موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست

موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست یکی از سوالهاییست که کسانی که نیاز به تهیه یخچال دیپوینت به هر دلیلی چه جهیزیه و یا دلیل دیگر می پرسند.

موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست ؟

یکی از سوالهایی که مردم می پرسند این است که موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست ؟ موتور یخچال دیپوینت چینی میباشند اما کیفیت بالایی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است اکنون با وضعیت تحریمها قطعات الکترونیکی مثل موتور و برد الکترونیکی به  غیر از کشور دوست و برادر چین :)) 🙂 در بازار نخواهید دید اگرم کسی به شما گفت جنس ایرانیست و موتورش غیر  کشور چین می باشد بدانید صحت ندارد و همان اجناس چین میباشد شاید برند فیک بزنن روش اما تهش چین میباشد.

موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست

چون موتور یخچال دیپوینت ساخت کشوره کره دیگه به خاطر تحریم ( البته میگفتن کاغذ پاره :   ) اجازه انتقال به ایران رو ندارند و شرکت تولید کننده موتور یخچال مثل کره جنوبی به ایران ارسال نمیکنه چون شرکت تولید کننده زیر تحریم میره و ورشکست میشه. اگر قاچاق بیاد قیمتش انقدر بالا میره که دیگه قابل خرید به قیمت یخچال جنس ایرانی نیست و قیمتش بالا میره و فروش نخواهد داشت در نتیجه تولید کننده هم نمیخواد جنسش گرون بشه که فروشش یخچال فریزر دیپوینت بیاد پایین.

3.3/5 - (17 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت