موتور یخچال امرسان ساخت کجاست

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست یکی از سوالهاییست که کسانی که نیاز به تهیه یخچال امرسان به هر دلیلی چه جهیزیه و یا دلیل دیگر می پرسند.

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست ؟

یکی از سوالهایی که مردم می پرسند این است که موتور یخچال امرسان ساخت کجاست ؟ موتور یخچال امرسان در ابتدا ساخت کشور ژاپن بود که بعد از تحریمها چینی میباشند اما کیفیت بالایی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است اکنون با وضعیت تحریمها قطعات الکترونیکی مثل موتور و برد الکترونیکی به  غیر از کشور دوست و برادر چین :)) 🙂 در بازار نخواهید دید اگرم کسی به شما گفت جنس ایرانیست و موتورش غیر  کشور چین می باشد بدانید صحت ندارد و همان اجناس چین میباشد شاید برند فیک بزنن روش اما تهش چین میباشد.

موتور یخچال امرسان ساخت کجاست

چون موتور یخچال ساخت کشور دیگه به خاطر تحریم ( البته میگفتن کاغذ پاره :   ) اجازه انتقال به ایران رو ندارند و شرکت تولید کننده موتور یخچال مثل المان به ایران ارسال نمیکنه چون شرکت تولید کننده زیر تحریم میره و ورشکست میشه. اگر قاچاق بیاد قیمتش انقدر بالا میره که دیگه قابل خرید به قیمت یخچال جنس ایرانی نیست و قیمتش بالا میره و فروش نخواهد داشت در نتیجه تولید کننده هم نمیخواد جنسش گرون بشه که فروشش یخچال فریزر امرسان بیاد پایین.

4/5 - (4 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

2 دیدگاه دربارهٔ «موتور یخچال امرسان ساخت کجاست»

  1. چرا برای هرکدام از اجزا ،تصویر آن را هم در قاب جداگانه قرار ندادید ،با تشکر از آموزش فشرده ولی مفید در یخچال فریزر امرسان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت