مرکز تعمیرات ماکروفر سامسونگ اصفهان

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ اصفهان

لوازم پخت‌وپز نیز مثل کلیه وسایل از پیشرفت تکنولوژی تأثیر گرفته و امروزه شاهد تولید مدل‌های مختلف دستگاه‌های تسهیل کننده کارهای طبخ غذا در آشپزخانه هستیم. یکی از این لوازم مایکروفر یا اجاق مایکروویو است که برای گرم کردن سریع مواد غذایی، پخت غذا، یخ‌زدایی و… از آن استفاده می‌شود.

تعمیر ماکروفر سامسونگ در کلیه نقاط اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت توسط بهترین تعمیرکار 09137512192 تماس بگیرین یا درخواست تکنسین و مشاورثبت آنلاین برای مایکروویو Samsung نمایید که خدمات خارج از بحث نمایندگی می‌باشد.

 نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان
 تعمیرات سامسونگ در اصفهان

ماکروفر چیست؟

مدلی از اجاق است که از راه تابش الکترومغناطیسی ریزموج، با به حرکت درآوردن آب و دیگر مولکول‌های در غذا  تولید گرما می‌کند و در نتیجه غذای شما در اندک زمان بپزد و یا گرم شود. اجاق ماکروفر یکی از مهمترین اختراع‌های بزرگ قرن بیستم است. میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این وسیله را دارند و هر روز از آن استفاده می‌کنند.

در سالهای اخیر با توجه به آلودگی محیط زیست ناشی از فرایندهای آلاینده صنعتی، استفاده از منابع جدید انرژی که حداقل آلودگی را به همراه داشته باشند، مورد توجه قرار گرفته‌است. در این راستا طی دو دهه اخیر استفاده از انرژی اجاق مایکروویو به عنوان منبع گر مایش به طور وسیعی گسترش یافته‌است. به دلیل تکنولوژی پیشرفته حتما با تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان اقدام به سرویس نماید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان

تیم تعمیرات مایکروفر در مجموعه اصفهان تعمیر با ارائه خدمات فنی، مشاوره ای و پشتیبانی و تعمیرات به صورت کامل تخصصی بی عیب و نقص را توسط سرویس کاران  با تجربه و با سابقه برای شما ارائه می دهد. نمایندگی به عهده سام سرویس می‌باشد که برای استفاده از خدماتشان باید با دفاترش تماس بگیرین.

گروه تعمیر و پشتیبانی اصفهان تعمیر طبق استاندارد اقدام به تعمیر مایکروفر در اصفهان می نماید و نگهداری و خدمات محصولات مایکروویو و تعویض قطعات، دارای قیمت گذاری کاملا مقرون به صرفه و منصفانه  و برآورد هزینه های حمل و نقل ارزان می باشد.

کدام تلفظ مایکروویو یا ماکروفر یا مایکروفر ؟

تلفظ اصلی مایکروویو است که دو تلفظ دیگر ماکروفر و یا مایکروفر استفاده می‌شود. چون بیان دو حرف «وو» سخت می باشد از این از دو تلفظ دیگر در زبان و صحبت عامیانه فارسی استفاده می‌شود.

نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه سامسونگ در اصفهان و با بهترین تعمیرکارعیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی سامسونگ می‌پردازد همواره برای ارتباط با نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان میتوانید با شماره های دفترشان تماس برقرار کنید.

هفت دلیل برای انتخاب ما

آژانس تعمیراتی اصفهان تعمیر سعی نموده بهترین تعمیرکار ماکرووفر سامسونگ Samsung را برای تعمیرات خدمت شما ارسال نماید تا به بهترین نحو تعمیر مایکروویو سامسونگ در اصفهان را انجام دهند و رضایت شما را به صورت کامل حفظ نمایند. ازویژگی های ما:

  1. استفاده از قطعات اورجینال یا با کیفییت
  2. تعمیر در زمان مورد نظر شما
  3. خدمات رسانی به تمام مناطق اصفهان و حومه.
  4. سرویس سریع در کمترین زمان
  5. الویت در تعمیر قطعات برای کاهش هزینه و در صورت نیاز تعویض
  6. گارانتی 90 روزه دستگاه
  7. تعمیر در محل و منزل
بررسی خرابی متداول ماکروویو
بررسی خرابی متداول ماکروویو

مشکلات رایج و پرتکرار ماکروفر سامسونگ

از مشکلات رایج ماکروفر سامسونگ ( مایکروویو یا مایکروفر ) که تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در اصفهان به دفعات با آن ها مواجه هستند لیستی تهیه کرده ایم که در اختیار شما قرار میدهیم این مشکلات عبارتند از:

چرا وارد برق وارد ماکروفر سامسونگ نمی‌شود؟

دلایل قطع برق در ماکروفر ممکن است مشکل در آداپتور و سوئیچ منبع تغذیه، قطع برق منزل یا مدار داخلی قطعات الکترونیکی، کابل برق و اتصالات و سوکت ها می‌باشد.

چرا دکمه های ماکروفر سامسونگ کار نمی‌کند؟

دکمه‌های ماکروفر و برنامه‌های صفحه نمایش پس از لمس کردن و فشار دادن کار نمی‌کند ممکن است به دلایل کثیف شدن یا خراب شدن دکمه‌ها، اتصالات برق، خرابی در برد الکترونیکی، مشکل در محیط نرم‌افزاری، خرابی در مدار قدرت می‌باشد.

با توجه به اینکه دلایل عدم کارکرد دکمه‌ها ممکن است متفاوت باشند، برای تشخیص دقیق تر مشکل و حل آن، بهتر است با بهترین تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان صحبت کنید.

چرا صفحه نمایش ماکروفر سامسونگ روشن نمی شود؟

مشکلاتی که ممکن است باعث عدم روشن شدن صفحه نمایش ماکروفر شود، عبارتند ازقطع برق منزل، خرابی آداپتور و سیم برق و برد الکترونیک.

به اندازه کافی ماکروفر سامسونگ گرم نمی‌شود؟

ماکروفر سامسونگ گرم نمی‌شود و غذا سرد است به دلیل انتخاب تنظیمات غلط، خرابی موتور چرخش، خرابی در سنسور حرارتی، قطعات الکترونیکی یا قطعات مکانیکی می‌باشد.

علت صدای ناهنجار در ماکروفر سامسونگ چیست؟

صدای ناهنجار در ماکروفر ممکن است به دلایل شل شدن قطعات مکانیکی یا الکترونیکی، بلبرینگ یا موتور چرخان صفحه، صدای امواج باشد.

علت خرابی سیستم چرخش سینی ماکروفر چیست؟

سینی داخل ماکروفر ظرف غذا نمی‌چرخد به دلایل:

  1. خرابی موتور چرخش
  2. مشکل در بلبرینگ‌ها و محرک
  3. مشکل در مکانیزم چرخش
  4. مشکل در مدارات الکتریکی

لطفاً توجه داشته باشید که این فقط چند علت رایج می‌باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان تماس بگیرین.

چرا ماکروفر سامسونگ دود می‌کند؟

علت دود کردن ماکروفر به دلایل آسیب به قطعات پلاستیکی داخل محوطه، سوختن مواد غذایی چربی و روغن) و خراب شدن فن تهویه هوا می‌باشد.

چرا مایکروویو سامسونگ روشن نمی‌شود؟

از وجود برق منزل و سلامت اتصالات برقی مایکروویو سامسونگ مطمئن شوید.علل روشن نشدن می‌تواند شامل خرابی در سوئیچ روشن/خاموش، خرابی در مکانیزم درب و قفل، یا خرابی در موتور چرخش صفحه و برد الکترونیک باشد.

چرا ماکروفر سامسونگ پاسخی به دستور پخت نمی دهد ؟

هنگامی که دستور پخت در دستگاه صورت نمی گیرد  قفل درب دستگاه یا برد الکترونیک خراب است یا قفل کودک روشن می‌باشد.

علت خاموش شدن مایکروویو سامسونگ چیست؟

در صورت خاموش شدن دستگاه به دلیل داغ شدن ماکروفر، ایراد در سیستم برقی و اتصالات، تنظیم نادرست تنظیمات و تایمر و خراب بودن سنسور یا قطعات الکترونیکی / مکانیکی باشد.

چرا لامپ ماکروفر سامسونگ روشن نمی شود؟

علت عدم روشن شدن لامپ مایکروویو سامسونگ ممکن است به دلایل لامپ سوخته، خرابی در اتصالات برق لامپ و سیستم الکترونیکی می‌باشد.

علت جرقه زدن ماکروفر سامسونگ چیست؟

جرقه زدن مایکروویو سامسونگ ممکن است به علت وجود مواد فلزی، ترک یا آسیب در داخل مایکروویو، ولتاژ در برق شهر و قطعات الکترونیکی باشد.

با این حال، اگر مایکروویو شما به طور مداوم جرقه می‌زند و مشکل را نتوانستید حل کنید، بهتر است با مرکز نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ اصفهان
نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ اصفهان

قطعات ماکروفر سامسونگ

مایکروویوها متشکل از چند قطعه مهم هستند که هر کدام نقش خاصی در عملکرد آن‌ها دارند و در صورت مشکل در سالم بودن قطعه کارکرد ماکروفر سامسونگ دچار مشکل می‌شود. قطعات مهمی که در مایکروویوها وجود دارند عبارتند از:

  1. منبع تغذیه: منبع تغذیه، مسئول ارائه برق مورد نیاز برای عملکرد مایکروویو است. این شامل ترانسفورماتور و یا سوئیچینگ پاور می‌شود که برق را تبدیل و تامین می‌کند.
  2. مگنترون (Magnatron): مگنترون موج‌های مایکروویو است که در داخل محفظه مایکروویو را ایجاد می‌کند. میدان‌های مایکروویو باعث انجام عملیات پخت و گرم کردن غذا با استفاده از اصطکاک مولکول‌های آب در داخل غذا می‌شود.
  3. کنترل کننده الکترونیکی: این یکی از قطعات کلیدی مایکروویو است که بر عملکرد دستگاه تأثیر می‌گذارد. این قطعه شامل مدارهای الکترونیکی، میکروکنترلر و واحد کنترل دما و زمان پخت است.
  4. صفحه نمایش: صفحه نمایش روی دستگاه صفحه یا نمایشگری است که اطلاعاتی مانند زمان پخت، توان و تنظیمات دستگاه را نشان می‌دهد. این صفحه نمایش معمولاً یک صفحه LED یا LCD است.
  5. لامپ روشنایی: این لامپ برای روشنایی داخل محفظه مایکرووی استفاده می‌شود.
  6. سیستم تهویه: سیستم تهویه شامل فن و شبکه‌های تهویه است.

این قطعات مهم همگی به همراه قطعات دیگری مانند بدنه، درب، کنترل‌های دستی و سایر قطعات جانبی باعث عملکرد صحیح مایکروویو می‌شوند برای خرید به نمایندگی فروش سامسونگ مراجعه نمایید.

هزینه و قیمت تعمیرات ماکروفر در اصفهان

تعرفه تعمیرسوالی است که کسانی که نیاز به سرویس ماکروفر در اصفهان دارند می‌پرسند لازم به ذکر است قیمت به موارد مختلفی چون مدل، سال ساخت و خرابی موجود در آن بستگی دارد.

نکته: لازم به ذکر است در این قسمت قیمت به صورت حدودی اعلام شده است تعمیرکار بعد از تماس و بررسی مشکل قیمت دقیق را به شما اعلام می‌دارد..

واحد مالی
قطعات ماکروفراجرت تعمیرات
لامپ مگنترانلامپ مگنتران در دو مدل به فروش میرسد: لامپ مگنتران معمولی و لامپ مگنتران اینورترتعویض لامپ مگنتران: 850/000 الی 1/340/000 تومان
اجرت تعویض: 165/000 الی 235/000 تومان
ترانس های ولتاژتعویض ترانس های ولتاژ: 950/000 الی 1/860/000 تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
ورق نسوز (میکا)تعویض ورق نسوز: 150/000 الی 230/000 تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
موتور صفحه گردونموتور صفحه گردون ماکروفر برحسب وات اندازه گیری میشود که از کیفیت و مدلهای مختلفی برخوردار است.هزینه تعویض: 250/000 الی 430/000 تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
دیودتعویض دیود: 55/000 الی 190/000تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
خازنتعویض خازن: 140/000 الی 240/000 تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
المنتتعویض المنت: 240/000 الی 2/900/000 تومان
اجرت: 165/000 الی 235/000 تومان
ترموستاتتعویض ترموستات: 90/000 الی 550/000 تومان
اجرت: 850/000 تومان
بردتعمیر برد: 2/500/000 الی 3/800/000 تومان
تعویض برد: 950/000 تومان الی 7/500/000 تومان
اجرت: 850/000 تومان
میکروسوئیچتعویض میکروسوئیچ: 1/100/000 الی 1/950/000 تومان
اجرت: 850/000 تومان
ایاب و ذهاب600/000
جدول قیمت هزینه تعمیر ماکروفر
نمایندگی تعمیرات مایکروویو سامسونگ اصفهان
نمایندگی تعمیر مایکروویو سامسونگ اصفهان

سرویس و تعمیر ماکروویو سامسونگ اصفهان Samsung Microwave oven repair service

زندگی امروزه که زمان بسیار مهم است از قابلیت پخت و پز با حرارت و با امواج مایکروویو بسیار کمک کننده است. خراب شدن این دستگاه می‌تواند بر روند امور روزانه تاثیر بزارد و شما زمان بیشتر برای پخت و گرم کردن غذا از دست بدهید. یک تعمیرکار نمایندگی در زمینه سرویس نیاز اساسی شما در این لحظات است که می‌توانید با آدرس نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان مراجعه نمایید.

مناطق تحت پوشش

مناطق تحت پوشش برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… کلیه مناطق شرق، غرب، جنوب، شمال شهر اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency Samsung  microwave oven Repair Service in Isfahan, Isfahan Province خارج از بحث نمایندگی نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

خدمات دیگر ما می‌توان برای تعمیر وسایل صوتی تصویری سامسونگ مثل تلویزیون، وسایل شستشو ماشین لباسشویی ، وسیله شستشو ظروف آشپزخانه مثل ماشین ظرفشویی همچنین یخچال فریزر می‌باشد.

نتیجه گیری:

برند ماکروفر شما هر چند با کیفیت هم باشد بعد از مدتی کار کردن ممکن است خراب شود برای حل مشکل یک تعمیرکار حرفه ایی مناسب تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان سپرده شود. استفاده از قطعات اصلی ماکروفر سامسونگ باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه خواهد شد.

سوالات متداول

1- شماره تماس و آدرس تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان کجاست؟

شرکت ما در کلیه نقاط شهر اصفهان برای سرویس و تعمیر ماکروفر سامسونگ با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به آدرس به اصفهان، خیابان بزگمهر مراجعه نمایید.

2- چه مشکلات و خرابی قابل حل می‌باشند؟

مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، جرقه زدن، نچرخیدن، گرم نکردن مواد غذایی، خاموش شدن و خرابی برد الکترونیک و… قابل تعمیر می‌باشند و یا قطعات خریداری و تعویض شود.

3- هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ چقدر است؟

تعرفه و قیمت تعمیر بستگی به نوع خرابی مایکروویو سامسونگ شما و قطعات تعویضی یا تعمیری می‌باشد اما حدودا بین 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد برای اطلاعات دقیق باید با کارشناس فنی صحبت نمایید.

4– آیا تعمیرات در محل و منزل انجام می گیرد؟

کلیه تعمیرات ماکروفر در منزل و محل شما صورت می گیرد تا در حین جابجایی باعث بیشتر شدن هزینه و یا صدمه به دستگاه شما رخ ندهد.

نمایندگی ماکروفر سامسونگ اصفهان کجاست؟

نمایندگی ماکروفر و سولاردام سامسونگ عرضه کننده انواع مدل اجاق به آدرس اصفهان، خیابان هاتف، کوچه مشیر یخچال می‌باشد.

خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ اصفهان

نصب راه اندازی ماکروفر سامسونگ حتما باید توسط تعمیرکار نمایندگی صورت بگیرد تا شامل گارانتی شود همچنین برای تعمیر و سرویس بر عهده خدمات پس از فروش سام سرویس اصفهان 0218255 تماس بگیرین.

اطلاعات تماس مرکز تعمیر ماکروفر سامسونگ در اصفهان

  • زمان پاسخگویی: کلیه ساعات و روزهای هفته
  • شماره تماس تعمیر: 09137512192
  • آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر
  • ایمیل: info(at)esfahantamir.com
5/5 - (3 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت