نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان کجاست؟

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در اصفهان با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع مدل لباسشویی بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات بهی behi، آمادگی دارد مشکل   شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما خارج از بحث نمایندگی به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بهی در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار بهی جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.


    نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان کجاست؟

    اگر محصولات و لوارزم خانگی بهی خود را از قبل خرید کرده اید و دستگاه شما خراب است باید جایی که خرید کرده این و یا محلی که برای شما نصب کرده اند هماهنگ شوید که نمایندگی با کارخانه می باشد.تعمیرکاران نمایدگی بهی در اصفهان با داشتن تعمیرکاران و سرویسکاران حرفه ای  که همه آن ها به علم روز مجهز هستند. سرویس ما خارج از بحث نمایندگی به محل مورد نظر اعزام می شوند تا در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

    نکته : اصفهان تعمیر به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در اصفهان با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی بهی می پردازد همواره میتوانید برای ارتباط با کارخانه میتوانید با شماره های دفترشان تماس بر قرار کنید.

    برای برطرف نمودن مشکل ماشین لباسشویی در منزل توسط خودتان ، لازم به ذکر است حتما باید دارای تخصص کافی مکانیکی و الکتریکی باشید و نحوه کار کردن با قطعات ماشین لباسشویی بهی را دارا باشید.

    لوگو نمایندگی بهی اصفهان
    لوگو نمایندگی بهی اصفهان

    چرا ما برای سرویس و خدمات بهی شهر اصفهان؟

    مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در شهراصفهان تشکیل شده از تیم متخصص در دو بخش مکانیکی و برقی که اقدام به رفع مشکلات دستگاه در محل نموده است تا همشهریان عزیز در شهر اصفهان براحتی بتوانند خدمات و سرویس دریافت کنید و درصورت نیازدر کوتاهترین زمان کارشناس به محل و منزل شما مراجعه کرده و دستگاه را تعمیرمی کند.

    در صورتی که خرابی قابل ترمیم در محل باشد همانجا انجام می شود و اگر نیاز به بررسی با دستگاه های پیشرفته باشد به مرکز انتقال داده می شود.

    تکنسین متخصص

    داشتن تکنسین متخصص که با کلیه عیب های آن آشنا می‌باشد.

    سرعت در تعمیر

    در کمترین زمان ممکن اقدام به مشکل دستگاه شما برطرف می‌شود.

    هزینه مناسب

    بهترین و منصفانه ترین قیمت نسبت به خدمات دریافتی می‌شود.

    ضمانت و گارانتی

    بعد از تعمیرات به دستگاه شما ضمانت در همان قطعه تعمیراتی، خواهد شد.

    تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی

    برخی از مشکلات که در خانه با ماشین لباسشویی بهی رایج است و میتوان صرفا با دفترچه ماشین لباسشویی بهی آن را حل نمود اما بعضی از عیوب نیاز به متخصص کاربلد و دوره دیده لباسشویی بهی در اصفهان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در اصفهان میباشد.


    نحوه تماس و مراحل تعمیر ماشین لباسشویی بهی

    1. ثبت درخواست تعمیر: اگر تعمیر ماشین لباسشویی بهی شما خراب شده است برای تعمیرات و سرویس در اصفهان توسط شرکت ما ابتدا با شماره 09137512192 تماس بگیرین یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
    2. راهنمایی تلفنی: بهترین تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی بهی ما در ابتدا به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌نمایید تا مشکل اگر جزیی باشد، حل شود.
    3. تعمیر در منزل و در محل: اگر نیاز به بازدید دستگاه باشد در راستای راحتی شما و رفع نیازهای شما خدمات نصب دوباره و تعمیر، تعمیرکارتکنسین در محل شما حاضر خواهند شد.
    4. تعمیر سریع: چون می‌دانیم خرابی و نبود وسایل منزل می‌تواند چقدر بد باشد کلیه تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن به صورت تخصصی انجام می‌شود.
    5. استفاده از قطعات اوریجینال: تکنسین سعی می‌کند که در صورت ممکن اگر قطعه ایی از تعمیر ماشین لباسشویی بهی خراب است آن قطعه را تعمیر کند تا نیاز به تعویض نباشد تا هزینه بیشتر شود و در صورت تعویض قطعه از قطعه اصلی استفاده می‌شود.
    6. قیمت و هزینه منصفانه: گاها قطعات تعویضی قیمت متفاوت دارند اما برای رضایت شما بهترین قیمت برای تعمیر از شما دریافت خواهد شد.
    7. ضمانتنامه و گارانتی تعمیر: کلیه دستگاههای که توسط شرکت اصفهان تعمیر، اقدام به رفع مشکل شود دارای گارانتی می‌شود.
    8. لذت از دستگاه تعمیر شده : اکنون دستگاه شما درست شده است و می‌توانید برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.


    چه زمانی نیاز به تعمیر لباسشویی بهی پیدا میکنید؟

    زمانیکه دستگاه شما به هر علتی دچار مشکل شده باشد و یا مانند بسیاری از مشترکین ما نیاز به سرویس ادواری دارید. همان طور که میدانید دستگاه هایی که از نمایندگی بهی تازه خریداری میشوند برای نصب آن باید به دفترچه ضمانت که همراه دستگاه ارسال میشود زنگ زده شود.

    تعمیر ماشین لباسشویی بهی اصفهان
    تعمیر ماشین لباسشویی بهی اصفهان

    در تعمیرات لباسیشویی بهی نگرانی از بابت قطعه استفاده شده نداشته باشین چرا که در این شرکت اصفهان تعمیر تنها از بهترین قطعات برای تعمیرات استفاده میشود.

    تخصص تعمیرکار در منزل و محل برای حل نقص فنی

    1. کار نکردن ولوم تایمر
    2. وارد نشدن آب به داخل لباسشویی
    3. آبگیری نکردن
    4. کار نکردن بعد از آبگیری
    5. پر شدن دستگاه از اب هنگام خاموش شدن
    6. نشتی و آبریزی
    7. قطع نشدن آبگیری.
    8. داغ نشدن آب
    9. نچرخیدن دیگ بعد از برنامه
    10. تخلیه نشدن آب کثیف
    11. کار نکردن خشک کن
    12. بدنه لباسشویی برق دارد
    13. خاموش شدن ماشین لباسشویی بهی حین کار کردن
    14. حل نشدن پودر ماشین لباسشویی
    15. خرابی برد کنترل

    برای تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان زیر نظر بهترین تعمیرکار با قیمت مناسب می توانید با شماره 09137512192 تماس بگیرین تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.


    خرابی متداول لباسشویی بهی behi
    خرابی متداول لباسشویی بهی behi

    مشکلات متداول ماشین لباسشویی بهی Behi + آموزش راه حل

    نگران نباشید، ما می‌دانیم که خرابی ماشین لباسشویی چقدر می‌تواند سخت می‌باشد. زندگی امروزه به این دستگاه خیلی وابسته می‌باشد و خرابی باعث استرس فراوان خواهد شد. کارشناسان ما در زمان تعیین شده که با شما هماهنگ شده است در محل حضور می یابند  تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان شما را بدون جابجایی ودر منزل شما انجام می دهند.

    ایراداتی که ممکن هست برای ماشین لباسشویی رخ دهد موارد زیر می باشد با آموزش و راه حل برای شما اورده شده است:

    روشن نشدن ماشین لباسشویی

    یکی از مشکلات معمول روشن نشدن دستگاه شما می باشد

    مشکل: نرسیدن برق به لباسشویی

    عیب یابی ماشین لباسشویی که خاموش شده است و روشن نمی شود می تواند  بسیار پیچیده قابل شناسایی باشد، برای اینکه دلیلهای متعددی میتواند سبب این مشکل شوند. یکی از دلایل عمده روشن نشدن دستگاه قطعی بین سیم الکتریسته و ماشین لباسشویی بهی می باشد. هنگامی که صفحه نمایش لباسشویی بهی روشن نشد، دو شاخه دستگاه و بعداز ان پریز برق  را بررسی نمایید . امکان دارد دو شاخه خراب شده باشد و یا سه راهی خراب شده باشد. برای تست سه راهی و یا پریز از فازمتر میتوانید استفاده ننمایید و یا اینکه دستگاهی دیگر را به پریز بزنید ببینید ان دستگاه روشن میشود و یا خیز.

    اگر تعدادی از چراغها روشن نمی شود و تعدادی روشن می شود مشکل برق رسانی ماشین لباسشویی بهی در اصفهان می باشد  که عمده ترین دلیل برد الکتریکی جلوی ماشین لباسشویی بهی دارای مشکل است که باید یا تعمیر شود و در صورت اینکه قابل تعمیر نباشد و سوخته مامل باشد تعویض گردد.


    شروع به کار نکردن هیچ یک از برنامه های لباسشویی بهی

    در این مشکل دستگاه روشن می شود اما وقتی به دستگاه برنامه می دهیم روشن نمی شود

    دلایل خرابی:

    • قفل کودک را چک نمایید
    • از بسته بودن درب لباسشویی بهی اطمینان حاصل فرمایید
    • دکمه استارت را دقیق فشار دهید

    یکی از دلایلی که گاها باعث شروع نشدن کار لباسشویی میشود روشن بودن قفل کودک می باشد که برای این کار به دفتر چه راهنما مراجعه نمایید چون هر مدل از لباسشویی های بهی به یک صورت قفل کودک آنها غیر فعال میشود.

    روش های غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی بهی اصفهان :
    1. یک روش : دکمه استارت را به مدت ۳ الی ۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از ان باید د علامت کلید و یا عبارت “CL” از روی صفحه پاک شده باشد مخفف Cildren Luck.
    2. روش دوم : برخی مدل های لباسشویی های بهی برای غیر فعال کردن قفل کودک   فشار دادن کلید rpm و finished in  به مدت 3 ثانیه می باشدکه بعد از صدای که شنیده می شود قفل کودک غیر فعال می شود.
    3. در صفحه نمایش لمسی  روی مربع روشن با علامت کلید و عبارت ۳ seconds را در زیر آن خواهید دید که ۳ ثانیه نگه دارید.
    بسته نبودن درب لباسشویی بهی

    اگر درب ماشین لباسشویی بهی در اصفهان  بسته نباشد ، یا اینکه لباسی اجازه بسته شدن در لباسشویی را نمیدهد که تا زمانی درب ماشین لباسشویی بهی بسته نشده باشد ماشین لباسشویی اقدام به کار کردن نمیکند و شستشو انجام نخواهد شد. از قرار دادن لباس بیش از حد در ماشین لباسشویی بهی خود داری کنید چون باعث بسته نشدن در لباسشویی می شود و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در اصفهان نداشته باشید.

    دکمه استارت را دقیق فشار دهید

    برای روشن شدن درست و شروع کردن به کار به مدت یک ثانیه دکمه استارت لباسشویی بهی را فشار دهید تا شروع به کار کند روشن کردن و فشار دادن لحظه ایی کمکی نمیکند همنچنین این زمان نگه داشتن نباید بیش از 3 ثانیه باشد.


    ماشین لباسشویی بهی نمی چرخد

    گاهی ممکن است دستگاه روشن می شود و برنامه هم می توانید انتخاب کنید اما بعد از زدن دکمه شروع دستگاه نمی چرخد

    دلایل مشکل:

    • نامتعادل یا زیاد بودن لباس که داخل لباسشویی
    • انتخاب برنامه اشتباه
    • پاره شدن تسمه درام
    • زغال موتور خراب شده است
    • مشکل دار شدن یاتاقان ، کلاچ ، کوپلینگ موتور
    • قفل درب خراب است
    لباس که داخل لباسشویی قرار دادید نامتعادل می باشد.

    فهمیدن عیب ماشین لباسشویی بهی که نمی چرخد به اسانی نیست، به خاطر اینکه دلایل زیادی باعث نچرخیدن لباسشویی بهی میشود. در بعضی از مواقع لباسشویی با تشخیص میزان لباس های زیاد و یا نامتعادل بودن لباس ها در ماشین لباسشویی بهی  می تواند از چرخیدن لباسشویی بهی جلوگیری کنند و یا اینکه ماشین لباسشویی بهی به کندی شورع به چرخیدن کند برای برطرف نمودن چنین مشکلی اول از همه لباسهای داخل ماشین لباسشویی را چک کنید و لباسها را اگر دیک طرف جمع شده اند پخش کنید و یا از حجم لباسها کم کنید تا مشکل بر طرف گردد.

    برنامه انتخابی در ماشین لباسشویی بهی مورد دارد

    از دلایل دیگر نچرخیدن لباسشویی بهی برنامه انتخابی شستشو است. گاهی موارد نچرخیدن جای نگرانی ندارد و بدلیل نوع لباسی که درون لباسشویی ریخته ایید سبب این کار می شود.

    پاره شدن تسمه درام لباسشویی بهی

    از دلایل نچرخیدن ماشین لباسشویی بهی تسمه درام میباشد. کار تسمه درام اتصال و ارتباط بین موتور لباسشویی بهی و درام را ایجاد میکند که درصورت کار زیاد ممکن از این تسمه درام پاره شود و یا نتواند کارایی لازم و ارتباط را انجام دهد. برای تست اینکه تسمه درام سالم می باشد یا خیر با دست درام را بچرخانید اگر دیدید راحت و بدون هیچ مقاومتی چرخیده می شود بدانید تسمه از بین رفته و یا پاره شده است. که دراین صورت نیاز به تعویض دارد و باید تسمه درام تعویض گردد.

    معیوب شدن زغال موتور

    از وارد نچرخیدن ماشین لباسشویی زغال موتور ماشین لباسشویی بهی می باشد که باید بررسی شود. زغال موتور ماشین لباسشویی بهی موظف است جریان الکتریسیته را ارمیچر انتقال دهد و این اتصال باعث جرخش درام خواهد شد و درام همش باعث جرخش ماشین لباسشویی میشود و اگر ماشین لباسشویی بهی شما نمیچرخد یکی از گزینه های بررسی حتما زغال موتور لباسشویی بهی می باشد که باید به ان توجه نمایید.

    مشکل دار شدن یاتاقان، کلاچ، کوپلینگ موتور

    در ماشین لباسشویی بهی وظیفه کوپلینگ اتصال موتور لباسشویی به سیستم انتقال نیروی ماشین لباسشویی را انجام می دهد. لباس های که داخل  ماشین لباسشویی بهی  زیاد تر از حد مجاز باشد کوپلینگ عمل نخواهد کرد و این باعث حفاظت از لباسشویی شما میشود که ضرر به موتور نرسد. در صورت شکستگی و یا فرسودگی کوپلینگ باید تعویض شود.

    قفل درب

    ممکن است قفل درب خراب بوده و دستگاه درست بسته نشود و برد کنترل فکر کند درب باز است و دستگاه نچرخد.


    تخلیه نکردن آب توسط لباسشویی بهی

    در این مواقع دستگاه روشن می شود، برنامه هم قبول کرده وشستشو انجام می دهد اما آب را تخلیه نمی کند و آب کثیف در دستگاه باقی می ماند.

    دلایل مشکل:

    • مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی
    • فیلتر ماشین لباسشویی بهی مسدود شده است
    • خرابی پمپ تخلیه
    مسدودی و یا خم شدنه شیلنگ لباسشویی

    برای  اینکه متوجه شویدشیلنگ تخلیه خم نشده است، لباسشویی خود را کمی جلو کشیده و شیلنگ لباسشویی بهی را بررسی کنید. کاره بعدی که باید انجام دهید این است که شلنگ تخلیه توسط شی ایی مسدود نشده باشد که با روشن کردن دکمه تخلیه باید متوجه مسدود بودن آن باید بشوید.

    فیلتر ماشین لباسشویی بهی مسدود شده است

    از عوامل دیگر گرفتی ، مسدود شدن فیلتر می باشد. هر چیزی که موجب مسدود شدن فیلتر شود اجازه تخلیه آب را نمیدهد از مواردی که به فور دیده میشود گیر کردن جوراب بچه می باشد که درون شلنگ تخلیه میباشد اگر نتوانستید مشکل را حل نمایید.

    خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

    پمپ تخلیه دستگاه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد که اگر خراب شود باید تعمیر و یا تعویض شود اگر مشکلات قبلی را بررسی نکردین و باز مشکل باز هم بر قرار بود باید پمپ تخلیه آب چک شود.


    آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بهی

    شاید برای شما نیز پیش آمده است و قتی دکمه شروع را فشار می دهید آب وارد دستگاه نمی شود که شروع شستشو انجام شود.

    دلایل مشکل:

    •  مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی بهی
    • پایین بودن فشار آب ورودی
    • شیر برقی ورودی آب
     مسدودی یا خم شدن لوله های ماشین لباسشویی بهی

    از خم نبودن  شیلنگ آب ورودی آب سرد به ماشین لباسویی مطمئن شوید و همچنین به شلنگ خوب نگاه کنید که مسدود نشده باشد و اب راحت در آن حرکت میکند. اطمینان حاصل کنید.

    پایین بودن فشار آب ورودی

    از دیگر موارد این مشکل پایین بودن شار آب ورودی به ماشین لباسشویی بهی می باشد. شیلنگ ورودی آب را ماشین لباسشویی جدا نمایید و ببنید فشار وردوی آب چه مقدار است . اصولا در تابستان در واحدهای آپارتمانی فشار آب کم میباشد اگر از پمپ فشار آب استفاده میکنید میتوانید آن را روشن نمایید.

    شیر برقی ورودی آب

    شیر برقی ورودی ماشین لباسشویی بهی یکی از دلایل مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بهی می باشد اگر اطلاعات کافی درباره شیر برقی ندارید آن را به کارشناس خبره تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان ارتباط بر قرار نمایید.


    آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی بهی

    یکی از مشکلاتی که گاها ماشین لباسشویی دارد این میباشد که اب در ماشین لباسشویی سر ریز میکند و یا به اصطلاح آبگیری بیش از حد ماشین لباسشوییو گاها سریز کردن آب می باشد.

    دلایل مشکل :

    •  شیر ورودی آب مشکل دارد
    • سوئیچ فشار عیب فنی دارد
    • ایراد محفظه فشار
     شیر ورودی آب مشکل دارد

    وظیفه تامین آب در ماشین لباسشویی توسط شیر ورودی آب یا شیر برقی صورت میگیرد در اصل ورود آب به ماشین لباسشویی بهی این شیر می باشد. اگر این شیر به هر دلیلی مشکل دار شود در مبحث آبگیری در ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهید شد که یا آبگیری نمیکند در صورت خراب بودن آن، امکان بروز مشکل در آبگیری لباسشویی وجود دارد. مثلا آبگیری کند یا آبگیری نکردن و یا در حالت دیگر  آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی بهی رخ میدهد.

    سوئیچ فشار عیب فنی دارد

    میزان گرمی و سردی آب در ماشین لباسشویی بهی با توجه به دمایی است که شما به ماشین لباسشویی داده اید که سوئیچ فشاری این وظیفه متعادل کردن دمای درخواستی را به عهده دارد که در صورت رخابی این سوئیچ و یا سوئیچ فشار عیب فنی دارد باعث این میشود که آب ماشین لباسشویی سریز کند.

    ایراد محفظه فشار

    محفظه فشار وقتی که درام از آب پر شد سرشار از هوا میگردد. هوا موجب به کار افتادن سوئیچ فشار می شودکه اغاز مراتب چرخیدن ماشین لباسشویی استارت میخورد. در صورت مشکل فنی در محفظه ی فشار  باعث اختلال و سر ریز شدن ماشین لباسشویی بهی می گردد.


     نشتی یا آبریزی ماشین لباسشویی بهی

    عیب یابی ماشین لباسشویی و قتی از زیر دستگاه آبریزی می باشد و باعث خیس شدن زیر دستگاه می شود

    دلایل مشکل:

    به سه صورت نشتی ممکن می شود

    • نشتی از پشت لباسشویی بهی
    • نشتی از جلو لباسشویی بهی
    • نشتی از زیر لباسشویی بهی
    نشتی از پشت لباسشویی بهی

    در نشتی از پشت لباسشویی بهی مشکل از شیلنگ آب ورودی و یا شیلنگ آب خروجی می باشد. که باید این شلنگها مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت دارای مشکل بودن تعویض گردند.

    نشتی از جلو 

    در این حالت یعنی نشتی از جلو لباسشویی بهی مشکل از درب ویا محفظه جاپودری و احتمالا فیلتر دستگاه می باشد. همیشه درب را چک نمایید که بسته باشد. و از اینکه لاستیک بین درب گیر نکرده مطمئن شوید. مقدار لباس که درون لباسشویی قرار دارد نباید بیش از ظرفیت لباسشویی باشد باید از این مطلب  نیز مطمون شوید.

    فشار زیاد آب و یا مسدودیت نازل  باعث میشود که مشکل از جاپودری باشد و باعث نشتی از جلو لباسشویی بهی شود لازم به ذکر است در پوش را نیز چک کنید و از بسته بودن صحیح ان مطمئن شوید.

    نشتی از زیر

    برای برطرف کردن نشتی از زیر لباسشویی بهی اول باید مواردی که در نشتی از بالا و نستی از جلو لباسشویی بررسی شد را چک نمایید.


    درب ماشین لباسشویی بهی باز یا بسته نمی شود

    وقتی درب ماشین لباسشویی بسته نشود دستگاه شروع به کار نمی کند و یا وقتی شستشو انجام شد باز نمی شود تا لباس ها را بیرون بیاوریم در این قسمت به عیب یابی این مشکل ماشین لباسشویی بهی می پردازیم.

    دلایل مشکل :

    • فعال شدن قفل کودک
    • گیر افتادن لباسها بین درب
    • پر بودن بیش از حد
    • ایراد در قفل درب لباسشویی
    فعال شدن قفل کودک

    یکی از دلیایل باز نشدن درب لباسشویی به فعال بودن قفل کودک لباسشویی بهی میباشد. که با غیر فعال کردن قفل کودک دوباره لباسشویی شما دربش کار خواهد کرد.

    گیر افتادن لباسها بین درب

    دلیل دیگر برای بسته شدن و باز شدن دری مشکل ایجاد میکند گیر کردن لباس کوچک بین درب و بدنه می باشد و بهتر است این مورد را حتما نگاه نکایید. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان همراه باشید.

    پر بودن بیش از حد

    از دیگر دلایل  بسته نشدن درب لباسشویی بستگی به مقدار زیاد لباس هایی که درون لباسشویی باکنست قرار دارد مربوط می باشد. هیچوقت نبیاد بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی درون آن لباس برای شستشو قرار داد.

    ایراد در قفل درب لباسشویی

    در انتها آخرین موردی که باعث خرابی درب ماشین لباسشویی می شود خرابی قفبپل درب آن می باشد. در این صورت زبانه لباسشویی درگیر نشده و درب به طور استاندارد بسته نمی شود.

    اگر با طرف نمودن موارد بالا بار هم مشکل داشتید باید با متخصصین و تعمیر کار لباسشویی بهی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.


    علت لرزش ماشین لباسشویی بهی

    لرزش شدید باعث ایجاد صدا و از جای خود تکان بخورد و دستگاه حرکت کند.

    دلایل مشکل :

    • محل قرار گیری نامناسب
    •  لباسشویی تراز نمی باشد
    • پر بودن بیش از حد و یا نامتهادل بودن بار
    • خرابی کمک فنرها
    محل قرار گیری نامناسب

    یکی از دلایل که لباسشویی همراه با سر صدا و تکان میباشد به چندین عامل بستگی دارد  امکان دارد بر روی کفپوشی ناهموار قرار گرفته باشد و لباسشویی باید در محلی صف و صاف قرار گرفته باشد.

     لباسشویی تراز نمی باشد

    اگر لباسشویی تراز نباشد  حتما با مشکلات تعادلی و سر صدا روبرو خواهد شد، مخصوصا در هنگام دور تند برای خشک کردن لباس استفاده میشود. از تراز بودن و صاف بودن لباسشویی بر روی سطح زمین کاملا اگاهی پیدا کنید.

    پر بودن بیش از حد و یا نامتهادل بودن بار

    به دلیل اینکه لباسها به صورت هم تراز ریخته نشده اند و در یک طرف تلنبار شدند هنگام چرخش باعث سر صدا میشود. که باید لباس ها را درون دیگ لباسشویی پخش نمایید.

    کمک فنرها دارای مشکل است

    از دیگر دلایل سر صدای ماشین لباسشویی بهی خرابی کمک فنرها میباشد که برای تعمیر کمک فنر ها لباسشویی حتما باید به تعمیر گاه مجاز لباسشویی بهی برای تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان مراجعه نمایید.


    سر صدای ناهنجارماشین لباسشویی بهی

    سر صدای زیاد هنگام کار کردن مخصوصا هنگام خشک کن باعث آزاد گوش شما و خوب شسته نشدن لباس های کثیف شود. از جمله دلایل موارد زیر می باشد:

    دلایل مشکل:

    • تراز نبودن لباسشویی
    • باز نشدن پیچ های حمل و نقل
    • یاتاقان
    • پولی
    • کوپلینگ موتور
    • کلاچ
    • تسمه
    • پمپ تخلیه

    این موارد باید حتما تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در اصفهان مراجعه نمایید.


    لیست ارور لباسشویی بهی behi
    لیست ارور لباسشویی بهی behi

    لیست کد خطا و ارور ماشین لباسشویی بهی

    درماشین لباسشویی های امروزی مشکلات به صورت ارور بر روی صفحه نمایش با کد حروف انگلیسی یا اعداد نشان داده می شود، هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی بهی دلالت دارد که اختلال در کارکرد آن قطعه را گزارش می دهد، با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی می توانیم مشکل دستگاه را سریعتر بر طرف کنیم.

    علت ارور E1 ماشین لباسشویی بهی :

     این کد خطا به عوامل مختلفی فشار آب کم باشد، هیدروستات معیوب باشد، ورودی آب با مشکل مواجه است، سیم کشی داخل مشکل دارد و…

    علت ارور E2 ماشین لباسشویی بهی :

    قتی ماشین لباسشویی بهی به درستی عمل تخلیه را انجام ندهد با کد خطای E2 مواجه خواهیم شد. جهت برطرف کردن این مشکل پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، شلنگ اتصال را به دقت بررسی و عیب یابی نمایید.


    علت ارور E3 ماشین لباسشویی بهی :

     وقتی آب ماشین لباسشویی بهی گرم نمی شود کد خطای E3 نمایش داده می شود برای برطرف کردن این مشکل ترموستات دستگاه، پنل NTC، اتصالات و سیم کشی، ولتاژ ورودی برق به دستگاه را عیب یابی کنید، در نهایت با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب مشکل را حل نمایید.

    علت ارور E4 ماشین لباسشویی بهی :

     سرریزشدن آب از ماشین لباسشویی بهی کدخطای E4 بروی نمایشگر دستگاه نشان می دهد برای برطرف کردن این مشکل لوله فاضلاب متصل به دستگاه، اتصالات ، شلنگ ورودی آب، سنسور سنجش سطح آب و برد الکترونیک دستگاه را چک کنید. اگر تخصص ندارید به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان مراجعه نمایید.

    علت E6 ماشین لباسشویی بهی :

    نشان دهنده خرابی ترموستات ماشین لباسشویی بهی است برای حل این مشکل خرابی و مقاومت پنل NTC، خرابی سیم کشی داخلی، برد الکترونیک کنترل چک شود در نهایت پس از تشخیص قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض نمایید.

    علت ارور E7 ماشین لباسشویی بهی :

     هنگامی که سنسور تشخیص دما، حرارت بالا را تشخیص دهد با کد خطای E7 ایجاد می شود جهت برطرف کردن این مشکل بردالکترونیک کنترل دستگاه، سیم کشی و اتصالات چک شود.

    ارور یا کد خطا E8 ماشین لباسشویی بهی :

    اگر دستگاه به درستی عمل آبگیری را انجام ندهد این ارور نمایش داده می شود برای برطرف کردن این مشکل شیر برقی، اتصالات ورودی آب، بخش فرمان دهی برد الکترونیک کنترل، سنسور سنجش سطح آب را باید چک نمایید و در صورت نیاز به نمایندگی ماشین لباسشویی بهی در اصفهان مراجعه کنید.

    علت ارور E9 ماشین لباسشویی بهی :

    هنگامی که دکمه را بیش از زمان مشخصی فشار داده شود ، و یا دکمه ای از پنل دستگاه به داخل گیر کند کد خطا پدیدار می شود برای حل این مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کنید، پنل دکمه ای دستگاه را با دقت باز کرده ،دکمه گیر کرده را آزاد کنید ممکن است ذغال پنل را تعویض نمایید.


    how-much-does-washing-machin-repair-service-cost
    how-much-does-washing-machin-repair-service-cost

    هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی بهی Behi در اصفهان

    این روزها هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بهی به یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این دستگاه تبدیل شده است و افراد به هنگام مواجهه با هرگونه خرابی در لباسشویی خود، به دنبال بررسی هزینه تعمیرات قطعات معیوب آن می باشند. در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی از قیمت تعمیر ماشین لباسشویی خود اطلاع پیدا نمایید.

    نکته: قیمت ممکن است بسته به نوع دستگاه و موارد دیگر سرویس تغییر کند بیشتر یا کمتر شود که تعمیرکار هنگام تماس و قبل از تعمیر  شما را در جریان خواهد گذاشت.

    المنت4,400,000 الی 7,350,000 ریال IRR
    پمپ تخلیه4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
    تایمر1,200,000 الی 10,800,000 ریال IRR
    کمک فنر4,850,000 الی 8,800,000 ریال IRR
    لاستیک درب4,850,000 الی 10,400,000 ریال IRR
    هیدرواستات2,500,000 الی 8,000,00 ریال IRR
    شیربرقی3,950,000 الی 7,300,000 ریال IRR
    میکروسوئیچ3,000,000 الی 8,000,000 ریال IRR
    بلبرینگ10,000,000 الی 35,00,000 ریال IRR
    سه نظام9,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
    موتورمحاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
    دیگ7,000,000 الی 103,000,00 ریال IRR
    شفت6,500,000 الی 10,000,000 ریال IRR
    پانلبا توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
    خرطومی دیگ1,900,000 الی 3,300,000 ریال IRR
    درب4,000,000 الی 10,000,000 ریال IRR
    فیوزبا توجه به نوع فیوز متغیر است.
    جک5,300,000 الی 7,400,000 ریال IRR
    برد الکترونیکیبا توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
    شیشه3,800,000 الی 6,900,000 ریال IRR
    ایاب ذهاب600,000 الی 1,600,000 ریال IRR
    نصب دوباره3,500,000 الی 4,550,000 ریال IRR
    سرویس3,300,000 الی 4,950,000 ریال IRR

    هزینه و قیمت تعمیر لباسشویی بهی Behi در اصفهان

    قیمت سرویس ماشین لباسشویی بهی بین 1.000.000 ریال تا 19.500.000 ریال می باشد.


    خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل و منزل اصفهان

    از خدماتی عالی از طرف مجموعه اصفهان تعمیر  برای همشهریلن عزیز می باشد تعمیرات در محل و منزل شما می باشد بدین صورت که در تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در اصفهان تعمیرکار مجاز به محل شما اعزام می شود و عیب یابی و رفع مشکل لباسشویی شما را رسیدگی میکند تا نخواهید  لباسشویی به بیرون از منزل منتقل نمایید.

    همچنین باید بدانید که متخصص به امور تعمیرات مکانیک و الکترونیکی جهت عیب یابی لباسشویی بهی تنها در اصفهان تعمیر اقدام به سرویس می نماید. در ادامه به مزایای استفاده از تکنسین ما غیر از خدمات نمایندگی تعمیرات بهی در اصفهان می پردازیم:

    1. با استفاده از خدمات ما در هزینه ها صرفه جویی می نمایید.
    2. در هر زمانی که در محل هستین می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی بهی behi در محل اصفهان بهره ببرید.
    3. در زمان خیلی کمی سرویس کار به محل شما اعزام می نماید.
    4. ضربه نخوردن دستگاه حین جابجایی
    5. تعمیر در محل هزینه اضافه حمل نقل از شما کاسته می شود.
    6. از نزدیک می توانید تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در اصفهان  هنگام کار مشاهده نمایید.

    شرکت بهی و نمایندگی بهی در اصفهان

    شرکت بهی ایران نماینده انحصاری و وارد کننده محصولات شرکت Behi ایتالیا در ایران میباشد. بهی همواره تلاش کرده است محصولاتی شکیل، هوشمند و فن آورانه برای خانه شما به ارمغان آورد. کیفیت و رقابت پذیری، نقش مهمی در تولیدات و توسعه محصولات شرکت بهی داشته و همیشه در همکاری با شرکای تجاری مورد تاکید بوده است. بهی پاسخ دهنده نیاز زندگی امروزی در طراحی و فن آوری بوده و تاریخچه محصولات این شرکت، تاییدی بر این ادعا است. آشپزخانه شما با محصولات متنوع بهی، زیباتر به نظر خواهد رسید. این نتیجه اعتماد مشریان به ما است.

    شرکت بهی توجه خاصی به نیازهای دایما در تغییر زندگی امروزی داشته و آن را سرلوحه تحقیق و توسعه خود قرار داده است. این موضوع به ما امکان میدهد محصولاتی با کارایی بالاتر و تکنولوژی به روز تر تولید کنیم. با انتخاب بهی، در هزینه و انرژی، صرفه جویی خواهید کرد.

    شرکت بهی ایران با شبکه گسترده نمایندگان فروش در ۱۱۰ شهر و خدمات پس از فروش در ۱۹۵ شهر کشور، خدمات پشتیبانی طولانی مدت و با اطمینانی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. با محصولات بهی، همیشه راضی خواهید بود.

    دسته های محصولات و لوازم خانگی

    کارخانه بهی لوازم خانگی با کیفیت شامل:

    1. ماشین لباسشویی
    2. ماشین ظرفشویی بهی
    3. یخچال فریزر بهی
    4. لوازم کوچک آشپزخانه
    5. لوازم الکترونیک

    را تولید و عرضه می کند. لازم به ذکر است این محصولات از کیفیت بسیار بالایی دارد و برای همین است که در سراسر دنیا عرضه می شود

    دفتر مرکزی خدمات پس از فروش بهی اصفهان

    • آدرس: اصفهان، خیابان کلیسای وانک – پلاک 3/31
    • تلفن: 26212825 21 98+
    • دورنگار: 36247726 31 98+

    مناطق تحت پوشش تعمیر و سرویس در اصفهان

    مناطق تحت پوشش برای نمایندگی تعمیرات بهی در اصفهان شامل محلات و خیابان‌های ارتش، سجاد، بزرگمهر، جی، کاوه، ملک شهر، خانه اصفهان، شهرک سیمرغ، شاهین شهر، خورزوق، گزبرخوار، امام خمینی، خانه اصفهان، خمینی‌ شهر، درچه، کوشک، فولاد‌شهر، فلاورجان، شهر ابریشم، کاشانی، دروازه تهران، اردیبهشت، شیخ بهائی، میدان انقلاب، چهارباغ، طوقچی، پل شیری، نجف‌اباد، سپاهان‌ شهر، بهارستان، کوی‌امام، دولت‌آباد، شهرک میلاد، شهرک نگین، امیرحمزه، سه راه سیمین، دروازه شیراز، میدان جمهوری و… برای کسب اطلاعات بیشتر شعبات مجموعه ما Agency Behi Wash Machine Repair in Esfahan خارج از بحث نمایندگی با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین.

    منبع: behi

    سوالات متداول درباره نمایندگی بِهی behi در اصفهان

    نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان کجاست؟

    کلیه تعمیرات لوازم خانگی behi توسط نمایندگی را انجام می شود که باید جایی که خرید کرده اید یا نصب کرده است مراجعه نمایید. برای سرویس و تعمیر با بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در اصفهان پیش ما خارج از نمایندگی با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

    نمایندگی بهی در اصفهان کجاست؟

    نمایندگی بهی در اصفهان عرضه کننده و فروش و سرویس کلیه محصولات بهی در اصفهان مانند لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر با بهترین قیمت و کیفیت در بازار عرضه می شود که باید اصفهان، خیابان مشیر یخچال مراجعه نمایید.

    شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان چند است؟

    برای استفاده از سرویس، خدمات و تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان می‌توانید با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین که این خدمات خارج از نمایندگی می‌ باشد..

    آدرس نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی اصفهان کجاست؟

    اگر شما در هر منطقه اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… ساکن هستین می ‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید.

    قیمت تعمیر ماشین لباسشویی بهی چقدرمی‌باشد؟

    قیمت تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان بستگی به دلیل خرابی آن می‌باشد اما به طور معمول از 2.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال می‌باشد.

    خدمات پس از فروش لباسشویی بهی در اصفهان

    اگر دستگاه شما نیاز به خدمات پس از فروش لباسشویی بهی در اصفهان می‌توانید با شماره نمایندگی تماس بگیرین و و شماره 09137512192 برای خارج از بحث نمایندگی مراجعه نمایید.

    اطلاعات تماس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بهی در اصفهان

    • زمان پاسخگویی:کلیه روزهای هفته
    • شماره تماس تعمیر:09137512192شرکت اصفهان تعمیر
    • آدرس:اصفهان خیابان بزرگمهر
    • ایمیل:info@esfahantamir.com
    4.4/5 - (5 امتیاز)
    اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
    برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

    دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت