نمایندگی استیل البرز در اصفهان کجاست؟

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان در فروشگاه مرکزی استیل البرز در اصفهان فروشنده سینک، فر ، هود، اجاق رومیزی و…. میتوانید با ما همراه شوین.

لطفا در ابتدا این سه نکته را مطالعه کنید بعد تماس بگیرین:

09199595819

نکته خیلی مهم: سایت رسمی محصولات استیل البرز steelalborz.com می باشد گول قیمتهای سایت های اینترنتی را نخورید متاسفانه یکسری وب سایت محصولات بدون گارانتی یا تعمیراتی با قیمت کم عرضه میکنند برای مبلغی کمتر محصول فیک خریداری نکنید. کارخانه هیچ مسوولیتی نسبت به آنها ندارد.

فقط خرید – لطفا برای نصب جایی که خرید کرده اید تماس بگیرین

نکته دوم : فقط محصولاتی که از نمایندگی های رسمی اصفهان خریداری شده است و دارای فاکتور ار فروشگاه رسمی اصفهان هستند گارانتی و نصب می شوند

نکته سوم : اگر خرید کرده از نمایندگی برای نصب راه اندازی محصولات استیل البرز کلیک کنید.

برای نصب و گارانتی لینک بالا

دانلود کاتالوگ استیل البرز

 

اطلاع از نمایندگی مجاز به دفتر مرکزی کارخانه در ساعات اداری  :8544-021 تماس بگیرین

طرح جشنواره تخفیف ده روزه

 

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان با دارا بودن خصوصیاتی عالی و خیلی کاربردی دارند بهترین لوازم خانگی در آشپزخانه می باشد که بعضی از ویژگی های این محصولات که در فروشگاه استیل البرز در اصفهان به فروش می رسد را شرح میدهیم.

زیبای کلاسیک

سبک چیدمان ال شکل ارتباط عمده فعالیت های آشپزخانه را حفظ می نماید، مثلث کار در این سبک آشپزخانه به صورت مثلث قائم الزاویه در آمده و ارتباط بین نگهداری مواد غذایی در یخچال و شستشو در سینک و پخت و پز در اجاق گاز یا فر ، ارتباط سریع و ساده ای می باشد بدون آنکه این عناصر در کار یکدیگر تداخل ایجاد نمایند.
اختلاف بین رنگ صفحه و رویه کابینت ها احساس آرامش بیشتری را القا می نماید و از شلوغی بصری فضا جلوگیری می نماید. میز پذیرایی به عنوان جزئی از آشپزخانه در نظر گرفته شده که می تواند کارکرد عملکردی و جانمایی اقلام مورد نیاز آشپزی در داخل کابینت را بر عهده داشته باشد و استفاده از آن در خانه هایی با متراژ محدود  به جهت تلفیق میز کار آشپزخانه و میز پذیرایی پیشنهاد می شود.

آرامش در قلب خانه

رعایت اصول فنگ شویی در آشپزخانه باعث ایجاد محیطی شیک و سرشار از انرژی مثبت خواهد شد. یکی ازین اصول ، طبقه بندی و نظم دهی به وسایل موجود در آشپزخانه است که بر این اساس محیط آشپزخانه را از هرگونه شلوغی دور نگه می دارد . طراحی کابینت به سبک کلاسیک به دلیل وجود یونیت های بلند و طبقه بندی های بیشتر ، امکان رعایت این اصل را فراهم می کند.
از دیگر اصول فنگ شویی ، محل قرارگیری لوازم در محل های مناسب است . بر این اساس در طرح فوق ، سینک و اجاق گاز در ارتباط مستقیم با یکدیگر قرار نگرفته اند زیرا تقابل عناصر آب و آتش باعث ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود . همچنین عناصر چوبی از عناصر اعتدال بین آب و آتش محسوب می شوند بنابراین در فاصله موجود بین این عناصر از قفسه ها و کابینت های چوبی با تم رنگی نزدیک به سبز استفاده شده است.

آشپزخانه ای به روز

سبک چیدمان خطی در این آشپزخانه از عوامل راحتی و دسترسی آسان در این مدل می باشد،مثلث کار در فضای خطی به صورت یک رابطه رفت و برگشتی در یک خط مسیر مشخص می باشد و باعث بوجود آمدن فضایی دلبازتر می شود.سبک های طراحی شده برای کابینت ها به منظور شکست فضای سقف و ساختارشکنی در خط بالایی کابینت ها بوده و از یکنواختی فضا کاسته است. استفاده از هود مخفی کمک بیشتری به انسجام و توام فضای تعریف شده برای آشپزخانه شده است. ضمن آنکه استفاده از اجاق گاز و فر سفید رنگ در کنار رنگ خاکستری تیره ام دی اف هایگلس تضاد چشم نوازی در آن ایجاد نموده است.

خصوصیات محصولات استیل البرز

خصوصیات محصولات استیل البرز را در زیر میشماریم که دارای خصوصیات زیادی می باشد.

تجهیزات جانبی: 

مشخصات انواع تجهیزات جانبی مورد استفاده در آشپزخانه، از عوامل مهم در طراحی کابینت آشپزخانه است که در ابتدا انواع، ابعاد و تعداد تجهیزاتی مانند گاز توکار یا مبله، سینک ظرفشویی توکار یا روکار، هود مخفی یا مورب و شومینه ای، فر و مایکروفر، یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی باید مشخص شده تا فضای مورد نیاز هر یک از این وسایل را جانمایی و سپس بقیه فضا را به سایر کابینتها اختصاص داد.

رعایت اصول ارگونومی و ابعاد انسانی:

 استفاده راحت از لوازم آشپزخانه و دسترسی مناسب به کابینت های دیواری و زمینی و حرکت آسان و بدون مانع در فضای آشپزخانه تنها موقعی حاصل می شود که طراحی و ساخت کابینت بر اساس ابعاد و اندازه های استاندارد انسانی تعریف شده و بومی آن منطقه رعایت شده باشد .

رنگ: 

انتخاب رنگ ها باید طوری باشد که به فضای زندگی جلوه خاصی داده و آن را به محیطی زیبا، آرام و پرنشاط تبدیل کند. در انتخاب رنگ کابینت می توان از ترکیب رنگ های گرم و سرد یا تیره و روشن یا تک رنگ سفید، طوسی و… و حتی رنگ های شاد استفاده کرد .

نور:

 در چیدمان کابینت های آشپزخانه و وسایل باید طوری جانمایی شود که جلوی نور طبیعی را نگیرند . همچنین جدای از یک منبع نور کلی، وجود منابع نور موضعی در محل های مهم کاری مانند سینک، اجاق گاز و صفحه رویه بسیار ضروری است .

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان، استیل البرز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات سینک در ایران همواره تلاش نموده است از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات خود بهره گیرد و  با طراحی متنوع و با کیفیت پاسخگویی نیاز مشتریان محترم خود باشد.

محصولات سینک استیل البرز از منظر نصب به سه دسته

  • توکار
  • روکار
  • زیر کابینتی

می باشند و بصورتی طراحی شده است که بیشترین زیبایی را به آشپزخانه کدبانوی ایرانی ببخشد.این محصولات از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت وارداتی به دو شکل مات و براق تولید میشوند. مدل های سینک شیشه ای نیز جهت افزایش تنوع در سبد محصولات سینک قرار دارند که در آن ها از شیشه های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است.سینی های محصولات سینک دارای طرح های متنوعی می باشند که از نظر آبریز به دو نوع آبریز از سینی و آبریز داخل لگن تقسیم میشوند.

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان ، همچنین سینک ها داری تک لگن، دو لگن و در بعضی از محصولات لگن میوه شوی می باشند. مصرف کنندگان حق انتخاب لگن چپ یا راست را در هر یک از محصولات دارند؛ نکته قابل اهمیت دیگر در محصول سینک نوار آبند PU می باشد که در زیر سینک قرار میگیرد و باعث جلوگیری از نفوذ آب به کابینت میگردد و کابینت را در برابر نفوذ آب محافظت مینماید. این نوار بر روی محصولات فانتزی توکار استفاده می شود.

نمایندگی فر استیل البرز در اصفهان

فرهای موجود در بازار عملکردهای متفاوتی دارند و بعضی از این عملکردها بسیار کاربردی و پراستفاده‌اند که در هنگام انتخاب فر باید به آنها توجه کرد. عملکردهایی همچون داشتن دستورات پخت پیش فرض، ریل تلسکوپی، فن خنک‌کننده، فن کانوکشن، قفل کودک، سنسور پخت و موتور جوجه‌گردان از این جمله‌اند. شرکت استیل البرز  در این زمینه همواره تلاش دارد تا برای پاسخ به نیازهای متنوع مشتریان محترم خود محصولاتی با تنوع عملکردی بالا تولید و به مشتریان عرضه کند.

استیل البرز یکی از تولیدکنندگان فر در ایران است. همکاری این شرکت با شرکای معتبر اروپایی خود باعث گردیده فرهایی مدرن و زیبا با استفاده از قطعات اروپایی، تولید کند که کیفیتی بسیار بالا دارند.

فر برقی-گازی FGE4 

نوع محصول: فر برقی گازی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیترجدید

فر برقی-گازی FGE50 

نوع محصول: فر برقی گازی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

فر برقی-گازی FGE6 

نوع محصول: فر برقی گازی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

فر گازی FG3

نوع محصول: فر گازی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

فر برقی مدل FE5 

نوع محصول: فر برقی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

فر برقی مدل FE5 w 

نوع محصول: فر برقی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

فر برقی-گازی مدل FGE5 

نوع محصول: فر برقی گازی| ابعاد محصول: 54*60*60 سانتی متر| حجم: 60 لیتر

نمایندگی اجاق گاز صفحه ای استیل البرز در اصفهان

 نمایندگی اجاق گاز صفحه ای استیل البرز در اصفهان هر دو اجاق گاز عملکرد تقریبا مشابه‌ای از نظر توان حرارتی دارند، با این تفاوت که استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای محدودیت مکانی استفاده از اجاق های معمولی را ندارد و دست شما را برای نصب در هر قسمت از آشپزخانه باز می‌کند. اجاق گاز صفحه‌ای، البته فضای کمتری اشغال می‌کند و به‌آسانی هم جابه‌جا می‌شود.

نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در اصفهان

اجاق گاز رومیزی توکار استیل البرز

اجاق گازهای رومیزی شرکت استیل البرز طراحی مدرن دارند و بر اساس فناوری روز دنیا ساخته می‌شوند. برنرهای استفاده شده، از دو برند مطرح ایتالیایی (SABAF و DEFENDI) برگزیده شده‌اند که در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا، مصرف سوخت مناسب و عملکردی مطلوب دارند. همچنین اجاق گازهای رومیزی استیل البرز دارای ترموکوپل‌های پیشرفته، باعث روشن شدن سریع شعله و عملکرد ایمن این محصول می‌شود و در هنگام خاموش شدن شعله (بر اثر سر ریز غذا یا موارد دیگر) جریان گاز ورودی را به صورت خودکار قطع می‌کند. علاوه بر زیبایی، طراحی مهندسی، نظافت و تمیزی اجاق را ساده کرده است. کلیه اجاق‌ها ضمانت‌نامه 2 ساله و نصب رایگان دارند.

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان هودهای استیل البرز در 4 دسته تولید می‌شوند: مورب، مخفی، شومینه‌ای و تخت (فلت). این هودها با نگاه به سلیقه مشتریان طراحی می‌شود و علاوه بر مدل در رنگ‌های مشکی، سفید، و استیل تولید می‌شوند. تنوع رنگ و مدل محصول به شما این امکان را می‌دهد که براساس طرح و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه، نسبت به انتخاب هود مناسب و مطلوب خود، اقدام کنید.

این محصولات علاوه بر این، این ویژگی را دارند که بتوانید نسبت به ست کردن وسایل آشپزخانه خود اقدام کنید و آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید. بهترین مدل هود، مدلی است که علاوه بر تناسب مدل و رنگ با آشپزخانه شما سازگاری داشته و البته بی‌صدا و آرام نسبت به خروج انواع بوها، آرامش را به خانواده شما اهدا کند.

نمایندگی شیرآلات استیل البرز در اصفهان

نمایندگی شیرآلات استیل البرز در اصفهان ، در انتخاب شیرآلات باید توجه داشته باشیم که بدنه آن، دارای سرب کمی باشد. می‌دانیم که سرب ماده‌ای سمی است و مصرف سالانه مقادیر زیادی سرب، علاوه بر بروز بیماری‌هایی مثل سرطان، برای سلامتی عمومی هم خطرناک است.

شرکت استیل البرز، برای حفظ سلامتی مصرف‌کنندگان محصولات خود و جلوگیری از ابتلای مشتریان خود به بیماری‌های خطرناک، به‌تولید شیرآلات استیل دست زده است که تمام استیل بوده و در تولید آن، از سرب استفاده نمی‌شود.استفاده از آلیاژ استینلس استیل، اگر چه در مقایسه با برنج، قیمت شیرآلات را تاحدودی بالاتر می‌برد، اما باعث می‌شود تا مشتریان ما سلامت و شاداب و دور از بیماری، سال‌های سال، زندگی کنند.

 

 

چشم انداز:

طراحی، تولید و عرضه قابل دسترس تجهیزات آشپزخانه با حداکثر ارزش و قیمت مناسب برای جامعه هدف

مأموریت ها:

حضورمؤثردر بازارهاي هدف داخلي و خارجي و افزايش توان رقابت پذيري محصولات و خدمات.ارتقاء بهره‌وري، افزايش کیفیت و كاهش هزينه‌ها و ضايعات از طريق استفاده بهينه از منابع.تعامل پايدار با شرکاي کسب و کار به منظور تامین مواد اولیه و طراحی محصولات مناسب، به موقع و منطبق بانيازهای حال و آینده بازار تولید، ارائه و عرضه محصولات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان در تمامی نقاط بازار هدف با بیشترین ارزش افزوده برای مصرف کنندگان بكارگيري و توانمندسازي نيروهاي متخصص و متعهد ، بعنوان با ارزش‌ترين سرمايه‌هاي سازمان.

قیمت سینک استیل البرز در اصفهان

قیمت سینک ظرفشویی استیل البرز در اصفهان  ویا قیمت سینک استیل البرز در اصفهان میتوانید با ما همراه باشین.

 

آدرس نمایندگی استیل البرز در اصفهان

ادرس نمایندگی استیل البرز را با شماره بالا تماس بگیرین تا نزدیکترین شعبه را به شما معرفی کنند.

شماره تماس و شماره تلفن نمایندگی استیل البرز در اصفهان

 

قیمت سینک استیل البرز را میتوانید با شماره تماس و شماره تلفن نمایندگی استیل البرز در اصفهان خریداری نمایید.

نمایندگی استیل البرز اصفهان خیابان جی

نمایندگی استیل البرز اصفهان خیابان جی برای خرید میتوانید با ما همراه شوین.

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان دارنده کلیه محصولات برند استیل ابرز آماده فروش محصولات خود با گارانتی اصلی می باشد

محصولات استیل البرز

کلیه محصولات استیل البرز فر، هود ، سینک ظرفشویی ، شیرآلات، اجاق رومیزی آلتون در فروشگاه به فروش می رسد

قیمت سینک استیل البرز

قیمت سینک استیل البرز یکی از پروفروش ترین محصولات استیل البرز می باشد که در نمایندگی اصفهان به فروش می رسد

 

4.1/5 - (8 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت