نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان

تعمیر اجاق داتیس زیر نظر بهترین تعمیرکار اجاق گاز در کلیه نقاط شهراصفهان فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرین. مجموعه اصفهان تعمیر با سالها تجربه کاری درخشان حاضر به سرویس اجاق گاز داتیس در اصفهان می باشد تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

نکته: شرکت مابه عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات محصولات داتیس با بهترین تعمیرکاران در اسرع وقت می‌نماید برای ارتباط با کارخانه می‌توانید با خودشان ارتباط بر قرار نمایید.

داتیس اصفهان
داتیس اصفهان

نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیرات بر عهده خود کار خانه می‌باشد که باید جایی که خرید کرده اید یا برای شما نصب راه اندازی کرده است مراجعه نمایید. جهت تعمیرات اجاق صفحه ای داتیس در اصفهان می‌توانید با کارشناسان ما تماس خارج از بحث نمایندگی بر قرار نمایید تا با بررسی و روند شما به صورت رایگان شما را اموزش دهند و در صدرت نیاز به محل اعزام شوند.

تعمیرات اجاق صفحه ای در محل کار یا منزل شما عزیزان جزئی از خدمات مقرون به صرفه و بهینه در اصفهان تعمیر می‌باشد. توجه داشته باشید که تعمیرکار اجاق با رعایت نکات بهداشتی، قوانین مشتری مداری، اصول خدمات و رعایت زمانبندی حضور در محل طبق درخواست شما، به عیب یابی و تعمیر انواع اجاق صفحه ای اعم از: اجاق صفحه ایی توکار در محل کار یا منزل شما عزیزان می‌پردازد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق صفحه ای در محل یا منزل اصفهان شما به شرح زیر می‌باشد:

  •  با ارائه خدمات تعمیر اجاق صفحه ای داتیس توسط بهترین تعمیرکار اصفهان در محل کار یا منزل شما، دیگر نگرانی بابت پرداخت هزینه اضافی جا به جایی نخواهید داشت.
  • شما عزیزان می‌توانید از نزدیک خدمات تعمیرکار اجاق در اصفهان را ببینید.
  • تعمیرکار اجاق اصفهان در همان روز طبق درخواست زمانبندی شما در محل برای تعمیرات حاضر خواهد شد.

چرا اصفهان تعمیر؟

اگر به دنبال تعمیرکار اجاق گاز داتیس در اصفهان هستید، بهترین انتخاب برای شما عزیزان اصفهان تعمیر می‌باشد که می توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین. توجه نمایید که تمامی تعمیرکاران اجاق صفحه ای در اصفهان تعمیر با تجربه، متعهد، مجرب و آموزش دیده میباشند. لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات تعمیرکار اجاق صفحه ای در اصفهان تعمیر، نگرانی بابت فرسوده شدن دستگاه خود بعد از تعمیرات را نخواهید داشت.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرکار اجاق جزیره، کابینتی، توکار، مبله، شومینه ای در اصفهان تعمیر به شرح زیر می‌باشد:

  • تعمیرکار اجاق داتیس در اصفهان مجرب، متعهد و آموزش دیده است.
  • با رعایت نکات بهداشتی به عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما می‌پردازد.
  • تداتیسسین اجاق اصفهان تعمیر در همان روز طبق درخواست زمانبندی شما در محل حاضر می‌شود.
  • تسروییس کار اجاق مجموعه ما با رعایت قوانین مشتری مداری و اصول خدمات در اروپا به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما می‌پردازند.

سرعت در تعمیر اجاق صفحه ای

ما از اونی که فکرش رو می‌کنید سریعتر هستیم. به محض اینکه با اصفهان تعمیر تماس بگیرید؛ اپراتور مربوطه شما رو به صورت تلفنی راهنمایی می‌داتیسد تا اگر مشکل جزئی باشد؛ در بخش پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح نمایید و بدون پرداخت هزینه به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود بپردازید. اما اگر مشکل اجاق شما جدی بود سرویس کار های تعمیر اجاق داتیس در اصفهان به سرعت، خودشون رو به محل شما می‌رسونند و زودتر از اونی که فکرشو بداتیسید مشکل رو برطرف می‌داتیسند.

برخی از مشکلات اجاق گاز رایج است و میتوان صرفا با دفترچه راهنما یا مطالعه این مقاله آن را حل نمایید اما بعضی از عیوب نیاز به متخصص کاربلد و دوره دیده نیاز می‌باشد.

مدیریت

گارانتی تعمیرات اجاق صفحه ای

نمایندگی تعمیر اجاق داتیس در اصفهان جهت سرویس دارای گارانتی می‌باشد. وقتی تعمیرکار اصفهان تعمیر با استفاده از قطعات اجاق فابریک و تخصص خود به عیب یابی و تعمیر اجاق در منزل یا محل کار شما می‌پردازد، بنابراین دغدغه ای بابت ضمانتنامه خدمات نخواهیم داشت و با اطمینان دستگاه شما را گارانتی می‌نماییم.

تکنسین متخصص

تعمیرکاران ما دارای تجربه در تعمیر انواع اجاق گاز داتیس می‌باشند ودوره های پیشرفته برای اجاق گاز های مدرن را دیده اند. پس با خیال راحت می‌توانید خدمات و سرویس اجاق گاز خود را به ما بسپارید.

قیمت مناسب

هزینه تعمیرات یکی از مهمترین بخش های سرویس می‌باشد. ما سعی می‌نماییم بهترین کیفیت سرویس و تعمیر را با قیمت منصفانه از شما دریافت نماییم.

تعمیر اجاق گاز توکار
تعمیر اجاق گاز توکار

قطعات اجاق گاز صفحه ای داتیس

اجاق گاز صفحه ای وسیله‌ای برای پخت پز برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی به عنوان سوخت استفاده می‌نماید. قطعات و لوازم یدکی اجاق گاز داتیس موارد زیر می‌باشد:

  • بدنه شیشه یا استیل
  • عایق
  • چند راهه‌ها
  • شیرها
  • نازل‌ها
  • محفظه یا لوله‌های رابط
  • مشعل‌ها
  • شمعک (پیلوت)
  • ترموکوپل
  • فندک
  • ترموستات
  • درجه تنظیم حرارت
  • ساعت زنگ‌دار 
  • شیشه فر
  • برد الکترونیک

اجاق گاز به سه دسته اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله تقسیم می‌شود.

علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل
علت خرابی متداول اجاق گاز با راه حل

عیب یابی اجاق گاز صفحه ای داتیس

ما در زیر چند مورد از خرابی و مشکل متداول که در اجاق گازها پیش می‌آید را برای شما بیان کرده‌ایم. همچنین توصیه می کنیم که برای تعمیر اجاق گاز صفحه ای داتیس اصفهان با تکنسین و تعمیرکار متخصص راهنمایی بخواهید یا آموزش تعمیر اجاق گاز را مطالعه نمایید.

چرا فندک اجاق گاز داتیس نمی‌زند یا فندک یکسره جرقه می‌زند؟

علت: یکی از قطعات ترانس جرقه، کلید یا ولوم، کثیفی و رسوبات، جرقه زن، سوزن و قطعی معیوب است یا اتصالات و سیم ها قطع شده است.

چرا شعله‌ های اجاق گاز داتیس روشن نمی‌شود؟

  1. کثیف و مسدود بودن سوراخ های مشعل و پیلوت که جهت رفع عیب باید در ابتدا با یک وسیله باریک یا برس، اجاق را تمیز نمایید.
  2. شیر گاز بسته می‌باشد و باید باز شود.
  3. خرابی فندک و جرقه زن خراب باشد.
  4. فشار گاز کم است یا گاز منزل قطع است.

زمان زیادی طی شود تا شعله‌های اجاق گاز روشن شود.

علت: در این موارد باید ترموکوبل و متعلقات آن، به طور مثال سیم یا بوبین، چک شود.

چرا شعله اجاق گاز داتیس زرد می‌سوزد؟

علت: عدم مخلوط شدن مناسب گاز و هوا، عدم حضور کافی هوا باعث زرد شدن شعله می‌شود. باید صفحه مخلوط داتیس اجاق گاز خود را تمیز کنید و سوراخ ها را باز کنید.

چرا حرارت به یک اندازه در شعله پخش داتیس مشاهده نمی‌شود؟

علت: ژیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخ‌های شعله پخش کن داتیس عیب دارد باعث یکدست شدن شعله ها نمی‌شود. لازم به ذکر است هر چیزی که سوخت از آن رد شود ژیگلور نام دارد. میزان فشار گاز را نیز بررسی نمایید

نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان همواره د\پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

چرا شعله پیلوت ناگهان خاموش می‌شود؟

علت: تنظیم نبودن شعله، مقدار گازی که باید به پیلوت برسد اندک است یا هوای زیادی به مخلوط داتیس وارد می‌شود.

علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق چیست؟

شلنگ گاز اجاق گاز داتیس یا اتصالات بست لوله فرسوده یا شل شده است. پس در اولین قدم شلنگ و اتصالات را دوباره ن نصب و بررسی کنید و مطمئن شوید که گاز از آن خارج نمی شود. 

نحوه تعویض شیشه اجاق گاز توکار یا صفحه ایی داتیس چگونه است؟

برای تعویض شیشه اجاق گاز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. قطع برق: در ابتدا، باید قدرت برق اجاق گاز را قطع کنید. این اقدام از نظر ایمنی بسیار مهم است و باید قبل از هرگونه عملیات تعویض شیشه انجام شود.
  2. باز کردن درب اجاق: در صورتی که درب اجاق گاز باز است، آن را ببندید و جلوی هرگونه حرکت ناگهانی را بگیرید. در صورتی که درب قفل است، با استفاده از دکمه قفل را باز کنید.
  3. تخلیه گاز: قبل از شروع به تعویض شیشه، مطمئن شوید که گاز از لوله‌ها تخلیه شده است. برای این کار، می‌توانید شیر گاز را ببندید و چند بار شعله اجاق را روشن و خاموش کنید تا مطمئن شوید گاز تخلیه شده است.
  4. بازکردن مهره‌ها و برداشتن شیشه: استفاده از یک مهره مناسب، مهره‌های محافظ را در اطراف شیشه اجاق گاز باز کنید. سپس با دستانتان خرمن‌های شیشه را نگه دارید و به آرامی آن را بیرون کشید.
  5. تعویض شیشه: شیشه قدیمی را با یک شیشه جدید جایگزین کنید. شیشه جدید باید به درستی در قاب قرار گیرد.
  6. بستن مهره‌ها: پس از قرار دادن شیشه جدید، باز هم محافظت مهره‌ها را ببندید تا شیشه اجاق گاز در جای خود قرار گیرد.
  7. وصل برق: به ازای اطمینان از صحیح بودن عملیات تعویض شیشه، برق اجاق گاز را وصل کنید و عملکرد شعله‌ها را بررسی کنید.

توجه: این توصیف به عنوان یک راهنما عمومی است و توصیه می‌شود همیشه دستورالعمل تولید کننده و دستورات ایمنی مربوطه را مطالعه و رعایت کنید. در صورتی که مطمئن نیستید، بهتر است تعویض شیشه را به یک تعمیرکار اجاق گاز داتیس در اصفهان مجرب واگذار کنید.

تعمیرکار فنی
how-much-does-stove-repair-service-cost
how-much-does-stove-repair-service-cost

هزینه و قیمت تعمیرات اجاق گاز داتیس

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: قیمت به مدل، قطعات مصرفی و نوع خدمات کمی تغییر می‌کند که هنگام تماس تکنسین می توانید ار تعمیرکار اجاق گاز قیمت دقیق را بپرسید.

امور مالی
خدمات تعمیرات اجاق گاز اجرت هزینه تعمیر اجاق گاز
تعویض ترانس اجاق800,000 الی 1,900,000 ریال IRR
تعویض سرشعله400,000 الی 1,100,000 ریال IRR
تعویض بوبین450,000 الی 700,000 ریال IRR
تعویض ترموکوپل450,000 الی 750,000 ریال IRR
تعویض چدن اجاق گاز1,300,000 الی 2,250,000 ریال IRR
تعویض تایمر2,950,000 الی 4,450,000 ریال IRR
تعویض ولوم300,000 الی 1,500,000 ریال IRR
تعویض ترموستات اجاق گاز1,850,000 الی 2,950,000 ریال IRR
تعویض کلید فندک300,000 الی 550,000 ریال IRR
تعویض شیشه950,000 ریال الی 3,950,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی 1,000,000 ریال IRR
لیست قیمت تعمیر اجاق گاز

اصفهان تعمیر با هدف خشنودی مشتری از الگوریتم مشتری مداری که استفاده میکند تا بهترین مبلغ که رضایت شما در ان باشد را دریافت میکند.

نکات نگهداری اجاق گاز
نکات نگهداری اجاق گاز

نکات مهم نگهداری اجاق گاز

برای نگهداری صحیح از اجاق گاز و جلوگیری از خرابی و نیاز تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان، می‌توانید رعایت موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. تمیز کردن منظم: منظم و با استفاده از مواد مناسب اجاق گاز را تمیز کنید. ولوم ها و لوازم پخت و پز را تمیز کنید و از بقایای غذا و چربی‌های پوشیده شده بر روی شعله‌ها و سطوح جلوگیری کنید.
  2. استفاده از وسایل ضدلغزش: برای جلوگیری از سقوط ظروف و تصادفات غیرموردنظر، از وسایل ضدلغزش مانند کاورهای ضد لغزش بر روی شعله‌ها و سطوح استفاده کنید.
  3. قرار ندادن اشیاء قابل اشتعال در نزدیکی اجاق گاز: اشیاء قابل اشتعال مثل پارچه‌ها و کاغذها در کنار اجاق گاز قرار ندهید.
  4. دوری از خطر آتش سوزی: حتماً هنگام استفاده از اجاق گاز، حواس خود را به شعله‌ها و مواد قابل اشتعال در نزدیکی اجاق گاز جمع کنید. همچنین، مطمئن شوید که دستمال‌ها و پتوها بی‌خطر از شعله‌ها دوری کرده‌اند.
  5. تهویه مناسب: هنگام استفاده از اجاق گاز، مطمئن شوید که محیط دارای تهویه مناسب است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که دود از پنجره‌ها و دریچه‌ها خارج می‌شود و هیچ گاز محروقه‌ای در داخل منزل باقی نمی‌ماند.
  6. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال: در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز، توصیه می‌شود از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنید. استفاده از قطعات ارزان قیمت و غیراورجینال ممکن است باعث کاهش عمر اجاق گاز شود.
  7. حفاظت در برابر ضربه و آسیب: مطمئن شوید که اجاق گاز در محل مناسب و استوار قرار می‌گیرد و در معرض ضربه و آسیب نیست. ضربه باعث می‌شود شیشه بشکند یا لعاب استیل خراب شود. همچنین، هنگام جابجایی اجاق گاز برای تعمیر، با احتیاط و دقت عمل کنید.
  8. بررسی عملکرد اجاق گاز: به صورت دوره‌ای، عملکرد اجاق گاز را بررسی کنید.

راهنما و شماره تماس تعمیر اجاق گاز داتیس اصفهان

زمانی که اجاق گاز شما دچار مشکل شود بهترین راه برای رفع مشکل آن این است که در اولین فرصت با بهترین تعمیرکار اجاق گاز داتیس در اصفهان با شماره 09137512192 تماس بگیرید، مجموعه اصفهان تعمیر با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان مجهز هستند به محل مورد نظر اعزام می شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند. 

مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیرات اجاق گاز داتیس در اصفهان یا هود داتیس شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency stove and oven Repair Service in Isfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

جمع بندی

اجاق گاز داتیس بسیار کیفیت بالایی دارد اما بعد از چند سال کارکردن ممکن است مثل هر وسیله آشپزخانه خراب شود. سرویس باید حتما توسط شرکت معتبر نمایندگی تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان یا تکنسین با تجربه صورت پذیرد.

سوالات متداول

نمایندگی تعمیر اجاق داتیس در اصفهان کجاست؟

برای تعمیر اجاق گاز داتیس زیر نظر نمایندگی در تمامی نقاط شهر اصفهان با کارخانه می‌باشد که به آنها مراجعه نمایید برای سرویس پیش ما با شماره 09137512192 تماس بگیرین که خدمات خارج از نمایندگ می‌باشد.

علت خرابی اجاق گاز داتیس چیست؟

خرابی متداول اجاق گاز از تنظیم نبودن شعله، روشن نشدن، جرقه نزدن فندک، خاموش شدن ناگهانی، بوی گاز و… می‌باشد.

آیا تعمیرات و سرویس در محل انجام می‌گیرد؟

کلیه خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز در محل می‌باشد که نیاز به جابجایی دستگاه نمی‌باشد و تکنسین با قطعات اصلی در منزل حضور پیدا می‌نماید.

قیمت و هزینه تعمیر اجاق گاز داتیس چقدرمی‌باشد؟

هزینه و قیمت تعمیراجاق شهر بستگی به دلیل خرابی و مدل دستگاه می‌باشد اما به طور معمول از 1.000.000 ریال تا 10.000.000 ریال می‌باشد.

از کجا باید قطعات اجاق گاز داتیس را خرید نماییم؟

برای خرید قطعات می‌توانید به فروشگاهای قطعه فروش آدرس اصفهان، خیابان طالقانی، روبروی اداره برق مراجعه نمایید.

شماره تماس بهترین تعمیرکار اجاق گاز داتیس در اصفهان چند است؟

برای استفاده از سرویس، خدمات و تعمیر داتیس در کلیه نقاط اصفهان با شماره تلفن 09137512192 تماس بگیرین تا در اسرع وقت اقدام به رفع خرابی اجاق گاز کنند.

اطلاعات مرکز تعمیر اجاق گاز داتیس در اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر و خیابان کاشانی
  • ایمیل: info (at) esfahantamir.com
5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت