نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟ ( فروش و تعمیرات) توضیحات کامل

اصفهان تعمیر » نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟ ( فروش و تعمیرات) توضیحات کامل
نمایندگی ال جی اصفهان

نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟ زندگی امروز بالاتر از بودن با بهترین  مدل دستگاه‌های برقی است، زندگی همراهی  از لمس علم و تکنولوژی در زمینه‌های مختلف، از تجربه کار با تلویزیون‌ها و موبایل‌ها، وسایل اشپزخانه ، انواع لوازم خانگی می باشد.

زندگی پیوسته در حرکت میباشد.  در نمایندگی ال جی در اصفهان با لوازم آشپزخانه ،دستگاههای صوتی تصویری مثل تلویزیون  به شما کمک خواهد تا مشکلات خود را در این باب بر طرف نمایید که برای این کار می توانید با گلدیران تماس بگیرین چون نمایندگی با این شرکت می‌باشد.

مرکز تعمیرات ال جی در اصفهان ال جی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع دستگاه ها در تمامی برند ها  از جمله یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، جاروبرقی، ماکروفر  با بهره گیری از تعمیرکار متخصص تعمیرات الجی، آمادگی دارد تعمیرات لوازم خانگی  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد.

جهت دریافت خدمات ، سرویس و تعمیر ال جی در منزل و در تمام نقاط اصفهان ، فقط کافیست با شماره 09137512192 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین تعمیرکار ال جی LG خارج نمایندگی جهت ارائه خدمت به مکان مدنظر اعزام شود.

    نکته  : تعمیرکار ما به عنوان تعمیرگاه الجی در اصفهان با بهترین تعمیرکار اقدام  به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی الجی می‌پردازد همواره می‌توانید برای ارتباط با ال جی با شماره های خود دفتر ال جی تماس برقرار کنید.

    اگر اجناس خریداری شده از قبل می باشد می توانید با خود گلدایران که گارانتی ان محصولات را برخودار است با شرکت تماس حاصل فرمایین و اگر نیاز به کارشناس دارین که متخصص به محصولات ال جی می باشد با ما همراه شوید.

    ال جی در اصفهان

    نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟

    به دلیل شرایط کشور شرکت های کره ایی از کشور رفتند و تمام اجناس که درون بازار می‌باشد از مجاری غیر قانونی وارد شده است و اصالت آنها نیز ممکن است زیر سوال باشد و فاقد گارانتی می‌باشد. نمایندگی ال جی در اصفهان همیشه همراه شما برای تعمیرات اجناس زیر نظر خود گلدیران، با نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

     فروش محصولات ال جی در اصفهان که اکنون جی پلاس نیز عرضه می‌شود که محصولات ایرانی تولید می‌نماید به صورت زیر می‌باشد:

    در فروشگاه های زیر محصولات گلدایران عرضه می شود:

    نام فروشگاهآدرس شهر اصفهان
    اخوان موسائی اصفهان-خیابان هاتف-ابتدای بازار هارونیه-فروشگاه اخوان موسایی
    آبادان اصفهان-خیابان هاتف-روبروی مدرسه حلبیان-فروشگاه آبادان
    آبان اصفهان-خیابان نشاط – روبروی بانک سپه-بین کوچه22 و 24
    خانه ال جی اصفهان اصفهان- خ شیخ بهایی- بعداز دارالقرآن- روبروی گز مظفری- فروشگاه خانه ال جی
    ستاره3 اصفهان – ابتدای خیابان شیخ بهایی – چهار راه قصر- سمت چپ – روبروی کوچه شماره 7کد پستی:851869684
    شرکت سان کالا نمایندگی LG اصفهان ( گلدایران)اصفهان- اتوبان اصفهان، شیراز- مجموعه بزرگ سیتی سنتر، طبقه دوم، واحد A2-60- فروشگاه سان کالا
    صالحی اصفهان – خیابان هاتف- کوچه مشیر- پاساژ مهدی- طبقه همکف- پلاک 16
    صنعت آذرپاد اسپادانا اصفهان دروازه دولت خیابان باب الرحمه مقابل مسجد باب الرحمه
    قصر ال جی LG اصفهاناصفهان- خیابان شیخ بهایی- نبش چهار راه قصر کد پستی:8135786315
    کیوان اصفهان-خیابان نشاط -روبروی پست نشاط
    گلدیران پلاس اصفهان .خ مطهری.جنب مسجد انقلاب.
    نمایندگی ال جی اصفهان شیخ بهایی اصفهان خ شيخ بهايي صد متر بعد از چهاراه قصر-سمت چپ فروشگاه ال جی گلدیران شیخ بهاییکد پستی:8134774456
    مهدی اصفهان – خیابان هاتف- کوچه مشیر- جنب پاساژ الغدیر- فروشگاه مهدیران
    نمایندگی ال جی اصفهان
    نام فروشگاهآدرس شهر بهارستان
    عرفان بهارستان – خیابان اردیبهشت – جنب قرض الحسنه حضرت مهدی
    نمایندگی جی پلاس در  بهارستان

    نمایندگی جی پلاس در نجف اباد

    نام فروشگاهآدرس شهر نجف آباد
    کلبه ال جی نجف اباد-خیابان منتظری جنوبی قبل از بانک ملی شعبه خیام
    نمایندگی جی پلاس در نجف اباد

    نمایندگی جی پلاس در مبارکه

    نام فروشگاهآدرس شهرمبارکه
    دهقانی مبارکه – خیابان نیکبخت – بلوار 17 شهریورکد پستی:8481814937
    شرکت تعاونی بهداشت مبارکه مبارکه-خیابان 17 شهریور-تعاونی شبکه بهداشت-مسعود مهر نژادکد پستی:848185971
    نمایندگی جی پلاس در مبارکه

    نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

    اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار می‌گردید و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای سایدهای ال‌جی، یخچال‌ها و فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال‌جی در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند.

    مشخصات یخچال ال جی

    • گنجایش خالص716 لیترکلاس
    • مصرف انرژی+A
    • نوع کمپرسورInverter Linear
    • آبریز و یخ ساز اتوماتیک
    • درب DID
    • دفیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
    • صفحه نمایش Instaview
    • یخ ساز باریک داخل درب
    • کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات
    • کشوی نگهدارنده‌ی رطوب
    • سیستم جریان هوای چند گانه
    • سیستم عیب‌یابی هوشمند
    • فناوری Smart ThinQ
    • 10 سال گارانتی کمپرسور
    • ابعاد (ارتفاع×عمق×عرض)1797×924×912

    برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

    نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان
    نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

    خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای لوازم خانگی را در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

    انواع یخچال فریزر الجی LG

    • یخچال فریزر دوقلو (ساید بای ساید): ساید بای ساید های ال‌جی، ترکیب نوآوری همراه با کیفیت و کارایی
    • یخچال‌ های فریزر در بالا: طراحی اصیل همراه با فناوری امروزی در انواع مدل‌ یخچال‌های‌ فریزر‌ بالای ال‌جی
    • یخچال‌ های فریزر در پایین: یخچال‌های فریزر پایین با قابلیت تنظیم طبقات
    • یخچال فریزرهای چند درب: نوآوری Door-in-Door یا همان دوقلو با امکان دسترسی راحت‌تر به فضای بیشتری از یخچال
    • ساید بای ساید InstaView: فناوری ™InstaView Door-in-Door ال‌جی دارای پنل شیشه‌ای براقی است که با دو ضربه پشت سر هم روشن شده و به شما امکان می‌دهد که حتی بدون باز کردن درب یخچال، داخل محفظه را به راحتی ببینید، این کار باعث کاهش اتلاف سرما می‌شود و غذا را به مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد.

    شارژ گاز یخچال الجی  

    در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشته برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان مشورت بگیرین.

    در یخچالهای رایج امروز مانند یخچال فریزر الجی در اصفهان معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود؛ که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود . همچنین فریون قابل اشتعال نیست.

    قابلیت های کلیدی

    • ™+Hygiene FRESH: یخچال فریزر شما از طریق +Hygiene Fresh باعث از بین رفتن باکتری‌ها می‌شود و بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل ممکن می‌رساند.. سیستم فیلترینگ پنج مرحله‌ای آن به تاز‌ه‌تر ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک می کند.
    • کمپرسور خطی: اینورتر ال‌جی (™LG Inverter Linear Compressor) انقلابی در هسته یخچال ایجاد کرده است و تا %32 در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند، دارای 20 سال ماندگاری فوق‌العاده است و مواد غذایی را در نهایت تازگی با مصرف انرژی کمتر نگه می‌دارد.
    • Smart storage system: با فناوری ™Smart ThinQ ال‌جی، می‌توانید یخچال خود را از طریق تلفن هوشمندتان، حتی در مواقعی که در منزل نیستید، کنترل و عیب‌یابی کنید.
    • Slim SpacePlus® Ice System: یخ‌ساز باریک نصب شده روی درب، فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند.
    • ™⁺DoorCooling: با عملکرد یکنواخت و سریعتر ™⁺DoorCooling نوشیدنی‌ها خنک‌تر و مواد غذایی تازه‌تر باقی می‌مانند.

    نمایندگی فروش ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

    فرقی ندارد اگر یک ماشین لباسشویی با ظرفیت کم میخواهید یا بالا، از ماشین‌های لباسشویی 5.5 کیلوگرم تا 17 کیلوگرم ال جی بازدید کنید و بر اساس نیاز خود مدلی را انتخاب کنید.

    ماشین‌های لباسشویی ال جی با موتورهای فوق پیشرفته و فناوری‌های جدید خود همراه با رنگ‌های براق و جذاب و طراحی‌های خلاقانه ساخته شده‌اند تا بهترین کارایی و بازدهی ممکن را برای شما داشته باشند و آسایش را برای شما فراهم کنند. ماشین‌های لباسشویی ال جی نه تنها به لباس‌های شما بهترین نگاه را می‌دهند بلکه به خانه شما هم بهترین جلوه و نگاهی مدرن می‌بخشند. 

    نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان
    نمایندگی لباسشویی ال جی اصفهان

    مشخصات ماشین لباسشویی ال جی

    • ظرفیت شستشو (کیلوگرم)7، 8ُ ، 9
    • رنگ بدنه نقره‌ای
    • نمایشگر پنلLED
    • آبکشی دو مرحله
    • قفل کودک
    • عیب یابی هوشمند
    • نشانگر بررسی خطا
    • تنظیم دما
    • موتورDIT
    • سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه
    • ابعاد خالص (عرض×ارتفاع×عمق)‎595 x 850 x 440‎

    برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

    خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان پس از عیب یابی ریزبینانه، عملکرد صحیح تک تک اجزای لوازم خانگیرا در بالاترین سطح کیفی ممکن با تعمیر و یا تعویض قطعات از کار افتاده بازگردانی می کند.

    ال جی با ماشین‌های شستشو خود ترکیب هنر طراحی و فناوری را به زندگی شما می‌آورد. همچنین مجموعه بزرگ لوازم خانگی ال جی را بررسی کنید و خانه‌ خود را با استفاده از محصولات پیشرفته و طراحی‌های خلاقانه محصولات مصرفی ال جی زیبایی و قدرت ببخشید. لوازم خانگی ال جی طراحی شده‌اند تا با مصرف بهینه انرژی بالاترین بهره وری ممکن را برای شما داشته باشند و آسایشی لذت بخش را به خانه‌ی شما بیاورند. بهترین راه حل‌ها برای داشتن خانه‌ای کارآمد و مدرن را در ال جی جستجو کنید.

    انواع لباسشویی الجی
    انواع لباسشویی الجی

    انواع ماشین لباسشویی ال جی

    • ماشین لباسشویی دو درب ™TWINWash
    • ماشین لباسشویی درب از بالا
    • ماشین لباسشویی درب از جلو

    ماشین لباسشویی دو درب ™TWINWash

    ماشین لباسشویی دو درب یا دوقلو ™TWINWash ال‌جی در یک زمان می‌تواند دو شستشوی مختلف را برای شما انجام دهد. در ماشین لباسشویی اصلی، لباس‌های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالی که Mini Wash در حال شستشوی لباس‌های ظریف به صورت همزمان است. همچنین با فناوری ™TurboWash می‌توانید در هر بار شستشو تا 49 دقیقه در زمان صرفه‌جویی کنید.

    ماشین لباسشویی درب از بالا

    ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی مجهز به فناوری جت اسپری میباشد که به راحتی امکان شستشوی راحت لباس ها را فراهم می کند. ال‌جی LG با الهام از شست‌وشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست شده است. این شش مرحله شامل چرخاندن، آبشاری، پیچاندن، چلاندن، ساییدن و تاباندن می‌باشد.

    ماشین لباسشویی درب از جلو

    ماشین لباسشویی درب از جلو ال جی دارای ظرفیت های مختلفی می باشد و این انتخاب را برای افراد راحت تر نموده است و ضمن بهره مندی از طراحی بسیار زیبا دارای مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و مصرف انرژی کمی دارد.

    لباسشویی به دلیل سیستم مکانیکی و الکترونیکی که دارد باید یک متخصص نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان مراجعه نمایید.

    قابلیت‌های کلیدی

    • ™AI DD : شستشوی هوشمند لباس‌ها با %18 محافظت بیشتر از پارچه براساس داده‌های گردآوری شده از تجربه شستشو، ™AI DD مناسب‌ترین چرخه شستشو را برای مراقبت از لباس‌های شما فراهم می‌کند.
    • ™Steam: فناوری ™LG Steam می‌تواند %99.9 درصد از عوامل حساسیت زا مانند کنه‌های موجود در گرد و غبار را که می‌توانند باعث حساسیت یا مشکلات تنفسی شوند، از بین ببرد.
    • گنجایش بیشتر: گنجایش بیشتر بدون تغییر در ابعاد گنجایش دیگ بیشتری داشته باشید!
    • ™ThinQ: ماشین لباسشویی با فناوری ™ThinQ از قابلیت شستشوی لباس‌ها وقتی در منزل نیستید تا دانلود برنامه‌های جانبی، هوشمندتر شده است. از طریق اتصال Wi-Fi به آسانی با آن ارتباط برقرار کرده و به آخرین نوآوری‌ها دسترسی پیدا کنید.

    نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان

    ماشین‌های ظرفشویی ال جی با موتور اینورتر دایرکت درایو، مصرف آب و انرژی کمتر ، فضای داخلی بزرگتر و تکنولوژی بخار(در برخی مدل ها)، شستشوی بهداشتی و ایده آل ظروف شما را تضمین می کند.

    زندگی خود را ساده‌تر و آشپزخانه خود را حرفه‌ای تر کنید و ظروفی تمیز و براق داشته باشید. ماشین‌های ظرفشویی ال جی با ظرفیت بالاتر، برنامه‌های گوناگون شستشو، مصرف آب و برق کمتر و طراحی‌های زیبا نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌کنند و دستیاری کارا برای شما خواهند بود. ماشین‌های ظرفشویی ال جی با تکنولوژی‌های قدرتمند طراحی شده‌اند تا عملکردی برتر و فوق‌العاده را همگام با مصرف بهینه انرژی داشته باشند. همه ماشین‌های ظرفشویی ال جی با این نظر ساخته شده‌اند تا استفاده از آنها ساده باشد و بهره‌ وری بالا و آسودگی را برای شما بیاورند.

    مشخصات ماشین ظرفشویی ال جی

    • گنجایش14 نفر
    • مصرف انرژی++A
    • فناوری اصلی™QuadWash
    • ابعاد: (عرض)X598(ارتفاع)X845(عمق)600
    • صدا 46 دسی بل
    • مصرف آب 9 لیتر
    • تعداد امکانات 8
    • تعداد 9 برنامه های شستشو
    • جنس دیگفولاد ضد زنگ ™NeveRust

    برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

    نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی اصفهان
    نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی اصفهان

    ال جی با ماشین‌های ظرفشویی خود ترکیب هنر طراحی مدرن و فناوری قدرتمند را به زندگی شما می‌آورد. همچنین مجموعه بزرگ لوازم خانگی ال جی را بررسی کنید و بهترین راه حل‌ها برای داشتن خانه‌ای کارآمد و مدرن بیابید و خانه‌ خود را با استفاده از محصولات پیشرفته و طراحی‌های خلاقانه محصولات مصرفی ال جی زیبایی و قدرت ببخشید.

    قابلیت‌های کلیدی

    • ™QuadWash : به لطف نازل های اسپری آب چند جهته و پر فشار، حداکثر پوشش را برای شستشوی ظروف فراهم می کند.
    • Inverter Direct Drive: اینورتر دایرکت درایو ال جی (Inverter Direct Drive) با در نظر گرفتن آسایش کاربران طراحی شده است. با قطعات متحرک کمتر، عملکرد فوق العاده ای را از یکی از کم صداترین ماشین های ظرفشویی در رده خود مشاهده خواهید کرد.
    • ™ThinQ: برنامه های جدید شستشو را دانلود کنید تا نیازهای خود (مانند قابلمه و ماهی تابه، ظروف پیرکس، ظروف شیشه ای و برنامه های کم صدا) را برآورده سازید.

    نمایندگی فروش تلویزیون ال جی در اصفهان

    با تلویزیون‌ها و سرگرمی‌های خانگی ال‌جی شما نهایت کیفیت و وضوح را از یک تلویزیون‌ و یا سیستم‌های سرگرمی خانگی خواهید دید. تلویزیون‌های ال‌جی با توانایی نمایش تصویری به مراتب بهتر، همراه با طراحی فوق‌العاده خود مطمئنا شما را به وجد می‌آورند

    برای تلویزیون شما ال جی سیستم‌های پیشرفته صوتی و تصویری خود را فرای آنچه تصور می‌کنید پیشنهاد می‌کند. تماشای فیلم در سینما همیشه لذت و جذابیت‌های خاصی دارد و ال‌ جی با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته در سیستم‌های صوتی و تصویری خود تجربه تماشای سینمایی را به خانه شما می‌آورد، تفاوتی ندارد اگر فیلم سینمایی سه بعدی نگاه می‌کنید و با سیستم‌های سینمای خانگی غرق در صدا شده‌اید و یا با OLED تلویزیون‌های ال جی به جشن رنگ‌ها دعوت شده‌اید.

    نمایندگی ال جی LG اصفهان
    نمایندگی ال جی LG اصفهان

    مشخصات تلویزیون ال جی LG

    • سایز: 83″، 77″، 65″، 55″، 48″
    • کیفیت واقعی تصویر و صدا
    • تصویر و عملکرد پیشرفته با پردازنده α9 AI 4K Gen6
    • تصاویر روشن و واضح با قابلیت Brightness Booster
    • تراز مناسب با پایه دیواری One Wall Design تقریباً بدون فاصله با دیوار
    • الگوریتم تقویت نور
    • ابعاد لبه شیب‌دار باریک
    • عملکرد هوشمند، از جمله ThinQ AI، WebOS
    • طراحی فوق‌العاده باریک برای فضای داخلی مینیمال
    • تصاویری فوق‌العاده شفاف با کنتراست بی‌نهایت
    • کنترل جادویی
    • صدای دالبی

    برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

    سیستم‌های صوتی و تصویری

    تجربه سیستم‌های ال جی تجربه‌ی نابی از دیدن و شنیدن خواهد بود. لذت بردن از تماشای فیلم‌های سینمایی، تنها به یک تصویر بزرگ و با کیفیت منتهی نمی‌شود بلکه با سیستم‌های صوتی خانگی ال جی صدایی قدرتمند و فراگیر خواهید داشت که لذت تماشا را برای شما چندین برابر می‌کند و توانایی لمس صدا را به شما می‌دهد و با شنیدن جزئیات صدا شما را حیرت زده خواهد کرد. مدل‌های مختلف تلویزیون‌های ال جی و همچنین انواع سیستم‌های صوتی خانگی پیشرفته ال جی را بررسی کنید و از ترکیب هنر طراحی و فناوری لذت ببرید.

    انواع مدل تلویزیون LG

    • تلویزیون LED
    • تلویزیون OLED
    • تلویزیون NanoCell
    • تلویزیون UHD 4K
    • تلویزیون سایز بزرگ
    • تلویزیون هوشمند FHD
    • تلویزیون QNED

    این دستگاههای از کیفیت بسیاری برخوردار هستند و کمتر نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی اصفهان پیدا خواهید کرد.

    قابلیت کلیدی

    • تصویر و عملکرد پیشرفته با پردازنده α9 AI 4K Gen6
    • تصاویر روشن و واضح با قابلیت Brightness Booster
    • طراحی فوق‌العاده باریک برای فضای داخلی مینیمال
    • عملکرد هوشمند، از جمله ThinQ AI، WebOS و تشخیص صدا Hands-Free
    • سرگرمی همه‌جانبه با Dolby Atmos & Vision، VRR، G-sync و Freesync

    نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان

    مایکروویوهای ال‌جی با بکارگیری تکنولوژی برتر، آشپزی را برای شما آسان نموده و طعم واقعی غذا را به شما می‌چشانند. با انواع مایکروویوهای ال‌جی می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در یک چشم برهم زدن تهیه کنید.

    یک غذای سنتی ایرانی یا یک غذای مدرن؟ فرقی نمی‌کند که چه غذایی را درست می‌کنید آشپزی با مایکروویوهای ال جی غذا را آبدار نگه می‌دارد و طعم نابی به غذای شما می‌دهد. مایکروویوهای ال جی زمان پخت غذا را کوتاه کرده و علاوه بر آن مصرف انرژی را کاهش می‌دهند. از مایکروویو سولاردام تا مایکروویو سولار گریل یا مایکروویو سولار کانوکشن همه طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای متفاوت از آشپزی را به شما بدهند و غذایی خوش طعم را به شما ارائه کنند. با مایکروویوهای ال جی سریع‌تر و هوشمندانه غذا را پخت کنید. 

    مشخصات اجاق گاز ماکروفر ال جی

    • ظرفیت 38 لیتر
    • مصرف انرژی++A
    • هیتر ذغالی
    • صفحه نمایش LED
    • گریل
    • فن کانوکشن
    • بخار پز
    • پخت ترکیبی
    • جوجه گردان
    • سنسور پخت غذا
    ماکروویو در اصفهان
    نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی اصفهان

    برای مشاوره رایگان با کارشناسان برای مایکروویو ال جی در اصفهان با شماره تماس 09137512192 تماس بگیرین تا مشکل شما را برطرف سازند.

    انواع مدل‌های مایکروویو ال جی را بررسی نمایید و بهترین راه حل‌ها برای داشتن خانه‌ای کارآمد و مدرن را در لوازم خانگی ال جی جستجو کنید. ال جی با محصولات خود ترکیب هنر طراحی و فناوری را به زندگی شما می‌آورد.

    انواع ماکروفر الجی

    مایکروویوهای سولاردام ال جی سرعت پخت غذا را تا سه برابر افزایش می‌دهند. مایکروویو سولاردام با پخت نوری دارای منوی طبخ غذای ایرانی و قابلیت حفظ طعم اصلی، غذایی سالم‌تر برای خانواده شما به فراهم می‌آورد. این دستگاههای کیفیت بالایی دارد و برای تعمیر ماکروفر ال جی LG اصفهان نیاز به تکنسین کم خواهید داشت.

    • مایکروویو سولار دام
    • نئوشف

    سولاردام پرشیا پلاس ( SolarDom Persia Plus )

    سولاردام ال‌جی با قابلیت گریل از زیر، کیفیت فر واقعی را ارائه می‌کند. بر خلاف محصولات متداول پخت و پز، گرما تنها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر نیز انتقال می‌یابد که باعث می‎شود غذاها مزه غذاهای پخته‌شده با فرهای سنتی را دهد (آزمایش‌شده توسط LGA در آلمان). این وسیله بهترین انتخاب برای غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

    مایکروویو نئوشف الجی (NeoChef)

    با بکارگیری تکنولوژی برتر، آشپزی را برای شما آسان نموده. با انواع مایکروفر Neochef LG می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در یک چشم برهم زدن تهیه کنید.

    نمایندگی ال جی در اصفهان
    نمایندگی ال جی در اصفهان

    ویدیو و پادکست ال جی در اصفهان

    نمایندگی ال جی اصفهان

    سوالات متداول درباره نمایندگی ال جی در اصفهان

    نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟

    نمایندگی ال جی در اصفهان که فروش لوازم خانگی را انجام می داد برای عهده گلدیران بود که شرکت lg فروش انجام نمی‌دهد و برای تعمیر با گلایران همراه شوید. برای تعمیر با بهترین تعمیرکار ال جی شرکت اصفهان تعمیر با شماره 09137512192 تماس بگیرین.

    شماره تماس نمایندگی ال جی در اصفهان چند است؟

    برای استفاده از خدمات و راهنمایی ال جی اصفهان می‌توانید با گلدایران با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرید یا به آدرس در هر منطقه ال جی اصفهان خیابان کاوه، هشت بهشت، شیخ بهایی و… می ‌توانید به آدرس نمایندگی مراجعه نمایید..

    قیمت لوازم خانگی ال جی چقدرمی‌باشد؟

    قیمت محصولات ال جی بستگی به دستگاه انتخابی و مدل انتخابی و رنگ و امکانات آن می‌باشد دستگاه انتخابی شما می‌باشد اما به طور معمول از 100.000.000 ریال تا 2.000.000.000 ریال می‌باشد.

    شماره خدمات پس از فروش ال جی اصفهان چیست؟

    برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی و راهنمایی و ضمانت نامه های ال جی با پشتیبانی شرکت گلدیران و نمایندگی مجاز می‌توانید با شماره   ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱ دفتر مرکزی تماس بگیرین.

    آدرس نمایندگی ال جی خیابان کاوه اصفهان کجاست؟

    نمایندگی ال جی کاوه اصفهان به آدرس اصفهانُ خیابان کاوه قرار دارد که برای استفاده از خدمات نمایندگی حضوری دیدار داشته باشید و درخواست خودتان را با آنها مطرح نمایید.

    گارانتی ال جی در اصفهان به چه صورت می‌باشد؟

    اجناسی که از مجازی غیر قانونی وارد کشور شده است دارای گارانتی نیستند اگر از مجاری قانونی باشد توسط نمایندگی مجاز ال جی با ضمانت نامه گلدیران انجام می‌شود می‌باشد.

    اطلاعات تماس مرکز تعمیر ال جی اصفهان

    • زمان پاسخگویی: کلیه روزهای هفته
    • شماره تماس تعمیر: 09137512192 شرکت اصفهان تعمیر
    • آدرس: اصفهان خیابان بزرگمهر
    • ایمیل: info(@)esfahantamir(dot)com
    3.4/5 - (7 امتیاز)
    اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
    برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

    5 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی ال جی در اصفهان کجاست؟ ( فروش و تعمیرات) توضیحات کامل»

    1. سلام.وقت بخیر.دستگیره ی درب یخچال الجی شکسته.برای خرید دستگیره باید به کجا مراجعه کنم؟

    2. سلام ما اصفهان ساکن هستیم برای برفک زدن یخچال ال جی نیاز به تعمیرکار هست یا خودمون تو منزل میتونیم تعمیر کنیم؟

      1. سلام برای اینکار ابتدا دستتان را کنار نوار لاستیک در کل درب یخچال نگه دارید ببینید هوای خنک به بیرون هدایت می شود که در این صورت اگر هوای سرد به بیرون هدایت می شود آهن ربای درب یخچال شما خراب است.
        یا اینکه یک تیکه کارعذ بین در یخچال و بدنه یخچال قرار دهید و یخچال را ببندید و کاغذ را به بیرون بکشید که کاغذ باید با اصطکاک بیرون بیاید در غیر این صورت نیاز به تعویض آهن ربا در می باشد که باید توسط سرویس کار یخچال ال جی انجام شود

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

    دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت