تعمیرات هود بیمکث در اصفهان کجاست؟

تعمیرات هود بیمکث در اصفهان

این مجموعه برای خدمات تعمیر هود بیمکث در اصفهان با گارانتی تعمیر به مشتریان ارائه می‌دهد که برای سرویس هود آشپزخانه بیمکث با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید یا ثبت درخواست آنلاین نمایید. با استفاده از خدمات و سرویس مجموعه اصفهان تعمیر، هزینه‌های تعمیر هود بیمکث خود را کاهش دهید که خارج از بحث نمایندگی و گارانتی است.

بیمکث اصفهان
بیمکث اصفهان

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اصفهان

آشپزخانه های امروزی بدون داشتن یک هود بیمکث غیر قابل تصور است. وظیفه هود بیمکث تسویه هوا داخل آشپزخانه می‌باشد و در صورت خرابی و نداشتن مکش مناسب این تسویه صورت نمی‌گیرد. وقتی هود بیمکث شما مشکل داشته باشد نیاز شما یک شرکت تعمیر هود بیمکث آشپزخانه در اصفهان بسیار مهم می‌باشد.

نکته: ما به عنوان مجموعه تعمیراتی اقدام به تعمیرات محصولات بیمکث با بهترین تعمیرکاران در اسرع وقت می‌نماید برای ارتباط با کارخانه می‌توانید با خودشان ارتباط بر قرار نمایید.

نحوه تماس و مراحل تعمیر هود آشپزخانه بیمکث در شهر اصفهان

  1. ثبت درخواست تعمیر: اگر هود آشپزخانه بیمکث شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت ثبت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار هود بیمکث شرکت اصفهان تعمیر در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
  3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و سرویس، تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهند شد.
  4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
  5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از هود آشپزخانه بیمکث خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
  6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین کیفیت و قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
  7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود گارانتی تعمیر ۹۰ روزه دارا می‌باشد.
  8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید مثل روز اول از آن استفاده نمایید.

معرفی قطعات هود آشپزخانه بیمکث

معرفی قطعات و آموزش تعمیر هود بیمکث به شرح زیر می باشد:

  1. موتور هود بیمکث: اصلی ترین قطعه در این دستگاه است که وظیفه مکش هوا و ذرات معلق در آن را به داخل دستگاه به عهده دارد. از مهم ترین نکات در آموزش تعمیرات هود بیمکث دقت به طرز استفاده از موتور است.
  2. فیلتر هود بیمکث: فیلتر وظیفه پاکسازی ذرات موجود در هوا  را به عهده دارد. این قطعه باید به صورت مرتب تمیز شده و یا در صورت عدم امکان تمیز شدن، تعویض گردد.
  3. لامپ و سرپیچ: این قطعه برای روشن کردن بالای اجاق گاز و دید بهتر در هود بیمکث تعبیه شده است.
  4. کلیدهای لمسی و یا مکانیکی: کلیدها در هود بیمکثهای مدرن معمولا به صورت لمسی است اما در هود بیمکث های قدیمی می توانید انواع مکانیکی آن را نیز بیابید.
  5. برد کنترل: برد کنترل وظیفه برق رسانی و کنترل جریان برق دستگاه را به عهده دارد که حتما باید توسط نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اصفهان بررسی شود.
  6. برد اصلی : برد اصلی نیز از قطعات مهم در هود بیمکث است که فرمان های الکتریکی را به قطعات مختلف ارسال می نماید.
  7. شیشه هود بیمکث: نمای بیرونی هود بیمکث شیشه می‌باشد که ظاهر را تشکیل داده است.
علت خرابی متداول هود آشپزخانه
علت خرابی متداول هود آشپزخانه

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات هود آشپزخانه بیمکث

در ادامه  به بررسی روش های تعمیر ایرادات رایج این هود بیمکث می‌پردازیم اگر تخصص دارین اقدام رفع خرابی نمایید در غیر این صورت از شرکت تعمیر هود بیمکث در اصفهان راهنمایی بخواهید تا توسط تعمیرکار مشکل شما حل شود.

چرا هود بیمکث روشن نمی شود؟

دلایل زیر می تواند باعث روشن نشدن هود بیمکث باشند:

  • قطعی برق منزل
  • خرابی پریز برق
  • سوختن فیوز اصلی هود بیمکث
  • خرابی دکمه روشن و خاموش هود بیمکث
  • خرابی مدار و برد هود بیمکث
  • نیم سوز شدن و یا سوختن موتور هود بیمکث
  • موتور هود بیمکث

چرا دکمه های صفحه نمایش لمسی هود آشپزخانه بیمکث کار نمی کند؟

  • خراب شدن برد الکترونیکی کنترل
  • برقرار نبودن اتصال بین دو برد دستگاه و قطع شدن اتصالات سیم ها
  • فشار دادن دکمه ها بیش از 30 ثانیه به صورت مداوم می تواند دیلی بر خرابی موقتی آنها باشد.
  • خراب شدن پنل یا تاچ پد هود بیمکث لمسی
  • اتصالات هود آشپزخانه بیمکث
  • برد الکترونیک

دلیل یکسره شدن کار هود بیمکث چیست؟

هود آشپزخانه بیمکث روشن می‌شود و دیگر خاموش نمی‌شود:

  • دکمه ON/OFF دستگاه را چک کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اتصالات بین برد اصلی با برد کنترل دستگاه را بررسی نمایید.
  • بردهای دستگاه بررسی و تست شود
  • خراب شدن صفحه لمسی

دلیل خرابی در سیم کشی و اتصالات هود بیمکث چیست؟

هود آشپزخانه بیمکث ممکن است به دلیل استفاده زیاد طی سالیان باعث شل شدن و یا ذوب شدن سیم ها و اتصالات شده است که باید بررسی و در صورت نیاز اقدام به تعویض آن نمایید. همواره برای دریافت بهترین خدمات با نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اصفهان همراه شوید.

علت روشن نشدن چراغ هود بیمکث چیست؟

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه بیمکث به دلایل زیر می‌باشد:

  • سوختن لامپ هالوژنی یا LED
  • شل شدن لامپ از سر پیچ
  • خرابی سرپیچ لامپ
  • خرابی ترانسفورماتور یا تبدیل کننده

چرا هود آشپزخانه بیمکث مکش ندارد؟

نداشتن مکش در هود بیمکث به دلایل موارد زیر می‌باشد:

  • کثیف بودن فیلتر هود بیمکث اصلی
  • مسدود شدن خروجی هوا
  • ممکن است پروانه هرز شده یا خراب شده باشد.
  • دور موتور بررسی شود

علت بروز صدای ناهنجار در هود بیمکث چیست؟

در صورت بروز صدای ناهنجار در دستگاه، موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیر هود بیمکث در محل اصفهان چک کنید:

  • ایراد در پروانه و فن دستگاه
  • کثیفی فیلتر هود بیمکث
  • خراب بودن گیریپاژ موتور
  • ایرادات موتور
  • شل بودن قطعات داخلی
تعمیر هود آشپزخانه بیمکث در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر
تعمیر هود آشپزخانه بیمکث در مجموعه بزرگ اصفهان تعمیر

چرا ما برای تعمیر و سرویس هود آشپزخانه بیمکث؟

شرکت اصفهان تعمیر دارای خصوصیات مهمی می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت به تعمیرکار هود آشپزخانه بیمکث در اصفهان بسپارید. از جمله خصوصیات ما از جمله کیفیت خدمات، قیمت مناسب، تجربه و تخصص فنی، سرعت واکنش، و رضایت مشتریان می‌باشد. ویژگی های ما عبارتند از:

  1. تجربه و تخصص: شرکت اصفهان تعمیر تجربه و تخصص قوی در زمینه تعمیرات این نوع دستگاه‌ها را دارد. تیم فنی ما دارای مهارت و دانش فنی لازم برای تعمیر و نگهداری می‌باشد.
  2. رضایت مشتریان: نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی نقش مهمی در تشخیص خدمات را دارد. از طریق بررسی نظرات مشتریان خدمات خود را بروز می‌نماییم.
  3. سرعت تعمیر: مهم است بعد از تماس شما، سریعاً اقدام به سرویس نماییم. زمان پاسخ‌گویی سریع و توانایی ارائه خدمات فوری در صورت ضرورت، از اصول ما می‌باشد.
  4. قیمت مناسب: سعی نمودیم قیمت و هزینه تعمیر عادلانه و مناسبی برای خدمات با کیفیت بالا خود ارائه دهیم.
  5. دوره های آموزشی: متخصصین ما کلیه دوره های آموزشی برای دستگاه های جدید را پشت سر گذاشته اند تا بهترین خدمات و سرویس را انجام دهند.
  6. گارانتی: دستگاه شما بعد از تعمیر هود بیمکث در اصفهان دارای گارانتی ۹۰ روزه می‌باشد تا اگر مشکل از همان قطعه باشد به طور رایگان تعمیر شود.
نمایندگی هود بیمکث در اصفهان
نمایندگی هود بیمکث در اصفهان

هزینه و قیمت تعمیرات هود آشپزخانه بیمکث

سرویس کاران و کارشناسان مجموعه اصفهان تعمیر وقتی در محل مشتری بابت تعمیرات حضور پیدا میکنند سعی نموده هزینه منصفانه برای تعمیر دریافت کنند.

نکته: ممکن است قیمت نسبت به مدل و نوع خدمات و قطعات مصرفی کمی تغییر کند که هنگام تماس تکنسین می توانید از قیمت مطمئن شوید.

امور مالی
خدمات تعمیرات هود اجرت تعمیر هود
تعویض پروانه و سرویس کامل 2,800,000 الی 4,900,000 ریال IRR
تعویض موتور 750,000 الی 2,200,000 ریال IRR
باز و بسته کردن و سرویس قطعات2000,000 الی 3000,000 تومان ریال IRR
تعویض کلیدها و سیم ها 1,900,000 الی 3,900,000 ریال IRR
تعمیر بردالکترونیکی یا برد صفحه نمایش3,900,000 الی 18,000,000 ریال IRR
ایاب ذهاب600,000 الی1,000,000 ریال IRR
فیمت تعمیر هود آشپزخانه

نکاتی برای نگهداری هود آشپزخانه بیمکث 

  1.  پس از خاموش کردن هود بیمکث شیشه ای یکساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید .
  2. چنانچه پره های فن شما کثیف شده است ، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن استفاده نمایید .
  3. تمیزی منظم: هود آشپزخانه بیمکث باید به صورت منظم و به منظور جلوگیری از جمع شدن چربی و ذرات گرد و غبار تمیز شود. از پاک کردن فیلترها و سطوح بیرونی هود بیمکث استفاده کنید. برخی از قطعات هود آشپزخانه بیمکث (مانند فیلترها) قابل شستشو هستند و می‌توان آنها را با آب و مایع ظرفشویی شست و شو کرد. در حالتی که قابل شستشو نباشند، می‌توانید از دستمال نرم مرطوب استفاده کنید. توجه نمایید که هود بیمکث حتما خاموش باشد.
  4. تعویض فیلترها: بسته به نوع هود آشپزخانه بیمکث شما، ممکن است فیلترهای چربی یا ذرات تعلیق شده در هوا نصب شده باشد. این فیلترها باید به منظور حفظ کارایی هود بیمکث، بسته به سطح استفاده و تراکم ذرات تعویض شوند. فیلترهای قابل شستشو نیز باید به منظور حفظ عملکرد به صورت منظم شست و شو شوند.
  5. استفاده از محلول‌های خاص: برخی از هود بیمکثها ممکن است به دستورالعمل تولیدکننده، محلول‌هایی را برای پاک کردن قطعات خود داشته باشند. می‌توانید از این محلول‌ها به منظور حذف چربی و کثیفی استفاده کنید. در هر صورت، حتما دستورالعمل تولیدکننده را دنبال کنید و از محلول‌های سختگیرانه استفاده نکنید تا به قطعات هود بیمکث آسیب نرسانید.
  6. توجه به تنظیمات و عملکرد: بررسی کنید که تمامی تنظیمات و عملکردهای هود بیمکث درست کار می‌کنند. در صورت ضعف عملکرد، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

در صورت ایراد کوچی در دستگاه حتما از یک تعمیرکار هود آشپزخانه بیمکث در اصفهان بخواهید هود بیمکث شما را سرویس کنند تا باعث خرابی بیشتر نشود.

کارشناس فنی

نمایندگی تعمیرات انواع هود بیمکث

اصفهان تعمیر به عنوان مرکز تعمیر هود بیمکث در اصفهان خدمات را با استفاده از قطعات فابریک این دستگاه و همچنین تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده برای همشهریان اصفهان فراهم آورده است. با خیال راحت می توانید برای تعمیر هود بیمکث از خدمات اصفهان تعمیر استفاده کرده و برای این منظور گارانتی نیز دریافت کنید.

انواع هود بیمکث قابل تعمیر

  1. زیر کابینتی کتابی
  2. شومینه ای
  3. مورب
  4.  هود بیمکث آشپزخانه مخفی یا توکار
  5.  هود بیمکث جزیره

برند ها

برندهای قابل تعمیر در شرکت اصفهان تعمیر مانند، بی ام جی، بیمکث، بوش، کن، آاگ، بیمکث، مورانو، آلتون، بیمکث و… می‌باشد.

مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیرات هود بیمکث در اصفهان یا اجاق بیمکث شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency bimax hood Repair Service in Isfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

سخن پایانی

هود یکی از وسایل آشپزخانه است که برای هوا را تسویه می‌کند. هر چند هود بیمکث شما با کیفیت باشد بعد از مدتی شاید کارایی سابق را نداشته باشد و خراب است. سرویس و تعمیر باید حتما توسط بهترین تعمیرکار نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اصفهان انجام بگیرید تا خدمات خوب دریافت نمایید.

سوالات متداول درباره تعمیر هود بیمکث اصفهان

سرویس و تعمیر هود آشپزخانه بیمکث در اصفهان چگونه است؟

برای تعمیر کلیه انواع هود آشپزخانه بیمکث با مدل های متفاوت در شهر اصفهان با شماره شرکت 09137512192 تماس بر قرار کنید تا بهترین تعمیرکار هود بیمکث شما را راهنمایی کند.

هزینه و قیمت تعمیر هود بیمکث چقدر است؟

هزینه تعمیر بسته به نوع تعمیر هود آشپزخانه بیمکث شما می‌باشد اما حدود مشکلات معمولی بین 3.500.000 ریال IRR تا 10.000.000 ریال IRR می‌باشد.

آیا تعمیر هود بیمکث در محل انجام می شود؟

بله؛ کلیه تعمیرات در منزل و محل شما انجام می شود که نیاز به جابجایی وسیله نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود و دستگاه در هنگام جابجایی ضریه نبیند.

برای خرید قطعات هود آشپزخانه بیمکث کجا مراجعه کنیم؟

خرید قطعات و لوازم یدکی وشیشه به آدرس اصفهان، خیابان طالقانی روبروی اداره برق به فروشگاه قطعه فروشی مراجعه نمایید.

خرابی متداول هود بیمکث چه ایراداتی است؟

از جمله ایرادات هود بیمکث ‌می‌تواند روشن نشدن، مکش ضعیف، خرابی دکمه ها، خاموش شدن ناگهانی می‌باشد

خدمات پس از فروش محصولات بیمکث چگونه است؟

برای استفاده از خدمات نصب راه اندازی، گارانتی دو ساله و تعمیر هود بیمکث در نمایندگی با شماره 0217319 تماس بگیرین.

3.5/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

4 دیدگاه دربارهٔ «تعمیرات هود بیمکث در اصفهان کجاست؟»

  1. سلام. شیشه کامل دور هود بیمکث B2017U موجوده؟ قیمت؟ طریقه سفارش؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت