نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اصفهان

جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکار برای حل کلیه خرابی‌ها با شماره تلفن 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست آنلاین ثبت نمایید تا کارشناس فنی صحبت نمایید تا در اسرع وقت اقدام به راهنمایی و رفع مشکل نمایند که خدمات خارج از نمایندگی می‌باشد.

تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش
تعمیر و سرویس لوازم خانگی بوش

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان

ماشین ظرفشویی بوش خود را در صورت نیاز به سرویس باید جایی که خرید کرده اید یا نصب نموده‌اند بسپارید. مجموعه ما دارای تکنسین‌های با تجربه و تخصص کافی در محل و منزل شما خارج از نمایندگی اقدام به سرویس می‌نمایند و با اصول مشتری مداری اقدام به جذب رضایت شما می‌نمایند.اگر دستگاه شما خراب شده است برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان و صحبت با کارشناسان تعمیر با شماره 09137512192 تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش bosch

7 دلیل برای انتخاب اصفهان تعمیر

7 دلیل برای انتخاب نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان برای شما قرار داده ایم تا با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به مجموعه ما بسپارید.

  1. ارائه خدمات در تمام مناطق اصفهان
  2. اعزام کارشناس به منزل شما در کمتر از یک ساعت.
  3. تمام روند تعمیرات در منزل شما با تجهیزات حرفه ای انجام میشود و نیاز به جابه جایی دستگاه به محل دیگری نمیباشد.
  4. کارشناسان ما پس از انجام تعمیرات و اطمینان از عملکرد دستگاه کارت گارانتی 3 تا 12 ماه ارائه میدهند.
  5. استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک.
  6. الویت در تعمیر قطعات برای کاهش هزینه های مشتری ،و بعد تعویض آن.
  7. امکان هماهنگی با مشتری برای زمان تعمیرات.

دلایل خرابی معمول ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

برخی از ماشین های ظرفشویی زودتر از آنچه انتظار دارید عیب را پیدا می کنند. خوشبختانه بسیاری از این ایرادات جزئی هستند و با چند قدم کوچک قابل رفع هستند. بنابراین دانستن نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی برای همه دارندگان این دستگاه بسیار مفید خواهد بود. اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به درستی شستشو نمی دهد، چرخه شستشو بیش از حد طول می کشد یا اگر دستگاه اصلاً تخلیه نمی کند، راه حل چیست؟ دانستن مشکلات متداول ماشین ظرفشویی به شما کمک می کند در هنگام بروز مشکل بهترین کار را انجام دهید:

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

دلایل مختلفی برای روشن نشدن ماشین ظرفشویی وجود دارد، برای عیب یابی ماشین ظرفشویی مواردی را باید بررسی کنید، اگر دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی ماهیت الکتریکی باشد، مشکل می تواند از پریز برق یا دوشاخه برق ماشین ظرفشویی باشد، با استفاده از فازمتر از سالم بودن این دو و داشتن جریان الکتریکی در آنها اطمینان حاصل کنید.

همچنین برای رفع روشن نشدن ماشین ظرفشویی جعبه توزیع و فیوزها را بررسی کنید تا از سوختن آنها مطمئن شوید، ممکن است خرابی میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی باعث بسته نشدن آن و در نتیجه روشن نشدن دستگاه شده باشد، اگر درب و سیستم قفل آن قدیمی است، تایمر یا کنترل الکترونیکی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.

رفع بوی بد ماشین ظرفشویی
بوی بد ماشین ظرفشویی

چرا ماشین ظرفشویی بوش بوی بد می‌دهد؟

گاهی اوقات بوی بدی که از داخل ماشین ظرفشویی خود احساس می کنید ممکن است شما را از شستن ظروف با ماشین ظرفشویی منصرف کند، یکی از دلایل بوی بد داخل ماشین ظرفشویی مسدود شدن فیلتر تخلیه توسط باقیمانده ها و ذرات مواد غذایی است.

گاهی اوقات این ذرات غذا در سوراخ‌های بازوهای آبپاش گیر کرده و علاوه بر مسدود شدن آنها، پس از مدتی باعث ایجاد بوی نامطبوع در داخل دستگاه می شوند، با تمیز کردن مرتب ماشین ظرفشویی به راحتی می توانید از ایجاد بوی بد ماشین ظرفشویی بوش جلوگیری کنید.

نشتی آب در ماشین ظرفشویی
نشتی آب ماشین ظرفشویی

دلیل ایجاد نشتی آب در ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که می تواند آسیب جدی به ماشین وارد کند، نشت آب از ماشین است، در چنین مواردی، اگر در حین یا بعد از چرخه شستشو با حجم آب روی زمین مواجه شدید، موارد متعددی مثل پمپ تخلیه و مسدودی و فرسودگی شلنگ تخلیه را بررسی کنید.

از دلایل نشتی در ماشین ظرفشویی بوش می توان به سالم نبودن واشر لاستیکی و درزگیر درب اشاره کرد، ممکن است شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی مسدود یا پاره شده باشد، مواردی مانند پمپ معیوب یا شل شدن و ترک خوردگی بست پمپ نیز می تواند باعث نشتی ماشین ظرفشویی شود.

  • بررسی مهره های درب: بررسی کنید که مهره های درب خراب نیستند. در صورت قفل نشدن درب و روشن شدن چراغ، ممکن است مهره های درب خراب یا جرم گرفته باشند.
  • بررسی اهرم باز کردن درب: همیشه برای باز و بسته کردن دستگاه از اهرم تعبیه شده استفاده کنید تا به مشکل نشتی درب ظرفشویی بر نخورید.
  • تعمیر هرزگی درب: در صورتی که نشتی از درب ماشین ظرفشویی ناشی از هرزگی یا آسیب دیدگی داخلی آن باشد، بهتر است آن را تعمیر کنید.
  • تمیز کردن درب: در ماشین ظرفشویی با گذر از زمان، روی درب لکه های غذایی تجمع می یابد که می تواند باعث نشتی شود. بهتر است با یک پارچه تمیز درب ماشین ظرفشویی را پاک کنید.

چرا ماشین ظرفشویی بوش آب را تخلیه نمی‌کند؟

خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش می تواند یکی از دلایل تخلیه نشدن آب داخل ماشین باشد. همچنین ممکن است داخل پمپ با مواد غذایی مسدود شده و از عملکرد درست آن جلوگیری کند، در صورت مسدود بودن فیلتر تخلیه آب آن را برطرف کنید، گاهی اوقات به دلیل کم توجهی کاربران به ماشین ظرفشویی، فیلتر تخلیه با بقایای مواد غذایی پر می شود.

بررسی علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی
بررسی علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی

علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

در اینجا به دلایلی که ممکن است باعث عدم آبگیری ماشین ظرفشویی بوش شود، می پردازیم. برخی از این علل عبارتند از:

  • فیلترهای کثیف: فیلترهای ماشین ظرفشویی ممکن است با جرم ها و ذرات کوچکی که از ظروف و دستگاه های آشپزخانه جمع می شوند، مسدود شوند. این مسدودیت می تواند باعث عدم آبگیری صحیح و کامل ماشین ظرفشویی شود.
  • خطوط لوله های آب: خطوط لوله های آب ممکن است با زمان جرم گرفته و مسدود شوند. این مسدودیت می تواند باعث عدم آبگیری ماشین ظرفشویی شود.
  • شیر آب: شیر آب ممکن است بسته باشد یا خراب شده باشد. در این صورت، آب به ماشین ظرفشویی نمی رسد و ماشین ظرفشویی نمی تواند آب بگیرد.
  • مشکل در پمپ آب: پمپ آب ممکن است خراب شده باشد و نتواند آب را به ماشین ظرفشویی بفرستد.
  • مشکل در سنسور آب: سنسور آب ممکن است خراب شده باشد و نتواند به درستی تشخیص دهد که ماشین ظرفشویی باید آب بگیرد.
  • مشکل در الکترونیکی: ممکن است مشکلی در قسمت الکترونیکی ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد که باعث عدم آبگیری شود.

چرا روی ظروف لکه می‌ماند؟

لکه ‌های روی ظروف ممکن است به دلیل آب سنگین یا استفاده اشتباه از مواد شوینده در ماشین ظرفشویی بوش رخ دهند. برای پیشگیری از این مشکل، از مواد شوینده مناسب استفاده کنید و از آب تمیز یا ماشین‌ های دارای تصفیه آب بهره ‌برید.

دلیل تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

از دلیل کثیف بودن ظروف بعد شستشو عبارتند از:

  1. فضای داخلی کثیف: تجمع چربی ، ریز مواد غذایی ، رسوبات معدنی از آب سخت ، کف صابون
  2. فیلتر کثیف: فیلتر را در آورده و چند دقیقه در آب گرم و صابون خیس کنید و قبل از آبکشی به آرامی با یک برس نرم آن را تمیز کنید.
  3. بازوی اسپری مسدود شده: جت ها (سوراخ های کوچک) در بازوهای اسپری مسدود می شوند ، که فشار آب را کاهش می دهد. تمیز کردن بازوهای اسپری ممکن است عملکرد را بهبود بخشد.
  4. مخزن مواد شوینده: اگر مخزن مواد شوینده شما به درستی کار نمی کند ، ممکن است مواد شوینده به ظرف های شما نرسد یا در زمان مناسب در طول چرخه شستشو آزاد نشود و در نتیجه ظروف کثیف شود.
  5. دمای پایین آب: اکثر چرخه های ماشین ظرفشویی برای کارکرد مناسب به دمای آب حداقل 120 درجه فارنهایت نیاز دارند. اگر دما کم باشد ظروف خوب شسته نمی‌شوند.

  6. مواد شوینده: شوینده کم کیفیت یا نامناسب می تواند منجر به ظروف کثیف شود. حتما از نوع شوینده مناسب و مقدار مناسب استفاده کنید.

عدم برنامه شستشوی ظروف به درستی کار نمی‌کند؟

گاهی اوقات دوره‌ های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش به درستی کار نمی‌ کنند و ممکن است ظروف خیلی کثیف باقی بمانند. در این صورت، می‌ توانید تنظیمات برنامه شستشو را بررسی کرده و مطمئن شوید که درست تنظیم شده ‌اند. همچنین، لجن‌ ها و رسوبات در دستگاه را تمیز کنید. در صورت نیاز برد کنترل را باید بررسی نمایید.

علت ارور کد خطا ماشین ظرفشویی بوش
علت ارور کد خطا ماشین ظرفشویی بوش

علت ارور و کد خطا ماشین ظرفشویی بوش Bosch چیست؟

اگر ماشین ظرفشویی بوش شما ارور یا کد خطا را نشان می دهد که معمولاً یک E با یک عدد است، برد کنترل ماشین ظرفشویی مشکلی را تشخیص داده است که باید برطرف شود. کد خطا به شما ایده خوبی از مشکل و قطعه‌ایی که باید به آن نگاه کنید، می‌دهد که باید عیب یابی شود تا مشکل حل شود.

برای مشاهده علت ارور ماشین ظرفشویی بوش و آموزش حل کد خطا را مطالعه نمایید تا مشکل دستگاه برطرف شود.

تعمیرکار متخصص

نکات مهم نگهداری

برای بالا بردن عمر دستگاه و اینکه کمتر نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش داشته باشید نکات مهم نگهداری و مراقبت را رعایت نمایید و سرویس دوره‌ای را مرتب انجام دهید. بعضی از این مراقبت ها عبارتند از:

  • دمای آب از نظر گرمایشی کنترل شود.
  • قطعات شکسته دستگاه را تعوض نمایید.
  • ماشین ظرفشویی رو بیش از اندازه پر نکنید.
  • فیلتر دستگاه به صورت دوره ای تعویض شود.
  • دریچه ماشین ظرفشویی را همواره تمیز نگه دارید.
  • سختی آب محل زندگی خود را اندازه گیری نمایید.
  • داخل ماشین ظرفشویی را مرتباٌ تمیز و گندزدایی کنید.
  • درزگیرها و درپوش ماشین ظرفشویی را مرتباٌ تمیز کنید.
  • سبد های مربوط به ظروف و قفسه ها را در صورت نیاز تعمیر کنید.
  • برای شستشوی ظروف با توجه به نوع و جنس ظرف برنامه مناسب را انتخاب کنید.
  • برای جلوگیری از رسوب داخل دستگاه به صورت دوره ای بگذارید دستگاه به صورت خالی با سرکه کار کند.
هزینه و قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی
هزینه و قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی

هزینه و قیمت تعمیر ظرفشویی بوش در اصفهان

این روزها اجرت تعمیرات ماشین ظرفشویی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در ظرفشویی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می باشند.

در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی از قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی خود اطلاع پیدا نمایید.

نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر  شما را در جریان خواهد گذاشت.

امور مالی
خرابی قطعاتاجرت تعمیرات
موتور ماشین ظرفشویی تعمیر موتور: 4500000  الی 12500000 ریال
تعویض موتور: 9000000 الی 18000000 ریال
المنت ماشین ظرفشویی تعویض المنت و پمپ: 28000000 الی 33000000 ریال
تعویض المنت: 8000000 الی 19000000 ریال
چاهک تعویض چاهک: 10000000 الی 24000000ریال
پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی پمپ تخلیه ظرفشویی اس ام اس: 7000000 الی 20000000 ریال
پمپ تخلیه ظرفشویی اس جی اس: 45000000 الی 7000000 ریال
قیمت پمپ تخلیه ظرفشویی معمولی: 4500000 الی 7000000 ریال
آکوا استاپ ماشین ظرفشویی تعویض آکوا استاپ: 6000000 ریال الی 9000000 ریال
شیربرقی ماشین تعویض شیربرقی:  3900000 ریال الی 7000000
برد ماشین ظرفشویی تعمیر برد: 6000000  الی 8000000 ریال
سنسور آب ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض سنسور آب: 4000000 الی 65000000 ریال
موتور ساعت ماشین ظرفشویی تعویض موتور ساعت: 4000000 الی 7000000 ریال
هیتر ماشین ظرفشویی تعویض یا تعمیر هیتر: 6300000 الی 10200000 ریال
ترمیستور ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض ترمیستور: 3000000 الی 7400000 ریال
جت پمپ ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض جت پمپ: 21000000 الی 38000000 ریال
دیسپنسر ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض دیسپنسر: 7800000 الی 12000000 ریال
موتور مقسم ماشین ظرفشویی موتور مقسم: 6000000 الی 8900000 ریال
ترموستات ظرفشویی تعمیر یا تعویض ترموستات: 4300000 الی 7100000 ریال
هیدروستات ماشین ظرفشویی تعمیر یا تعویض هیدروستات: 5700000 الی 8700000 ریال
نصب ماشین ظرفشویی نصب ظرفشویی و آموزش: 3500000 ریال
رفع آبریزی ماشین ظرفشویی رفع آبریزی و نشت یابی: 2000000 الی 3900000 ریال
جرم گیری ماشین ظرفشوی جرم گیری: 3000000 ریال
تعمیر ماشین ظرفشویی رومیزی تعویض موتور: 8000000 الی 1800000 ریال
تعویض پمپ تخلیه: 2100000 الی 3800000 ریال
المنت: 6000000 الی 8000000 ریال
تعمیر برد: 3800000 الی 6000000 ریال
تعویض برد: 10000000 الی 18000000ریال
کارشناسی و عیب یابی یخچال عیب یابی و کارشناسی در محل: 850000 ریال
ایاب و ذهاب هزینه ایاب و ذهاب: 600000 الی 1000000 ریال
اجرت تعمیر ظرقشویی

نتیجه‌گیری

در این مقاله به موضوع نمایندگی سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که ماشین ‌های ظرفشویی ابزار مفیدی در خانه‌ ها هستند، اما ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. برای پیشگیری از این مشکلات، نگهداری منظم و استفاده درست از دستگاه بسیار مهم هستند. برای جلوگیری از این مشکلات و یا رفع آن‌ ها، رعایت نکاتی از جمله استفاده از مواد شوینده مناسب، تعمیرات دوره ‌ای، و نگهداری منظم از دستگاه بسیار مهم است. در صورت بروز مشکلات جدی، بهتر است به تکنسین‌ های متخصص نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش اصفهان مراجعه کرده و از خدمات تخصصی آنها استفاده کنید.

از دیگر خدمات این مجموعه سرویس ماشین لباسشویی بوش و یخچال فریزر بوش می‌باشد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان

مشکلات و خرابی متداول ظرفشویی چیست؟

از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه پیش بیاید عبارتند از روشن نشدن، نشتی آب، مشکل تخلیه آب، خرابی شیر برقی، تمیز نشدن ظروف و… می‌باشد.

آیا تعمیرات در محل و منزل انجام می‌شود؟

در صورت نیاز تعمیرکار در محل شما انجام می‌شود که نیاز به جابجایی دستگاه شما به تعمیرگاه نباشد و در هزینه شما صرفه جویی شود.

قیمت تعمیر ظرفشویی بوش چقدر است؟

اجرت و هزینه سرویس بستگی به نوع خرابی دستگاه، قطعه خرابی، مدل دارد اما حدودا بین 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

شماره تماس تعمیر کار ماشین ظرفشویی بوش در اصفهان چیست؟

برای سرویس و تعمیر ماشین  ظرفشویی بوش اصفهان شماره تلفن 09137512192 تماس بگیرید و با کارشناس فنی صحبت نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات پس از فروش بوش اصفهان کجاست؟

برای نمایندگی نصب و راه اندازی و گارانتی محصولات و لوازم خانگی بوش مانند ماشین ظرفشویی بوش باید با جایی که خرید کرده‌اید تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش اصفهان

  • شماره تماس: 09137512192
  • ساعات پاسخگویی: کلیه روزهای هفته 7/24
  • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر، خیابان کاشانی
  • ایمیل: info(at)esfahantamir(dot)com
4.7/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت