نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا اصفهان

مرکز تعمیرات هیمالیا در اصفهان هیمالیا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع مدل یخچال فریز با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات هیمالیا، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما خارج از نمایندگی به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیرهیمالیا در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09395484060 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار تعمیر یخچال در اصفهان جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در اصفهان کجاست؟

اگر محصولات هیمالیا Himalia خود را از قبل خرید کرده اید و دستگاه شما خراب است باید جایی که خرید کرده این و یا محلی که برای شما نصب کرده اند هماهنگ شوید . برای تعمیر مجموعه ما خارج از بحث نمایندگی با بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر هیمالیا با شماره 09395484060 تماس بگیرید مجموعه اصفهان تعمیر با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز مجهز هستند به محل مورد نظر اعزام می شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

نکته: مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی هیمالیا با بهترین تعمیرکار اقدام به سرویس و تعمیر می‌نماید همواره برای ارتباط با نمایندگی با شماره دفترشان ارتباط برقرار کنید.

لوگو نمایندگی هیمالیا
لوگو نمایندگی هیمالیا

چرا ما برای سرویس و خدمات هیمالیا شهر اصفهان؟

مرکز تعمیرات هیمالیا در شهر اصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان به راحتی بتوانند در کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما مراجعه کرده و مشکل دستگاه را تعمیر می کند.

تکنسین متخصص

داشتن تکنسین متخصص هیمالیا که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

سرعت در تعمیر

در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

هزینه مناسب

بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

ضمانت و گارانتی

بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

نمایندگی تعمیر هیمالیا اصفهان

نحوه تماس و مراحل تعمیر یخچال هیمالیا

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر لوازم خانگی هیمالیا شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار محصولات هیمالیا ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، تعمیرکار متخصص در محل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اصلی: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از یخچال فریزر هیمالیا خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی می‌شود.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه هیمالیا شما درست شده است و می‌توانید مثل روز اول از آن استفاده نمایید.

چه خدمات سرویس برای یخچال فریزر هیمالیا انجام می‌شود؟

سیستم یخچال فریزر هیمالیا به گونه ای می باشد که برای تعمیر و سرویس؛ می‌بایست از تخصص یک تعمیرکار با تجربه استفاده نمایید و از سپردن تعمیرات یخچال فریزر به تعمیرکاران غیر مجاز که تخصصی از سیستم و کارایی یخچال هیمالیا ندارند بپرهیزد تا ضرر جبران ناپذیر یا پر هزینه متحمل نشوید.

تعمیر یخچال اصفهان
تعمیر یخچال اصفهان

تعمیرکار یخچال هیمالیا

در این مجموعه کارشناسان ما برای کاهش هزینه های مشتریان عزیز ابتدا اقدام به تعمیر قطعات خراب شده می کنند. در صورتی که مشکل با تعمیر قطعه برطرف نشد آن را با قطعه اورجینال شرکتی تعویض می کنند.

بنابراین جای نگرانی از بابت قطعه استفاده شده وجود ندارد چرا که در نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان تنها از بهترین قطعات برای تعمیرات استفاده می‌شود.

ویژگی های تکنسین متخصص عبارتند از:

  • تجربه بالا
  • متخصص
  • آشنا به تکنولوژی‌های روز
  • منظم و متعهد

چه مشکلات و خرابی یخچال قابل تعمیر است؟

تعمير يخچال هیمالیا دارای بخش پشتيبانی می باشد. پشتيبانان این مرکز، وظیفه دارند تا تمامی سوال‌هايی را که ذهن شما را مشغول کرده است جواب دهند. در اين قسمت به سوال های رايج در رابطه با مشکلات ایجاد شده در یخچال هیمالیا و عیب یابی آنها پرداخته می شود:

  • تعمیر یخساز ساید بای ساید
  • داغ کردن موتور یخچال 
  • تعمیر خنک نکردن یخچال هیمالیا
  • اتومات نکردن یخچال فریزر
  • صدای ناهنجار یخچال
  • برفک زدن یخچال فریزر
  • لاستیک دور درب
  • تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال فریزر هیمالیا
  • آبسردکن
  • برطرف کردن ارورهای یخچال فریزر هیمالیا

دلیل کد ارور و خطای یخچال فریزر هیمالیا چیست؟

ارور­­های یخچال فریزر هیمالیا بر اساس مدل‌های مختلف آن متفاوت است، هر کد معنای مخصوص به خود را دارد، یخچال شما از طریق این اعداد و حروف با شما صحبت می‌کنند، مشکلش را به شما میگویند و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بزرگ هر چه سریع‌تر اقدام به عیب‌یابی آن کنید.

چگونه کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا را شناسایی کنیم؟

امروزه با وجود برد کنترل یا برد الکترونیک در وسایلی چون یخچال فریزر هیمالیا سبب شده اگر مشکل و یا ایرادی برای یخچال هیمالیا به وجود اید، صفحه نمایشگر الکترونیکی کد خطا یا همان ارور به صورت عدد یا حروف انگیسی بر روی صفحه نمایش نشان خواهد داد.

معنای این پیام در صفحه نمایش یخچال فریزر هیمالیا یا ساید بای ساید هیمالیا این می باشد که یخچال فریزر هیمالیا  شما خراب شده است. با خواندن ارورهای یخچال فریزر هیمالیا باعث میشود که متوجه شوین یخچال شما دارای چه مشکلی می‌باشد.

کد خطا و ارور یخچال فریزر و ساید بای ساید هیمالیا
کد خطا و ارور یخچال فریزر و ساید بای ساید هیمالیا
هزینه و قیمت تعمیر یخچال اصفهان
هزینه و قیمت تعمیر یخچال اصفهان

هزینه و قیمت تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا

در مجموعه اصفهان تعمیر به صورت کاملا منصفانه می باشد هدف ما رضایت مشتریان که از خدمات و سرویس یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان استفاده می کنند می باشد. پس ما تمام کار را میکنیم تا رضایت شما که از مجموعه اصفهان تعمیر خدمات و تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان استفاده نموده اید را بدست بیاوریم.

نکته: تعمیرکاران این مجموعه پس از عیب یابی دقیق دستگاه شما و براساس مواردی چون مدل دستگاه و قدیمی یا جدید بودن آن، میزان خرابی دستگاه، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدت زمان گارانتی و … هزینه های مربوط به تعمیرات  شما را مشخص خواهند کرد.

امور مالی
قطعات یخچالهزینه اجرت تعمیرات یخچال
گاز یخچالشارژگاز: 4/500/000 الی 9/500/000 ریال
رفع نشتی و وکیوم کامل: 1/500/000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه: 1/500/000 الی 3/500/000 ریال
شستشوی کامل مدار: 450/000 ریال
تعویض فیلتر درایر: 400/000 ریال
ترموستات یخچالتعویض ترموستات: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
فن یخچالفن موتور: 1/500/000  الی 7/500/000 ریال
تعویض فن داخل معمولی: 1/900/000 الی 3/900/000 ریال
تعویض فن داخل سرامیکی: 6/500/000  الی 20/000/000 ریال
رگلاژ درب یخچالتعویض رگلاژ درب یخچال: 700/000 ریال
تعویض رگلاژ درب فریزر: 450/000 ریال
برد یخچالبا توجه به میزان خرابی و قطعات معیوب متغیر است.
تایمر یخچالتعویض تایمر: 2/500/000 الی 3/900/000 ریال
نوار درب یخچالتعویض لاستیک: 3/500/000 الی 9/900/000 ریال
لولای درب یخچاللولای بالا: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
تعویض لولای پایین: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
لولای وسط: 1/000/000 الی 1/500/000 ریال
رله اورلود کمپرسور یخچالتعویض رله اورلود: 1/400/000 الی 3/000/000 ریال
کمپرسور یخچالتعویض کمپرسور: 1/500/000 الی 2/500/000 ریال
شارژ گاز: 4/900/000 الی 8/500/000 ریال
قیمت کمپرسور: 14/000/000 الی 35/000/000 ریال
المنت یخچالتعویض المنت: 4/900/000 الی 7/500/000 ریال
سنسور دیفراست یخچالتعمیر و تعویض سنسور: 3/000/000 الی 6/500/000 ریال
قیمت و هزینه تعمیر یخچال

آیا تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در محل و منزل در شهر اصفهان انجام می‌شود؟

ما تعمیر یخچال هیمالیا در محل شهر اصفهان انجام میدهیم تا شما نیاز نداشته باشید  یخچال خود را جابجا کنید و احتمالا در این جابجایی به یخچال شما صدمه زده شود و همچنین نیاز به هزینه جابجایی داشته باشید.

سرویس و تعمیر یخچال هیمالیا در محل یکی از ویژگی های بارز مجموعه اصفهان تعمیر برای تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان زیر نظر مرکز تعمیرات یخچال هیمالیا در اصفهان می‌باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا شما را بیشتر در جریان روند فعالیت نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان قرار دهند.

نعمیر یخچال در محل اصفهان
نعمیر یخچال در محل اصفهان

مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس در اصفهان

مناطق تحت پوشش برای تعمیرات هیمالیا در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، شهرک سیمرغ، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مراجعه نمایید.

 

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در اصفهان

درباره لوازم خانگی هیمالیا 

کارخانه پرتو سرد توان هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی و بزرگی که در ابتدا توسط بنیانگذارانش داشتند نسبت به احداث کارخانه هیمالیا در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری شهر تهران بنا کردند که در حال حاضر با داشتن بیش از 50 هزار متر مربع فضای تولید یخچال فریزر هیمالیا مناسب و برنامه ریزی جهت ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده  در زمینه تولید یخچال فریزر هیمالیا که در حال حاضر حدود 700 نفر می باشد توانسته نقش بسزایی را در زمینه تولید یخچال و فریزر و تولید ملی ایفاء نماید .

شرکت یخچال فریزر هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی ( یخچال و فریزر هیمالیا ) توانسته سهم بسزایی را در تولید ملی داشته باشد .

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیرات هیمالیا در اصفهان

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در اصفهان کجاست؟

سرویس و تعمیر هیمالیا در اصفهان بر عهده نمایندگی می‌باشد که برای استفاده از خدمات آنها جایی که خرید کرده اید و نصب راه اندازی برای شما کرده اند هماهنگ شوید و برای تعمیر با بهترین تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09395484060 تماس بگیرین یا به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر مراجعه نمایید.

آیا تعمیرات در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات لوازم خانگی یخچال فریزر هیمالیا در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

هزینه و قیمت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا چقدرمی‌باشد؟

هزینه و قیمت تعمیرات محصولات یخچال فریزر هیمالیا بستگی به دلیل خرابی یا قطعه معیوب می‌باشد که بهترین تعمیرکار اصفهان با اعلام مشکل بهترین قیمت را می‌دهد اما به طور معمول از 1.500.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

شماره خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا اصفهان چیست؟

برای استفاده از خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا که نصب راه اندازی و گارانتی را انجام دهد با شماره 02125938000 تماس بگیرید.

در چه روزهایی و چه ساعتی از شبانه روز می توان با نمایندگی هیمالیا تماس گرفت؟

در کلیه روزهای هفته می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه رو ثبت آنلاین، در خواست خود را ثبت نمایید تا کارشناس فنی نمایندگی هیمالیا اصفهان شما را راهنمایی نماید.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر هیمالیا اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09395484060 شرکت اصفهان تعمیر
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com
4.3/5 - (14 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت