موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست

موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست

موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست یکی از سوالهاییست که کسانی که نیاز به تهیه ماشین لباسشویی اسنوا به هر دلیلی چه جهیزیه و یا دلیل دیگر می پرسند.

نکات مهم قبل خرید در باب نگهداری و تعمیر لباسشویی اسنوا ( کلیک کنید ) که باید بخوانید.

معرفی کارخانه اسنوا

کارخانه اسنوا همچون برند های دوو و حایر و همچنین تکنوگاز زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب به آدرس اصفهان شهرک صنعتی مورچه خورت می باشد.

این کارخانه همگی با قرار داد با شرکت های کره ایی، خط تولید آن  در سال 1384راه اندازی شد که متاسفانه به دلیل تحریم ها با تغییر ریاست جمهوری، ادامه همکاری میسر نشد.

مقالات مرتبط:

موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست ؟

یکی از سوالهایی که مردم می پرسند این است که موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست ؟ موتور لباسشویی اسنوا در ابتدا ساخت کشور کره جنوبی بود که بعد از تحریمها اکثر چینی میباشند اما کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت محصولات لوازم خانگی اسنوا با تخفیف کارخانه

بیشتر بخوانیم : لیست نمایندگی اسنوا در کل کشور

به موتور چینی ماشین لباسشویی اسنوا اعتماد کنیم ؟

به عنوان تعمیرکار اگر برند ماشین لباسشویی میخواهید خرید کنید و جنس ایرانی حمایت کنید پشیمان نخواهید شد. زیرا در ابتدا گارانتی دارد و  2 سال شما خیالتان راحت است بعد از آن هم مقاومت بالایی این موتور دارد و  تا سالهای متمادی خراب نمیشود نیاز به نگرانی نخواهد بود.

بیشتر مشکلات ماشین لباسشویی که در روز ما بر میخوریم قسمت های دیگر آن  مثل بلبرینگ ، مشکل اب و …می باشد نه موتور لباسشویی.

لازم به ذکر است اکنون با وضعیت تحریمها قطعات الکترونیکی مانند موتور غیر از کشور دوست و برادر چین 🙂 در بازار نخواهید دید اگرم کسی به شما گفت جنس ایرانیست و موتورش غیر  کشور چین می باشد بدانید صحت ندارد و همان اجناس چین میباشد شاید برند فیک بزنن روش اما تهش چین میباشد.

چون محصولات کشور دیگه به خاطر تحریم ( البته کاغذ پاره 🙂   ) اجار انتقال به ایران رو ندارند و شرکت تولید کننده مثل المان به ایران ارسال نمیکنه چون زیر تحریم میره و ورشکست میشه اگر قاچاق بیاد قیمتش انقدر بالا میره که دیگه قابل خرید به قیمت جنس ایرانی نیست و قیمتش بالا میره و فروش نخواهد داشت در نتیجه تولید کننده هم نمیخواد جنسش گرون بشه که فروشش بیاد پایین.

 

شرکت اسنوا شماره تلفن نمایندگی اسنوا

مرکز تماس شبانه روزی اسنوا

کارخانه اسنوا به غیر از ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر ، تلویزیون ، اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و… نیز تولید می کند که یکی از بهترین محصولات تولیدی اسنوا در کشور می باشد ( موتور لباسشویی اسنوا ) .

در این مقاله درباره موتور لباسشویی اسنوا گفته شد است

  • موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست
  • موتور ماشین لباسشویی اسنوا
  • قیمت موتور ماشین لباسشویی اسنوا
  • قیمت موتور لباسشویی اسنوا
  • موتور لباسشویی دوقلو اسنوا
  • تست موتور لباسشویی اسنوا
  • قیمت زغال موتور لباسشویی اسنوا
  • هزینه تعمیر موتور لباسشویی اسنوا
  • قیمت موتور لباسشویی دوقلو اسنوا
  • علت کار نکردن موتور لباسشویی اسنوا

اسنوا محصول کدام کشور است

اسنوا محصول کشور عزیزمان می باشد و کارخانه ان در شهر اصفهان قرار دارد پس دفعه بعد اگر اسنوا محصول کدام کشور است برای شما بوجود امد جواب آن آیران میباشد.

لباسشویی اسنوا ساخت کجاست

برای اطلاع از لباسشویی اسنوا ساخت کجاست میتوانید این مقاله را مطالعه کنید

برای مطالعه مقاله تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر اجاق گاز در اصفهان و  تعمیر کولر گازی در اصفهان کلیک کنید.

<div class=”schema-faq wp-block-yoast-faq-block”><div class=”schema-faq-section” id=”faq-question-1624107319927″><strong class=”schema-faq-question”>موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست ؟ </strong> <p class=”schema-faq-answer”> موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست یکی از سوالهاییست که کسانی که نیاز به تهیه ماشین لباسشویی اسنوا به هر دلیلی چه جهیزیه و یا دلیل دیگر می پرسند.</p> </div> <div class=”schema-faq-section” id=”faq-question-1624107334167″><strong class=”schema-faq-question”>قیمت محصولات اسنوا؟</strong> <p class=”schema-faq-answer”>محصولات اسنوا توانسته بهترین قیمت را نسبت به کیفیت خیلی عالی که دارد، اعلام کند و با این قیمت روانه بازار کند.</p> </div> <div class=”schema-faq-section” id=”faq-question-1624107342966″><strong class=”schema-faq-question”>کیفیت لوازم خانگی اسنوا؟</strong> <p class=”schema-faq-answer”>کیفیت محصولات اسنوااز کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این محصولات یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون دارای عمر بالایی هستند.</p> </div> </div>

3.8/5 - (17 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

3 دیدگاه دربارهٔ «موتور لباسشویی اسنوا ساخت کجاست»

  1. سلام
    من محمدی ، اهل تبریز هستم می خواستم نمایندگی شرکت اسنوا را دریافت کنم؟
    چکار بايد بکنم لطفا بنده را راهنمایی فرمایید.با تشکر

    1. سلام کارخانه دیگر نمایندگی فروش نمیده چون خودش شعبه می زنه ما میتوانید محصولات را تهیه و بفروش برستانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت