آژانس تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان تعمیر

نمایندگی تعمیر یخچال دوو اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر یخچال دوو اصفهان

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو اصفهان کجاست؟ سوالی است که برای تعمیر لوازم خانگی دوو در اصفهان، برای بر طرف کردن مشکلات یخچال می پرسند که جواب آن انتخاب سرویس می باشد که می توانید با آنها تماس حاصل فرمایید. اگر دستگاه شما دارای گارانتی نباشد به تعمیرکارهای با سابقه و با تجربه در مجموعه های مختلف دارای مجوز هم می توانید بسپارید.

مرکز تعمیر یخچال دوو Daewoo برای سرویس و رفع مشکل انواع مدل‌ها در کلیه نقاط اصفهان توسط بهترین تعمیرکار با شماره 09395484060 تماس بگیرید که در کمترین زمان ممکن تعمیرات یخچال فریزر شما را با بهترین کیفیت و قیمت خارج نمایندگی انجام می دهند. استفاده از خدمات این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 70% کاهش دهد.

نمایندگی تعمیر و سرویس یخچال دوو در اصفهان

تعمیرات و سرویس یخچال فریزر دوو زیر نظر انتخاب سرویس است همواره مجموعه اصفهان تعمیر آماده است تا تمامی مشکلات یخچال فریزر دوو شما را به صورت قطعی و 100% برطرف نماید تا بتوانید مشکلات دستگاه خود را حل نمایید و بهترین استفاده از یخچال دوو خود داشته باشید. کیفیت ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر در تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال فریزر دوو به گونه ای می باشد که از مشتریان عزیز نظرخواهی انجام می گیرد تا هر آنچه را که مشتری مد نظر خود دارد را به مشتری ارائه دهیم و این رمز موفقیت اصفهان تعمیر در 25 سال اخیر بوده است.

نکته: مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی دوو با بهترین تعمیرکار اقدام به سرویس و تعمیر می‌نماید همواره برای ارتباط با نمایندگی با شماره دفترشان ارتباط برقرار کنید.

چرا ما؟

شاید سوال بپرسید چرا ما را باید تعمیر یخچال فریزر دوو ما را انتخاب نمایید. در اینجا به چند دلیل میپردازیم:

  • تعمیرکار متخصص: کلیه سرویس کار‌های مجموعه ما دارای تخصص هستند و آشنا به کلیه خرابی‌های و مشکلات می‌باشند.
  • سابقه و تجربه: شرکت ما بالای ده سال در زمینه سرویس یخچال فعالیت می‌کند و همه مدل‌ها را بارها و بارها تعمیر نموده ایم.
  • سرعت بالا: ما می‌دانیم که خرابی یخچال چقدر بد می‌تواند باشد برای همین در کمترین زمان اقدام به سرویس می‌کنیم.
  • قطعات با کیفیت: سعی نموده ایم بهترین قطعات را با رضایت شما در تعمیر استفاده نماییم.
  • گارانتی: کلیه خدمات ما دارای ۹۰ روز خدمات پس از فروش و ضمانتنامه تعمیر می‌باشد.

تمام تلاش ما جذب رضایت شما می‌باشد در نتیجه کلیه اصول مشتری مداری را رعایت نماییم.

نحوه تماس با شماره مرکز تعمیر یخچال دوو در اصفهان

  1. ابتدا برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال دوو در کلیه نقاط اصفهان در تمام ساعت 7/24 هفته با شماره 09395484060 تماس بگیرید یا درخواست تکنسین به صورت آنلاین ثبت نمایید.
  2. اپراتور ما اطلاعات شما اعم از آدرس، مشکل دستگاه و شماره تماس در سیستم ما ثبت می‌شود
  3. بعد از تکمیل مشخصات، اطلاعات مربوط به کد اشتراک و قوانین مقررات به شماره موبایل شما پیامک می‌شود.
  4. در پنل کاربری خود می توانید اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار، زمان تحویل خدمات، فاکتور با جزئیات هزینه ها، مدت گارانتی و … را مشاهده کنید.
  5. بهترین تعمیرکار ما در اسرع وقت با شماره شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی از مشکل یخچال فریزر شما را کسب می‌نماید.
  6. تکنسین با تجهیزات و قطعات، طبق قرار قبلی طبق زمان درخواستی شما در محل و منزل شما حاضر می‌شوند.
  7. تکنسین‌ مربوطه بعد از ارائه خدمات، فاکتور و ضمانت‌ نامه 90 روز به شما ارائه می دهد.
  8. بعد از پایان خدمات و سرویس توسط اپراتور نظرسنجی کیفیت از شما به عمل می‌آید تا باعث رو به رشد مجموعه اصفهان تعمیر شود.
علت خرابی متداول یخچال دوو
علت خرابی متداول یخچال دوو آموزش حل مشکلات

چه مشکلاتی در یخچال دوو اتفاق می‌افتد؟

هر وسیله الکترونیکی پس از مدتی کار کردن ممکن است یکی از لوازم برقی و الکتریکی یا مکانیکی دچار مشکل شود یخچال فریزر دوو نیز از این قانون مستثنا  نیست. هنگامی که دستگاه شما خراب می‌شود بهترین کار صحبت با یک تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان می‌باشد. بعضی از مشکلات یخچال دوو  و متداول که توسط شرکت ما تعمیر می‌شود عبارتند از :

دلیل خنک نکردن یخچال دوو چیست؟

عدم تنظیمات مناسب دما، مسدودی دریچه هوا، بسته نشدن درب یا خرابی لاستیک، نشتی گاز، به درستی کار نکردن موتور و خرابی کمپرسور باعث سرد نکردن و گرم شدن یخچال فریزر دوو می‌شود.

علت صدای زیاد یخچال فریزر دوو چیست؟

اگر دستگاه شما در حین کار صدا ایجاد می کند، صدای طبیعی گردش گاز در مدار، صدا از قسمت یخ ساز یخچال به دلیل خرابی موتور تایم، تراز نبودن، خرابی موتور کمپرسور و فن می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر صدای ناهنجار یخچال دوو کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو اصفهان استفاده کنید.

چرا فن یخچال دوو کار نمی کند؟

فن یخچال آسیب دیده است که باید تعویض شود یا گرد و غبار روی پره های فن یا موتور نشسته یا دچار شکستگی شده است.

چرا دمای یخچال کم و زیاد می‌شود؟

دلیل اصلی نوسان دما در یخچال فریزر دوو ترموستات می‌باشد و از دلایل دیگر می‌تواند برد کنترل الکترونیک یخچال دوو می‌باشد که باید توسط بهترین تعمیرکار یخچال دوو اصفهان برطرف شود.

دلیل بسته نشدن درب یخچال فریزر دوو چیست؟

درب یخچال دوو شما به درستی بسته نمی شود که دلیل آن خرابی لولا، فرسودگی و پارگی واشر دور درب، طراز نبودن یخچال و قرار نگرفتن مناسب کشوها می‌باشد.

علت برفک و یخ زدن یخچال دوو چیست؟

یخچال فریزر شما برفک می‌زند که مواردی که باید بررسی شود عملکرد نادرست تایمر، خرابی هیتر المنت، دیفراست ، برد، سنسور، ترمودیسک و ترموفیوز می‌باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. برای تشخیص درست یخ زدن داخل یخچال فریزر دوو می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال دوو کمک بگیرید.

دلیل کار نکردن صفحه نمایش یخچال دوو چیست؟

در صورت وجود مشکل در نمایشگر یخچال دوو برق ورودی منزل را بررسی نمایید و اگر درست بود پریز برق یا محافظ برق را چک کنید در صورت حل نشدن مشکل از مدار صفحه کلید نمایشگر می‌باشد.

چرا مواد غذایی درون یخچال دوو یخ می زند؟

مواد غذایی در یخچال دوو به دلیل پایین بودن دما می‌باشد که دلیل آن قطعه ترموستات، فرسودگی لاستیک درب یا بیش از حد پر بودن گاز یخچال می‌باشد.

علت خارج نشدن آب از آبسردکن یخچال دوو چیست؟

مسدود شدن لوله آب از خروج آب از آبسردکن یا خالی بودن مخزن آب از دلایل خارج نشدن آب و خرابی آبسردکن می‌باشد.

دلیل نشت آب و خیس بودن زیر یخچال دوو چیست؟

یخچال نشتی دارد به دلیل گرفتگی قسمت تخلیه یا درین می‌باشد که باعث تجمع آب در کف یخچال مواجه خواهید شد. دلیل دیگر شلنگ انتقال آب به یخچال سوراخ یا پاره شده یا اتصالات معیوب است که باعث نشت آب یخچال می‌شود. یکی از دلایل بوی بد یخچال آب جمع شده درون یخچال می‌باشد.

علت کار نکردن یخساز یخچال دوو چیست؟

یخساز به شیر آب وصل نیست یا مخزن آب خالی است و دلایل دیگر کار نکردن و یخ بیرون ندادن بسته نبودن درب و چسبیده بودن یخ ها باشد.

چرا یخچال دوو روشن نمی شود؟

ابتدا ورودی برق منزل و دوشاخه برق را چک کنید و در ادامه رله استارت و کابل را بررسی کنید. در صورت پا برجا بودن مشکل سوختن یا نیم سوز شدن موتور دلیل روشن نشدن می‌باشد که باید تعمیر یا تعویض شود که برای استفاده از خدمات حتما با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در اصفهان همراه شود.

علت یکسره کار کردن موتور یخچال دوو چیست؟

یخچال فریزر شما  بدون خاموش شدن کار می‌کند که دلیل آن نشتی و کم شدن گاز، خرابی موتور یا کمپرسور، ترموستات یا سنسورها می‌تواند باشد که دستور توقف موتور ار نمی‌دهد و یخچال به صورت یکسره کار می‌کند.

یکسره کار کردن موتور یخچال می‌تواند باعث داغ شدن و در نتیجه سوختن موتور می‌شود پس در اسرع وقت با یک تعمیرکار متخصص برای سرویس صحبت کنید.

کارشناس فنی
عیب یابی کد خطا، اخطار یخچال دوو
انواع کدهای خطا یا ارورهای یخچال دوو

ارور یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر دوو به خوبی کار نمی‌کند یا روشن نمی‌شود که دلیل توسط کد خطا به روی نمایشگر ظاهر می‌شود. خواندن ارور عیب رفع میکشل دستگاه راحتر انجام می‌گیرد. اگر بر روی نمایشگر یا دیسپلی یخچال دوو شما نیز کد ارور (Error Code) ظاهر شده است و نمی دانید باید چه کاری انجام دهید مطالعه لیست ارور و کد خطا یخچال فریزر دوو می‌تواند به شما کمک کند.

تعمیر یخچال دوو Daewoo در محل و منزل اصفهان

ارائه خدمات در محل مشکلات کمتری نسبت به حمل یخچال به تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات دوو اصفهان دارد، زیرا که ممکن است در اثر جا به جایی یخچال صدمات و آسیب ببیند که باعث هزینه شود. کلیه خدمات و سرویس یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین توسط ما در محل دارند که در سریع ترین و کمترین زمان قابل انجام است و مشکل را حل نمایند.

مقدار زمان مورد نیاز برای سرویس

سرعت خدمات رسانی و تعمیرات سریع یکی دیگر از ویژگی های بارز شرکت اصفهان تعمیر می‌باشد. خدمات در کمتر از یک ساعت انجام می گردد و هرگز شما زمان یا وقت گران قدر خود را برای حل مشکل صرف نخواهید کرد. همچنین شما طبق وقت خالی خودتان تصمیم می‌گیرید تعمیرکار چه زمانی به منزل یا محل مورد نظر مراجعه نمایید.

ضمانت و خدمات پس از تعمیر

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های اصفهان تعمیر، ارائه گارانتی به مشتریان خود می باشد. گارانتی تعمیرات یخچال بسته به قطعه شما می باشد و در این مدت اگر برای قطعه‌ای که تعمیر شده است یا تعویض شده است مشکلی پیش بیاید ما آن قطعه را به صورت رایگان و طبق شرایط گارانتی، تعمیر یا تعویض می نماییم و این کار فقط با برقراری یک تماس از جانب مشتری امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که ما تعمیر برد الکترونیک کنترل یخچال  را نیز انجام می دهیم.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو اصفهان

رعایت چه نکاتی برای نگهداری و مراقبت از یخچال فریزر دوو مفید هستند؟

بی گمان برای اینکه از خراب شدن و به وجود آمدن مشکل جلوگیری کنید، مواردی هستند که رعایت کردن آن‌ها برای مراقبت از یخچال الزامی است. این موارد عبارتند از:

  • سرویس کردن دوره ای یخچال که هر 6-12 ماه یکبار قابل انجام است.
  • نصب و قرار دادن یخچال در مکان گرم خودداری کنید.
  • غذاهای داغ را در یخچال به هیچ عنوان قرار ندهید.
  • مثلث آشپزخانه را که شامل یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است را رعایت کنید.
  • در صورت تغییر فصل دمای یخچال را نیز مطابق آن تنظیم نمائید.
  • باز و بسته کردن درب یخچال به صورت مداوم خودداری کنید.
  • فاصله استاندارد بین یخچال و دیوار را که حداقل 15 سانتی متر می‌باشد رعایت کنید.

جدی گرفتن نکات مراقبت و رعایت کردن مرتب مواردی که در بالا گفتیم، از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود.

تعرفه قیمت تعمیر و سرویس یخچال فریزر دوو

هزینه خدمات سرویس و قطعات تعمیر یکی از نکات مهم برای شما می‌باشد. هزینه اصولا بستگی به خدمات دریافتی، مدل دستگاه، دلیل خرابی و قطعات مصرفی می‌باشد همین دلیل باعث تغییر قیمت می‌باشد:

لازم به ذکر است که قبل از شروع مرحله تعمیر، بهترین تعمیرکار یخچال دوو در اصفهان مشکل پیش آمده را شناسایی و سپس هزینه تعمیر یا تعویض قطعه معیوب را به شما اعلام می نمایید. در صورت موافقت شما تکنسین کار خود را شروع می نماید.

نکته: هزینه و قیمتی برای اجرت که در جدول زیر اعلام شده است و به طور میانگین می‌باشد برای اعلام دقیق تعرفه، می‌توانید هنگام تماس تکنسین مبلغ دقیق را مطلع شوید.

امور مالی
خرابیاجرت خدمات
گاز یخچالشارژ گاز: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال
رفع نشتی و وکیوم کامل: 1/500/000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000 الی 3/500/000 ریال
شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال
تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
ترموستات یخچالتعویض ترموستات: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
فن یخچالفن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال
تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
رگلاژ درب یخچالتعویض رگلاژ درب یخچال: 700/000 ریال
تعویض رگلاژ درب فریزر: 450/000 ریال
برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تایمر یخچالتعویض تایمر: 2/500/000 الی 3/900/000 ریال
نوار درب یخچالتعویض لاستیک: 3/500/000 الی 9/900/000 ریال
لولای درب یخچاللولای بالا: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
تعویض لولای پایین: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
لولای وسط: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
رله اورلود کمپرسور یخچالتعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
کمپرسور یخچالتعویض کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال
شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال
قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
المنت یخچالتعویض المنت: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
سنسور دیفراست یخچالتعمیر و تعویض سنسور: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
تعویض قیلتر آب2.000.000 ریال
قیمت و هزینه تعمیر یخچال

سوالات متداول نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان

1- هزینه تعمیر یخچال دوو چقدر است؟

هزینه های تعمیرات یخچال دوو  با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه و قطعات خرابی یا تعویضی که بر اساس تعرفه های استاندارد مشخص می شود که حدود 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

2- آیا سرویس و تعمیرات در محل و یا منزل انجام می‌شود؟

کلیه خدمات ما در محل و منزل شما انجام می‌شود که نیاز به جابجایی دستگاه نباشد و در زمان تعمیر و نبود هزینه انتقال صرفه جویی شود.

3- نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان کجاست؟

اگر یخچال فریزر خود دارای گارانتی  می‌باشد باید با نمایندگی ارتباط بگیرید و برای تعمیر و سرویس در شرکت ما خارج نمایندگی با شماره 09395484060 تماس بگیرید یا به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر مراجعه نمایید.

4- شماره تماس خدمات پس از فروش دوو اصفهان چیست؟

برای استفاده از خدمات سرویس نصب راه اندازی و گارانتی نمایندگی با شماره 1699 تماس بگیرین تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

جمع بندی

یخچال فریزر از وسایل حیاتی در زندگی امروزه می‌باشد. خرابی باعث فاسد مواد غذایی و استرس فراوان می‌شود که خلل در روند زندگی روزمره می‌شود. تکنسین یخچال به کلیه خرابی متداول یخچال مانند خنک نکردن، روشن نشدن، برفک زدن، نشت آب آشنا می‌باشد. حتما باید از بهترین تعمیرکار و متخصص حرفه ایی از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در اصفهان مراجعه کنید.

3.9/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت