمیرات در منزل شما نصب می شود . ما برای خدمت به شما همیشه در دسترس هستیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

مشکلات احتمالی لباسشویی سپهر الکتریک شما :

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک

اگر میخواهید با نمایندگی تماس بگیرید و به سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در اصفهان خود نیاز دارید، اصفهان تعمیر می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی سپهر الکتریک در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای اصفهان تعمیر حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم را در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

خدمات مجموعه اصفهان تعمیر

خدمات اصفهان تعمیر موارد زیر می باشد برای تعمیر لباسشویی سپهرالکتریک در اصفهان

نمایندگی لباسشویی سپهر الکتریک

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی

اگر کاسه نمد بلبرینگ‌ها خراب شده و آب به بلبرینگ‌ها وارد شود در طول زمان باعث زنگ‌زدگی آنها شده و در نهایت چرخش مخزن با صدای زیادی همراه خواهد بود. در چنین شرایط باید بلیرینگ ماشین لباسشویی تعویض شود. حتما شفت آبکش ماشین لباسشویی در هنگام تعویض بلبرینگ بازبینی می‌شود و در صورت نیاز تعویض یا تراشکاری می‌گردد.

تعویض المنت ماشین لباسشویی

المنت وظیفه‌ی گرم کردن آب در لباسشویی را دارد، چون همیشه در معرض آب دارای املاح می‌باشد، دچار رسوب یا خوردگی می‌شود.  اگر المنت بسوزد، برای شستشوی لباس‌ها آب گرم نخواهد شد دچار مشکلاتی مانند ارور ماشین لباسشویی می‌شود. راه‌حل: با یک اهم‌متر المنت را تست کنید در صورت قطعی مدار، المنت لباسشویی باید تعویض شود.

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

سیستم تخلیه از لوله‌های پلاستیکی، پمپ تخلیه و فیلتر تشکیل می‌شود. دلیل عدم تخلیه صحیح می‌تواند سوختگی پمپ و  یا مسدود شدن فیلتر و مجاری تخلیه باشد. در زمان بروز مشکل سیستم تخلیه ماشین لباسشویی، تمامی مسیر بررسی و بعد از خروج اشیاء از مسیر تخلیه و بازبینی پمپ تخلیه در صورت نیاز پمپ مگنت تخلیه تعویض می‌گردد.

4/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت